Zincirli (üstten eksantrikli) Motorların Modifiyesi (Mhdrift.mrvulture.mcx.asyacbfybr
-
İyi akşamlar piyasadaki üstten eksantrikli motorların cc yükseltimi ve modifiyesi hakkında tartışalım isterseniz bende swift170r vardı bütün ustalar cc yükseltilmez bunda dedi büyük uğraş sonucu yükselttim orijinaliymiş gibi sorunsuz ve muhteşem güçlü oldu fikir ve görüşlerinizi almak istiyorum. (orijinalciler,modifiye düşmanları gelmesin)
Reklamlar
-
atasoy45 adlı üyeden alıntı
İyi akşamlar piyasadaki üstten eksantrikli motorların cc yükseltimi ve modifiyesi hakkında tartışalım isterseniz bende swift170r vardı bütün ustalar cc yükseltilmez bunda dedi büyük uğraş sonucu yükselttim orijinaliymiş gibi sorunsuz ve muhteşem güçlü oldu fikir ve görüşlerinizi almak istiyorum. (orijinalciler,modifiye düşmanları gelmesin)
Pek fazla anlamam ama cc yükseltmek için neler yaptın ve sana olan maliyeti neydi,ileriki zamanlarda ben de 200cc yapmayı düşünüyorum.
-
Bende bi ara mc150 için uraşmiştim. Siz motora ne işlemler yaptiniz ,hangi parçaları tükselttiniz.
-
bende rtr150 var ve bende 180cc blok taktım fakat o günden sonra sorun yaşadım. daha doğrusu motorda kullanım sorunu yok hatta performans arttı ama nereden geldiği belli olmayan bir ses var.
ilk başta egzantrik gergi kısa geliyor sanıp manuel gergi taktım ama ses yine geliyor, piston üst kapağa çarpıyor sandık ama 150 blok ile 180 blok yükseklik aynı?
sök tak sök tak iyice bıktığım için bir süredir ellemiyorum bu şekilde kullanmaya devam ediyorum, 3 bin devirden sonra bir ses geliyor ve bu ses motor ısındıktan sonra başlıyor yani ilk çalıştırmalarda ses yok.
bu arada sübap ayarını rastgele yaptım yani şu anda sübap ayarı gevşek. sentil çakısı yok bende A4 kağıdı ile yaptım işte tork anahtarıda yok 2 seferdir şu 4 tane blok vidasından sağdaki iki tanesi gevşiyor sıkıyorum ama yalama olacak diye güç vermiyorum.
debriyaj balatalarının da değişmesi gerek iyice erimişler ooofff of.
-
Motor bloğu orijinal şuan ona el atmadık piston eksantrik sübap egzoz karbüratöre ayar yaptık şuan 200lük pulsar geçecek şekilde ayarlı geçen gün somadan birisi drift getirdi onu yaptık o da çok memnun kaldı benimki gibi olması için maliyeti bizde 300 350 lira civarı zımba gibi oluyor Türkiyede üstten eksantrikli motor yapan usta çok nadir denk gelirseniz o da ayrıca o dediğiniz ses sorununu ben hiç yaşamadım piston vurma sesi olma ihtimali yüksek kalın conta atmayı denediniz mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)