YBR250*CBF250*GT250 yakıt,performans ve konfor ücgeni
-
17 Aralık 2009, 13:53
#41
ozgurakman adlı üyeden alıntı
ninja ne olacak
liderlik o üçünün arasında sanırım...
Super Sport tarzım degil... Uzun yolculuklarda asırı yorar..
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:45 ----------
blacktiger adlı üyeden alıntı
sana tavsiyem, motoru almadan özelliklerini ve bu özelliklerin sana getireceklerini iyi hesap etmendir. herşeyden önce seni memnun edecek bir motor olmalıdır. motoru hız için mi alıyorsun, sadece şehir içi mi, yoksa sadece sesi ve görüntüsümü? bu yüzden fazla ayrıntıya girmeden karar vermelisin.
umarım istediğini elde edersin! edemezsende dert etme hayat bunlardan ibaret zaten...
Hız bir anlamda önemli tabiki ama tek neden degil. Mesela grup gezilerinde CBF150 ile otoban yolları girmek tam bir işkence oluyor. Grup seni bırakmıyor tabiki ama motoru cok zorluyorsun. Ses için hiç degil. Görüntüde biraz olsa iyi olur tabi... Yoldan gecerken tum kızlar bana bakmalı vb bir sorunum yok... Uzun soluklu duz rampalarda kesilmesin. Son hız olarak 150-160 km yeterli. Otoban yolları için. Zaten gezilerimdeki ortalama hızımın 100-110. olması bana yeter... d,ye dusunuyorum.
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Reklamlar
-
17 Aralık 2009, 14:18
#42
son hız 150 160 ı sadece gtr da yaparsın diger iki model 130 diye düşün
-
17 Aralık 2009, 15:02
#43
vfr adlı üyeden alıntı
son hız 150 160 ı sadece gtr da yaparsın diger iki model 130 diye düşün
ybr 250 son hız 145 yapıyor
-
17 Aralık 2009, 16:04
#44
CBF 250 nin de 145 yaptığını iddia edenler var ama ne yazıkki yapmıyor. Ayrıca o göstergelerdeki sapmaları da hesaba katın.
Bana göre YBR ve CBF 250 için konforlu yolculuk 100 km/s , GT250 için ise 120 km/s dir. Bundan sonrası titreşim arttığı için oknfordan ödün verilmiş olur.
-
17 Aralık 2009, 16:47
#45
slamdunk adlı üyeden alıntı
CBF 250 nin de 145 yaptığını iddia edenler var ama ne yazıkki yapmıyor. Ayrıca o göstergelerdeki sapmaları da hesaba katın.
Bana göre YBR ve CBF 250 için konforlu yolculuk 100 km/s , GT250 için ise 120 km/s dir. Bundan sonrası titreşim arttığı için oknfordan ödün verilmiş olur.
ybr 250 de konforlu yolculuk 100/120km rahat gidiyorsun, gt 250de titreşim varmı bilmem ama, ybr 250 asla titreşim yapmıyor
-
17 Aralık 2009, 18:11
#46
bu 3 motorda birbirinden güzel bendede hyo var uzun yolda cok rahat gelio bana özellikle arka çantayı yaptırdıktan sonra artcılı yolculuklar cok konforlu oldu . her işimi görüyo yakıt iyi konforu iyi ama herzaman dedğim gibi lastik değişmesi şart... bu arada cbf 250 için 145 e çıkması meçhul diyenler var . kendim şahidim 2 kişi 145 ie gittik ama son hızı okadar. altarnatif olarak duro lastik taktırsammı acaba onu bilemiyorum şuan kaliteli lastik alacak param yok duro kullananlar varsa 1-2 satır yazarlrsa sevinirim
-
17 Aralık 2009, 18:15
#47
arkadaşlar hız arrtıkça zaten hissedebileceğiniz titreşim oranı düşer, diye düşünürüm. gt 250 r kullanıcısıyım, ybr ve cbf 250 leri hiç denemedim. 170 hızda dikkatimi çeken sadece ses oluyor.
-
17 Aralık 2009, 22:11
#48
neden bi 500 lük düşünmüyorsun onu anlamadım
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
-
18 Aralık 2009, 10:40
#49
Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler