sana olasılık hesabı veremicem
eğer motorun 2 zamanlıysa içerisinde yağ bulunması normal, problem o yağın yanmadan kalması :D
1- segmanın sızdırma yapıyo
2- eğer motorunda distrübütör varsa
distribütörün pistonun ateşlemesini geciktiriyo buda yağ ve yakıtın ateşlenmeden önce bujiyi ıslatarak ateşleme özelliğini tamamen kaybetmesine neden oluyo.
3- diğer bi seçenek karbüratörün varsa
karbüratöründe ki bi problem nedeniyle hava yakıt karışımındaki yakıt oranı çok fazla bu nedenle yakıt ve yağ ilk çevrimde alev almadığından ikinci çevrimde bujiyi tamamen ıslatmış oluyo buda ateşleme özelliğinin kaybolmasına neden olur.
4- aynı durum hava emilen emme manifoldlarındaki bi tıkanıklıktanda olabilir yine yakıt fazla kaçar tutuşmaz.
motorunu bilmediğim için genel bi tahmin yaptım