Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

geniş ve dar taban lastikler... (chopper-crusier)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    motorsiklette (özellikle chopper ve crusier modellerinde) ön tekerin geniş yada dar tabanlı olması neyi etkiler?
    sıkışık bir trafikte gidon kontrolü, dünüşlerde kolaylık açısından hangisi daha kullanışlı?
    GENİŞ TABANLI... (KANUNİ CARACAL200)

    DAR TABANLI... (MONDİAL MCT250)
    [COLOR="Red"]10 dolarlık kafan varsa 10 dolarlık kask alırsın...[/COLOR]
    [COLOR="DarkOrange"]uçakla yarışmak Sarmıyor Artık..!![/COLOR]
    [COLOR="Navy"]www.ankaramotorculardernegi.com[/COLOR]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Levsy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    NX 400
    Geniş ön lastik bazı modellerde hantal bir görüntüye neden oluyor, ancak bana hep frenleme konusunda geniş lastikler daha güvenli gibi geliyor. Diğer taraftan, şehir içi kullanım ve kıvraklık konusunda geniş lastiğin olumsuz etkisi olacağını sanmıyorum.

  3. #3
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    trafikte ve dar alanlarda ön tekeri ince olan motorlarda daha çok manevra kabiliyeti oluyor. geniş lastiğin viraj kabilyetinin daha iyi olduğunu söylüyorlar ama okadar ayrıntılı test etmediğim için bişey diyemeyeceğim. Genelde chopper denince akla gelen profil ön ince arka kalın teker oluyor.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #4

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    benim baktıgım crusier modelleri yukarda gördükleriniz... ve ankara trafiginde işe gidip gelirken kullanıcagım çoğunlukla. bu yogun tafikte beni az yoracak, manevra, kontrol açısından, hangisi iyi ise o tarz motoru almakistiyorum. ve bu ön lastik meseleside duydugum kaderıyla etkiliyen özelliklerden biri.
    [COLOR="Red"]10 dolarlık kafan varsa 10 dolarlık kask alırsın...[/COLOR]
    [COLOR="DarkOrange"]uçakla yarışmak Sarmıyor Artık..!![/COLOR]
    [COLOR="Navy"]www.ankaramotorculardernegi.com[/COLOR]

  5. #5
    banalazim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbf 150
    ben ramzey kullanıyorum ve ön lastiğin büyük olması benim için daha büyük avantaj diye düşünüyorum heleki trafiğin olduğu yerlerde yada yağmurlu havalarda çünkü kayma yapmıyor kaysada yere savurmuyor o yüzden ben ön lastiklerin kalın taban olması taraftarıyım mondial de olduğu gibi ince değil

    saygılar
    2000 TL verip kask alsan ne olacak, motor kullanırken kafana takmadıktan sonra hiçbir değeri yok.
    Kask sadece kafanda değerlidir.

  6. #6
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    35000 kmyi geçik bir zamandır mct250 kullanıyorum ramzey ve jinlun kullanan arkadaşlarımda var. Lakin sıkışık trafik ve dar yollarda onlardan daha az manevra yaparak işten sıyrılabiliyorum. HD nin bile en kıvrak modeli sportsterdir kısa ve ince teker olması buna etkendir. Virajda da çok sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Eğer iyi bir çift lastiğin varsa her ikisiylede viraj yaparsın. Kaldı ki cruiser tarzı makinalardan bahsediyoruz diz değdirecek değilsin asfalta.

    Sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  7. #7

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    o zaman yogun trafikte yatıgımız o egilme bükülme için ikiside kullanılabilir anladıgım kadarıyla, ama kalın lastik fren ve yol tutuşu konusunda daha iyi anladıgım kadarıyla... teşekkürler herkese... saygılar
    [COLOR="Red"]10 dolarlık kafan varsa 10 dolarlık kask alırsın...[/COLOR]
    [COLOR="DarkOrange"]uçakla yarışmak Sarmıyor Artık..!![/COLOR]
    [COLOR="Navy"]www.ankaramotorculardernegi.com[/COLOR]

  8. #8
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı tr-hathor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman yogun trafikte yatıgımız o egilme bükülme için ikiside kullanılabilir anladıgım kadarıyla, ama kalın lastik fren ve yol tutuşu konusunda daha iyi anladıgım kadarıyla... teşekkürler herkese... saygılar
    o lastiğin kalitesiyle alakalı dostum fazla kafana takma hangisini alırsan al ama iyi lastik tak.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  9. #9

    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    jinlun-jL-25o
    yardımlarınız için teşekkür ederim.
    [COLOR="Red"]10 dolarlık kafan varsa 10 dolarlık kask alırsın...[/COLOR]
    [COLOR="DarkOrange"]uçakla yarışmak Sarmıyor Artık..!![/COLOR]
    [COLOR="Navy"]www.ankaramotorculardernegi.com[/COLOR]


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler