alarm takma hakkında acil yardım

Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Merhabalar...


inwells motor alarmı aldım(GD-338A)

sorunum şemadaki renklerle kablodaki renklerin birbirine uymaması.
üründe:iki sarı , turuncu.pembe,kırmızı,gri,mavi,siyah renkler bulunurken şemada farklı renkler(kırmızı,beyaz,beyaz/siyah,yeşil,siyah,turuncu,mavi,sarı/kırmızı) vardır.
neyi nereye bağlıyacağım konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim
(ürün hepsiburada.com'dan sipariş edilmiştir)




 
Katılım
5 Kas 2009
Mesajlar
128
Merhabalar...


inwells motor alarmı aldım(GD-338A)

sorunum şemadaki renklerle kablodaki renklerin birbirine uymaması.
üründe:iki sarı , turuncu.pembe,kırmızı,gri,mavi,siyah renkler bulunurken şemada farklı renkler(kırmızı,beyaz,beyaz/siyah,yeşil,siyah,turuncu,mavi,sarı/kırmızı) vardır.
neyi nereye bağlıyacağım konusunda yardımcı olursanız çok sevinirim
(ürün hepsiburada.com'dan sipariş edilmiştir)







KIRMIZI ve siyah + ve - sarılar sinyal,gri kontak mavi kontak turuncu ve pembe sinyal di yanılmıyorsam..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:23 ----------

Aslında bir elektrikçi sorunu çözecektir.İst de olsaydın yardım ederdim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 05:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 05:24 ----------

birde katalogta darbe hassasiyeti kablosu var 2 ucu birbirine bağlı ,Katalogta kesmen gerektiği söyleniyor.Sakın kesme ok..Darbe hassasiyeti yok oluyor..
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
çok teşekkür ederim
şemasını okuduk kabloyu kesmem
elektrkçi daha iyi yaparda kendimde denemek istedim :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
120 tl veriyosun ustası yapıyor : ) 90 tl alarmın fiyatı , gerisi işçilik...
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkür ederim
şemasını okuduk kabloyu kesmem
elektrkçi daha iyi yaparda kendimde denemek istedim :cherry:

Bu alarmın aynısından bende taktırdım ,bağlantıları yaptırdığında göreceksin müthiş bir sireni var. takma konusuna gelince ,bilmiyorsan hiç uğraşıpta zarar verme alarma ,bu işleri yapan birine git ver 10-15 milyon 10-15 dkk içinde taksın

Birde kaça aldığını öğrenebilirmiyim bakayım işçilikte ne kadar kazık atmışlar bana :)
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
Bu alarmın aynısından bende taktırdım ,bağlantıları yaptırdığında göreceksin müthiş bir sireni var. takma konusuna gelince ,bilmiyorsan hiç uğraşıpta zarar verme alarma ,bu işleri yapan birine git ver 10-15 milyon 10-15 dkk içinde taksın

Birde kaça aldığını öğrenebilirmiyim bakayım işçilikte ne kadar kazık atmışlar bana :)

hepsiburadadan carub alarm istemiştim 32 tl ye
ama carubu bulamıyınca bunu gondermişler sanırsam 40 tl cıvarı:)
takma konusunuda birazcık biliyorum denemek istedim yapamazsam gidip taktırırm hemen :D
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
2,926
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepsiburadadan carub alarm istemiştim 32 tl ye
ama carubu bulamıyınca bunu gondermişler sanırsam 40 tl cıvarı:)
takma konusunuda birazcık biliyorum denemek istedim yapamazsam gidip taktırırm hemen :D

ben yaptırmadım ama motoru uzaktan çalıştırma özelliğide var bunların

ben takma dahil 60 TL ye yaptırdım demekki 20 TL bir işçilik almış ..

hayırlı olsun tekrar
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
120 tl veriyosun ustası yapıyor : ) 90 tl alarmın fiyatı , gerisi işçilik...

netten aldımda burdaki ustaların işçiliği berbat motor zaten mondial.motorun parçalarını kırcaklar diye korkuyorum okadar ktu davranıyolar motora :S:D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:25 ----------

ben yaptırmadım ama motoru uzaktan çalıştırma özelliğide var bunların

ben yakma dahil 60 TL ye yaptırdım demekki 20 TL bir işçilik almış ..

bende sordum 20 ye bağlarız dediler işçilk içn baya fazla istiolar sanki :S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
netten aldımda burdaki ustaların işçiliği berbat motor zaten mondial.motorun parçalarını kırcaklar diye korkuyorum okadar ktu davranıyolar motora :S:D


motorun başında durmalısın zaten , yoksa ohooo , alısverise bile giderler motorla : ) parçalarını değistirirler , bozuk parça takarlar haberin olmaz : )
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
motorun başında durmalısın zaten , yoksa ohooo , alısverise bile giderler motorla : ) parçalarını değistirirler , bozuk parça takarlar haberin olmaz : )

sonunda taktırdım alarmı
kendim asla yapamazmışım çok karmaşık adam deneme yanılma yontemiyle 2 saatte yaptı ama deydi.sesi çok güzel memnun kaldım tavsiye ederm..
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
1,365
madem taktırdın bu sitede yardımlaşma sitesi bari şurengi şuraya bu rengi buraya bağladılar deseydinde bizde sana dua etseydik bende biraz önce ümraniye oto sanayiiden aldım INWELLS GC998 35 tl ye ama dediğin gibi renkler tutmuyor senin gönderdiğin aynı şema benimkide şu renkleri bir yazsanda bizde monte etsek
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Bende takmayı düşünüyorum. Tesisata zararı olur mu? Uzaktan çalıştırmayı aktif, kullanayım mı yani?
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
Hortlayan konuları okumayı çok seviyorum. Şaka şaka hiç sevmiyorum.
Hortlamış işte cevap veriverin, dediğim gibi sorun yoksa pazar günü takıcam.
Yani alarm kısmında sıkıntı yok, biri dolandı mı oturdu mu ötücek. Uzaktan marş var bide onu da bağlayıyım mı uzaktan marş iyimidir bunu soruyorum. Şimdiden teşşekürler :)

---------- Post added 14-07-2012 at 00:59 ---------- Previous post was 13-07-2012 at 23:38 ----------

Bu ürünü tavsiye edermisiniz,
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...siklet-alarm-uzaktan-kumandali-92923664/detay
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
arkadaşlar konu hortlamış ama Carub Motosiklet Alarmı hb dan aldım siren 1 hafta kadar sorunsuz çalışıyodu şu an çalışmıyor ayrıca siren nerden bulabilirim nette yada anlayan biri yardım edebilirmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst