Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

600cc ye geçiş için ninja 250r mı hyo gt250r mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81

    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    kısa süre binmek?yanlış mı yazmışım ben sadece bir defa motor alıp hep onla takılmayı düşünüyorum eğer 600cc falan gibi bir makinede daha çok eğleneceğimi düşünmediğim sürece.Sadece boyut olarak ben hyo kontrol edebilir miyim?yoksa fiyat olarak o daha uygun gibi ama dediğim şekilde ben 170im kontrol edemiyceğim bir motoru almam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    18 Şubat 2009
    Şehir
    ANKARA
    Alıntı Dante568 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kısa süre binmek?yanlış mı yazmışım ben sadece bir defa motor alıp hep onla takılmayı düşünüyorum eğer 600cc falan gibi bir makinede daha çok eğleneceğimi düşünmediğim sürece.Sadece boyut olarak ben hyo kontrol edebilir miyim?yoksa fiyat olarak o daha uygun gibi ama dediğim şekilde ben 170im kontrol edemiyceğim bir motoru almam
    ben topiği açan arkadas için yazmıştım onu.bu arada sanada tavsiye ederim boyun sorun yasatmaz sana.

  3. #83

    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    pardon :D.ilk posta baktım orda yazmıyodu bana söylediniz sandım

  4. #84
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Dante568 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim boy 170 daha uzar mı bilmiyorum ama bu iki motordan herhangi birini kontrol edebilir miyim iyi bir eğitim aldıktan sonra yoksa çok mu büyükler?
    Benim boyum 167 ve uzun süre GT 250R kullandım, 2 senedir de CBR 600F kullanıyorum. Alışma devresinden sorun olmaz.

    Burada bahsedilen 2 motor da kendi sınıfında birbirine yakın performansda makinalardır. Sadece motorların kullanıcılarının yorumlarına itibar etmeni tavsiye ederim. Bilmem kimin motoruna 10 km. binip de, 50'lik peugeot'la bile kalkamadı gibi yorumlar kafanı karıştırmasın. Muhtemelen ya o motor bozuktur ya da kullanıcısı sürmeyi bilmiyordur, kalkamamıştır. Bu makinaları kullananlar performansını bilir.
    Para sıkıntın yoksa ve uzun süre kullanacağım diyorsan, 3000 TL fazla verip Ninja 250 almanı öneririm. Boyutları daha ufak ve gidonu daha yukarıda olduğu için kullanım konusunda Hyo'ya göre daha rahat edersin.

  5. #85

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim boyum 167 ve uzun süre GT 250R kullandım, 2 senedir de CBR 600F kullanıyorum. Alışma devresinden sorun olmaz.

    Burada bahsedilen 2 motor da kendi sınıfında birbirine yakın performansda makinalardır. Sadece motorların kullanıcılarının yorumlarına itibar etmeni tavsiye ederim. Bilmem kimin motoruna 10 km. binip de, 50'lik peugeot'la bile kalkamadı gibi yorumlar kafanı karıştırmasın. Muhtemelen ya o motor bozuktur ya da kullanıcısı sürmeyi bilmiyordur, kalkamamıştır. Bu makinaları kullananlar performansını bilir.
    Para sıkıntın yoksa ve uzun süre kullanacağım diyorsan, 3000 TL fazla verip Ninja 250 almanı öneririm. Boyutları daha ufak ve gidonu daha yukarıda olduğu için kullanım konusunda Hyo'ya göre daha rahat edersin.
    yorum için çok teşekkürler. 600 cc ye geçeceğim için 2. el hyo s&t kanuni tam bana göre düşünüyorum artık bu vakitten sonra.

  6. #86
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    ikisi arasında bir tercih yapmakta kararlıysan kesinlikle Ninja 250 den şaşma derim..

    birde şunu derim ki, eğer ilk kullandığın motor vitesli ise, 600 sürebilmek için bunlara ihtiyaç var gibi bir düşünce oluşmasın kafanda. al 600 lük makinanı en fazla 1-2 saat sıkıntı çeker sonra yavaştan alışırsın.
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  7. #87

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisi arasında bir tercih yapmakta kararlıysan kesinlikle Ninja 250 den şaşma derim..

    birde şunu derim ki, eğer ilk kullandığın motor vitesli ise, 600 sürebilmek için bunlara ihtiyaç var gibi bir düşünce oluşmasın kafanda. al 600 lük makinanı en fazla 1-2 saat sıkıntı çeker sonra yavaştan alışırsın.
    valla kardeşim bende onu istiyorum ama deşme derdimi. abiler olmaz diyo aslında ben yavaş yavaş kendimi alıştırırım diyorum ama kıyafeti giyer sakin yollarda antremanlar yaparım diyorum ama işte kararsızım :(:(

  8. #88

    Üyelik
    06 Kasım 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    S&T GT 250R
    Sen 250lilik bir hyo al güzelce bin... Ben 2010 modelini 1-2 hafta önce sattım gayet yeterli bir motor ninja ile arasında vereceğin 2-3 bin TL lik bir fark yok... İkisinide kullanmış ve test etmiş birisi olarak sana önerim paran cebinde kalsın 1 yıl hatta belkide daha kısa süre sonra 600lük bir makina al... Benim satma sebebim tamamen aileseldi... Yalnız motorları almadan mutlaka binmeni öneririm. binmeden motor alma sesini duy... sonra hayal kırıklığına uğrama...
    Sex Speed Money...

  9. #89
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı qenc_motorcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    valla kardeşim bende onu istiyorum ama deşme derdimi. abiler olmaz diyo aslında ben yavaş yavaş kendimi alıştırırım diyorum ama kıyafeti giyer sakin yollarda antremanlar yaparım diyorum ama işte kararsızım :(:(
    600 lük makinenin duruşu yeter arka lastiği yeter eğik direksiyonu yeter, illaki yüksek hıza çıkacaksın diye birşey yok 250 makine aldıktan sonra ne alırsan al illaki kesmeyecek beni rahatsızlığına sende gireceksin sonra motor büyükltmek için satıyorum uğraşıları, 600 lük motoru yavaş yavaş kullanınca düşük devirdeki horultu yeter sana...Boş yolda yavaştan uzatırsın motoru, motora alışana kadar ara gazı sesi seni tatmin eder!

  10. #90
    otopsici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2009
    Şehir
    van
    Motosikleti
    Yamaha tracer 900 - Yamaha tracer 700
    Alıntı Burak_34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikisi arasında bir tercih yapmakta kararlıysan kesinlikle Ninja 250 den şaşma derim..

    birde şunu derim ki, eğer ilk kullandığın motor vitesli ise, 600 sürebilmek için bunlara ihtiyaç var gibi bir düşünce oluşmasın kafanda. al 600 lük makinanı en fazla 1-2 saat sıkıntı çeker sonra yavaştan alışırsın.
    kardeş sen hiç 600 lük ss kullandın mı?
    mct 250 ile ss motorları hiç bir zaman kıyaslama ben en 500 den 650 hyosunga geçtim öyle 1-2 sattlik iş değil canım o senin dediğin scooter mi sürüyon 2 saatte alışasın ben motoru süreli 4 ay oluyor kaç kere ölümden döndüm halen kendi kontrolümde tutmayı yeni yeni başarabiliyorum (ki her gün en az 20 km yol yapıyorum)
    sayın arkadaşlar sizden rica ediyorum hatta ricadan çok size kızıyorum sürmediğiniz motorlar hakkında burada atıp tutmayın motor sürmek sizin dışardan gördüğünüz gibi çocuk oyuncağı değil geçen sene sadece van ilinde ss 600 üzeri makine alanların 26 sı aldığı ilk hafta öldü burdan atıp tutanlar yüzünden
    choper süren arkadaş ss sürmeyi öğrenmesi en az 6 aydır o yüzden en az 500 km yapmadan hiç bir motor hakkında yorum yapmayın
    Doğru yüz kişi yalanlasa da DOĞRUDUR.
    Yanlış yüz kişi doğrulasa da YANLIŞTIR.
    Dürüst olun DANSÖZLERİ kimse sevmez

  11. #91

    Üyelik
    06 Mayıs 2010
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim boyum 167 ve uzun süre GT 250R kullandım, 2 senedir de CBR 600F kullanıyorum. Alışma devresinden sorun olmaz.

    Burada bahsedilen 2 motor da kendi sınıfında birbirine yakın performansda makinalardır. Sadece motorların kullanıcılarının yorumlarına itibar etmeni tavsiye ederim. Bilmem kimin motoruna 10 km. binip de, 50'lik peugeot'la bile kalkamadı gibi yorumlar kafanı karıştırmasın. Muhtemelen ya o motor bozuktur ya da kullanıcısı sürmeyi bilmiyordur, kalkamamıştır. Bu makinaları kullananlar performansını bilir.
    Para sıkıntın yoksa ve uzun süre kullanacağım diyorsan, 3000 TL fazla verip Ninja 250 almanı öneririm. Boyutları daha ufak ve gidonu daha yukarıda olduğu için kullanım konusunda Hyo'ya göre daha rahat edersin.
    Çok teşekkürler.Oldukça yardımcı oldu aralarındaki tek fark bu sürüş rahatlığı mı?Yoksa ninja'nın parçaları bulmak daha kolay servisi daha rahat gibi pek çok bilgi de var nette.Onlar doğru mu ve kalite açısından hyo çin sanırım kawasaki japon bunlar fark yapar mı motosikletin ömrü vs açısından

  12. #92
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı Dante568 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkürler.Oldukça yardımcı oldu aralarındaki tek fark bu sürüş rahatlığı mı?Yoksa ninja'nın parçaları bulmak daha kolay servisi daha rahat gibi pek çok bilgi de var nette.Onlar doğru mu ve kalite açısından hyo çin sanırım kawasaki japon bunlar fark yapar mı motosikletin ömrü vs açısından
    Tek fark sürüş rahatlığı veya fiziksel özellikler değil tabiki.
    Kalite açısından bakarsak,
    Hyo Çin değil Güney Kore motorudur. Çin mallarıyla karıştırma sakın. Japon Kawasaki'nin parça kalitesi Hyo'ya göre daha üst seviyededir ama, Hyo'da kalitesiz değildir. Sonuçta aynı sınıf ve performansdaki; kalitesine göre fiyatlandırılmış 2 makinadan bahsediyoruz.
    Şahsi fikrimi sorarsan, 2 sene binip motoru büyütecek olsam, 2.500-3.000 TL fark vermeyip Hyo'yu tercih ederdim.
    Ama yıllarca bineceğim tek motor olacak dersem de Kawa alırdım.
    Parça ve servis konusunda kullanıcıları daha doğru bilgi verecektir, benim o konuda çok fazla bilgim yok.

  13. #93
    Toqi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Hayabusa - Resimdeki Srad 600 unutamadığım aşkım
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 lük makinenin duruşu yeter arka lastiği yeter eğik direksiyonu yeter, illaki yüksek hıza çıkacaksın diye birşey yok 250 makine aldıktan sonra ne alırsan al illaki kesmeyecek beni rahatsızlığına sende gireceksin sonra motor büyükltmek için satıyorum uğraşıları, 600 lük motoru yavaş yavaş kullanınca düşük devirdeki horultu yeter sana...Boş yolda yavaştan uzatırsın motoru, motora alışana kadar ara gazı sesi seni tatmin eder!
    Apaçi diyorum böyle yazı yazanlara neyse , motoru düşük devir kullanınca horultu yetermiş bak bak , hararet yaptırıp yatak bile sardırırsın sen motosikletine düşük devir kullanılmaz uzun süre SS motosiklet
    Tekerlekli sandalyede olsan yanında olurmuydu fiyakalı...

  14. #94

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    valla doslar dün 250 cc lik hayal kuruyorum hangisini alsam diye bugün 600rr mı yoksa r6 mı diye. valla çok arada kaldım. 600 e direkt geçsem mi geçmesem mi valla hala kararsızım ne diyeyim artık :(

  15. #95
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Hiç akıllı laflar etmemeye başladın sen bak, mantıklı davran.
    Emeklemeden koşmak olmaz, adım adım büyüt sağlıklı olsun.

  16. #96

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç akıllı laflar etmemeye başladın sen bak, mantıklı davran.
    Emeklemeden koşmak olmaz, adım adım büyüt sağlıklı olsun.
    valla ustam tamam 250 r bana göre kim ne derse desin artık. daha yaşımda küçük. yaşamayı seviyorum

  17. #97
    Burak_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayabusa
    Alıntı otopsici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş sen hiç 600 lük ss kullandın mı?
    mct 250 ile ss motorları hiç bir zaman kıyaslama ben en 500 den 650 hyosunga geçtim öyle 1-2 sattlik iş değil canım o senin dediğin scooter mi sürüyon 2 saatte alışasın ben motoru süreli 4 ay oluyor kaç kere ölümden döndüm halen kendi kontrolümde tutmayı yeni yeni başarabiliyorum (ki her gün en az 20 km yol yapıyorum)
    sayın arkadaşlar sizden rica ediyorum hatta ricadan çok size kızıyorum sürmediğiniz motorlar hakkında burada atıp tutmayın motor sürmek sizin dışardan gördüğünüz gibi çocuk oyuncağı değil geçen sene sadece van ilinde ss 600 üzeri makine alanların 26 sı aldığı ilk hafta öldü burdan atıp tutanlar yüzünden
    choper süren arkadaş ss sürmeyi öğrenmesi en az 6 aydır o yüzden en az 500 km yapmadan hiç bir motor hakkında yorum yapmayın

    Arkadaşım söylemiş olduğum şey yanlış olabilir sana yada birçok kişiye göre fakat hangi motorları kullanıp kullanmadığımı kendi kendine sorup cevaplamış ve ona göre yorum yapmışsın. ben cbr125 de kullandım, 98 model zzr1100 de kullandım şimdide çin malı 250mct kullanıyorum boyum 1,90, kilom 100. yazdığım yoruma göre konuyu açan arkadaş cevap verecek bende ona göre kendimce bir yol göstermeye çalışıcam bu işler böyle değil mi? direk bunu yap diyip kestirip atıp forumdan kaçmıyorum ben..

    herkese saygılar...
    Gitmek istediğinde gitmezsen geç kalmış olursun...

  18. #98

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti bir yerden diğer bir yere götürmek motosiklet kullanmak değildir. Yorum yazarken biraz sorumluluk taşıdığınızın bilincinde olun. Benim de ilk motorum 650cc'ydi (ER-6n) ve kullanma açısından bir sorun yaşamadım ama kimseye ilk motor olarak tavsiye etmem. Kimse benim kadar sorumlu, ne olduğunun bilincinde, yetenekli, ya da eğitimlere gidecek kadar bu işi ciddiye alıyor olmak zorunda değil çünkü. Eğer bir kişi kendisine 250cc'yi basamak olarak seçmişse ona saygı duyup ne kadar yerinde bir seçim yaptığını söylemek dışında bir yorum yapmayın lütfen. Sizin (henüz) bir sorun yaşamamış olmanız başkalarının da yaşamayacağı anlamıda gelmez.

    150cc bile olsa bir motora 1-2 saatte alışmak hayalden öte birşey değil. O motorla istanbuldan ankaraya kadar tın tın gidersin belki ama bu o motoru öğrendiğin anlamına gelmez.

    Büyük motorla başlamanın sakıncası çoğu insanın sandığı gibi bu makinaların çok hızlı gidebilmesi değildir. Gaz kolu elinizin altında nasıl olsa. Asıl tehlike o motorların kütlesidir. Sürüş dinamiklerini ve reflekslerini daha kolay ve daha güvenli bir küçük hacimli motorda geliştirmeden 600cc'ye (hele de SS'a) geçmek kendinizi kandırmak olur. En iyi ihtimalle sürüş becerilerinizi geliştirme süreniz kafadan 5 kat uzar (bunun anlamı 6 ay yerine 2,5 senedir... 2 saat yerine 10 saat değil!). En kötü ihtimalle ise burada yorum yazan bir kaç arkadaş gibi sorun yaşamazsınız, öğrendim zannedersiniz, 6 ay sonra kendinize fazla güvenir bir panik anında kontrolden çıkıp kaza yaparsınız. Sayısız örneği yokmuş gibi 600cc SS'a hala nasıl direk geçebilirsin mesajı yazılabiliyor anlamıyorum. Bahsedilen motor supersport, kullanması en çok beceri ve tecrübe isteyen motor tipi (hayır hızlı olduğu için değil, tüm oturma ve sürme tekniği yüzünden).

    Genç motorcu arkadaşım, sen 250 cc ile çok iyi bir yoldasın. Hyo veya Kawa, ikisi de olur. Ama tavsiyem eğer bütçen Kawa'ya el veriyorsa Kawadan yana, çünkü çok rahat değerinde satabilirsin. Oturma pozisyonu ise çok daha öğreticidir, racing gibi değil diye yanılma. Doğru bir yerden eğitim almayı da unutma, faydası çok fazla.

  19. #99
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    ninja daha iyi bir seçenek gibi ama illa Racing Direksiyon tarzı istiyorsan HYO derim.
    3.18 tl olan benzinin 2 tl'si vergi

  20. #100

    Üyelik
    19 Nisan 2010
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    CBF150-2011-Silver
    Alıntı kench adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikleti bir yerden diğer bir yere götürmek motosiklet kullanmak değildir. Yorum yazarken biraz sorumluluk taşıdığınızın bilincinde olun. Benim de ilk motorum 650cc'ydi (ER-6n) ve kullanma açısından bir sorun yaşamadım ama kimseye ilk motor olarak tavsiye etmem. Kimse benim kadar sorumlu, ne olduğunun bilincinde, yetenekli, ya da eğitimlere gidecek kadar bu işi ciddiye alıyor olmak zorunda değil çünkü. Eğer bir kişi kendisine 250cc'yi basamak olarak seçmişse ona saygı duyup ne kadar yerinde bir seçim yaptığını söylemek dışında bir yorum yapmayın lütfen. Sizin (henüz) bir sorun yaşamamış olmanız başkalarının da yaşamayacağı anlamıda gelmez.

    150cc bile olsa bir motora 1-2 saatte alışmak hayalden öte birşey değil. O motorla istanbuldan ankaraya kadar tın tın gidersin belki ama bu o motoru öğrendiğin anlamına gelmez.

    Büyük motorla başlamanın sakıncası çoğu insanın sandığı gibi bu makinaların çok hızlı gidebilmesi değildir. Gaz kolu elinizin altında nasıl olsa. Asıl tehlike o motorların kütlesidir. Sürüş dinamiklerini ve reflekslerini daha kolay ve daha güvenli bir küçük hacimli motorda geliştirmeden 600cc'ye (hele de SS'a) geçmek kendinizi kandırmak olur. En iyi ihtimalle sürüş becerilerinizi geliştirme süreniz kafadan 5 kat uzar (bunun anlamı 6 ay yerine 2,5 senedir... 2 saat yerine 10 saat değil!). En kötü ihtimalle ise burada yorum yazan bir kaç arkadaş gibi sorun yaşamazsınız, öğrendim zannedersiniz, 6 ay sonra kendinize fazla güvenir bir panik anında kontrolden çıkıp kaza yaparsınız. Sayısız örneği yokmuş gibi 600cc SS'a hala nasıl direk geçebilirsin mesajı yazılabiliyor anlamıyorum. Bahsedilen motor supersport, kullanması en çok beceri ve tecrübe isteyen motor tipi (hayır hızlı olduğu için değil, tüm oturma ve sürme tekniği yüzünden).

    Genç motorcu arkadaşım, sen 250 cc ile çok iyi bir yoldasın. Hyo veya Kawa, ikisi de olur. Ama tavsiyem eğer bütçen Kawa'ya el veriyorsa Kawadan yana, çünkü çok rahat değerinde satabilirsin. Oturma pozisyonu ise çok daha öğreticidir, racing gibi değil diye yanılma. Doğru bir yerden eğitim almayı da unutma, faydası çok fazla.
    valla kardeşim hyo ya o parayı verdikten sonra kawa ya veririm ama işte oturuş ve motorların tarzı :(


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)