Ankara Armada : Auto & Moto Show'a gelen var mı ?

Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
a4_bro_on.jpg


19-24 Mayıs 2009 tarihleri arasında Otomobil Motosiklet ve Aksesuarları fuarı ARMADA'da.

istanbuldaki o büyük güzel motosiklet fuar alanı gibi olur mu bilinmez ama ben arabalar için gideceğim en azından :)

var mı gelen giden​
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben...:)

Tarihler tam bir Ankara seferine denk düşüyor gibi... Bir değişiklik olmazsa Fuar da görmüş olurum Ankara'da...
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ehliyeti alsak geleceğiz fuara , uzattıkça uzatıyolar:pale:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla burnumuzun dibinde fuar olmuş.. gitmemek olur mu?
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında buluşma düzenlenebilir o gün neden olmasın..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
armada ha..:) kesinlikle..umarım o tarihte dersi asabilirim..:)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
ben de giderim ama pek bişey beklemiyoırum
önceki yıllardaki armada auto-show ilkokul 5 seviyesindeydi...
 
Katılım
15 Ağu 2007
Mesajlar
1,249
ben de büyük bişey beklemiyorum açıkçası, broşür dağıtır dururlar gibime geliyor. ayrıca belki kanuni mondial tarzı motorlar gelir sadece honda falan gelmez belki :p
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
fiyaskodan baska bir sey degıl gırıs ucretı 5 ytl ancak vermeye degmez..ulusanda davetıye var gtmk ıstyn olursa...ikinci el motor almak isteyen goz atabilir guzel modeller var..
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Birde 5 lira verdiniz ha?..... :pr:

Aslında girenlere 5 er lira vermeleri gerekiyordu.... :p
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ben para vermedım davetıyem vardı :D zayıf organızasyon degıl ortada organıze bır sey yoktu lpg takan fırmalar dolmus :D biş iş yapcaksan tam yapcaksın yoksa yapmaya degmez bunun gibi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst