honda shadow vites ve sorunu
-
bana bu sorun hakkında lütfen yardım..benim 2006 model 6 bin km de shadowumda vites geçişlerinde sorun var yada bana öyle geliyo..sorun şudur ki sürüş esnasında hiçbi sorun yok sorunsuz geçiş var ama durdugum zaman boş vitesi bulmak sorun yaratıyo bunun hafif debriyajı bırakıp gaz verince boşu buluyo.motor çalışmazgen mükemmel ee giderkende sorun yok ama durdugumda 1 den direk 2 ye geçiyo servise sordum balata degişecek dediler yaw motor 6 binde daha.. ha diceksinizki 6 bin olmaısı debriyajın bitmicegi anlamına gelmez e bende 14 senelik kullanıcıyım anlamadım. daha sonra ise bir motor ustası arkadaşım shadowlara en uygun yag shell 10 40 yagdır sonra onuda aldım dün yeni degiştirdigim yagı boşaltıp tekrar shell koydum sonra bi test ediyim dedim 40 50 km yol yaptım şehir içi ve dışı walla yine aynı..kafayı yedim anlıcanız ..debriyajı test ediyorum ön fireni sıkıp kalkış yapıyorum ee kaçırma yok motor yükleniyo yükleniyo stop ediyo ee normal..kısacası bu sorunu bana anlatabilcek arkadaş yada usta varsa sevinirim servise gidiyorum direk balata degiştir diyo kimi sorun yok diyo...sonumuzu allah hayır getire
Reklamlar
-
hocam baskı balatadan olabilir mi ?
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:47 AM ----------
viteste çalıştırırken debriyajı tam sıktığında çalıştırabiliyomsn yoksa debriyajı yarım mı ?
**Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010
-
tam sıktıgımda çalıştırabiliyorum yarımı denemedim walla ama çalışıyo yarımdada
-
alla alla gerçekten garip bi sorun baskı balatadandır diyorum ben yine. çok bilmişlik yapmayarak.
**Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010
-
estafurullah .. bakıcaz artık hiç olmadı degiştirecez balatayı
-
olsun hocam servis balata diyorsa garantisinide sağlayabilir.
**Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010
-
aynı motor bendede var ve ilk aldığımda 17000 km de idi. ilk aldığımda aynı sorun vardı yağ değiştirince sorun düzeldi. yağ km 2000 i geçince sorun ufaktan başlıyor ve 3000 i geçince sorun artıyor. vitesin boşa geçişi zorlaşıyor. şu an 30000 km üstündeyim.
ben - bir acemi olarak - sorunu yağın özelliği yitirmesi yada debriyaj ayarının iyi olmamamasından kaynaklandığını düşünüyorum. baskı balatada sorun olsa aldığımdan beri çoktan bitmiş olurdu sanırım...
-
yaw yagı degiştirdim serviste onlar castrol koydu shheli duyunca bende boşalttım sonra shell koydum dün
-
Hacı Bence Uğur abi 10w 40 demedi daha kalın bir numara söylemişti benden söylemesi.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
yok abi aradım sordum 10 40 dı ama ne anlamı kaldıki yinede aynı vites yoksa benmi büyütüyom yaw
-
ybrdede bu sorun vardı ilk aldığımda aşırıydı yağ 500 ve 1000 de değişti.şimdi gene ufak ufak yapıyor arada 2500 civarı yine değiştireceğim bakalım ne olacak.ama herkesin başına geliyormuş bu durum bence takılacak bir şey yok .
Ayvalık Motosiklet Tutkunları (A.M.T)
-
inşallah geçer ..bugün fark ettim balat ısınınca yapıyor yani 30 km falan gidince yapıyor motor sogukken yapmıyor.acaba bundan kaynaklanıyo olabilirmi
-
Debriyaj balatası "allahımmm sana geliyorum yarabbiimmmmm" diyor
**Bianchi falcon 125cc-Yamaha ybr125-Honda nx4 falcon-cbf 250-honda cg es-suzuki an 125-kymco agility-kymco activ 110-tw shenke 150-honda cbf150** \\@2007-2010
-
balata degişecek gibi walla ...balatanın beyin ölümü gerçekleşiyo galiba
-
Bence 20-50 yağ kullan.Çift silindir v motorlarda ince yağ hele yazın hiç randıman vermiyor.Birde trafik sıkışıklığına yakalanırsan vitesler iyice geçmez olur.Motosikletlerde motor çalışır vaziyetteyken ve durur vaziyetteyken vitesleri hele boşu bulmak oldukça zordur.Debriyajı yarım yarım bırakarak bulabilirsin.Buda normaldir.Sakın debriyaj değiştirmeye kalkma!!!!
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir
Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
-
necatik35 adlı üyeden alıntı
Bence 20-50 yağ kullan.Çift silindir v motorlarda ince yağ hele yazın hiç randıman vermiyor.Birde trafik sıkışıklığına yakalanırsan vitesler iyice geçmez olur.Motosikletlerde motor çalışır vaziyetteyken ve durur vaziyetteyken vitesleri hele boşu bulmak oldukça zordur.Debriyajı yarım yarım bırakarak bulabilirsin.Buda normaldir.Sakın debriyaj değiştirmeye kalkma!!!!
20 50 yagmı usta çok kalın degilmi yaw ..walla kararsızım degiştirsemmi degiştirmesemmi
-
soner_kep adlı üyeden alıntı
20 50 yagmı usta çok kalın degilmi yaw ..walla kararsızım degiştirsemmi degiştirmesemmi
İnan iki silindir v motorlar için kalın değil.Ben senelerce honda tarasalp imde kullandım.Eskiden castrol un motosiklet için 20-50 bir yağı vardı ve çok iyiydi.Şimdilerde 15-40 yağı var piyasada.Birde onu dene istersen.Ama kesinlikle debriyajını ellettirme.Zaten seninde yazmış olduğun gibi ısındıktan sonra yapar bu geçmeme işlerini.Buda demek oluyorki yağın ısınınca inceliyor ve sorunlar başlıyor.Aynı şeyleri bende yaşamıştım.Hatta senteti yarı sentetik yağlar kullandım fayda etmedi.V motorlar için en iyisi mineral yağlar.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir
Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
-
necatik35 adlı üyeden alıntı
İnan iki silindir v motorlar için kalın değil.Ben senelerce honda tarasalp imde kullandım.Eskiden castrol un motosiklet için 20-50 bir yağı vardı ve çok iyiydi.Şimdilerde 15-40 yağı var piyasada.Birde onu dene istersen.Ama kesinlikle debriyajını ellettirme.Zaten seninde yazmış olduğun gibi ısındıktan sonra yapar bu geçmeme işlerini.Buda demek oluyorki yağın ısınınca inceliyor ve sorunlar başlıyor.Aynı şeyleri bende yaşamıştım.Hatta senteti yarı sentetik yağlar kullandım fayda etmedi.V motorlar için en iyisi mineral yağlar.
hiç öenemli degil alır koyarım yagı bide onu deniyim
-
Castrol u boşaltıp Shell mi koydun
тнє ρσωєя σƒ ∂яєαмѕ...
www.facebook.com/ugurbas
-
ewet shell apı özellikleri ddha üstün diye
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler