Kesinlikle fazer derim her şekilde daha üstün ve görkemli.XT660 Adanada polislerin altında bu motoru alanda sivil polis gibi geziyor burada Ama eger XT alacaksanda Akrapoviç li bir XT 660 X e bin derim
Born To Be wild,Live to Ride...
Arkadaşlar yorumlar için çoook teşekkürler. . Bugün her iki motoruda kullandım. . fazer ile otobana XT ile taşlı yola girdim. Seçimim xt den yana oldu. şimdi cumartesi gunune kadar bi karar daha vermem gerekiyor. 12950 ye sıfır anahtar teslim XT mi, Yoksa 9000 tl ye 2005 model kappa çantalı alt sakallı 22000 km de çok temiz bir xt mi ? bu soruyada cevap bulabilirsek motoru alınca adresini verenlere kargo ile benden tatlı
tamam sen 600 rr al olmadı r1 daha iyi
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
Arkadaşlar birde Dl 650 V storm eklendi tercihlerim arasına ! biri bana yardım etsin ! yarın alacam motoru yıllık iznim bitmeden ! ama hala kararsızım uykularım kaçıyorr ! DL mi ? Fazer mı XT mi ???????????
ben fazeri en başta ele diyorum sen fazer diyosun hala
Bilader bu tercih meselesidir sonuçta.Ben kendi fikrimi belirtiyorum sana.Herkes Fazer alma dese bile senin içine siniyorsa kimseyi dinleme al.
Fazer bana çok ters bi motor.Ybr nin büyüğü gibi geliyo
Dl hantal ve rahatsız bir motor.Enduro bile diyemeyiz ona. Tekere rahat alamıyorsun ve sadece asfalt içindir.
Xt uzun yolda rüzgardan dolayı biraz rahatsız da olsa, o dupdup diye sesi,gazı çevirince arka lastiği yanına vermesi yada motoru kucağına alabilmen.. Hoş yani ne diim
Retro Moto Works
Instagram & Facebook
.../retromotoworks
Asfalt ile arazi arasında kaldıysan, benim tavsiyem XT660x olacaktır. Bu tip karma kullanım alanlarının ilacı SuperMoto'lardır. Hem asfalt performansları iyi, hem de arazide yüksek yapıları ile sorun çıkartmıyorlar. Sonuçta gireceğin arazinin kaya tırmanışı(!) olmayacağı aşikar. Zaten çalışıyormuşsun. Aynı benim gibi. Ben de hep özenirdim offroad motorlarına ama ne zaman çıkıp offroad yapmaya vaktim olacak ki? Hergün deli gibi çalışıyorum.
Benim tavsiyem XT 660X olacaktır. Asfaltta da hiç hafife alınmayacak bir performansı vardır, mt03'ten biliyorum. Bir araştır derim.
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Ben de bu ikilemi yaşayanlardan birisiyim. Ama fazer asla kullanacağım motosiklet değildir. İstediğim benim mevcut tarzlar dışında bi'şeydi. F650 iyi makina ama F650'yi alıp Avrupa'ya gidersen sürücüyü çok yoracağı aşikar. Tek silindir çok iyi ama.. Evet aması var. Düz bir yolda hızlanmak istediğin anda eminim maksimum 140 olan hızı insanı yoracak 130 üzerinde tek silindir konforu bozacaktır.
Bu bağlamda daha az enduro olan daha doğrusu Enduro-Touring trazı olan 67 HP lık çift silindir li V-Strom lar.. İsteğime cuuk oturmuştu. Tek silindirin karasızlığını elemiştim.
Ama burada bir sorun vardı. V-Strom sahipleri 100 YTL için pazarlık kıracak kadar sert idiler. Reşat Cumhuriyet altını misali motosiketi kullandıkça üzerine rakam koyup satıyorlardı. Fiyat durumundan tekrar daha mantıklı olan F650 ye dönmüştüm.
Amacım dağ bayır değil, asfalt yolda karşılaşacağım süprizlere yolculuklarda hazırlıklı olmaktı. F650 bana göre fazla enduro idi.
Sonra CBF600 'e baktım. Rakamlar makul, satıcıları ukala değil, dört silindirin verdiği konfor, 80Hp güç ve Enduro-Touring yerine Sport-Touring'e geçmeye karar verdim.
Alacağım ilk temiz CBF600 ile de Avrupa turu planlarımı desem hayallerimi desen düşlüyorum.
İŞte bu BMWF650, Suzuki DL6650 V-Strom ve Honda CBF600 arasında ben CBF600 dedim.
SOSYAL BİR MESAJIM KALMADI ARTIK BU İNSANLIĞA
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)