Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Endurocular yardım lütfen...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    batuhan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Motosikleti
    Kawasaki ER-5 Motosikleti: Kymco Activ 110
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende birçok kişi gibi aynı motorlar arasında çelişkide kalmışsın. Ve şu an bende aynı çelişkiyi yaşıyorum. İçlerinden sadece Transalpi test etme imkanım oldu İnanılmaz güzel bir motosıklet. Tek dezavantajı Yuksek yakıt tuketimi. 8 litre civarı. :(

    F650gs si olan ve aynı zamanda DL650 si olan biri ile konuştum Kesinlikle F650gs diyedi. Onun hakkında kronik sorun duymadım Titreşim söylentileri cok fazla.

    Aşağidaki linkte Transalp, F650GS, DL650, ve XT600R detaylı testini incelemeni tavsiye ederim.

    http://www.utkuhamarat.net/moto/bike/4trailie.htm

    Ben şu an hala kararsızım Ahhh Transalp Ahhh Binmezolaydım sana
    link çok faydalı oldu benım ıcınde teşekkurler...
    bu başlığı bende takip edecegım cunkı yakın zamanda bır endoru almayı planlıyorum...benım tercıhım V-Strom ama fiyatı diğerlerıne göre bıraz tuzlu Transalp in yakıt tüketimi korkutuyor ama avantajlı yanlarıda fazla...XT660R ve F650GS pek düşünmüyorum
    ____it's my life_1982____


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende birçok kişi gibi aynı motorlar arasında çelişkide kalmışsın. Ve şu an bende aynı çelişkiyi yaşıyorum. İçlerinden sadece Transalpi test etme imkanım oldu İnanılmaz güzel bir motosıklet. Tek dezavantajı Yuksek yakıt tuketimi. 8 litre civarı. :(

    F650gs si olan ve aynı zamanda DL650 si olan biri ile konuştum Kesinlikle F650gs diyedi. Onun hakkında kronik sorun duymadım Titreşim söylentileri cok fazla.

    Aşağidaki linkte Transalp, F650GS, DL650, ve XT600R detaylı testini incelemeni tavsiye ederim.

    http://www.utkuhamarat.net/moto/bike/4trailie.htm

    Ben şu an hala kararsızım Ahhh Transalp Ahhh Binmezolaydım sana
    hocam link için gerçekten çok teşekkür ederim. Mükemmel bi enceleme. Ama bi sorun var Sanki kafam daha çok karıştı

    DL 650: Titreşim ilk defa duydum. Çok garibime gitti. Çift silindirli, herkesin yere göge sığdıramadığı DL 650. Frenlerinin zayıf olduğunu biliyorum ama ABS siz modelini alırsam daha sonra ABS taktıramazmıyım acaba???

    Honda Transalp: Yakıt değerlerine bakarsak 5.1lt bence 5.5 a kadar ideal ama herkes 7-8 lt yaktığını söylüyor. Bu değerler beni biraz korkutuyo. Yoksa 5.5lt civarı yakan bi motosiklet bence fazla yakıt tüketmiyor. Teste bakarsak titreşim yok ama uzun yol konforuda yok

    Yamaha XT660R:Tek teker yapmakla ne işim olur benim ya Görünümü çok zayıf kalıyo Sele düşündüğüm gibi rahatsız

    F650GS: Titreşim ve bakım masrafının yüksekliği.

    Şimdiye kadar çok motosiklet kullandım ama hiç yedek parça almadım. Motoru çok fazla yormam, ondan son performansı sürekli istemem.

    Benim motorum yokuş yukarı özellikle dik yokuşlarda ara hızlanması iyi olan, yokuş yukarı yolda 2 kişi ve yüklü olduğuda istenildiğinde 100km hızın altına düşmeyen, araç sollarken zorlanmayan bi motor olsun, yakıtı kendi sınıfında makul olsun ama uzun yola çıktığında arasıra bastığında şöyle 140 km rahat yapsın yeter diye düşünüyorum. Ben motorumla kimseyle kapışmaya, araçları resmen yalayarak sollamaya filan niyetim yok. Motorum bana güven versin yeter. Kimseye motorumu yada kendimi kanıtlamaya niyetimde yok zaten.

    Madolyonun bir diğer yüzüde var. Şu andaki motorum bu istediklerimin hepsini yapıyor. Yalnız şehir içinde 6.5lt gibi bi yakıt tüketimi var Şehir dışındada 5lt lerde. Sadece Scooter dan pek hoşlanmadığı için satıyorum. Yeni aldığım yada alacağım motordan onun performansı alamazsam diye de çok korkuyorum.

  3. #23
    giotine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2006
    Şehir
    İstanbul/Beşiktaş
    Motosikleti
    XT660R/PD
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sevgili Harbiturk'ün verdiği link çok güzel ve yararlı. Kesinlikle incele.

    Sevgili Giotine; tüm bu motorlarda tork yaklaşık 60 Nm.
    Ayrıca 600-650cc her türlü motor cinsinde (tek, çift, dört silindir, SS, enduro, naked, vs vs) max tork çok değişmez, en fazla 10% değişir.
    Eminim haklısınızdır fakat ; Transalp'i test etme şansım oldu XT660R ile arasında gözle görülebilecek kadar güç farkı olduğunu söyleyebilirim ..

    Bilgilendirme için çok teşekkür ederim.

    Ayrıca DL650 Vstrom benim gözümde bir enduro değil , bir touring makinedir. ;)
    Korumanı giy ! Tarzanlığın alemi yok !!

  4. #24
    SpearHEAD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW F650 Dakar
    bu motorlar birbirine çok yakın motorlar hatta yeni kasa tener ile xt660 aslında granaj harici aynı makina, transalp dışındakileri uzun uzun kullandım bende 2007 f650 GS DKR sahibiyim, ben tercihimi f650den yana yaptım ,çok memnunum, özellikle ABS kullandığın SW de abs var demekki önemini biliyor olmalısın abs nin bu tek başına büyük bir artı yamahada artık endurolarını koymalı, elcik ıstmada cabası,

    bunun dışında transalp kendini kanıtlamış çok sağlam kaliteli bir makine olsada diğerlerine göre çok kötü bir özelliği var yakıt sağlam kullanım da % 70-80 e kadar fazla yakıyor bence dünyanın açık ara en pahalı benzini olan bir ülke için doğru seçim olmuyo tabii herkezin bütcesi bir değil ,
    transalp in karbürütoeünün avantajı ise dünya gezilerinde özellikle afrika kıtası yada iran suriye ırak gibi ülkelerde kullancaksan buralarda kalite benzi obulamadığın için buralara sadeced karbüratörlü makineler ile gidebiliyorsun (enjeksiyonda gider ama sorun çıkarabilir) translpin avantajı burda çıkıyor


    tek silindirli bütün motorlarda bahsedilen ortak sorun titireşim denir ama bu f650 için rahatsız eden bir titreşim değil evet bir enduro titrer ama yaşlı amca isen goldwing e bin o hiç titremez ,önemli olan rahatsız etmesi beni hiiç etmiyor,

    eğer f650 nin 2008 model üstünü alabilirsen ki aslında 800cc dir 2008 üstlerinin adı f650 olsada başka sınıf bir makina ozaman ne xt nede transalp rakip olabilir

    tip olark sa yeni tenereyi çok beğeniyorum abs si olsa hiç düşünmezdim

    ama %80 in üzerinde asfaltda kullanıyosan v-storm düşün derim ben ,ben ara sınıf motorlarsı sevmesemde v-strom gerçekden başarılı

    f650 bakım masrafları konusunda şöle bir açılım getiriyim
    20.000 km kullandığınız iki motor düşünün
    x marka japon 6000 de bir bakıma giriyor 20000 de 3 bakım yapar birde üzerine diğer bakım için yolun 3 de birini yapmış olursunuz
    f650 de 20000 de iki bakım yaparsınız (10k da 1 bakım)
    muhtamelen bu 3 bakımda diğer iki bakımdan daha az parça değişir yinede f650 bakımı daha ucuz mu olur borusanda yaptırırsan olmaz (ismi üstünde BORUUU) ama borusanı aratmıcak ustalar var daha ucuza gelebilir yani bakım masrafı

    birde yakıt a bakalım dediiğim gibi dünyanın en pahalı benzinini kullanırken bu motorların içinde açık ara en az yakanı f 650 uzun kullanımda çok fazla cebinize para kalır buda bakım masrafını zaten karşılardı, (önceki motorum 250cc ile aynı yakıt gidiyor f650de )

    bu sınıftaki en pahalı makineler f650 ler ama boşuna değil diyebilirim

    XT ,transalp , pegaso ,vstrom kötü makinalarmı hepsi çok iyi alırsan hepsi ile mutlu olursun

    son söz ; ben karar verirken şöyle taptım gözümü kapattım gözümün önüne hangi motor geliyosa onu aldım sevdiğim motoru aldım sadece :D
    Born To be wild

  5. #25
    dark_face - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 CBF 1000
    maddi durumun müsait se al bi dl650 bakma arkana. yakıt makul performans super konfor desen konfor daha arayacağın bir şey olacağını sanmıyorum.
    Honda Hayat Onda...

  6. #26
    CBF150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2010 BMW R 1200 GS Adventure
    Kullandığım ve hala kullanmaya devam ettiğim motorum hakkında bilgi vermek isterim.
    Alın yada almayın sizin kararınız.
    Ama bazı arkadaşlar bilip bilmeden motorlar hakkında yorumlar yapıyor.
    Herkez en azından kullandığı motoru hakkında yorum yaparsa arkadaşa daha faydalı olacağına inanıyorum.

    Benim motorum 2007 model Honda Transalp
    Sıfır aldım.26 Temmuzda 2 yıl dolacak.
    Şuan 6400 km. de

    Motorumla ilgili hiç bir sorun sıkıntı yaşamadım.
    Hemen hemen uzun yol ve arazi eşit kullandım.
    Uzun yolda olsun arazide olsun hiç sorun problem yaşamadım.
    Bir kere çok balçık olan bir çamura soktum çıktım ama çamurluğun arasına çamur yapıştığı için zorlandım.






    Yakıt tüketimine gelice aldığım günden beri kaydını tutuyorum en düşük 5,5 lt. en fazla 6,5 litre yakıyor.
    Yakıt tüktimi Modele, kullanım alanına göre, kullanıcının ağırlığına,artçı olup olmadığına göre değişir.
    Performans bakımından güçlü bir makine.
    Artçı ile bile dik rampalarda bile vites düşürmüyor.
    Servis konusunda ve yedek parçada hiç sorunum olmadı.
    1.000 km rodaj bakımına gittim sadece
    En kısa zamanda ise 6.000 km. bakımına götüreceğim.
    Motorumdan son derece memnunun.
    Eğer her daim sürekli kullanmayacak iseniz yakıtı hiç dert etmeyin derim.
    Sonuçta bu bir tutku,bu bir zevk,bu bir hobi.....
    Diğer motrlar hakkında da yorum yapabilirim fakat en güzel yorumu motosikletin sahibi olanlar ve kullananlar yapsın.
    Saygılar.

  7. #27

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Arkadaşlar gerçekten motorların hepsi çok güzel.. Önemli olan kendime en uygun olanı almak. Yardımlarınız yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.

    Şimdiki motorumda ABS var. gerçekten mükemmel bişey. Onun için ABS olsa daha iyi olucak diyorum ama onlarda çok pahalı ya

    İkinci el düşündüğüm için seçeneklerden 2004 ötesi F650 yada 2007 ötesi v-storm da ABS var. Ama transalpde hep aklımda. Motorumu satınca üstüne fazla para eklemeden alabileceğim bi makine olduğu için bana biraz yakın duruyor doğrusu.

    Yılda ortalama 6000km yapan bi motorcuyum. Sadece hobi amaçlı kullanıyorum diyebiliriz. Kışın toplasan 100km yapmam. Sadece yazın kullanıyorum. Haftanın 6 günü çalıştığımız için işe git gel günde 7km bide pazar günleri kullanıyorum. Onun için kullandığım motorların kmsi hem az olur hem bakımlı olur

    Offf offf ABS neden koymazlar anlamadım gitti. Hangi devirdeyiz ya mükemmel bi kullanış özelliği varken neden yapmazlar şusu busu olursa şu para olmazsa şu para bilmem ne . Aslında geçende kangoo bakmaya gittim arabada standart donanımda ABS yok yuhhhhh dedim ya hangi devirdeyiz. Sömürün anasını satiimm dedim gittim.

    offff offfffff

  8. #28
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    CBF150 Topice dikkat ettiysen kimse Transalpe kötü dememiş o senin anlayamamanla alakalı. Ayrıca topicin konusu en iyisi yada en kötüsü değil karar aşamasındaki birinin kendisine en uygunu bulmasına yardımcı olmak.

    Ayrıca kullanıcıların motorları hakkında bilgi vermesi tabiki çok güzel ama Transalp hayranı olarak Transalp hakkında konuşmak da benim için güzel.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  9. #29
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Zor karar umarım bu yazılanların bir faydası olur.Benim düşüncem eğer hobi amaçlı kullanıyrsanız genelde nerede kullanacağınıza bakarak tercihinizi yapın.Arazi ağırlıkmı asfalt ağırlıklımı?Bir türkiye turu yapmayı düşünüyormusunuz mesela?
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  10. #30
    CBF150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2010 BMW R 1200 GS Adventure
    Alıntı harbiturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sende birçok kişi gibi aynı motorlar arasında çelişkide kalmışsın. Ve şu an bende aynı çelişkiyi yaşıyorum. İçlerinden sadece Transalpi test etme imkanım oldu İnanılmaz güzel bir motosıklet. Tek dezavantajı Yuksek yakıt tuketimi. 8 litre civarı. :(

    F650gs si olan ve aynı zamanda DL650 si olan biri ile konuştum Kesinlikle F650gs diyedi. Onun hakkında kronik sorun duymadım Titreşim söylentileri cok fazla.

    Aşağidaki linkte Transalp, F650GS, DL650, ve XT600R detaylı testini incelemeni tavsiye ederim.

    http://www.utkuhamarat.net/moto/bike/4trailie.htm

    Ben şu an hala kararsızım Ahhh Transalp Ahhh Binmezolaydım sana

    Transalpe 8 litre civarı yakıyor diyerek daha nasıl kötülemeyebilirsinizki
    kim ölçtüyse nasıl ölçtüyse bilmiyorum ama mutlaka o motorun bir ayarsızlığı vardır mutlaka Enduro makinalar arasında 8 litre özellikle yeni modellerde yok hocam.
    Lütfen yanlış bilgilendirmeyelim arkadaşları

  11. #31

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Alıntı erdo2002 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zor karar umarım bu yazılanların bir faydası olur.Benim düşüncem eğer hobi amaçlı kullanıyrsanız genelde nerede kullanacağınıza bakarak tercihinizi yapın.Arazi ağırlıkmı asfalt ağırlıklımı?Bir türkiye turu yapmayı düşünüyormusunuz mesela?
    Ahhh ahhh nerede Türkiye turu yapacak vakit. Hafta sonları en fazla 600km lik geziler filan

    Alıntı CBF150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalpe 8 litre civarı yakıyor diyerek daha nasıl kötülemeyebilirsinizki
    kim ölçtüyse nasıl ölçtüyse bilmiyorum ama mutlaka o motorun bir ayarsızlığı vardır mutlaka Enduro makinalar arasında 8 litre özellikle yeni modellerde yok hocam.
    Lütfen yanlış bilgilendirmeyelim arkadaşları
    cidden ya 8 lt deyince insanın birden gözü korkuyor gerçekten. Transalp'in şehir içi yakıt tüketimi 6.5 lt yazmışsınız hocam. Bu 2005 modellerde de aynı mıdır acaba?

  12. #32
    CBF150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2010 BMW R 1200 GS Adventure
    Yakıt tüketimine gelice aldığım günden beri kaydını tutuyorum en düşük 5,5 lt. en fazla 6,5 litre yakıyor.
    Yakıt tüktimi Modele, kullanım alanına göre, kullanıcının ağırlığına,artçı olup olmadığına göre değişir.
    Ben böyle yazdım hocam şehiriçi şehirdışı olayına hiç girmedimki

  13. #33
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    Arkadaşlar motorsiklet ayrıca gönül işidir. Teknik değerler kadar motorada aşık olmak var. Hatta bana daha değerli geliyor bu. Kafayı rakamlara titreşimlere sorunlara paraya takarsan motora hiç binemezsin ki. Hep iyinin daha iyisi var, gözün dışarda gezer, motorunu sevmezsin sonra.

    Gönlünede ses ver; hangisi çok hoş duruyor mesela? Hangisinin üzerinde sen yakışıklı duruyorsun? vs vs

  14. #34

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorsiklet ayrıca gönül işidir. Teknik değerler kadar motorada aşık olmak var. Hatta bana daha değerli geliyor bu. Kafayı rakamlara titreşimlere sorunlara paraya takarsan motora hiç binemezsin ki. Hep iyinin daha iyisi var, gözün dışarda gezer, motorunu sevmezsin sonra.

    Gönlünede ses ver; hangisi çok hoş duruyor mesela? Hangisinin üzerinde sen yakışıklı duruyorsun? vs vs
    hocam aslında haklısın. İlk çıktığı tarihten beridir DL lere hastayım. Denizli suzuki bayisi bizim tanıdıktı o zamanlar. 2004 te motor geldi aman allahım neydi o Bi motor bu kadar mı güzel olur. O Koca cüssesi beni hayran bırakıyor.

    benim boy 1.75 ama kilo 95 cılız motorlar biraz komik oluyo

    Şimdi işin bide mantıklı yanına bakalım. Motorun güzel olmasıyla teknik değerleri de iyi olacak diye bi şart yok. Aklımın yattığını almak istiyorum doğrusu. Şimdiki motorumu alırkende SW400 bakıyordum ama 600 lüğe bindim denedim ve üstünden inmedim

  15. #35

    Üyelik
    17 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki KDX 200
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorsiklet ayrıca gönül işidir. Teknik değerler kadar motorada aşık olmak var. Hatta bana daha değerli geliyor bu. Kafayı rakamlara titreşimlere sorunlara paraya takarsan motora hiç binemezsin ki. Hep iyinin daha iyisi var, gözün dışarda gezer, motorunu sevmezsin sonra.

    Gönlünede ses ver; hangisi çok hoş duruyor mesela? Hangisinin üzerinde sen yakışıklı duruyorsun? vs vs
    Azgurbuz Abi'ye gerçekten katılıyorum..Mesela şu an kullandığım motosiklet bir enduro hatta open enduro denebilecek bir motosiklet olan KDX200.Bu 102Kg civarında olan 2 zamanlı arkadaş gayet muazzam bir yakıt yakabilme kapasitesine sahip ama gerçekten keyif verdiği için yakıt sarfiyatını biraz göz ardı ediyorum insanın kanı ısınması lazım,ben kawasakiyle başladım 50 tane motor göstersinler kawasaki daha bir cazip gelir bana,ilk aşk derler ya bu olsa gerek Ve aklındaki motorlardan hangisini alırdım tabii ki DL650

  16. #36

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Alıntı CBF150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt tüketimine gelice aldığım günden beri kaydını tutuyorum en düşük 5,5 lt. en fazla 6,5 litre yakıyor.
    Yakıt tüktimi Modele, kullanım alanına göre, kullanıcının ağırlığına,artçı olup olmadığına göre değişir.
    Ben böyle yazdım hocam şehiriçi şehirdışı olayına hiç girmedimki
    en fazla şehir içinde yakıt tükettiğimiz için şehiriçi tüketimidir diye düşündüm.

  17. #37

    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yamaha fjr1300 '01
    biraz paraya kıyıp BMW al hocam..

  18. #38
    fullthrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2008
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Burgman 650 Executive / Snow Owl
    bide soyle bir durum var, normal sartlar altinda bir ''supermoto'' da ABS olmaz, olmasi mantik disidir cunku supermoto mantigi yanlamaya, yanlamaya ve yanlamaya baglidir.. yani olayi drift'tir. abs koyarsaniz o motor supermoto olmaz, daha dogrusu supermoto nun yapmasi gerekenleri yapamaz..

    zaten her asfalt lastigi takilmis yuksek motor da supermoto degildir.. motorlari yanlis yargilamayalim ki beklentilerimiz de yonlerini sapitmasin..

    kisaca f650 gs'ye yada supertenere'ye asfalt lastigi takmaniz o motoru supermoto yapmaz.. ''on-road'' yuzdesini yukseltir o kadar..
    Wildgoose Rider - Transalp 650

  19. #39

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    DENiZLi
    Motosikleti
    Tabanvay
    Alıntı barisozcetin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    biraz paraya kıyıp BMW al hocam..
    Bmw için paraya kıymaya gerek yok hocam. Sıfır motosiklet almak pek işime gelmiyor. Sıfır almaktansa temiz kullanılmış çok güzel ikinci el motosikletler var. muhakkak bmw de de temiz kullanan arkadaşlarımız vardır. Şimdi ilk önce ne alacağımıza karar vermek olucak. Karar verildikten sonra motoru satmayı beklicem sonrada istediğim motora ulaşıcam inş.

  20. #40

    Üyelik
    27 Ocak 2009
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Yamaha XT 660 R
    20.000 km kadar XT660R kullandım.
    2008 Martında kasa kırma aldığım motorumu 2009 martında zorunluluktan, istemeye istemeye, resmen ağlayarak sattım :(
    Çok memnundum, inanılmaz keyifli bir motor.


    Şehir içi süper bir motor.
    Ama uzun yolda yorar. Heleki 180 cm üzerinde boyunuz varsa....
    2 kişi için pek uygun değil.
    Yakması 4,5-5,5 litre/100 km arasında değişmekte.
    Yani hemen hemen depoyu tam doldurduktan 200 km (şehir içi) - 230 km (şehir dışı) sonra yakıt ikaz lambası yanıyor ki bundan sonra da depoda 5 litre yakıtınız kalmış demek oluyor.
    Deposu yedek dahil 15 litre.
    Vibrasyon aşırı ölçülerde değil.
    f650GS'lerden biraz daha fazla ama rahatsız edici boyutta değil.
    Lakin Transalp, V-Strom gibi iki silindirli motorlar gibi de titreşimsiz değil.
    Agresif ve atak motordur.
    Drag yarışlarında modifiye edilerek oldukça kullanılır.

    Ben yine motor alsam tercihim kesinlikle XT serisinden olurdu.
    Bu motordan çok memnundum ve tavsiye ederim.

    Tenere'nin R serisinden avantajı, uzun yola daha yatkın.
    Sele daha büyük.
    Daha yumuşak bir sürüşü var.
    XT kadar agresif ve atak değil.
    Eğer ki paranız varsa gözünüz kapalı Tenere alın derim ;)

    ------------------------------------------------------------

    Şunu da eklemek istiyorum:

    Esasen Tranalp de çok yerinde bir seçim olabilir.
    Transalp yeni başlayan için de ileri tecrübeliler için de her şeye cevap verebilecek çok ideal bir motor.
    Oldukça başarılı, uzun yolda da yormayan bir motor.
    Ama (eski kasalar) XT serisine göre daha çok yakacaktır.
    Yeni kasalar ise bir çok enduro sever tarafından beğenilneyen bir motor.

    Sonuç olarak seçiminizi eski kasa Transalp veya Tenere (XT 660 Z) arasından yapın derim ben.
    Lakin Transalp daha çok yakar diğerine oranla.

    Bu ikisi içinden benim seçimim Tenere olurdu ama ;)
    [B][COLOR="Red"]1 Şubat 2009'da "ONUR"umuzu geri kazanabiliriz ve belki bakarsınız o gün bizim "UĞUR"umuz olur...[/COLOR][/B]


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)