Yamaha Yeni YZF-R250 ( R4 )

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Yamaha bombası:queen:250cc sınıfı kızışıyor kawadan sonra yamahada 250 cc sınıfına idaalı giriyor










teknik bilgi şuan belli değil ama 30hp civarında olması bekleniyormuş göze çarpan en önemli detaylar ise önde çift disk fren kulanılması ve arka lastiğin kalın olması grenaj olarakta kalıplı durması.Fiyatıda merak konus tabi:)

ALINTIDIR.
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
238
biraz eski bir konu ama yamaha'nın sitesine baktım bu modeli göremedim ? satışı yokmu arkadaşlar yoksa bu modelden başlamayı düşünüyorum mondiyalin anasını ağlattım :)
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
biraz eski bir konu ama yamaha'nın sitesine baktım bu modeli göremedim ? satışı yokmu arkadaşlar yoksa bu modelden başlamayı düşünüyorum mondiyalin anasını ağlattım :)
yok oyle bır dunya yenıkoydekı yamaha gırıp sordugumda gelıcek mı tr dıye oyle bır modelı yok dedı satıcı yanı kısaca Satan adam daha markasını tanımıyor ayrıca TRDE yok gelıcegınıde sanmam cbr 250r bak
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
Bence Bu motor Türkiyeye gelmez.. Gelirse fiyat normal olur ama üstüne gelen vergisiydi bilmemneyiydi derken uçuk bi fiyat olur ve satılmaz...
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
gelırse ben 13 verırım hıc dusunmeden nınja bıle o berbat gostergeyle ınce lastık vs kullanıyorlarsa buda halıyle alınır ınsanlar 600cc sehır ıcınde fazla oldugunu anladı bu motor yeterde artar bıle keske gelse.... ama hayal ...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
15 ten aşağı olmaz. Bknz 125 r fiyatı. Bu modeli getirmez diye düşünüyorum.daha ucuz bi model arayışındadır yamaha herhalde
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
1
2008de heryerde geçmiş adi ama ortalarda yok yoksa 250cc lerin hasi bu motor
 

c90

Katılım
15 Tem 2009
Mesajlar
813
r cı arkadaşların gözü aydın o zaman
biz nakedcilerin ekimi beklemekten başka şansı yok:pr:
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
337
250cc ile 600cc arasında bı model olursa almayı dusunurdum :) ama sınıfının en ıyısı hyo gt250r gıbı duruyor tr sartlarında. fakat bu modelde guzel durmuyor degıl :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Yamahanın inadı inat nette nekadar fotoshop, hayalı 250r yamahalar dolaşsada yarım düzüne yıldır daha önce bu konuya Suzuki el atıcak gibi duruyor.

Bide tekelci sistem. Bu segmente girip birbirlerinin müşterisini çalıcak kadar ağızları sulanmadı gibi ama CBR250R nin satışları baya bir gaza getirdiki Suzuki inazuma yı üretti
 
Katılım
20 Ağu 2008
Mesajlar
238
yamahanın racing sınıfında yzf 250 r yok kendi sitesindede görmedim ama yzf-125 yakından gördüm çok çekici bir makine 250 r olsa 15.000 den aşağı olmaz die düşünüyorum türkiye fiyatına göre..
 
Katılım
15 Eki 2011
Mesajlar
165
Boyle bir makine var arkadaslar. Ben gecen yil yamaha ya bu motorla ilgili mail attim. Turkiye ye gelecek mi diye. Cevap olarak Turkiye kosullarina elverisli olmadigi icin gelmeyecegini yazdilar.
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
12
Boyle bir makine var arkadaslar. Ben gecen yil yamaha ya bu motorla ilgili mail attim. Turkiye ye gelecek mi diye. Cevap olarak Turkiye kosullarina elverisli olmadigi icin gelmeyecegini yazdilar.
Fircada cekeydin yamahaya gecen bende parkta gördüm el salladim güldü gecti,,, komiksin yaw
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
Fircada cekeydin yamahaya gecen bende parkta gördüm el salladim güldü gecti,,, komiksin yaw

rahatsız mısınız yahu :) şaka yapıyorum.

ben de zamanında suzukiye yazmıştım, mühendisin biri cevap verdi hemen istediğim modelin gelmeyeceğini. şehir efsanesi olmadan direk aracısız firmaya sorabilirsiniz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst