Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

İtiraf ediyorum ÇOK ZEVKLİYDİ VE HALA GÜLÜYORUM

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Olay aynen ve abartısız şöyledir. Bir grup zayıflama koşusu yapan teyzemiz 100 metre ötede olan benim motorumun sesine kulak asmayıp yolu boşaltmamışlar 2 metre aralıktan geçmemi ön görüp aynen yürümeye devam etmişlerdir. Bende ilk defa insan olarak artık sabredememiş ve 100 metre öteden 10.000 devirde Fazerın sesini tattırarak onlara yaklaştım. Sonuç olarak 50 metre kala hepsi yolun dışına adeta seke seke uçtular. Hallerine hala gülüyorum. Kafaya koydum performans egsoz alıcam. İlla dikkate alınmak için hırlatmak mı lazım? EVET hırlatmak lazım
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serimotorcu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Racer 200 S
    Evet motorun mırıltısını dinlettirmek gerekiyor illa Teyzelerimiz bundan sonra daha saygılı davranırlar umarım
    Ayrıca senin fazer'da akrapovic egzoz yok mydu abi ya ?
    Hayata Vizö'RR'deN Bakmak AyrıcalıktıR...

    0 Rh (-)

  3. #3

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    ver coşkuyu ama trafik görmesin

  4. #4

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Yok yahu orjinal sesine bilem hastayım ama alıcam kafaya koydum.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:36 ----------

    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ver coşkuyu ama trafik görmesin
    Görse nolur 10.000 devir hızı 60 açıkardı gaz kestim yetti . Limit dahilinde
    Hem birşey diyeyim mi samimi olunca polis abiler de içlerinin gittikleri itiraf ediyorlar. Onlar da insan
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  5. #5
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Bu fazerin sese hasta oldum


    HONDA

  6. #6

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Alıntı uniqe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu fazerin sese hasta oldum


    Bende az önce bu videoyu izliyordum .
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  7. #7

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Belki biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için yazayım. Sadece slip-on yada ful sistem egsoz takmak hüsranla sonuçlanabilir çünkü motorun hava çıkışında (egsoz) yapılan değişiklik motorun çalışma karakterini, dolayısıyla benzin+hava karışımı ihtiyacını da değiştirir. Yani yakıt besleme sistemi de egsoza uyumlu hale getirilmezse bazı devirlerde ani tork patlamaları ya da aşırı düşmeler olabilir. Özellikle düşük viteslerde ve belli devir aralıklarında motoru sarsarak kendini çok belli eder. Sürüş keyfinin de içine eder. Tabii motora göre değişir bu durum.

    Enjeksiyonlu modern motorlarda yakıt beslemesini ECU denen ünite kontrol eder. Gerekli besleme ayarları fabrika tarafından orijnal egsoz, hava filteri, vs için yapılmıştır. Egsoz değişince bu ayarlar da değişiklik ister. Ama maalesef fabrikalar ECU'da herhangi bir ayara izin vermez. Bu yüzden insanlar Power Commander gibi üniteler ilave ederler. Bu üniteler ECU'dan yakıt sensörlerine giden sinyalleri değiştirerek sizin için gereken ayarlamaları yapar. Bu ayarlar da internetten bulunup üniteye USB ile yüklenebilir. Ya da siz DynoTest yaparak manuel olarak gereken ayarları yapabilirsiniz. Ama popüler olarak kullanılan bir sistem, örnek Fazer+TwoBrothers slip-on+stock hava filtresi ise hazır yapılmışını bulup yüklersiniz.

    Ya da bazı motorlarda egsoza bağlı oksijen sensörü bulunur. ECU bu sensörü de kontrol eder. Sanıyorum ama emin değilim: çıkan egsoz gazını analiz ederek yakıt beslemesini bu verilere göre yapar ama Fazer'da böyle bir sistem varmıdır bilmiyorum. Örneğin benim LeoVince'imde oksijen sensörü takmak için yer var, fakat motorumda öyle bir ekipman yok.

    Demem o ki sadece sesine bakıp bir egsoz seçmeyin. İnsanlar Fazer için neler yapmış, ne gibi sonuç almış iyice bir araştırın ki sonradan o kadar parayı boşuna verdim diye pişman olmayın.

    Bu arada ben gürültülü egsoz hiç sevmememe rağmen trafikteki faydasını kabul ediyorum.

  8. #8
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belki biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için yazayım. Sadece slip-on yada ful sistem egsoz takmak hüsranla sonuçlanabilir çünkü motorun hava çıkışında (egsoz) yapılan değişiklik motorun çalışma karakterini, dolayısıyla benzin+hava karışımı ihtiyacını da değiştirir. Yani yakıt besleme sistemi de egsoza uyumlu hale getirilmezse bazı devirlerde ani tork patlamaları ya da aşırı düşmeler olabilir. Özellikle düşük viteslerde ve belli devir aralıklarında motoru sarsarak kendini çok belli eder. Sürüş keyfinin de içine eder. Tabii motora göre değişir bu durum.

    Enjeksiyonlu modern motorlarda yakıt beslemesini ECU denen ünite kontrol eder. Gerekli besleme ayarları fabrika tarafından orijnal egsoz, hava filteri, vs için yapılmıştır. Egsoz değişince bu ayarlar da değişiklik ister. Ama maalesef fabrikalar ECU'da herhangi bir ayara izin vermez. Bu yüzden insanlar Power Commander gibi üniteler ilave ederler. Bu üniteler ECU'dan yakıt sensörlerine giden sinyalleri değiştirerek sizin için gereken ayarlamaları yapar. Bu ayarlar da internetten bulunup üniteye USB ile yüklenebilir. Ya da siz DynoTest yaparak manuel olarak gereken ayarları yapabilirsiniz. Ama popüler olarak kullanılan bir sistem, örnek Fazer+TwoBrothers slip-on+stock hava filtresi ise hazır yapılmışını bulup yüklersiniz.

    Ya da bazı motorlarda egsoza bağlı oksijen sensörü bulunur. ECU bu sensörü de kontrol eder. Sanıyorum ama emin değilim: çıkan egsoz gazını analiz ederek yakıt beslemesini bu verilere göre yapar ama Fazer'da böyle bir sistem varmıdır bilmiyorum. Örneğin benim LeoVince'imde oksijen sensörü takmak için yer var, fakat motorumda öyle bir ekipman yok.
    Bende itiraf edeyim okurken yoruldum.
    Hatta bi ara kelimeleri biribirine karıştırdım
    Verdiğiniz bilgilerden ötürü teşekkürler üstadim.
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  9. #9

    Üyelik
    06 Temmuz 2009
    Şehir
    *AdAnA*
    ilahi deathan ya, çok güldüm valla

  10. #10

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Hocam sağolasın. İncik incik araştırıp her konuyu didiklemeyi severim. Gereği neyse yapılacak. Fz6 karakterinde var olan ani tork patlamasına da bi nebze çözüm olabilirse sürünebilirliğide artacaktır. Aslında seneye satıp yeni bir motorsiklet alma düşüncem var onun için tek modifikasyonu Xenon farları. Seneye satma kararımdan vazgeçersen hem sübab ayarlarını kontrol ettirirkenecazıma bu cip ve egsoz işine gireceğim. Ama üstündeki aliminyum koruma kalsın istiyorum. Fz6 yı heryerde tanıtan egsozları.
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  11. #11

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Belki biliyorsunuzdur ama bilmeyenler için yazayım. Sadece slip-on yada ful sistem egsoz takmak hüsranla sonuçlanabilir çünkü motorun hava çıkışında (egsoz) yapılan değişiklik motorun çalışma karakterini, dolayısıyla benzin+hava karışımı ihtiyacını da değiştirir. Yani yakıt besleme sistemi de egsoza uyumlu hale getirilmezse bazı devirlerde ani tork patlamaları ya da aşırı düşmeler olabilir. Özellikle düşük viteslerde ve belli devir aralıklarında motoru sarsarak kendini çok belli eder. Sürüş keyfinin de içine eder. Tabii motora göre değişir bu durum.

    Enjeksiyonlu modern motorlarda yakıt beslemesini ECU denen ünite kontrol eder. Gerekli besleme ayarları fabrika tarafından orijnal egsoz, hava filteri, vs için yapılmıştır. Egsoz değişince bu ayarlar da değişiklik ister. Ama maalesef fabrikalar ECU'da herhangi bir ayara izin vermez. Bu yüzden insanlar Power Commander gibi üniteler ilave ederler. Bu üniteler ECU'dan yakıt sensörlerine giden sinyalleri değiştirerek sizin için gereken ayarlamaları yapar. Bu ayarlar da internetten bulunup üniteye USB ile yüklenebilir. Ya da siz DynoTest yaparak manuel olarak gereken ayarları yapabilirsiniz. Ama popüler olarak kullanılan bir sistem, örnek Fazer+TwoBrothers slip-on+stock hava filtresi ise hazır yapılmışını bulup yüklersiniz.

    Ya da bazı motorlarda egsoza bağlı oksijen sensörü bulunur. ECU bu sensörü de kontrol eder. Sanıyorum ama emin değilim: çıkan egsoz gazını analiz ederek yakıt beslemesini bu verilere göre yapar ama Fazer'da böyle bir sistem varmıdır bilmiyorum. Örneğin benim LeoVince'imde oksijen sensörü takmak için yer var, fakat motorumda öyle bir ekipman yok.

    Demem o ki sadece sesine bakıp bir egsoz seçmeyin. İnsanlar Fazer için neler yapmış, ne gibi sonuç almış iyice bir araştırın ki sonradan o kadar parayı boşuna verdim diye pişman olmayın.

    Bu arada ben gürültülü egsoz hiç sevmememe rağmen trafikteki faydasını kabul ediyorum.

    '' kench '' Egsoz ile ilgili olarak son derece akıcı uslupla ve teknik olarak detaylara da inerek güzel bilgiler vermişsin. Teşekkürler..

    '' deathan '' Binek araçta tempolu müzik dinlerken bile , insan kulağının duyabileceği düzeydeki tüm sesleri bastıran !....

    hatta insana acaba bu gök gürültüsümüdür ? dedirten !. performans egsoz'un trafikte faydası çok. Varsa şayet, olası zararlarını da

    değerlendirip hangi taraf ağır basıyorsa tercihini o yönde kullanıp, kazasız ve belasız keyifli sürüşler yapmanı dilerim..
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  12. #12

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Alıntı Ofelya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilahi deathan ya, çok güldüm valla
    Ohoooo bende anı çok mesela eşinden çok şikayetçi bir arkadaşım var "yasin" hatta bu gönderiyi face den göndericem afişe edicem kılıbığı . İzmir'e misafirliğe geldi. Dur dedim sana eşinin değişik sevdiğin yönlerini göstereyim. Yanlız sahilde iki nescafe atarız o zaman daha iyi anlarsın. Atladık Fz6 ya(Reklam kokan hareketler bunlar ) çıktık otoyol'a haifif karanlık. Bu arada kafatası güçücük dostumun. Kask anca yarıya kadar geçiyor kulakları dışarıda . Bir anda 100 lğ hızları gördük. ilk 30 saniye sessiz kaldıktan sonraki avaz avaz bağırmalarını Yorumsuz aktarıyorum
    ---lan şerefsizzzzzzzz kızımı özledimmmmmm
    hız 190
    ---lan şerefsizzzz eşimi özledimmmmmmmmm
    Hız 195
    ---lan karıma aşığım lennnnn inceeeemmmmm duurrrrrrr

    Birtanesi de otoyol maceram hemen hemen herkese anlatmışımdır.
    Şimdi esmer vatandaşlarımızdan biri murat 131 (namıdeğer hacı) yol alırkene arkasında bitiverdim. Selektör yapıyorum hiç iplemiyor. Nedeni ise arka kotuktaki yengemsi varlık. Aklınca yol vermicek. Karizma yapacak. 5 dakka takip ve fazlaca kaldırılmış uzun Xenon farın etkisi ise sıkılıp yol verdi. Yarım aralık penceresinin yanına gediğimde 6 da olan vitesi 5 e atıp tamamen gaz açtım(Bilgisiz arkadaşlar denemeyin tank tokadı sebebi olabilir). Devir yüksek, değerini bilmiyorum çünkü o an esmer vatandaşa odaklanmıştım. Öyle bir ses çıktı ki esmer oldu kumral, kapkara gözleri oldu nokta gibi ve şu an telafuz edemeyeceğim argo şaşkınlık cümlesini bağırarak kurdu (valide ve benle ile ilgili olmayan).

    Her ne kadar motorunu anırtanlara olumsuz yorumlar yapsamda itiraf ediyorum canıma tak edince ben bunu hep yapıyorum.
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  13. #13
    b+rk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul/Erenkoy
    Motosikleti
    vfr 800
    ben aynısını pizzahut ın motorcularına yapıyorum xD 2 motor muhabbet edip cevrelerini sallamıyorlar genelde bende yawasca yaklasıp diplerine girip bagırtıyorum yanlara kacıyorlar =) cok eglenceli suan bana kızan olmadıgını umuyorum =)
    performans egzozu lazım ya :S fakat iyi bir egzos pahalı , bn two brothers bakmıstım, ki fazer a da bnce en guzel giden o, vfr icin 1100 dolar istediler =/
    v-for racing

  14. #14

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Alıntı Şeyh Şamil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    '' kench '' Egsoz ile ilgili olarak son derece akıcı uslupla ve teknik olarak detaylara da inerek güzel bilgiler vermişsin. Teşekkürler..

    '' deathan '' Binek araçta tempolu müzik dinlerken bile , insan kulağının duyabileceği düzeydeki tüm sesleri bastıran !....

    hatta insana acaba bu gök gürültüsümüdür ? dedirten !. performans egsoz'un trafikte faydası çok. Varsa şayet, olası zararlarını da

    değerlendirip hangi taraf ağır basıyorsa tercihini o yönde kullanıp, kazasız ve belasız keyifli sürüşler yapmanı dilerim..
    Performans egsozların benzin sarfiyatını arttırdığını biliyorum hele FZ6 da oldukça arttırıyormuş. Aynı renk aynı modeli kullanan bir kardeşimden öğrenmiştim. Orjinal sesi de harika ama işte illa gücünü sesinden belli etmeli ki ciddiyete alınasın. 207 kilo makine 50 Km ile çarpsa nolur düşünen yok, hiç kale alan yok.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:39 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:36 ----------

    Alıntı b+rk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben aynısını pizzahut ın motorcularına yapıyorum xD 2 motor muhabbet edip cevrelerini sallamıyorlar genelde bende yawasca yaklasıp diplerine girip bagırtıyorum yanlara kacıyorlar =) cok eglenceli suan bana kızan olmadıgını umuyorum =)
    performans egzozu lazım ya :S fakat iyi bir egzos pahalı , bn two brothers bakmıstım, ki fazer a da bnce en guzel giden o, vfr icin 1100 dolar istediler =/
    Ben o yaptığını ısrarlı istek üzerine yapıyorum . Özellikle ışıklarda motor hastası biri belirdimi adam hazzın doruklarına ulaşıyor. Bence kınanacak bişey yok. Yok yasal değilse Euro3 emisyon limiti gibi Türkiye 1 limiti çıkarsınlar (Aman yerin kulağı vardır sese de vergi vermeyelim )
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  15. #15

    Üyelik
    06 Temmuz 2009
    Şehir
    *AdAnA*
    Alıntı DeathaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ohoooo bende anı çok mesela eşinden çok şikayetçi bir arkadaşım var "yasin" hatta bu gönderiyi face den göndericem afişe edicem kılıbığı . İzmir'e misafirliğe geldi. Dur dedim sana eşinin değişik sevdiğin yönlerini göstereyim. Yanlız sahilde iki nescafe atarız o zaman daha iyi anlarsın. Atladık Fz6 ya(Reklam kokan hareketler bunlar ) çıktık otoyol'a haifif karanlık. Bu arada kafatası güçücük dostumun. Kask anca yarıya kadar geçiyor kulakları dışarıda . Bir anda 100 lğ hızları gördük. ilk 30 saniye sessiz kaldıktan sonraki avaz avaz bağırmalarını Yorumsuz aktarıyorum
    ---lan şerefsizzzzzzzz kızımı özledimmmmmm
    hız 190
    ---lan şerefsizzzz eşimi özledimmmmmmmmm
    Hız 195
    ---lan karıma aşığım lennnnn inceeeemmmmm duurrrrrrr

    Birtanesi de otoyol maceram hemen hemen herkese anlatmışımdır.
    Şimdi esmer vatandaşlarımızdan biri murat 131 (namıdeğer hacı) yol alırkene arkasında bitiverdim. Selektör yapıyorum hiç iplemiyor. Nedeni ise arka kotuktaki yengemsi varlık. Aklınca yol vermicek. Karizma yapacak. 5 dakka takip ve fazlaca kaldırılmış uzun Xenon farın etkisi ise sıkılıp yol verdi. Yarım aralık penceresinin yanına gediğimde 6 da olan vitesi 5 e atıp tamamen gaz açtım(Bilgisiz arkadaşlar denemeyin tank tokadı sebebi olabilir). Devir yüksek, değerini bilmiyorum çünkü o an esmer vatandaşa odaklanmıştım. Öyle bir ses çıktı ki esmer oldu kumral, kapkara gözleri oldu nokta gibi ve şu an telafuz edemeyeceğim argo şaşkınlık cümlesini bağırarak kurdu (valide ve benle ile ilgili olmayan).

    Her ne kadar motorunu anırtanlara olumsuz yorumlar yapsamda itiraf ediyorum canıma tak edince ben bunu hep yapıyorum.

    niye kılıbık diorsun arkadaşına, ne güzel eşini çocuğunu seviyormuş işte yenge bu durumdan memnun kalmıştır bence

    yengemsi varlık nasıl oluyor bide onu anlatırsan deathan

  16. #16

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Alıntı Ofelya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    niye kılıbık diorsun arkadaşına, ne güzel eşini çocuğunu seviyormuş işte yenge bu durumdan memnun kalmıştır bence

    yengemsi varlık nasıl oluyor bide onu anlatırsan deathan
    Ya arkadaş adanalıyık allahın adamıyık diyip her sohbetimizde yenge hanımın dırdırından yakınan ve kılıbık tabirinden son derece nefret edip bana diş bileyen çok zevdiğim bir arkadaşım. Bir akaryakıt firmasında denetmendir. Karizmatiktir ama eşine sökmemektedir .

    Yengemsi dedim çünkü günahını almayayım. Ya değilse . Ama yengeye çok kaçıyordu çünkü amcam baya bi esmer ama yengemsi sarışın ve buğday tenli. 5 dakika takip edince benzerlik olmadığı açıka belli oluyordu .
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:

  17. #17

    Üyelik
    06 Temmuz 2009
    Şehir
    *AdAnA*
    Alıntı DeathaN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya arkadaş adanalıyık allahın adamıyık diyip her sohbetimizde yenge hanımın dırdırından yakınan ve kılıbık tabirinden son derece nefret edip bana diş bileyen çok zevdiğim bir arkadaşım. Bir akaryakıt firmasında denetmendir. Karizmatiktir ama eşine sökmemektedir .

    Yengemsi dedim çünkü günahını almayayım. Ya değilse . Ama yengeye çok kaçıyordu çünkü amcam baya bi esmer ama yengemsi sarışın ve buğday tenli. 5 dakika takip edince benzerlik olmadığı açıka belli oluyordu .

    süper yaa

  18. #18

    Üyelik
    29 Aralık 2009
    Şehir
    Blacksea
    '' deathan '' kardeş, sen aklı başında ve motora binen adamsın.Şimdi ise ;dolmuşa binmek üzeresin!. Daha duyarlı olmanı ve bahse konu yorumları yapmamanı dilerim. Yerin kulağı var derler !..::
    [B][COLOR="Purple"] Ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok..[/COLOR][/B][B][COLOR="RoyalBlue"][COLOR="Blue"]Ne elbiseler gördüm içinde insan yok[/COLOR]..[/COLOR][/B]

  19. #19
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    ben de imzanı okudum şimdi " bak bakalım ufuktaki mavilik hala duruyor mu, yoksa içindeki mağma onu küle çevirmeye mi uğraşmış" üzgünüm ama düşüncem bu...
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  20. #20

    Üyelik
    28 Ağustos 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer 600
    Alıntı Şeyh Şamil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    '' deathan '' kardeş, sen aklı başında ve motora binen adamsın.Şimdi ise ;dolmuşa binmek üzeresin!. Daha duyarlı olmanı ve bahse konu yorumları yapmamanı dilerim. Yerin kulağı var derler !..::
    Ne dolmuşudur bu? açıkça yazarmısın?
    Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben de imzanı okudum şimdi " bak bakalım ufuktaki mavilik hala duruyor mu, yoksa içindeki mağma onu küle çevirmeye mi uğraşmış" üzgünüm ama düşüncem bu...
    Hayırdır imzamla sorunun nedir?
    ::piloot:: Yakaladın mı? bak bakalım ellerine yakaladım dediğin şey sadece mavi bir silüet.... Çoktan uçup gittik. Geçtin mi? bak bakalım ardına ve önüne geçmene izin verildiğinde ufuktaki mavilik kim........ ::uzgunum:


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)