Motor ve aksamın uyumu hakkında yorum yaparmısınız..
Motor ve aksamın uyumu hakkında yorum yaparmısınız..
ben çok beğendim açıkçası ama o makinaya o güç fazla değil mi?
bence istenirse ön tekerler büyütülüp arazi amaçlı da kullanılabilecek harika bir taşıt olmuş. tebrikler....
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Eline sağlık çok güzel olmuş.Normal gogokartlardan daha hızlı olmuştur tahminimce kullanırken dikkatli ol.
...dunpa55...Geology Engineer & Profession of Engineering Management
...55VATAN41MEKAN...
Fikir çok güzel öncelikle tebrik ederim fakat gözüme takılan 3- konu var.Araç kesinlikle olması gereken genişlik uzunluk oranına göre fazla uzun.Bu go-kartlarda çok zor olan takla atma riskini zahmetsizce kolay hale getirecektir.Aracı düz asfalt yada betonda sürceğinizi tahmin ediyorum yükseklik ve makineden dolayı o halde de lastiklerin daha ince yanaklı ve geniş olması artı sağlayacaktır.Virajlarda esnemeden daha kontrollü olmanızı sağlayacak aynı zamanda ii tutunmanızı kolaylaştıracak bi değişim olur.Arka dingildeki kampanaya benzeyen yuvarlak demir kesit eğer makine komprösöre bindiğinde hemen yavaşlamasın diye bir uygulama ise bence hemen sökün atın hızlı yavaşlamayı engelleyeceği gibi seri hızlanmayıda düşürecek ayrıca yakıtı arttırcaktır.Tüm düşüncelerim temiz düz bir zeminde performansa yönelik kullanım içindir.Toprak zemin düşünürseniz durumlar farklılaşmalıdır..Kolay gelsin şimdiden..
öncelilkle sonu çok eglenceli bir çalışmaya girmişsiniz, kutluyorum.
go-kart için agırca bir şasi olmuşa benziyor. ancak 350 lik motor bir nebze bunu telafi edecektir tabii.
ikincisi araç belki elde olmayan sebeplerden dolayı fazla uzun. aks aralığı ne kadar dar olursa manevra yeteneginin o kadar iyi olacagını biliyorsunuzdur. zaten go-kart ların asıl zevk veren özelligi de budur.
şimdi düşündüm de,
motor: "/" veya "\"
tekerlekler: "O"
ile belirtiliyorsa:
(arka) O--/--O (ön)
şeklinde motor konumlandırmaktansa
(arka) \O---O (ön)
biçiminde motoru yerleştirmek hem aks aralagını azaltacak hem de hava sogutmalı motora daha fazla ruzgar girmesini saglayacaktır. ama bu durumda tekerlekler de ters yone doneceginden araç geri geri gidecek bu nasıl çözülür bilmem.
Valla hocam elin deymisken sen al o motoru yan koy ve alttanda bir saft 4 ceker yap buda bir yorum nasilsa girmissin boyle biseye ellerine saglik al sana arazi tasiti asfalttada manyak ceker hem gucude en verimli sekilde kullanirsin kolay kolayda taklaya gelmessibn teknik detaylarda yardimci olurum eger gerekirse...
Ben Felegin Tekerine Comak Sokariiiiim
Kirli Dunyadaki Kirlenmemis Duygular Adina...
Listen To Your Heart/Roxette/19.10.1988
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)