Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

cruiser ve Iron 883 konusunda yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Nisan 2012
    Cruiser motorlardan hoşlanıyorum,düşündüğüm model Harley Davidson Iron 883,ancak daha önce motorsiklet kullanmadım bu nedenle önce eğitim almak istiyorum,eğitim için nereyi önerirsiniz,eğitimden sonra sanırım hangi motoru alacağıma karar vermiş olurum ancak yine de Iron 883 ve genel olarak cruiser motorlarla ilgili fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim,182 boyunda 74 kg ağırlığındayım,tanışma bölümünde de yazdım bu mesajı kusuruma bakmayın,Harley kullanıcılarından ve vruiser tipi motorlar hakkında bilgisi olanlardan cevaplar bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    serotizm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Harley Davidson Softail FXSTBI
    Gelişim Sürücü Kursu'nun eğitimleri var. Ben gitmedim ama gidenler Honda'dan da çok memnun.
    Yalnız direkt 883'le başlamak eğitimle olacak şey değil. Önce daha küçük (max 250cc) bir motorla başlamakta fayda var.
    883'le başlarsanız motora ve trafiğe hakim olma konusunda sıkıntı yaşarsınız, hayati tehlikesi olur.
    Ben Kymco Venox ile başladım. 1000-1500km kadar kullanıp 883'e geçtim.

    Alacağınız motorun forward kontrol ve 14" gidonlu olmasına dikkat edin. Forward kontrol olmazsa, boydan dolayı peglerin yeri sorun çıkartıyor ve motorun üzerinde bir tuhaf duruyorsunuz (boyum 1.90)
    Onun dışında 883 hakkında söylenecek birşey yok. Harley'in üzerinde olmak bile yetiyor
    Harley'in alt modellerinden olmasına rağmen torku inanılmaz, performansı - en azından benim için - gayet yeterli.
    Yalnız sanırım Iron'lar 2009 sonrası olduğu için, hepsi enjeksiyonlu. 2006 ve öncesindeki karbüratörlü 883'lerin sesi kesinlikle çok çok daha güzel. Egzoz taksanız bile enjeksiyonlu makinanın sesi, karbüratörlü gibi olmuyor. Benim motorum 2007 model ve enjeksiyonlu, karbüratörlüleri kıskanıyorum açıkçası
    Alternatif olarak 883 Custom'a bakabilirsiniz. Bildiğim kadarıyla forward kontrol onlarda standart ve benzin depoları daha büyük. Daha oturaklı duruyor.
    Şimdiden hayırlı olsun

  3. #3
    Raphae1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2011
    Şehir
    FENERBAHÇE, Çanakkale ve İstanbul
    Motosikleti
    Er6-F-Cbf 1000+YBR 125, gts250-cbf150-600rr-mt07
    Sportster 883 kullandım. boyum 1.81 oldugundan bacaklarım yere pergel gibi açılıyordu Bu tip motorların viraj açısı bizimkilere göre daha düşük. Ama alışkanlıktan mıdır nedir yatarken hep pegleri sürttüyordum. Ayrıca hava soğutmalı oldugundan, trafikte baharda bıle fazlasıyla pişiriyor. Yumurta at pişsin. Uzun yolda sıkıntı olmaz. Birde motor yaklaşık 250 kg olması lazım. Yani ağır.Birde bu motoru alıcaksan arkana artcıyı unutman gerek . Tabi tercih meselesi. Ama benım tarzım olmadığı kesin .
    Cruiserlerin 2 özelliği çok hosuma gidiyor.
    1. pat pat sesi
    2. nikelajları.
    ARTİSTLİĞİN SONU FİGÜRANLIKTIR...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)