Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Çozulmeyen Problem

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    07 Ocak 2009
    2007 Bisan lifan roadster sahibiyim motorum konusunda dikkatliyimdir 1000km de bir castrol 4t 15/40 yag degisimi 3000km de ngk buji vs gibi bakımlarına cok dikkat ederim (Motor 8800km de)ve ustaların degil genelde fabrikanın soyledigi seyleri yaparım(kitapcık normları orjinal buji vb.) ve uygularım ama buna ragmen 15 gundur bir problem yasamaktayım.Soyleki:
    Motor duzenli gaz yemiyor ve rolantide çalışmıyor (devamlı gaz vermek lazım)ve bujileri karartıyor yada bazen yaglıyor.Gazı açarken yuzde 10 dan yuzde 40 a kadar olan kısım yok yığılma yapıyor yada orayı hemen gecmezsen stop ediyor.3 ayrı servisede goturdum karburotorunu soktuler sipop buji vs herseyini kontrol ettiler ve bir problem bulamadılar. serviste calıstırıp hareket ediyorum problem yok 10km sonra problem yeniden baslıyor her 20 km de bir ngk buji degistirmek zorunda kalıyorum.Depo kapagını acık kullanmayı buji pipolarını degistirmeyi sibop ayarlarını benzin pompasını egzoz degistirmeyi herseyi denedik ama yine olmuyor.En son hondanın turkiyenin bas ustasıda baktı ama hersey normal anlayamadım dedi deilrecem yardım lutfen...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    as t1
    kardeşim motorunun elektrik tesisatına baktılarmı bence bobinden yapıyor yeterli ateşleme yapamadığı için rolantide çalışmıyor aynı problemi 2 zamanlı mobiletimde yaşamıştım bobini değiştirdim düzelmişti dediğin usta eğer işini bilen bir usta olsa anlardı ne ustalara kaldık

  3. #3

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Karbüratör tam olarak incelenmeli, bujide islenme(zengin karışım) bujide yağlanma aşırı yağ konması olabilir.

  4. #4
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    motor soğukken aynı şey benim de başıma geliyor, fakat ısındığında düzeliyor.Sebebi ne acaba, ben de merak ettim

  5. #5

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı schumacher__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motor soğukken aynı şey benim de başıma geliyor, fakat ısındığında düzeliyor.Sebebi ne acaba, ben de merak ettim
    Seninki normal bişey, soğukta ilk çalıştırmadan sonra ilk 1-2 dk içinde motor ısınana kadar jigle karışım oranını 1/15'den duruma göre marşa ilk çalışma anında 1/5 'lere kadar düşürür, zengin karışımla çalışan motor kendini geç toplar ve ivmelenme zayıf olur zamanla ısınıp ideal çalışma ısısına gelen motor otomotik jigleyse hava kelebeğini tam olarak açar 1/15 ideal çalışma değerlerine çıkartır. El jiglesinde kullanım için çok soğuk havalarda tam jigle çekilir çalıştıktan sonra bir miktar ittirilir, sonra motor ısınınca 1-2 kademede tamamen kapatılır.

  6. #6
    yuzak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2006
    Şehir
    Bursa / Keles
    Motosikleti
    pıoneer 200 cc
    osmanlı versiyonunda
    izmir kütahya arasında başıma geldi
    izmiri çıktıktan 10 km sonrasında kesilmelerle başıma geldi
    ilk ilçede tamirhanede bakımdan geçirdim ancak yine 10-15 km sonra tekrarladı
    kulaya kadar 8/9 saat yolda çektigim eziyeti sorma
    ilk bakışta beyin denmesine ragmen buji kablolarının degişimi ile sorun çözüldü.

  7. #7

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Alıntı yuzak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    osmanlı versiyonunda
    izmir kütahya arasında başıma geldi
    izmiri çıktıktan 10 km sonrasında kesilmelerle başıma geldi
    ilk ilçede tamirhanede bakımdan geçirdim ancak yine 10-15 km sonra tekrarladı
    kulaya kadar 8/9 saat yolda çektigim eziyeti sorma
    ilk bakışta beyin denmesine ragmen buji kablolarının degişimi ile sorun çözüldü.
    3 servis dolaşmış ama bakılmadıysa buji kabloları da sertleşip kıvıcım kaçağı yapabilir. Arkadaş yazmadığımı eklemiş en büyük ihtimal bu.

  8. #8
    serkanzat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Kasım 2008
    Şehir
    zeytinburnu
    Motosikleti
    zat
    eger gaz yememe gibi bir problemin varsa buyuk ihtimalle karburotorune pis benzinle tirtlamistir.yolda normal giderken aniden gaz kesiyor ve yokuslarda cikamiyorsa bundan olma ihtimali cok yuksek 2.ihtimal buji kablolarinda siyrik olabilir,ama ilki cok yuksek.kaburator temizlenecek sanirim.
    AGLARSA ANAM AGLAR GERISI PLAYBACK YAPAR,,,


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)