Cbr'den anlayanlar lütfen içeri!!!
-
20 Haziran 2010, 20:27
#1
Uzun süredir kafama takılan bir soru war.
HONDA CBR 125,
HONDA CBR 125R,
HONDA CBR 125 REPSOL Bu 3 motorun arasındaki fark nedir? ÇOKK ayrıntılı we resimli olarak ACİLEn cewaplarsanız sewinirim. Yakıt tüketimleri, perf.ları awantaj- dezawatajları we farkları nedir?
Ya da CBR 125 in hangi modelleri war?? ÖR: RR, R, REPSOL..?? Farklaarı ne?
Yardım eden etmeyen herkese ÇOK teşekkürler. Kazasz belasız. Saygılar......
Reklamlar
-
22 Haziran 2010, 22:14
#2
kardes hıc bı farkı yok
hepsı aynı
sadece 2010 model enjeksıyonlu
eskılerın ıfırı 5000 tl ıdı yenılerı 6000 tl
parcaları pahalı karburator mesela 600 tl
max hızı 120 km.
ıkı kısıyle sırtında adam varmıs gıbı oluyor
kolların agrır
frenlerı ıı ama hızlı gıderken frenleyınce lastıklerın ıncelıgınden dolayı kayıyor.
titremez
10 tl ye 100 km gıdersın
kalın lastık mt 75 pırellı takarsın
egzoz degısır ama genede ses yok
slm
-
22 Haziran 2010, 22:23
#3
holow arkadaşın dedikleirne ek olarak, tam bir devir makinesidir, benim ilk motorumdu, devirini verdiğin zaman bir 125.lik makina olarak beklentilerini karşılar, sesini 600 lük yada 250 lik bir makine gibi beklemek saçmalık onuda söyliyim, alıp orjinal kullanacaksın. vibrasyon olmaz motorda pek, rçok rüzgarlı havalarda ince ve hafif motor olduğundan dolayı sağa sola yalpalar dikkatli olmak gerekir, iri biriysen motor altında komik kalır ince olduğundan dolayı
hız sorarsan dediğim gibi devirini verirsen çok iyi rodajlı bir cbr125 ise 145-150 km/h görür. ben 150 görüyordum. saygılar..
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
22 Haziran 2010, 22:31
#4
Biraz sıskadır ama sorun yok, 80-90 kg olup zevkle 2-3 sene binenler bile var.
-
23 Haziran 2010, 00:06
#5
cbr 125 rr mı varmış yaw
Ey ana eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun...
-
23 Haziran 2010, 22:12
#6
gayet zevkli bir motorsiklettir,
kesin olarak 1 litre ile 30km yol rahat yaparsın defalarca ölçtüm (tartışması yok)
90-100 km / saat hızla keyifle gidersin, bu hızlarada bence kendi boyutuna(125cc için) göre çok seri çıkıyor.
fren kullanımında , yol durumu güzelse özellikle ön ağırlıklı fren yaparsan çok dengeli ve güzel duruyor, arkayı sert kullanırsan evet hemen kayma yapıyor buna dikkat etmek gerekiyor.
ben bu motorsikleti sürüş tekniklerini öğrenmek için ikinci el aldım ve çok memnunum.
şehir içi kullanacaksan, şehir etrafında ki çevre yollarında da işin olacaksa, bence herşeyiyle yeterli,
yok kolun ağırır yok belin ağırır diyenlere gelince ben günde hiç olmadı en azından 40 km gidiyorum bir yerimde ağrımıyor, 2 saat gidiş dönüş yolda yaptım, öyle söyledikleri gibide hiç bir yerim ağrımadı bilemiyorum kişi ile ilgili belkide.(boyum 1,78 kilom83)
parçaları pahalı diyorlar, kendi fikrim çok masraf çıkarırsa motorsiklete binmem, güvenmediğim bir motorsiklete binmek yerine yürürüm daha iyi..........
-
23 Haziran 2010, 22:22
#7
renk farkı var
-
23 Haziran 2010, 22:33
#8
acemi2009 adlı üyeden alıntı
gayet zevkli bir motorsiklettir,
kesin olarak 1 litre ile 30km yol rahat yaparsın defalarca ölçtüm (tartışması yok)
90-100 km / saat hızla keyifle gidersin, bu hızlarada bence kendi boyutuna(125cc için) göre çok seri çıkıyor.
fren kullanımında , yol durumu güzelse özellikle ön ağırlıklı fren yaparsan çok dengeli ve güzel duruyor, arkayı sert kullanırsan evet hemen kayma yapıyor buna dikkat etmek gerekiyor.
ben bu motorsikleti sürüş tekniklerini öğrenmek için ikinci el aldım ve çok memnunum.
şehir içi kullanacaksan, şehir etrafında ki çevre yollarında da işin olacaksa, bence herşeyiyle yeterli,
yok kolun ağırır yok belin ağırır diyenlere gelince ben günde hiç olmadı en azından 40 km gidiyorum bir yerimde ağrımıyor, 2 saat gidiş dönüş yolda yaptım, öyle söyledikleri gibide hiç bir yerim ağrımadı bilemiyorum kişi ile ilgili belkide.(boyum 1,78 kilom83)
parçaları pahalı diyorlar, kendi fikrim çok masraf çıkarırsa motorsiklete binmem, güvenmediğim bir motorsiklete binmek yerine yürürüm daha iyi..........
arkadaşa katılıyorum
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
23 Haziran 2010, 22:35
#9
Forumdan Uzaklaştırıldı
Honda CBR 125 makinalar sadece renk olarak farklı..makina olarak aynıdır..yeni kasalarda enjeksiyon vardır ,,bide ön kafa grenajından dolayı görünüm farklıdır..cıbır kendi katagorisinde son derece mükemmel bir makinadır..Bir yanımın üstüne 4.800 km yol yaptım...ıhh demedi..Yorulmakmı ??? o ne olaki..
-
27 Haziran 2010, 20:05
#10
Hepinize yorumlarınız için çok tşk. ler. Çok açıklayıcı olmuş gerçekten de...
Ama aklıma takılan bi konu oldu. "Burak_34" ' ün yazdıı yorumda rodajın iyi olmasından bahsetmiş. 150ciwarı görüdüünü söylemiş. Mümkün mantıken.
Pekii nasıl rodaj yapılmalı? Yani bahsettiin rodaj nasıl yapılıyor, nelere dikkat ediyorsun we ayrıntılı olarak; nasıl bir rodaj yapıyorsun acaba?
-
27 Haziran 2010, 20:10
#11
M.SercaN adlı üyeden alıntı
Hepinize yorumlarınız için çok tşk. ler. Çok açıklayıcı olmuş gerçekten de...
Ama aklıma takılan bi konu oldu. "Burak_34" ' ün yazdıı yorumda rodajın iyi olmasından bahsetmiş. 150ciwarı görüdüünü söylemiş. Mümkün mantıken.
Pekii nasıl rodaj yapılmalı? Yani bahsettiin rodaj nasıl yapılıyor, nelere dikkat ediyorsun we ayrıntılı olarak; nasıl bir rodaj yapıyorsun acaba?
evet arkadaşım rodajı iyi yapılmış bir cbr ile devirini verirsen 150 görüyor ama o hızda rahat kullanım bekleme o makinadan ve sağlıklı bir sürat değil cbr125 için.(sen neden yaptın dersen, ben sıfır almıştım ropdajına çok dikkat ettim ve kaç km/h yapabildiğini görmek istedim yaptım)
motoru sıfır alacaksan, yeni motora nasıl rodaj yapman gerektiğini detaylıca açıklayan konular var sitede onları iyice bir oku derim, ama 2. el bir cbr 125 alacaksan ztn rodajını yapan çoktan yapmıştır
Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...
-
27 Haziran 2010, 20:11
#12
Aynen rodajı zaten yapılmıştır zaten 2.elde. :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)