Extrema'nın RS250si alınır mı??
-
merhaba arkadaslar
motorsiklet almama az kaldi ve kafam biraz karışık(fazla bilgim olmadığı içi)
motorsiklete yeni başlayacım ve piyangodan para cıkmazsa 4-5 yıl aynı motoru kullanacam
2.el alacam ve aklımda 2 model var
1.aprilia rs250 yani extrema arkadasımızın motoru
http://www.sahibinden.com/kategorisi...XQQdisplayitem
2.ise hyosung GT250R
bu ilan sadece ornek: http://www.sahibinden.com/fiyat_dust...XQQdisplayitem
emrahın motorundan 2zamanlı ve biraz eskı olmasından tırsıyrum
hyodan ise 2.el alacagım için kronik sorunu olan krank olayından
trabzonda olduğumuda dusunursek yani burdakı tamirciler ybr125lerden felan ii anlar baskada anlamazlar diye tahmin ediyorum çüku trabzonda motorsiklet cok az var (kuryeler hariç)
zaten yaptırmayada param kalmayacak (ögrencilik hali)
kucuk bi duzeltme arkadaslar yedek parcalarin almanyada ucuz ve bol oldugunu soyledi emrah arkadasımız ve benimde bircok akrabam var sıklıkla geliryorlar
hatta kask ve montumuda almanyadan getirtiyorum arada baya bi fark var
rs nin beni aşacagını soyleyecek arakdaslar
ilk etapta turboları kapatıncam
emrahında iznini alarak size basvuruyorum
Reklamlar
-
rs250 eski bir motor 98 parça sıkıntısı yaşarsın üstelik çok çok pahalı bir krankı bile çoğu markanın 100 cc. motorsikletine eşdeğer ayriyetten 2 zamanlı 250 cc motor acayip fazla yakar ve 5 sene kullanacağım diyorsun kilometre yapacaksan benzin açısından ve motor ömrü açısından canını çok yakar hyo nun krank olayı 2006 modellerin sorunu diye hatırlıyorum
baktığın model 2008 valla benim arkadaşım 2006 da sıfır hyo aldı hala kullanıyor motor 32 binde satmaya da niyeti yok ben çok memnunum diyor ayriyetten fazla abanmazsan km de 110 120 kuruş yakan bir makine naçizane fikrim senin konumun açısından en mantıklısı hyo fakat aprillia parası olanın alıp zevkle binebileceği 250 lik bir buzağı aygırlar abileri oluyor
-
alınır ama sana gelmez.
o motorun verecegi zevki değme 600 cc lik ss veremez. aprilianın ossuruk sesli egzosunun bile vereceği haz başkadır. 2 zamanlı kuduruk makinalar benim gibi ss e ilgi duymayanı dahi cezbetmeyi başarıyor.
fakat anladıgım kadarıyla benim gibi ogrencisin. o motorun ne yedek parçasıyla ne de yakıtıyla başa çıkamazsın. çıkarım diyorsan al, keyif konusunda garantili o alet.
-
arkadaşım o motorun en ufak parçasını türkiyede bulamassın servisi pahalıdır olaki bir parça ister motor servis italya ya özel sipariş geçer parçan gelir ama ne kadara gelir arkadaşlarda yukarda yazmış bu öğrenci adamı değil çalışan adamı bile yorar parça ve servis açısından benzine gelince gülü seven dikenine katlanır o konuya hiç girmiyorum..
ayrıca aprillalar çabuk motoru tüketir bunuda unutma güzeldir performanlıdır keyifli alettir arkaadşında dediği gibi geyme japon 600 lükler eline su dökemez ama motoruda bir o kadar çabuk tükeniyor sana diyim..
onun bir motor yaptırmasıda nerden baksan sana bir scooter parasına patlar..
gt250 daha piyasa işi parçası bol kanunide aldı zaten gerçi pahalı onunda parçası ama güncel motor o yanı iyi yani her şekil bir yerden parçasını temin edersin güncel olması çok mühim.. ben gt 250 yi tek geç derim heleki ilk motorunsa aprillanın 250 cc olduğuna bakma o motorda usta işidir acemiye gelmez gt 250 al kafan kulağın rahat etsin..
-
o konuyu belirtmeyi unutmusum emrah arkadasim bu motorun almanyada parcasinin hem bol hemde ucuz oldugunu soyledi ve benimde almanyada baya bi akrabam var ve kısa sure zarflarında buraya gelip gidiyorlar
yedek parca ihtiyacımı karsılarlar ama fazla basim agırırmı yani fazla bozulur mu?
-
o zaman film değişir. parça işini çözmüş oldun. çok fazla bozulacagını sanmıyorum da rutin piston segman değişimleri için parçaya ihtiyacın olacak. o da normal.
benzin konusuna gelince, uzak mesafelere gündelik taşıt olarak kullanmayıp keyif gezintileri yapacaksan adı üzerinde bu keyfin bedeli sana koymamalı. yine de bu alet fazla yakar unutma.
yalnız motor 70 beygirdi yanlış hatırlamıyorsam, onu iyi tartman lazım. bak ben 2 senede 15 bin kilometredir 10 beygirlik yamaha kullanıyorum, ondan öncesinden de yarı-profesyonel bisikletçilik tecrübem var. buna rağmen sürüş adına hala hatalar yapıp bunlardan ders alıyorum. altımdaki hatayı tolare edebilecek bir motosiklet. 70 beygirlik kuduzla başa çıkabilmek kesinlikle kolay degildir hatayı da affetmez hayatını karartır.
-
ayrıca 70 beygir o kadar da çok değil ki deme sakın bi okadarda hafif bu araçlar race replica derler ya bu motorlar ahanda ta kendisi hatta replika değiller ta kendileriler gp250 de yarışan makineler bunlar motorları neredeyse aynı. yahu bu kadar dil dökmeye gerek yok yeni başlayacağım demişsin al bi hyo pişman olmazsın her açıdan tatmin eder seni öğrenci adamsın ne gerek var masrafa
-
yeni baslayacagim ama biraz sonra tatmin etmezse cok kotu olur benim için
-
sanırım racing istiyorsun bütçende belli arkadaşım 6 bilemedin 7 verebileceksin sana en uygun makina belli hyo başka bulursan hiç durma al ha sen diyorsan ben 1 sene binerim sonra bu bana yetmezse ne yapacam o zaman sen 5 sene kullanmak için hiçbir motor alamassın o paraya haberin olsun dereyi görmeden paçaları sıvama ;)
-
Ben bu makinenin hakkından gelirim diyorsan al ama unutma 11 yaşında sende kullanacaksın onu da düşün.Bide fiyatı bayağı tuzlu geldi bana.
-
-
o terazinin bir kefesinde 12 yaşında, diger kefesinde ise 1-2 yaşında bir motosikletin olduğunu unutmayalım.
ayrıca o aleti bir hafta süresince 7000 devir altında sürecek adamı bana getirin alnından öpecegim.
-
avare rulman adlı üyeden alıntı
o terazinin bir kefesinde 12 yaşında, diger kefesinde ise 1-2 yaşında bir motosikletin olduğunu unutmayalım.
ayrıca o aleti bir hafta süresince 7000 devir altında sürecek adamı bana getirin alnından öpecegim.
1 devirli Kullancak 2 devirli kullancak ondan sonra alışıcak sakin kullanmaya başlıyacak.. SAkin Kullanmaya başladığındada Sana haber vericek Alnından Öpesin Dİye
PiaggioCiao 25cc>>Mobilette Enduro 50cc>>Peugeot Nİnja 52>>Peugeot Trekker 100cc>>Ledow Cxm 250cc>>Kawasaki Zx9>> Yamaha DraGStaR 650..
"www.radyomoto.com"/MoToRCu CC'si BüYüK OLaN DeĞiL;GöNLü BüYüK OLaNDıR
-
Arkadaşlar lütfen olayı abartmayın.Tamam aprilia nın parçaları türkiyede çok pahalı.Hemde haddinden fazla pahalı.Fakat arkadaşım almanyadan sık sık akrabaların geldiğini söylemiş.Ben şöyle bir özet geçeyim.Yaklaşık 2 hafta önce 90 model rs125 aldım.Motor arızalı,piston problemi var.Burada pistonuna fabrikadan getirtmeye 1300 lira fiyat biçtiler.Fakat ebay.de den ben sıfır pistonu 60 euro+18 euro kargoya aldım.Bi aksilik olmazsa bu hafta elimde olacak.Sonra beynini yine ebayda açık artırmada 26 euro ya aldım.Son olarak sıfır turbosunu alacağım oda 67 euro.Bunları açık artırmalarda çok daha ucuza almak mümkün olabiliyor.Birde almanyadan gelen tanıdıklarınız olursa kargo masrafındanda yırtarsınız.Ve unutmayınki bir rs 125 ve rs 250 sınıfındaki motorlardan 2 kat daha güçlüdür.Ama tabi ben olayı kendi açımdan anlattım.Ben motoru çok ucuza denk getirdim.Toplamda 500 lira gibi bir masraf ederek sıfır parçalarla problemsiz bineceğim.Neyse bu kadar muhabbet yeter sanırım.Parmaklarıma kara sular indi
-
-
Avare Rulman arkadaşımın attığı mesaj üzerine aldığım motorun resmini eklemek istedim.Motor şu anda tamircide sökük halde duruyor.Ama daha önce çektiğim bir foto var.Gerçi biraz yağ içinde fotoğrafta motor.Yakında yeni resimler eklerim siteye.
Motor 1990 model rs 125.Rs 125 in ilk örneklerinden :D
-
Fiyatta 6.499 500 değil yani.
Bu arada fikrim; Motoru satıp arkasında durmayacak bi insan değil. Her hangi bi sorunda kendiside yardımcı olur.Yani ben olsam güvenir, alırdım.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
O parayı 2006-07 model bir motora vermek daha mantıklı...
ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI
-
emrah abinin motoru savaş abideyken niyetlenmiştim.
benm akrabam falan yok avrupada.
parça aklımı çelmişti.almamıştım.ama ona olan hastalığım hala sürer.
o motor alınır.
ama olayı bide tecrübe boyutu var.
bildiğim kadarıyla 200-210 ları deviriyor makina.
yakıtı düşünmezdim onu alsam.
karar senin...
Orgazma Dudak Büktürür
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)