Arkadaşlar biraz araştırdım ama bu 100 ukhlerin otobana girip giremeyeciği hakkında bilgi edinemedim ehliyet aldıktan sonra otabana çıkamadıktan sonra napayım ben o ehliyeti bilgilendirirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler
Arkadaşlar biraz araştırdım ama bu 100 ukhlerin otobana girip giremeyeciği hakkında bilgi edinemedim ehliyet aldıktan sonra otabana çıkamadıktan sonra napayım ben o ehliyeti bilgilendirirseniz çok memnun olurum şimdiden teşekkürler
Girersin, girmesine de emniyet şeridinde bile rahat vermezler sana...
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
Arkadaş hep yanlış bilgi veriyorlar size bak
50 cc ve altı'nın otobana girişi yasaktır
100 CC ve altıda vergiden muaf'tır
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
Eger birazcik beynin varsa o motorla birak otobani devlet yollarina bile cikma..
Ezerler..
Ben burada cok nadir olarak görürüm böyle motorlari otobanlarda..
125cc den asagi motorlarin otobana girmesi zaten yasak ama onlarda girmez genelde..
Bilrler ezileceklerini..
Ara sira hayatina susamislar cikar otobana 125cc ile..
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
[B]Bahadır Şenonar[/B] [COLOR="Red"]A rh(+)[/COLOR]
[B]Sözcüklerin gücünü anlamadan insanların gücünü anlayamazsınız.[/B] :bounce:
milletimiz adam gibi araba sürmüyor kaç cc olursa olsun rahat bırakmıyorlar adam babasının yolu gibi gidiyor
zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)
Remzi abi Almanya'da yaşıyor ve 125 cc nin yasak olan yer Almanya otobanı ve hız sınırı yok
İkinci el Dragstar alacaksanız bknz: http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/44545-yamaha-dragstar-xvs-650-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2100035
Bir 125cc nin yapacagi hiz kactir??? Ben kullanmadim ama sanirim tas catlasa 120 km/h.. Oda artik sinirlari zorlayarak...O motorla ben burada otobana cikmam emin ol..
Benim motorum 600cc bunuda belirteyim..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:34 ----------
Türkiye yi bilemiycem.
Burada aracin ruhsatinda azami sürat 60km/h yada 65km/h yazili olmasi gerek..
Tam bilemiyorum simdi..
Ama bu motorlarla kimse otobana cikmaz burada..
Cikarlarsada ezilirler..
Bu kesin
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
şu an yasak olan bişey varsa suç işlemek istemem yunuslar vızır vızır bi ceza olayı falan yaşarmıyım diye soruyorum motora ve kandime güveniyorum zaten gideceğim mesafe 1.5 saat falan Adapazarı'dan İstanbul
Türkiye'de 125 cc ile otobana çıkmak pek akıl karı değildir açıkcası. Bu nedenle aldığım ilk motor olan 125cc'lik YBR'yi 502 km'de satıp 650cc bir motor almıştım. Ama konu şu ki: Çıkmanın yasak olması. Türkiye'de bu konuda ruhsatta bir hız yazılma olayı yok. Motosikletlerin ise otoyola çıkmasına dair bir yasak da yok. 50cc ve altı motorlu bisiklet sınıfında sayıldığı için onların otoyola çıkması yasak ama 50cc üstü -ki adı geçen motosiklet de yanılmıyorsam 90 kusur cc - otoyollara çıkabilir. Ayrıca Almanyada bildiğim kısıtlama olmadığı sürece otoyollarda hız limiti yok. Oysa Türkiye'de otoyollarda resmi hız limiti otomobiller için 120km ve motosikletler için 80km.
Ama ilk mesajımda da belirttiğim gibi hız limiti bu deyip otobana çıkarsanız bir daha otobandan çıkamayabilirsiniz. En sağ şeritte 90 ile giderken kamyonlar arkanızdan korna basabilir rahatlıkla...
Ainesi iştir insanın, lafına bakılmaz!
Yine de yaşıyor insan, merak yüzünden. Yeni bir şeyler bekleyip duruyor...
Azami yanlis oldu sanirim..
En azindan 60 yada 65km/h yapmasi gerek otobana cikabilmesi icin...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:49 ----------
Anlatmak istedigim..
Buradada 65km/h üzeri yapan bir motorla otobana cikmaniz yasak degil...
Ama bu akil kari degil.. Ezerler adami..
Hele hele burada..
Otobanlarlarda okadar trafik varki burada..
Hic sansiniz yok.. Er yada gec bir aracin altindasiniz..
Türkiyeden hic bahsetmiyeyim..
Hayatin icin bir saniyeni harca.
Hayatini bir saniye icin harcama.
elde ettiğim bilgiler için herkese teşekkür ederim bir daha düşüncem sanırım otoban işini
Burda Sorulması Gereken "100 ukh" ile Otobana girilip/girilmeyeceği sorusu değildir..
Sorulması gereken: O Motorla Otobana Çıkmanın ne gibi mantığı oldugudur..
Altındaki Aleti Küçümsemiyorum ancak bisikletle aynı lastik ebatlarında olup ve Motorun hafifliği beni düşündürüyor açıkcası... Benim Motorum'un dolu Ağırlığı 180 kg Civarında olmasına ve lastiklerimin ciddi anlamda kalın olmasına rağmen , otobanda yanımdan hızlı geçen büyük bir araç olunca hafif savruluyorum...
Daha önce o motorla otoban tecrüben oldumu bilmiyorum ancak şahsi fikrim ; " Sakın çıkma" yönünde olacaktır.
saygılar
bence sen hiç çıkıp hayatınla kumar oynama çünkü basetii yol adapazarı istanbul otobanların en tehlikelisi çünkü izmiten gebzeye kadar olan kısmı çok dar yani iki kamyon kıl payı geçiyo ve emniyet şeridi yok kendini öldürtmek istemiyosan izmiten çık E-5 ten devam et 30 daka geç gel ama sağalam gel.
istanbul edirne gidecem desen sorun yok orası çok geniş ve çerkezköyden sonra dahada geniş oluyo ve pek trafik yok.
mersin adana antep otobanıda aynı hiç sorun olmaz izmir çeşme ve aydın otobanıda öyle oralarda 40 km.yele de gitsen sorun yok ama senin şansına en tehlikeli yerden bahsediyon.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Ben 150T1 İle Bir Kaç Kere Çevreyoluna Çıktım Yağmurlu Havada Gerçekten Zor Oluyor Özellikle Köprüden Geçerken Motorun Hakimiyetini Sağlamak Zor Oluyor Rüzgardan Ya Sağ Bariyerlere Ya Sol Bariyerlere Yapısıyorsun (Ben Bir Metrobüsün Yanına Sığınarak Geçebildim (: ) Yanından Geçen Kamyonlar Ve Otobüsler Direksiyon Hakimiyetini Kısa Bir Sure İçin Kaybettiriyor (Yarattığı Rüzgardan) Benim Motorum İçin Böyle Senin Motordan Kullanmadım Ama Tahminimce Oda Böyledir
Yani Kısacası Pek Akıllı İşi Değil
"TayGuN"
"GuNControll"
"Hızlı Gidebilirim Sen Yapma Telaş (; "
Bende kesin olarak çıkma diyenlerdenim.
ybr125 ile otoyol,e-5 ve köprüden geçmeye korkuyordum.bi ters rüzgar beni yan şeride atıyordu.
Düşük cc li bir motor olduğu için üzerine gelen araçlardanda kaçamazsın.Çok fazla deneyimim yok fakat daha deneyimli arkadaşların sözlerine kulak asmazsan,Kendi adına kötü bir deneyim yaşayabilirsin...
Lütfen mantık çerçevesinde hareket et.100ukh=motorlu bisiklet (yanlış anlaşılmasın ama öyle...)
Ne saçma bir yorum bu böyleKurallar belli orası - burası diye bir şey yok.
Otoban girişlerinde levhalar vardır ve ''O'' levhalar üzerinde hangi araçların ve asgari hız limitinin olması gerektiğini gösteren ikonlar mevcuttur...
Senin oaralar neresi bilemem ancak İzmirde min 60km/s hıs yapabilen (100cc) Cub dahil Otoban'a çıkıyor hele 125cc tüm motosikletler cirit atıyor.
Yağmur ve rüzgar gibi doğal etkenleri dikkat almak şart....tapagaz viyadük ve yüksek köprülerin üzerine çıkmak zaman zaman 250kg motosiklet için bile tehlike arz ediyor!! zayıf araçlar için ciddi tehlikelerin olduğu kesimler kullanmaz olur biter.
Tarzım çok basittir.....
Her zaman en kalitelisi ile memnun olurum
Altında hayabusa bıle olsa dikkatlı olacaksın otobanı babasının mülkü sanan insanlar var hangi seritte gidecegini bilmeyen yolu canı nerde isterse orda giden hız denemesı yapan da neler var neler kanuni olarak 50 cc altı motorlar giremıyorlar ama tabı bızım mılletımız napıyor alıyor bir mabilet yapıyor bir canavar allaha emanet otobanda araclara kafa tutuyor yasal olarak gırebılırsın ama bana kalırsa kendını tehlıkeye atma...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)