bu 150 ccyi alan vatandaş zaten hız yapamayacağını bilir, gerisi de tadını çıkara çıkara gezmektir bence.
bu 150 ccyi alan vatandaş zaten hız yapamayacağını bilir, gerisi de tadını çıkara çıkara gezmektir bence.
İnsan olmak yetmez, yetmiyor zaten süpermen olmak lazım bazen..
Asla ; konfor , serilik , yedek parça , malzemelerin sağlamlığı (kalite diyelim) , yakıt bunlar önemlidir.
Ama biri gelipte TVS Apache YBR ile Hondanın yanına yaklaşılamaz derse orda bi dur derim.Benimde honda alıcak ybr alıcak param vardı ama gidip ybr ile aynı fiyat olan apacheyi aldım.Sokakdan geçerken beğenmedim motoru
Yapılan yorumların basitliği sinir bozucu , ölüm kalım meselesi değil bu TVS markası bana para vermiyor veya honda size para vermiyor artılarıyla eksileriyle gerçekleri yazalım.
Dediğim gibi yedek parça ve servis bakımından YBR bana göre serilik , tip ve (150 cc motora göre) yakıt diye sorarsanız apache.
Bi kullanın sonra yorum yazın bi yol yapın önce ;
TVS'De ney ne olduğu belli değil diyen arkadaşlarda dünya'ya biraz uzak hindistanın teknolojik olarak ne kadar gelişmiş olduğunu bilmiyorlar Basit bi teneke olsa almazdık heralde veya çin malları gibi ucuz olsa almazdık ben motoru aldığımda ötvden önce
YBR 3.800 TVS Apache 4.250 idi Yani lafı şuraya getireyim ucuz bi motor olur çin malı olur övmeye çalışırım ama gerçekten sağlam motor kullananlarda bilir.YBR'de sağlam motor onuda kullananlar bilir ama benim seçimim apache
eğer boyum elverseydi gider TVS alırdım, hele bi de rtr 180 falan olsaydı havada karada
TVS kaliteli bi markadır bana göre
2011 Honda CBF 600
şanslıymışsın sen valla
yalnız cidden, motosiklette uzun boy sorun yahu
özellikle bacaklarım vücuduma oranla uzun olduğundan oturuş pozisyonum çok ofsayt, kuyruk sokumumun üstüne oturuyorum ve haliyle uzun yolda ağrı yapıyo
motor sevdasına katlanıcaz artık yalnız boyunun değerini bil derim ben
2011 Honda CBF 600
abi sorma bende üzülüom kısayım die allah kimine fazla verio kimine az
demekki TVS nin 180 ve ya 200 cc olanı Türkiye ye gelse vay diger motorların haline.valla bana 150 cc az geliyor desem yeridir.uzun yolda 110-120 zaten ayaklarımda başlıyor agrımaya,bir bakıma iyi oluyor seni uyarıyor fazla hızlı gitme diye,ama yinede er5 veya gc 500 alsam iyi olucak.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım.. GHOST RİDER
valla görüntü olarak çok şık ve işçilik olarakta iddiali gibi. görünen o. 150 lilik olanın herşey dahil fiyatı 3820 falan bu da uçup gider herhalde. şuan ikamet ettiğim yerde servisi var ama yarın ikamet edeceğim yerde servisi olur mu onu bilemem. o yüzden bana kişisel olarak hitap etmiyor.
BUGÜN GEÇTİ, BEKLE YARINA GELİYORUM, YA NİCE YOLARA AŞACAK YADA KARA TOPRAK BAĞRINDA AŞTIĞIMIZ YOLLARI HATIRLATACAK.
bu motorları kıyaslamak bile yanlış tvs motor bölümünde suzukiyi kullandıgı için max.performansı vermişler ben 160 cc apachede kullandım böle bişi yok acayip hızlı gidiyodu twister da kullandım vala 2 sini kapıştırmak lazım ama ybr cbf bunlar motor gücü olarak basit motorlar hepsini kullandım gaza basınca sanki boguluyo gibi oluyo yemiyo kıyaslamak bile yanlış ama bak bende sölüyorum motor rahatsız konfor aramıcaksın titreşimi can sıkıcı eksikleri var ama honda gibi yag yakmıyo o ayrı konu ben apache den sonra suzuki 650 enduroya geçtim zaten başka cc de kesmez beni ama hala gönlümün bi tarafı apachededir.rtr 160 a gelince daha gelmedi geldiysede depoda! önce ellerindeki 150 cc likler bi bitsin tükensin öle sürerler piyasaya ama 160 cc fena gidiyo piston sekman silindiri bulsam satmazdım motoru
---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:11 PM ----------
ondan sonra apacheyi ararsın her benzinciye girince ve tamirciye
Motosiklet mucidi
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)