Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

çinliler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Haziran 2010
    Şehir
    ANKARA
    arkadaşlar hadi çinlileri kendi aralarında kıyaslayalım lutfen bırakın çinliyi ybr cbf alın demeyin bütçesi olmayan arkadaşlar için bunu yapmamız lazım bence zevklıde olur beyendiniz yada beyenmediniz her şeyi yazın dalga geçin övün herşey serbest ama saygı çerçevesi altında

    made in china



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    sadece ÇİNLİ MOTOSİKLETLER arasında demi?
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  3. #3
    oguzhan6161 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2009
    Şehir
    Zonguldak/KDZ.Ereğli
    zafer sen döktürürsün şimdi var elinde en sağlamından bir çinli

  4. #4

    Üyelik
    06 Haziran 2010
    Şehir
    ANKARA
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sadece ÇİNLİ MOTOSİKLETLER arasında demi?
    evet:D

  5. #5

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Bir çin motor için yorumu fazla görmeyin. Zonghsen,ramzey Gy200 ve Kanuni Cross 250 diğer cross çinlilere göre daha çok tutulur.

  6. #6
    deliberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    datca-ankara
    Motosikleti
    kymco ck125
    aslında cin malları ıcın sölenecek bır cın ata sözü var şemsiyeli ama burda söyleyemeyeceğim mumkun oldunca uzak durmak lazım örendım bunu

  7. #7
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    heh seninki japon malımı kacıncı kalite bilgin varmı?
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  8. #8

    Üyelik
    06 Haziran 2010
    Şehir
    ANKARA
    Alıntı deliberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında cin malları ıcın sölenecek bır cın ata sözü var şemsiyeli ama burda söyleyemeyeceğim mumkun oldunca uzak durmak lazım örendım bunu
    xD yeni başlayanlar için o kadarda kötü deyil bence

  9. #9
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    Alıntı oguzhan6161 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zafer sen döktürürsün şimdi var elinde en sağlamından bir çinli
    yok cnm o kadarda deil hiç bişi yazmayacagım sadece cevap vereceğim o bile yeter

    ve tek istediğim kesinlikle japon lafı bile geçmesin çinliyiz çinciyiz takaşi makaşi
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  10. #10
    deliberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    datca-ankara
    Motosikleti
    kymco ck125
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    heh seninki japon malımı kacıncı kalite bilgin varmı?
    taiwan malı benımki ben genel olarak söledim zaten polemık yaratmak için değil yanlıl anlaşılmayım şimdi

  11. #11

    Üyelik
    06 Haziran 2010
    Şehir
    ANKARA
    Alıntı zaferkarizma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yok cnm o kadarda deil hiç bişi yazmayacagım sadece cevap vereceğim o bile yeter

    ve tek istediğim kesinlikle japon lafı bile geçmesin çinliyiz çinciyiz takaşi makaşi
    xD süper oLmuş istedimde buydu çinliler olmasaydı motor bu kadar tutulmazdı bi ön ayak durumunda

  12. #12
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    Alıntı deliberk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    taiwan malı benımki ben genel olarak söledim zaten polemık yaratmak için değil yanlıl anlaşılmayım şimdi
    ok cunku yuvarlak çinli usulu masa toplucam burda cunku başka bişeyin araya girmesini istemem ne kadar masamız çokgen olsada

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:58 ----------

    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir çin motor için yorumu fazla görmeyin. Zonghsen,ramzey Gy200 ve Kanuni Cross 250 diğer cross çinlilere göre daha çok tutulur.
    GN. abi kaçma bi yere engın tecrübeler lazım bize ileride bi 1000lik mondial almayı düşünürsek seni bulalım die
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  13. #13

    Üyelik
    06 Haziran 2010
    Şehir
    ANKARA
    iyi geceler arkadaşlar ben çıkıyorum.

  14. #14
    deliberk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2008
    Şehir
    datca-ankara
    Motosikleti
    kymco ck125
    tüm cinlileri toplayacaksan ben hemen kacacıyım kalabalık olmadan benı kimse dövmeden saka bi yana mondial zat kullandım 28000 km motorda bi sorun yaşamadım ama grenajlardan cok cektim bide gidon sesinden en ufacık cukurda takır takır ötüyordu onun haricinde hiç bi sorun yaşamadım

  15. #15

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Çinliler savaş makinesi tank-tüfek alanında çok iyidir, tecrübesini motor kopyalama üzerine yoğunlaştırmış,ne kadar çok üretirse o kadar kazanacağını düşünmüş,kaliteyi ikinci plana çekmiş. Çıtayı yükseltmeleri gerektiğini anladıkları an ortalığı kasıp kavururlar.

  16. #16

    Üyelik
    12 Mayıs 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Dream Rider
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinliler savaş makinesi tank-tüfek alanında çok iyidir, tecrübesini motor kopyalama üzerine yoğunlaştırmış,ne kadar çok üretirse o kadar kazanacağını düşünmüş,kaliteyi ikinci plana çekmiş. Çıtayı yükseltmeleri gerektiğini anladıkları an ortalığı kasıp kavururlar.
    Bunu biliyorlar canım, henüz işlerine gelmiyor kalite yükseltmek. Maliyet artacak sürüm azalacak çünkü.

  17. #17

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Sürümün azalacağını nereden çıkarttın, istenilen kaliteyi uygun fiyata yakaladığında daha fazla üretilmek zorunda.cicim.

  18. #18
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çinliler savaş makinesi tank-tüfek alanında çok iyidir, tecrübesini motor kopyalama üzerine yoğunlaştırmış,ne kadar çok üretirse o kadar kazanacağını düşünmüş,kaliteyi ikinci plana çekmiş. Çıtayı yükseltmeleri gerektiğini anladıkları an ortalığı kasıp kavururlar.
    aslında bu dunya ekonomisinde cok iyi bir rota ve taktik izliyor. parayı kazanıyor satıyor kullandırıyor yakıdna bırakıcaklarını duydum ne kadar dogrudur bişlmiyoruma ma artık japon teknoljisine geçeceklerini duydum.
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  19. #19
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Ben nakit olarak 125 KT'yi plaka ruhsat dahil 2.650 TL'ye aldım 3 sene önce. Ben aldıktan sonra fiyatı 300 TL civarı ucuzladı

    O zaman piyasada 2.500-2.700 TL'ye iyi durumda YBR'ler vardı. Çoğuyla ilgilendim ve sonunda bunun tipine sesine vs vuruldum ve aldım. Birinci yıl herşey mükemmeldi diyebilirim. Bu sürede katedilen 10.000 km'den sonra titreşim artmaya başladı. Hadi bakalım dişli büyüt, yok olmadı eskisini tak, saplamaları değiştir, bir ara kafayı fena taktım ama şu an alışmış durumdayım. Pes ettim daha doğrusu, kafaya takmamayı öğrendim. Ve gerçekten de titreşim diğer motorlardaki gibi fazla değil (yoksa buna mı inanmak istiyorum yahu? Ama yok yok fazla değil)

    Zinciri o-ringli olmasına rağmen miyadını erken doldurdu. Her koşulda kayıp motora kıç attıran arka lastiğini servis söküp kenara koyduktan sonra onu tekmeledim. Usta çıkan lastiği isteyip istemediğimi sorduğunda, kime kötülük yapmak istiyorsan bu lastiği onun tekerine tak dedim. Ama CBF'lerde de lastik sorunu var, değil mi? Ön lastik ise tam 25.000 km sorunsuz dayandı, bu fena değil.

    Yüksek süratlerdeki titreşim nedeniyle aynalarım laçkalaştı, yenilerinde epeydir sorun yok. Gene titreşim yüzünden sinyallerim 4-5 defa çatladı 3 sene boyunca.

    Bir gece keskinliğini kestiremediğim virajı alamayarak kaza yaptım, motor beni yol kenarında bırakarak şarampole daldı ve takla attı. Saşi gerçekten sağlam, hiç bir şey olmadı.

    Şu an 30.000 km'deyim ve rektefiye istemeye başladı. Biraz erken olabilir ama çok uzun yolculuklar yaptım ve zaman zaman limitlerini zorlamam gerekti. Diğer her türlü motora çok iyi baktım, görenler 3 yaşında olduğuna inanmıyor. Ama işte motor gitmek üzere. 240 TL masrafla şimdi rektefiyeye sokacağım. YBR CBF falan olsaydı bu km'de bırak rektefiyeyi, motor daha yeni kendine gelmiş olurdu.

    3 yıl boyunca günübirlik 600 km'yi bulan yolculuklar yaptım, defalarca hem de. Tüm yolculuklarımda bir kez lastik patlaması ve az önce bahsettiğim kaza dışında en ufak bir sorun yaşamadım, ki bunlarda motor kaynaklı değil zaten.

    Tipine ve sesine hala bayılıyorum. Her işimi görüyor. Ne yolda bıraktı ne bir arıza yaptı. Alın dermiyim? Hayır demem. Tek nedeni de titreşim ve bu titreşim nedeniyle kaynaklanan çatlama patlama sorunlarıdır. Sadece acemilik atılıp hemen elden çıkarılması gereken bir motordur. Peki neden hala biniyorum, üstelik rektefiyeye sokuyorum? Çünkü ben buna gerçekten fena alıştım, garip bir durum ama, onu titreşimiyle de olsa seviyorum. Bunu satıp CBF 150 alma planım var ama sırf bu yüzden hiç acele etmiyorum. Belki de daha sonra büyük cc bir motor alır ve bunu 2. motor olarak elde tutarım ıvır zıvır şehiriçi işleri için.

  20. #20

    Üyelik
    12 Aralık 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Apache RTR150-2012
    tek sorunum titreşimmmm. yoksa çinliler de bizim kardeşimiz
    sözlerimibirleşikyazmamınsebebiayrılığısevmememdir

    Kafan Çalışmıyorsa Kask Takma...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)