Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

İŞTE size (jawa250) CHOPPER.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    15 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA(hayat onda:)
    ADAM YAPMIŞ



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    canercamalan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Kasım 2008
    Şehir
    -AVCILAR-
    Motosikleti
    GT-250 ЯЯ
    :D emeğine sağlık artık kim yaptıysa (şahsen ben uğraşmam ve binmem ama güle güle kullansın sahibi :D)
    ۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR

  3. #3

    Üyelik
    15 Şubat 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA(hayat onda:)
    Alıntı canercamalan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    :D emeğine sağlık artık kim yaptıysa (şahsen ben uğraşmam ve binmem ama güle güle kullansın sahibi :D)
    BU BENİM OLSA BENDE BİNMEM ZATEN..

  4. #4

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Motosikleti
    mz 251
    motorun cok kısıtlı imkanlarla yapıldığı belli deposu ğüzel olmuş direksiyonu daha büyük bir m direksiyon ve arka camurlukla oynarsa daha hoş olur arka lastiği daha da büyütüp ön lastiğide inceltmesi şartıyla
    müzisyen agırsiklet şampiyon

  5. #5
    sıradışıbiri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 150ı
    bence amatör bir çalışmaya göre çok iyi iyi bir gidon, sele ve arka çamurlukla harika olur hele birde byasına özenilirse harika kim yapmış bunu peki bilen varmı ülkemizdemi?

  6. #6
    Deli Çerkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2007
    Şehir
    Dünya
    Arka çamurluk tamamen çekiçlenerek yapılmış. her kim yapmışsa çok emek ve zaman harcamış.Sele tamamen el yapımı, her ne kadar , hazır selelerle kıyaslandığında, göze acemi işi gibi görünsede yinede ciddi anlamda işçilik yapılmış. ( bir gün oturup motorsikletinizin herhangi bir parçasını kendiniz üretmeye çalışın . mesela elcik veya akü,hava filitresi kapağını metalden yapmaya çalışın , ne demek istediğimi anlayacaksınız )

    Ayna ,sinyal ,plaka , stopların ve göstergesinin olmaması ,öm amortisörlerin bir kısmında boyanın bitmiş olması , bunu yapan arkadaşın bu alet üzerinde daha yapacak çok işin olduğunun belirtisi.bitmiş halinide görmek isterdim.

    Tipik Bobber çalışmasının güzel bir örneği .Yapanın ellerine sağlık,herkezin tercihi farklı olacaktır elbette ama Bu motora binilir arkadaşlar.hemde keyifle.


    ------------------------------
    Ek bilgi : bu çalışmayı beğenmediyseniz ,Okumasanızda olur.

    Bobber ne demek ?







    2. Dünya savaşında Avrupaya gelen Amerikan askerlerinin , Avrupada görüp çok begeğendiği düşük seleli motorların benzerlerini , Amerikaya döndüklerinde kendi motorlarına uygulaması sonucu çıkan bir tarzdır. fazla olan her parça veya kırık ve yenisi bulunamayan her parça çıkartılıp atılır.(varsa akü kapakları, her türlü sis farı ,extra göstergeler ,sisy bar,çanta vs vs ) motorun üzerinde sadece temel bileşenler bulunur.Amerikadaki savaş sonrası bozuk ekonomiden dolayı, mümkün olduğu kadar şatafattan , bol kromlu aksesuardan uzaktır.mümkün mertebe elde olan malzemeler kullanılıp değerlendirilir.. hatta çoğunun boyası bildiğimiz yağlı boyadır. boyasız olanları bile ayrı bir güzeldir. zaten resimdeki motorda görebildiğim kadarıyla gümüş renk, ısıya dayanıklı kazan boyası kullanılmış. arka amortisörlerde kesilip , düşük bir oturma pozisyonu kazandırılır.

    Tek kişilik ve kişiye özel olduğu için chooper kavramından önce bobber kavramı vardı.

    Amerikada genelde 80 -90 lardan kalma ,atsan atılmaz , satsan satılmaz ,japon veya avrupa kökenli motoru olanlar, ,bobber tarzda bol krom ve gösterişli aksesuarlardan bizzat kaçınıldığı için , motorlarını en az masrafla bobber 'a çevirirler.



    ,


    Yani bobber'a bütçesi chopper yaptırmaya yetmeyenlerin seçtiği , ancak kişieye özel olduğu için bir benzerininde olmadığı , chopper tadında ama daha masrafsız bir seçenek diyebiliriz.

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Biraz estetik müdahele, mesela full kromajla bu motora binmek istemeyen
    kalmaz, her kim yaptıysa ellerine sağlık.

  8. #8

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    gündüzleri çayırova, akşamları karakartal, geceleri alice harikalar diyarında...
    Motosikleti
    azrailden yeni arakladım...
    makinayı mat siyah yapıp koltuk altını krom granajla kapatılırsa bence güzel olur ve binerim...
    I gOt a GaMe To Win...:bounce:
    eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
    [B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]

  9. #9
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2007
    Şehir
    40° 56' 57sn N, 29° 06' 29sn E
    Motosikleti
    HyosunG GT 250 İsim : AraL
    adam yapmış da nereye yapmış
    ya da ben göremiyorum naptınız linke

  10. #10
    solmyr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2007
    daha önce görmüştüm, güzel bi olmuş, biraz boya badana istiyo sadece
    motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı

  11. #11
    vioLence - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Kasım 2008
    Şehir
    şanLıurfa /CeyLanpınar
    Motosikleti
    MONDİAL Z ONE 150 BEYAZ
    şwşşşşş qüsel süper olmuss ;:D
    AMMA VELAKİN, HER ŞEY NASİP

  12. #12

    Üyelik
    01 Aralık 2008
    Motosikleti
    yamaha xt 660r \ ybr 125ESD
    güzel olmuş emek var...

  13. #13
    emomen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2006
    Şehir
    KOCAeli/Gebze
    Motosikleti
    cbr 1100 xx
    Bu motorla ilgili daha önce baştan sona kadar yapılan tüm uygulamaları resimlerle bir topicte paylaşılmıştı..
    Bedenimdeki Ruhun ^3^ günlük sahibiysem istedigim gibi yaşarım.

  14. #14

    Üyelik
    26 Ekim 2008
    güzel motorda oturulacak yer biraz sıkıntılı :D dikkat gerektirir

  15. #15

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    gönüller bir olsun da..
    yapanın keyifle binebilmesini dilerim. acemice görünsede motoiklet sahibinin gerçekten emek verdiği belli oluyor.

  16. #16

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    gündüzleri çayırova, akşamları karakartal, geceleri alice harikalar diyarında...
    Motosikleti
    azrailden yeni arakladım...
    Alıntı emomen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motorla ilgili daha önce baştan sona kadar yapılan tüm uygulamaları resimlerle bir topicte paylaşılmıştı..
    emo takılma o kadar badi açan arkadaş eskiyi bilmediğinden açmış bak bende görmemiştim benim gibi görmeyen çok kişi vardır bizi niye mahrum bırakıyosun canım benim...
    I gOt a GaMe To Win...:bounce:
    eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
    [B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]

  17. #17
    jumper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2005
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Honda CBF 150 :)
    O seleye oturup 60km dolaştıktan sonra çocuğu olmaz insanın

  18. #18
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    gaz ayaktan galiba
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  19. #19
    Zakokkk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2008
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    FYM FY250/PL
    Chopper zaten kişiye özel birbaşka eşi olmayan motosiklet değilmi, yada çerkez abinin dediği gibi bobber sınıfı. Bence Türki şartlarında çıkarılmış güzel bi iş, takdir etmek lazım, Buji zımparalamaya benzemez bu iş...
    ZAKOKKK//ZAMANI DURDURABİLİRSİNİZ AMA BENİ ASLA

  20. #20
    M-ottoman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Deli Çerkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arka çamurluk tamamen çekiçlenerek yapılmış. her kim yapmışsa çok emek ve zaman harcamış.Sele tamamen el yapımı, her ne kadar , hazır selelerle kıyaslandığında, göze acemi işi gibi görünsede yinede ciddi anlamda işçilik yapılmış. ( bir gün oturup motorsikletinizin herhangi bir parçasını kendiniz üretmeye çalışın . mesela elcik veya akü,hava filitresi kapağını metalden yapmaya çalışın , ne demek istediğimi anlayacaksınız )

    Ayna ,sinyal ,plaka , stopların ve göstergesinin olmaması ,öm amortisörlerin bir kısmında boyanın bitmiş olması , bunu yapan arkadaşın bu alet üzerinde daha yapacak çok işin olduğunun belirtisi.bitmiş halinide görmek isterdim.

    Tipik Bobber çalışmasının güzel bir örneği .Yapanın ellerine sağlık,herkezin tercihi farklı olacaktır elbette ama Bu motora binilir arkadaşlar.hemde keyifle.


    ------------------------------
    Ek bilgi : bu çalışmayı beğenmediyseniz ,Okumasanızda olur.

    Bobber ne demek ?







    2. Dünya savaşında Avrupaya gelen Amerikan askerlerinin , Avrupada görüp çok begeğendiği düşük seleli motorların benzerlerini , Amerikaya döndüklerinde kendi motorlarına uygulaması sonucu çıkan bir tarzdır. fazla olan her parça veya kırık ve yenisi bulunamayan her parça çıkartılıp atılır.(varsa akü kapakları, her türlü sis farı ,extra göstergeler ,sisy bar,çanta vs vs ) motorun üzerinde sadece temel bileşenler bulunur.Amerikadaki savaş sonrası bozuk ekonomiden dolayı, mümkün olduğu kadar şatafattan , bol kromlu aksesuardan uzaktır.mümkün mertebe elde olan malzemeler kullanılıp değerlendirilir.. hatta çoğunun boyası bildiğimiz yağlı boyadır. boyasız olanları bile ayrı bir güzeldir. zaten resimdeki motorda görebildiğim kadarıyla gümüş renk, ısıya dayanıklı kazan boyası kullanılmış. arka amortisörlerde kesilip , düşük bir oturma pozisyonu kazandırılır.

    Tek kişilik ve kişiye özel olduğu için chooper kavramından önce bobber kavramı vardı.

    Amerikada genelde 80 -90 lardan kalma ,atsan atılmaz , satsan satılmaz ,japon veya avrupa kökenli motoru olanlar, ,bobber tarzda bol krom ve gösterişli aksesuarlardan bizzat kaçınıldığı için , motorlarını en az masrafla bobber 'a çevirirler.



    ,


    Yani bobber'a bütçesi chopper yaptırmaya yetmeyenlerin seçtiği , ancak kişieye özel olduğu için bir benzerininde olmadığı , chopper tadında ama daha masrafsız bir seçenek diyebiliriz.
    Deli Çerkes,ayrıntılı bilgi için çok teşekkür ederim.Bahsettiğin motorlar,benim de çok hoşuma gidiyor.Özellikle mat boyaları ve gösterişsiz halleri...
    Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler, başka milletlere yem olurlar! M. KEMAL ATATÜRK


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)