mondial 125zn ile şırnak-ankara(1300km)
-
arkadaşlar bu sene temmuzda inşallah şırnaktan tayin olacağım.binbir zorlukla ankaradan getirttiğim(kamyon kasasında 3günde gelmişti) motorumuda ilk göz ağrım olmasından ve çok alışmamdan dolayı burda bırakmak istemiyorum.daha önceden mopetle istanbul-bodrum-istanbul yapan birini okumuştum sitede,ondan feyz alarak motorumla bende ankaraya gitmek istiyorum ama motorumun performansını nasıl arttırabilirim, bu konuda neler yapabilirim sizden yardım istiyorum.
güzergahım 1.gün:şırnak-urfa, 2.gün:şanlıurfa-kahramanmaraş, 3.gün:kahramanmaraş-nevşehir, 4.gün:nevşehir-ankara
evet arkadaşlar sizden yakıt tasarrufu ve performans hakkında bilgi istiyorum.yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.
Reklamlar
-
çok yapacak birşey yok bence, çıkmadan önce hava yağ filtrelerini temizler yağı bujiyi değiştirir karbiratörü rölantiyi ayarlatır çıkarsın yola. hava soğuk, motorun ısınma sorunu olmazda senin üşüme sorunun olabilir, zn çok rüzgarlı bi scooter. sıkı giyin, gece sürüşü yapma, yedek buji, buji anahtarı, anahtar, pense vesaire al yanına. yolun açık olsun.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
KUVVETMİRA gerekeni söylemiş başka söze gerek yok,en önemlisi koruma,ve dikkat gerisi ana kalmış birde resimlemeyi unutma
-
skakfilozofu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu sene temmuzda inşallah şırnaktan tayin olacağım.binbir zorlukla ankaradan getirttiğim(kamyon kasasında 3günde gelmişti) motorumuda ilk göz ağrım olmasından ve çok alışmamdan dolayı burda bırakmak istemiyorum.daha önceden mopetle istanbul-bodrum-istanbul yapan birini okumuştum sitede,ondan feyz alarak motorumla bende ankaraya gitmek istiyorum ama motorumun performansını nasıl arttırabilirim, bu konuda neler yapabilirim sizden yardım istiyorum.
güzergahım 1.gün:şırnak-urfa, 2.gün:şanlıurfa-kahramanmaraş, 3.gün:kahramanmaraş-nevşehir, 4.gün:nevşehir-ankara
evet arkadaşlar sizden yakıt tasarrufu ve performans hakkında bilgi istiyorum.yardımlarınızı esirgemezseniz sevinirim.
ZN 125 le yapılırda, güzergahın hiç tekin güzergah değil. Hele tahmin ettiğim gibi bir görevdeysen. 1 hafta da Dİyarbakır dan Hakkari ye konvoy eşliğinde gidişim ve Bestler dereler deki 7 aylık görevim geldi bir an aklıma. Yol var ama; hain, şerefsiz de var...
-
ankaraya gelince bul bizi
proti motor mekan.
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
usta çok zor yapılamaz demiyorum ama rahat bir motorda değil o motorun tepesinde günlerce çekilmez o yol motordan soğursun alim Allah
olaki gidersen bol bol foto çek bizim için
[COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]
-
arkadaşlar foto konusunda derdiniz olmasın.bazen hafta sonları hava güzel olunca yakın yerlere gidiyorum burda.yakın derken 80km falan.alıştık artık dostum burda o şerefsizlerle uğraşmaya.belimde bir yavuz 16 yetiyor.bu arada yapabilirsem burdaki fotoları koyayım.motorla yaptığım geziler cidden çok süper oluyor.
-
adana üzerinden gitmek daha mantıklı değilmi,sağlık açısından
Tahsin Oğuz Acartürk çok KRAL adamsın......
-
barrokas adlı üyeden alıntı
adana üzerinden gitmek daha mantıklı değilmi,sağlık açısından
kızıltepeyi geçince sorun olmaz kanımca dostum.o yüzden gündüz kızıltepeyi geçmeyi düşünüyorum.
-
30 Aralık 2008, 00:24
#10
Dikkatli ol dostum, dönüş konvoyu bulursan arkasına takıl bence...
-
30 Aralık 2008, 00:46
#11
yanınıza mutlaka kayış alın değiştirebilmek için uygun takımları unutmayın, bakımlar yapıldıktan sonra bir sorun çıkmaz. Ama trafik açısından görülme açısından çünkü motorlarımızın farları yetersiz (bu yüzden ben reno 12 toros farıyla değiştirdim. forumda ilgili açıklama var arama yaparsanız bulursunuz) gündüzleri seyahat edin zaten 4 güne yaymışsınız temmuz ayı çok soğuk olacağını sanmıyorum.Bizim motorların bir diğer karakteristik özelliği rüzgarda savrulmaları hızla geçen kamyonlar tırlar çok tehlikeli sonuçlar doğurabiliyor.
Yakıt tasarrufunda ise birden gazı çevirmemek 80-90 km gibi sabit bir hızda gitmek motora fazla yük yüklememek yeterli olacaktır. iyi yolculukar benim nacizane tavsiyelerim bunlar
-
30 Aralık 2008, 12:13
#12
Bence hiç böyle bir maceraya kalkısma dostum ben bile bu kadar yolu büyük cc ile gideceğimi düşündümde zor yani ver bi tır ın arkasına motoru gitsin ankaraya kadar
Ey kardeşim! Sen fikirden ve düşünceden ibaretsin. Senin varlığın bunlardandır. Geri kalan sinir ve kemiktir ki, onlar hayvanlarda da vardır.
Mevlana
-
30 Aralık 2008, 12:52
#13
Yolun uzun ve motor'un çok güçlü değil. Gidemezsin diyemem ama epey zahmetli bir işe kalkışmış olursun. En iyisi bir kamyonun arkasına veya otobüsle götürmeye çalış.
Ayağa kalkmadan boyunu ölçemezsin.
-
30 Aralık 2008, 12:59
#14
eğer gidersen üzerine reflektörlü giysilerden al. karanlıkta baya işe yarıyor.
-
30 Aralık 2008, 13:01
#15
arkadaşlarında dediği gibi ver bi kamyonun arkasına git allah korusun şerefsizler çok oralarda önünü kesip bir şey yaparlar yani güvenli bir şekilde git ankaraya gidince istediğin kadar gezersin o motorla
-
30 Aralık 2008, 14:14
#16
Hiç korkma limitleri zorlamadan bas gaz git.
Dağlar ve yollar haydi ne duruyorsunuz bizi bekliyor endurocular
-
30 Aralık 2008, 14:19
#17
doğuya güneydoğuya başka bir memleket gözüyle bakanları kınıyorum. oralar yoldan geçen motosikletlilerin boğazlandığı diyarlar değildir!
"laubalilikten hoşlanmam, ciddiyeti severim, disipline hayranım!.."
-
30 Aralık 2008, 14:28
#18
KUVVETMİRA adlı üyeden alıntı
doğuya güneydoğuya başka bir memleket gözüyle bakanları kınıyorum. oralar yoldan geçen motosikletlilerin boğazlandığı diyarlar değildir!
2001-2002 arası anılan bölge de tim komutanı idim, gördüklerim, duyduklarım, yaşadıklarım. İnan dostum bir bildiğim var ki konuştum
-
30 Aralık 2008, 23:29
#19
chozen adlı üyeden alıntı
Bence hiç böyle bir maceraya kalkısma dostum ben bile bu kadar yolu büyük cc ile gideceğimi düşündümde zor yani ver bi tır ın arkasına motoru gitsin ankaraya kadar
ben sadece macera olarak bakıyorum olaya.bende sendeki motordan olsa(ki hayalimdeki motorlarlardan biridir)yemin ederim bütün iznim boyunca üzerinden inmezdim.aslında yazın geldiğimde güzel bir enduro almayı düşünüyorum.o zaman birde ankara-balıkesir planım var ama bu yapmayı düşündüğüm seyahat kadar uzun sürmez.1 günde gitmeyi düşünüyorum balıkesire.bu arada nisanda bir iznim daha var ankarada ileri sürüş eğitimi veren neresi var acaba yardımcı olu musunuz?vitesli motor hakkında pek bilgim yok açıkcası.o yüzden otomatik şanzumanlılardan inmek istiyorum artık.
-
31 Aralık 2008, 00:36
#20
Kardeşim öncelikle karar veripte yola çıkarsan yolun açık olsun derim.Ama yanına kesinlikle şunları almalısın.Bir kere kesinlikle emanetini al.Sonra Lokma takımı,yedek buji,tornavida,pense,çekiç,yedek lastik,ingiliz anahtarları aklıma şimdilik bunlar geliyor.Birde boş vaktinde buji nasıl değiştirilir lastik nasıl değiştirilir ve birazda karbiratör çalış.Ben bunların hepsini kendim öğrendim bi gün oturdum kendi başıma motor söktüm.Çünkü neden söylüyorum kalırsın uzun bi yolun ortasında otoban gibi kimse kolay kolay sana yardımda edemez perişan olursun.Bak bu dediklerimi unutma.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)