Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Enduro ama hangisi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Arkadaşlar öncelikle bu tarz başlıklar var biliyorum ama herkesin kullanım amacı farklılık gösterebildiği için yeni bir konu açmayı uygun gördüm.
    Şu anda bir başlangıç olarak kullandığım Mondial 250 MCT sahibiyim. Alır almaz ehliyete başvurdum ve bir kaç gün içinde alıcam. 20 Ekim'de 3 ay olacak ve 6.000 km yaptım. Bunları çoğu uzun mesafeli yolculuklardı ve 250 mct beni çok yordu. Daha öncesinde cruiser olarak devam etmeyi düşünüyordum ve istediğim motor Honda Shadow'du. Motora binince ve değerli motorcu arkadaşlardan bilgi aldıkça ve kendi ihtiyaçlarımıda düşününce kendime en uygun motor tarzı olarak artık Enduro düşünüyorum. Çünkü her yola (bozuk-çukurlu yollarımız ve arazi) girebilecek, uzun yolda yormayacak bir motorum olsun istiyorum.
    Boyum 1.86 ve 93 kiloyum.
    İncelemelerimde görüntü olarak bana ilk cazip gelen BMW F650GS idi fakat birkaç kişi japondan başka alma usta düşmanıdır (bunu söyleyen bir motor ustası) dedi. Bunun üzerine Suzuki DL650 üzerine yoğunlaştım. Yamaha Tenere ve Honda Transalp'in görüntüsü hoşuma gitmedi ama önerilere açığım. Sıfır veya yüksek model az km ikinci el ama sıfır öncelikli almayı düşünüyorum.
    Sizce hangisine karar vermeliyim? Benim ihtiyaçlarım karşılayacak motor hangisi?
    Fikirleriniz için şimdiden teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı feryth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ak bana ilk cazip gelen BMW F650GS idi fakat birkaç kişi japondan başka alma usta düşmanıdır (bunu söyleyen bir motor ustası) dedi. .
    Bu kısmı anlayamadım

  3. #3
    Aykut009 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF-R25
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kısmı anlayamadım

    BMW usta düşmanıdır derken;1.ustaya hiç gitmezsin anlamıda çıkıyor.
    2.ustaya çok çektirir anlamıda çıkıyor.
    sanırım savaskayan bey siz de BMW F650GS sahibiydiniz.

  4. #4
    htmetin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Temmuz 2008
    Şehir
    İstanbul -MALTEPE
    Motosikleti
    Honda Twister - honda cbf 150
    Suzuki DL 650 V-storm
    Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı Aykut009 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    BMW usta düşmanıdır derken;1.ustaya hiç gitmezsin anlamıda çıkıyor.
    2.ustaya çok çektirir anlamıda çıkıyor.
    sanırım savaskayan bey siz de BMW F650GS sahibiydiniz.
    Evet ben de F650GS sahibiyim.
    BMW yedekparça konusunda diğerlerinden bir kaç yıl önde.Büyük bir stoğu var.
    Parçaların neredeyse tamamı Borusan elinde mevcut.
    Yani BMW parça bulunamadığı için kolay kolay yatmaz.
    fiyatları da öyle abartıldığı gibi değil.
    Bi örnek de şöyle olsun
    Elimde Bir XT 125R var.
    Ön çamurluk(ki 60 Tl lik parça)Türkiye'de yok.
    Yurtdışından gelişi en az 1 ay.

  6. #6
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    BMW'de Suziki'de gözün kapalı alınabilecek motorlardı. Sözkonusu her iki motorunda motorcu ustasıyla ilişkisi tamamiyle motoru kullanan kişiye bağlıdır. İkisi de zor kullanım koşullarıyla baş edebilir, fakat her makinanın limiti sınırı vardır. Hangisini alırsan al, temiz kullanılmış olduktan sonra verdiğin parayı hak eder, usta ile de pek haşır neşir etmez.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  7. #7

    Üyelik
    06 Ekim 2009
    yamaha r1 km nekadar yakıyo

  8. #8
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Enduro alacaksan ve bu işe yeni başlamandan dolayı sana Transalp tavsiye ederim.Evet yeni kasa transalp göze hoş gelmiyor.Bunu yerine eski kasa yüksek model az km.yapmış bir transalp alabilirsin.Taş gibi makinadır ve iyi huyludur.Seni her yere taşır ve sorun çıkarmaz.Suziki DL 650 taranalp e göre biraz daha agrasiftir.Buji yakma ve hareret sorunları olabilir.Daha sert süspansiyonlu bir motordur ve hata affetmez.BMW F650 GS bence BMW nin en kötü makinasıdır.Tek silindirlidir ve seni yorar.Yeni modellerinde değişmedi ise motorunu bile BMW üretmez.Avusturya malı rotax motor kullanır.BMW nin 1150-1200 GS modellerini tavsiye ederim.Ama hem fiyatları hemde yedek parça ve bakımları çok pahalıdır.Bu işe yeni başladığına görede,sana biraz ağır gelebilir.
    Sonuç olarak enduroya her başlayana tavsiye ettiğim gibi sanada TRANSALP tavsiye ediyorum.Hiç bir zaman pişmanlık duymazsın ve güle güle kullanırsın.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  9. #9
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı cambaz52 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamaha r1 km nekadar yakıyo
    Almak için para bulabilen herkes yakıtını da karşılayabilecek maddi güce sahip insanlar grubuna girer. Kaldı ki biz buna tuzu kuru deyimini kullanırız. Daha da açık bir şekilde zengin deriz. Yok zengin değil, otomobili bile yok sırf zevk olsun diye R1 alıp benzin alamadığından gezemeyen insanlara ALLAH akıl fikir versin deriz.
    Not : Konunun uzmanı olmamama (mamamama kaç tane ma eksik ise parantez içindeki ma'lardan ekleyebilir fazla ise fazla olanı yine parantez içindeki ma'lara ilave edebilirsiniz ) rağmen ortalama 7 lt. yakar diyebilirim.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  10. #10

    Üyelik
    07 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul-b.çekmece
    Motosikleti
    Hyosung GT250 Comet
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kısmı anlayamadım
    Evet anlam bozukluğu olmuş japonlar usta düşmanıdır ( yani hiç bozulmazmış, arkadaşı japon motorları servisi açmış ve batmış iş yapmadığından) dedi. Bmw ise pahalıdır yedek parçasıda pahaldır, ben japon tavsiye ederim dedi.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:18 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:06 PM ----------

    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro alacaksan ve bu işe yeni başlamandan dolayı sana Transalp tavsiye ederim.Evet yeni kasa transalp göze hoş gelmiyor.Bunu yerine eski kasa yüksek model az km.yapmış bir transalp alabilirsin.Taş gibi makinadır ve iyi huyludur.Seni her yere taşır ve sorun çıkarmaz.Suziki DL 650 taranalp e göre biraz daha agrasiftir.Buji yakma ve hareret sorunları olabilir.Daha sert süspansiyonlu bir motordur ve hata affetmez.BMW F650 GS bence BMW nin en kötü makinasıdır.Tek silindirlidir ve seni yorar.Yeni modellerinde değişmedi ise motorunu bile BMW üretmez.Avusturya malı rotax motor kullanır.BMW nin 1150-1200 GS modellerini tavsiye ederim.Ama hem fiyatları hemde yedek parça ve bakımları çok pahalıdır.Bu işe yeni başladığına görede,sana biraz ağır gelebilir.
    Sonuç olarak enduroya her başlayana tavsiye ettiğim gibi sanada TRANSALP tavsiye ediyorum.Hiç bir zaman pişmanlık duymazsın ve güle güle kullanırsın.
    Evet Transalp bir Honda olduğu için onuda düşündüm fakat sıfır almak benim için öncelikli ve yeni kasasını beğenmedim. Eski kasa Transalp mi aynı model V-Strom mu bence yine suzuki nin görünüşü daha güzel. V-strom da süspansiyonu yumuşak- sert ayarı yapılamıyor mu? BMW nin 1150 lik modelini gördüm ve şu anda onu sürersem zorlanırım diye düşünüyorum hem fiyatıda ayrı bir mesele. Şu anda bana yakın gelenler BMW veya Suzuki. F650GS nin de yeni kasası hoşuma gitmişti. Acaba uzun yolda nasıl? Tek silindir olması yorar mı titreşim yapar mı?
    Bu arada BMW nin sitesinden baktım F650GS Çift silindir.

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı feryth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet anlam bozukluğu olmuş japonlar usta düşmanıdır ( yani hiç bozulmazmış, arkadaşı japon motorları servisi açmış ve batmış iş yapmadığından) dedi. Bmw ise pahalıdır yedek parçasıda pahaldır, ben japon tavsiye ederim dedi.
    Motordan anlayan iyi bir usta müşteri kıtlığından değil,kendi akılsızlığından batar.
    Bu ülkede her alanda işini iyi yapan adamlar azdır,Türkiye'de iyi usta ise gerçekten çok azdır,söke taka yapa boza ustalık öğrenir bir çoğu,Garibanın eşeğinde nalbantlık öğrenir gibi.Bisiklet,Mobylette tamiri ile başlarlar,üç sene sonra Hayabusa'ya el atarlar.
    Motor menşeine gelince Japon malı motorlar da bozulur,Alman malı olanlar da.

    Beh Aldım bir japon motoru elime yapıştı.
    Yamaha XT 125 R aldım,bir kaç eksiği var,eksik parçalar Beldeyama da bile yok.
    ön çamurluk,ön grenaj,eksoz üzerindeki koruma sacı filan.
    1-1,5 ayda gelecek yurtdışından.
    2006 modelin parçasını bulamazsak daha düşük model motoru olanlar kahrından ölür.
    Bu mu parçası bol marka?.Bu mu Japon?
    Kurye motorlarından başka hiç bir motorun parçasını bulabileceğinden emin olma.
    Hangi motoru alırsan al parçası olsun piyasada,
    Türkiye Distribütörüne telefon açtığında her hangi bir parça için" elimizde yok", diyorsa o marka,o distribütör
    tek kelimeyle traştır.
    Distribütör dediğimiz nane,ithal ettiği son motosikletin fatura edildiği tarihten itibaren tüm yedekparçalarını stoklamakla,10 yıl elinde bulundurmakla yükümlüdür.
    Ama öyle distribütör nerde?.
    Başka ülkelerde olsa bunların çoğuna değil distribütorlük,bayilik bile vermezler.
    Bu yüzden Çin malı motor sahipleri bile parça konusunda daha şanslı,
    Çünkü bir çok parça üniversal,orijinalini bulamazsan benzerini takarsın yine yürür.
    Büyük endurolar içinde Transalp,F650Gs parça sıkıntısının az olduğu,en kötü ihtimalle çıkma parça bulunabilecek motorlardır.DL 650 de aynı şekilde.Ama DL650 daha çok asfalt ağırlıklı bir endurodur,tozlu topraklı yollarda Transalp ve Gs ile kıyaslanmaz bile.Toza toprağa,çamura dereye girmeyeceksen DL650 yi,enduronun keyfini çıkaracaksan diğerlerini düşün.

  12. #12

    Üyelik
    08 Ağustos 2008
    Şehir
    İst gop k karabekır
    Motosikleti
    Monero 250 cmx a Hedef Custom Chopper !
    Transalp yada pegaso

  13. #13
    necatik35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2008
    Şehir
    İZMİR-FOÇA
    Motosikleti
    Honda xrv 750 Africa Twin,Mondial cub
    Zaten cevap yazımdada sana 1150-1200 GS lerin fazla geleceğini söylemiştim.Bu bahsettiğin makinelerin hepsini kullandım.Enduroculukta yolun sonu Advanture 1200 GS dir.Ama sen geçiş döneminde olduğun için 2.el bir transalp almanı tavsiye etmiştim.Tek silindirli büyük cc li motorlar elbetteki vibrasyon yaratırlar ve buda insanı uzun yolculuklarda rahatsı eder.Yedek parça konusundada Honda nın üzerine yoktur.Türkiye distirübütörü direk japonlardır ve hiç bir şeyden taviz vermezler.Ben BMW ye parça konusunda 15-20 gün beklediğim oluyor.Transalp için hiç böyle beklemelerim olmadı.Hatta ucuz olması nedeniyle yedek grenaj bile aldım fazladanV-strom da kullandım ve bir müddet sonra grenaj aksamından sesler gelmeye başladı ve kesemedim.Serin havalarda motoru çalıştıdıktan sonra ısınmadan stop edersen bujiler yanıyor.Yani en az 5-6 km kullanıp motoru ısıtman lazım.Ben zaten uzun yol gidecem desende bazen kısa mesafeler için kullanmak zorunda kalıyor ve bujileri eline alıyorsunAyrıca devamlı yüksek devirlerde kullandığın zaman hararet sorunları başlıyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:47 PM ----------

    Haa bu arada unuttum yazmayı DL 650 V-Strom enduro sayılmaz.Zira çelik jantlı enduro olmaz.Enduro mutlaka tel jantlı olmalıdır.Süspansiyon yumuşaklığının bir kısmıda tel janttan gelir.Yani V-stromun süspansiyonunun sert olmasıda buradan gelir.
    Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
    Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.

  14. #14
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı necatik35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [/COLOR]Haa bu arada unuttum yazmayı DL 650 V-Strom enduro sayılmaz.Zira çelik jantlı enduro olmaz.Enduro mutlaka tel jantlı olmalıdır.Süspansiyon yumuşaklığının bir kısmıda tel janttan gelir.Yani V-stromun süspansiyonunun sert olmasıda buradan gelir.
    Millet enduro niyetine biniyor,en azından "soft enduro "diyelim alınmasınlar.
    c90 bunu beğendi.

  15. #15
    yt_servan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul/merter
    Motosikleti
    Triumph TİGER
    aslında parça konusunda haklı olduğunuz noktalarda var. haksız olduğunuz noktalarda. tiger 900 cc motorumun parçalarını nerede bulacağımı bile bilemezken arkadaşların ve araştırmalarım sonucunda yurtdışından kargo dahil daha çabuk ve daha ucuza getirebileceğim bir kaç site buldum. sadece tek bir sıkıntı sizler gibi tüm parçalrı tek bir noktadan değilde bir kaç noktadan bulabiliyorum


    tabi bu benim için sıkıntı değilde biraz zevk oluyor. çünkü her parça araştırmasında yeni bilgiler öğreniyor yeni insanlarla tanışıyorum. mesala termosifon renault 12'lerin termosifonu ile aynı sadece sorun renaut 12 bulmak biraz zaman alıyor.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:24 PM ----------

    sadece benim aklıma takılan enduro tecrubeniz ne düzeyde

    kendi açımdan söylersem dragstardan inip tiger binerken çok zorlandım. benim gibi iseniz. nacizane tavsiyem araziye fazla girmemenizdir.
    Bekliyorum; öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın

    Kazasız Sürüşler Dilekle Olmaz Eğitimle Olur

  16. #16
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı yt_servan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında parça konusunda haklı olduğunuz noktalarda var. haksız olduğunuz noktalarda. tiger 900 cc motorumun parçalarını nerede bulacağımı bile bilemezken arkadaşların ve araştırmalarım sonucunda yurtdışından kargo dahil daha çabuk ve daha ucuza getirebileceğim bir kaç site buldum. sadece tek bir sıkıntı sizler gibi tüm parçalrı tek bir noktadan değilde bir kaç noktadan bulabiliyorum


    tabi bu benim için sıkıntı değilde biraz zevk oluyor. çünkü her parça araştırmasında yeni bilgiler öğreniyor yeni insanlarla tanışıyorum. mesala termosifon renault 12'lerin termosifonu ile aynı sadece sorun renaut 12 bulmak biraz zaman alıyor.
    Yurtdışından parça getirtmek ayrı bir dert belli bir meblağın üzeri gümrüğe takılıyor,Elin İngilizine.Almanına faturayı düşük kes desen anlatamazsın
    Geçen ay Touaratech ten 19 Euroluk bir parça ısmarladım,posta ücreti 23 Euro,Bari yanına ufak bir sey daha ilae edeyim dedim.Neyse oldu 46 Euro.
    Aynı gün postaya verilmiş.
    Bizim bu paket bile posta gümrüğünde açılmış,kontrol edilmiş.
    Gelişi 30 günü buldu.
    Daha elzem bir parça olsa 30 gün motor yatar,Keyif kaçar.
    Yedekparça dediğin en çok 48 saatte elinde olmalı.

  17. #17
    yt_servan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul/merter
    Motosikleti
    Triumph TİGER
    Alıntı feryth adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada BMW nin sitesinden baktım F650GS Çift silindir.
    2009 ve sonrası çift silindirli oldu sanırım fakat 2008 ve aşağısı hala tek silindir. (bir dip not: enduro ustama gs650 sorduğumda pek fazla tavsiye etmedi. gerekçe olarakta alçak sele, titreşim ve hız bir müddet sonra benim tatmin etmiyeceği ve değiştirmek zorunda kalacağım. tamamen ustamın görüşüdür. 650gs kullanmadığım için bir fikir beyan edemiyeceğim)

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:31 PM ----------

    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yurtdışından parça getirtmek ayrı bir dert belli bir meblağın üzeri gümrüğe takılıyor,Elin İngilizine.Almanına faturayı düşük kes desen anlatamazsın
    Geçen ay Touaratech ten 19 Euroluk bir parça ısmarladım,posta ücreti 23 Euro,Bari yanına ufak bir sey daha ilae edeyim dedim.Neyse oldu 46 Euro.
    Aynı gün postaya verilmiş.
    Bizim bu paket bile posta gümrüğünde açılmış,kontrol edilmiş.
    Gelişi 30 günü buldu.
    Daha elzem bir parça olsa 30 gün motor yatar,Keyif kaçar.
    Yedekparça dediğin en çok 48 saatte elinde olmalı.
    o konuda haklısınız bir şey diyemem. kişisel görüşüm yüksek cc makinası olanların parça sıkıntısına karşı düşük cc motoru yedekte tutmalarıdır. motora biran önce kavuşma azmiyle ustaların bizleri tırtıklamasının önüne geçebiliriz. parçaları daha rahat araştırır ve alimizde bir kaç seçenek olabilir.

    unutulmaması gereken bir noktada dini bayramlar ve noel tatili öncesi ve sonrası gümrük limiti 300€ çıkıyor. özellikle bu aralıklara denk getirildiğinde gümrük vergisinden bir nebze olsun kurtulabiliriz.
    Bekliyorum; öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın

    Kazasız Sürüşler Dilekle Olmaz Eğitimle Olur

  18. #18
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Alıntı yt_servan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2009 ve sonrası çift silindirli oldu sanırım fakat 2008 ve aşağısı hala tek silindir. (bir dip not: enduro ustama gs650 sorduğumda pek fazla tavsiye etmedi. gerekçe olarakta alçak sele, titreşim ve hız bir müddet sonra benim tatmin etmiyeceği ve değiştirmek zorunda kalacağım. tamamen ustamın görüşüdür. 650gs kullanmadığım için bir fikir beyan edemiyeceğim)
    F650nin arka amortisorü ayarlıdır.Yükselir
    ben 180 boyundayım ama en yüksek konumda ayaklarımı yerden keser.
    Selenin yüksek ve alçak olmak üzere iki tipi vardır.
    Titreşim vardır ama F650nin titreşimi sarışın bir kadının sarışın kaşı kadar önemlidir.
    Yani bütünün içinde dikkat çekmez,Çünkü enduro zor yolların motorudur,zor yollarda da aklınıza en son gelecek şey titreşimdir.
    Çok iyi yollarda titreşim akla gelir ,elden ayaktan çok aynada hissedilir.
    Arkadan gelen araçlar özellikle 120 ve üst süratlerde aynada zor görülür.
    Hıza gelince rahatlıkla 170 e çıktığı için bu bazılarını tatmin etmeyebilir.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:38 PM ----------

    Alıntı yt_servan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    unutulmaması gereken bir noktada dini bayramlar ve noel tatili öncesi ve sonrası gümrük limiti 300€ çıkıyor. özellikle bu aralıklara denk getirildiğinde gümrük vergisinden bir nebze olsun kurtulabiliriz.
    O limit hediyelik eşyalar için,
    Touratech ten alacağım 290 Euroluk aksesuarı hediye paketi içinde bile olsa
    Gümrükçülere anlatmak çok güçtür.
    Geçen yıl eşime Amerika'daki yeğeninden sıradan bir fotoğraf makinası geldi değeri 50 $ civarında.Onun için yaptığımız yol ve gümrük masrafı 200 Tl yi buldu.Zaman kaybı da cabası.

  19. #19
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    Alıntı savaskayan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet ben de F650GS sahibiyim.
    BMW yedekparça konusunda diğerlerinden bir kaç yıl önde.Büyük bir stoğu var.
    Parçaların neredeyse tamamı Borusan elinde mevcut.
    Yani BMW parça bulunamadığı için kolay kolay yatmaz.
    fiyatları da öyle abartıldığı gibi değil.
    Bi örnek de şöyle olsun
    Elimde Bir XT 125R var.
    Ön çamurluk(ki 60 Tl lik parça)Türkiye'de yok.
    Yurtdışından gelişi en az 1 ay.
    bir örnek de benden o zaman;

    xt125 karbüratör manifoldu 30-45 gün arasında geliyor. türkiye'de yok. yedek parça stoğu bu gibi durumlarda önem kazanıyor.

    peki ben bu süre boyunca motorumu yatırır mıyım? hayır tabi ki. endurocu işini bilir. sanayiye gidip bir iki kelepçe ve uygun bir parça plastik hortumla işi halledebiliyorsun.

  20. #20
    yt_servan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul/merter
    Motosikleti
    Triumph TİGER
    geçen ay aprilla için italyadan 400€ sipariş verdiğimiz ön takım parçaları için arkadaşım 100 dolar vergi ödeği. 100 dolar olmasındaki nedende biran önce elinde olmasını istemesidir. çok söyledim ona al kendine düşük cc motor diye dinletemedim
    Bekliyorum; öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın

    Kazasız Sürüşler Dilekle Olmaz Eğitimle Olur


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler