Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Kawasaki er6n-f bilgi!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Arkadaşlar bugun cbf250mi sattım sizlere almayı düşündüğüm er6lar hakkında bir kaç sorum olacak!


    1.motor ikinci alınacağı için yaklaşk 15-20 bin km deki bir motorun bana acabilmesi muhtemel mekanik yada elektronik sorunları nelerdir?

    2.gerek dış görünüm gerek kullanışlılık acısından n yada f modellerinden hangisini tavsiye edersiniz

    şimdilik aklıma gelen bunlar teşekkr ederm


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mustafa ÖZEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2008
    Şehir
    BOLU
    Motosikleti
    YAMAHA X MAX 250 2020
    Levent hayırlı olsun.Cbf i satmışsın. Sorularına gelince cevaplar bende yok er6 hiç kullanmadım Ama n sanki daha yakışıklı.

  3. #3
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    sağolasn abi....................

  4. #4
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Bu bilgiler yeterli olacaktır.
    • Keyifli kullanım, muhteşem görünüm ile ER-6n’de herkes için birşeyler var, ister yeni binici isterse de deneyimli olsun. Nasıl bir motosiklet böyle geniş bir binici grubuna yanıt verebilir? Oldukça basit, çünkü bu motosikletin tasarımı motosikletle değil biniciyle başladı. Mühensiler binicilerin bir motosikletle nasıl etkileştiğini yakından incelediler. En güvenli biniş pozisyonunu bulmak için biniş pozisyonları incelendi. Ayak pedalları arasındaki mesafeyi daraltmak ve seleyi alçaltmak bincilerin yere basmalarını kolaylaştıracaktı. ER-6n’nin alçak ayak kontrolleri motosikletin kolay kullanımını sağlıyor. Kolay kullanımına dar ve hafif şasesi, üçgenimsi arka makasa yerleştirilmiş arka şok tasarımı yardımcı oluyor. Bu yenilikçi kısa dingil aralıklı şase kompakt motorla birlikte ER-6n’in yüksek konforu ve kolay kullanımının kilit noktaları.
    • Motorun hafif ve oldukça kompak olması isteniyordu, bu nedenle sıralı 4 ya da V çift silindir tasarımları düşünülmedi. Kawasaki’nin mühendis ekibi bu amaçlara uygun paralel çift silindirli bir motor tasarladılar. Bu yepyeni motor çok düzgün güç dağılımlı ve çok geniş devir bölgesi boyunca oldukça responsif güçte olma özelliklerine sahip. 649cc, sıvı soğutmalı güç ünitesi bu kategorinin en kompakt olanı. Boyutunun küçük olması sizi yanıltmasın motosikletin güç düzeyi bu kategorideki herhangi bir motosikletten daha iyi. Elektronik yakıt injeksiyonu bütün devir bölgesinde kesintisiz güç dağılımı sunuyor. ER-6n çevre dostu, Bu kategoride Euro-III emisyonlarına tek uyan makina. ER-6n 400 cc'lik bir motosikletin boyutlarına sahip, ama 650 gücünde olan bir makina. ER-6n’in responsif motoru düşük ve orta devir bölgelerinde düzgün güç dağılımı için özel olarak ayarlanmış. Kısa dingil aralığı ve oldukça merkezde olan kütlesi istisnai bir responsif kullanım ve kısa dönme yarıçapları olanağı sunuyor.
    • Kaplanmış, gömleksiz silindir hafif ve dar silindirli alanı motorun genişliğini azaltıyor.
    * Eksozun motor altında yer alması motosikletin kütle merkezini alçaltıyor.
    * Motosikletin şase tasarımı da oldukça zarif.
    * Kompakt motor ince, minimalist bir şasenin kullanımına olanak tanıyor.
    * Kompakt motor aynı zamanda oldukça kısa dingil aralığının da olmasını sağlıyor. Böylece motosikletin kullanımı oldukaç kontrollü.
    * Şase oldukça sağlam ve hafif. Alüminyum şase ile rekabet edebilecek çelikten yapılmış.
    Kısa dingil aralığı ve dar dönme yarıçapı ER-6n’i oldukça yüksek manevra yeteneğine sahip hale getiriyor.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  5. #5
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    bilgi içn teşekkr ederm ama 1.madde dekisoruyu acıklamadı

  6. #6
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Kawasaki er6n-f bilgi! başlığını açıkladım sadece. Bizim grupta kullanan arkadaş 10.000 km hiç sorun yaşamadı.
    30.000 den önce eksantrik zinciri kolay kolay ölmez ki bana göre motorun yükünü çeken en önemli parçalardandır. Kullanıcısı makinayı üzen birisi değilse (tanışmıyorsanız servise kontrol ettirebilirsiniz) tercih edebilirsiniz.
    Kawasaki Avrupada en çok satan japon olduğu halde,Z motor sayesinde türkiye'de malesef geri kaldı.
    Satış sonrası müşteri memnuniyetini ve yedek parça bulundurma olayını ciddiye almak lazım. Düşünün ki Türkiye'de en çok satan ve tutulan Honda %60 oranında parça bulundurmaktadır ve %70 oranında parça bulunduran Mondiali ilgili husus'ta takip etmektedir. Sıfır ve 2. elin çok satılıp para etmesi bu sayede mümkün olacaktır.
    Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...

  7. #7
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Z-moto dan bende tırsıyorum fakat bu sınıfta daha iyi bir secenek malesef bulamadmgönlüm honda dan yana ama 2silndirde buna rakip modeli cbf500 onuda istemiyorum zaten servis sıkıntısı olduğu için km sorusunu sordum bakalm nasibimizde ne varsa o olacak

  8. #8

    Üyelik
    08 Aralık 2006
    Şehir
    İsTaNbuL
    Motosikleti
    YBR 125 KırmızI 2007
    Bende dedigin gibi buna eş deger Cbf 500 ü Gördüm inceledim ama hala kafamda er-6 var ancak öle bi durum olursa Cbf 500 gibi duruyor Neden parça sıkıntısı yok gibi bişey sırf ondan dolayı.Bu z motor Kawasaki yi öldürdü ya hiç iyi bi yanıt iyi bi hoşnutiyet duyamıyacakmıyım alamıcakmıyım.. şu Kawasaki servis konusunda... :S:S:S:S:S:S
    [CENTER][U]% 100 Koruma % 100 Yaşam [/U] [COLOR="Indigo"]| Kaskını Tak..! |[/COLOR]
    [B][COLOR="Black"]EndurO TourinG [/COLOR][/B]:bounce:[/CENTER]

  9. #9

    Üyelik
    27 Şubat 2008
    Şehir
    Hatay
    Motosikleti
    Honda CBF 150 Honda Dylan 150
    250 cc ile aynı yakan yer uçağıdır kendileri

  10. #10
    SilentScream - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Yamaha MT-09 Tracer
    doğru karar vermişsiniz , dengeli performanslı az yakan bi motosiklet , mantıklı bi seçim...

  11. #11

    Üyelik
    30 Nisan 2008
    arkadaşlar ilk motorumu alma planları içerisindeyim er 6f ile başlamak istiyorum bu bana sorun yaratırmı sizce. şimdiden saolun.

  12. #12
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    motor tecrübenz yoksa yaratır

    250cc ile biraz km yapmanızı tavsiye ederm

  13. #13

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    l sahin...
    istersen forumdaki er6n ve er6f başlığından her türlü bilgiye ulaşabilirsin...
    burdan da yazayım iki modelin arasındaki fark tamamen zevk meselesi kullanım açısından gerçekten hiç bir fark yok gibi, ama küçük düşmelerde falan f çok daha fazla masraf açar granejlar sebebiylen...
    bende er6n var geçen boluya gittim geldim 7 saat falan tepesinden inmedim öle ahım şahım bir ağrı hissetmedim...
    ve 100 km de 3.9 yaktı alet, ortalama 100 120 arası ve bi kaç kere de yüksek sürate çıkma...
    bence çok iyi bir tercih er6n ya da er6f...
    umarım bunlardan birisi olurda sende katılırsın aramıza...
    bol motosikletli günler.

  14. #14
    ekşioğlu efe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kawasaki er_6n
    1. ikinci el olabılır önemlı olan bakımlarının devamlı yapılması ve guzel kullanılmış olması yeter, bahsettıgın kılometreler de, tabııkı kazası vsresı olmıycak.
    22 bın küsürde er6nim herhangı bı sorun vsre yasatmadı.
    2. kesınlıkle er6n derim.
    tercıh olarak zevk meselesıdır bırazda bu ama bende er6n alırken çok ıkılemde kaldım f mi n mi dıye ama doğru karar vermişim. er6n güzel.
    sağlıcakla.
    yEşil aŞkINa...!

  15. #15
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    arkadaşlar cok teşekkr ederm benm de gönlüm aslında "n" den yana kesinlikle bu motoru alacağım ama fiyatlaran dolayı belki bekleyebilrm bütcem şuan 9bin lira

    bu er6 fiyatları cok canımı sıktı arkadaşlar er6 lara istenen rakamlarr cbf600,fazer,gsr600 gibi daha üst sınıf motorlara istenen fiyatlarla aynı eğer böyle devam ederse er6 almam zor değişik seceneklere kayabilirim malesef :(

  16. #16
    sereye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2005
    Şehir
    DÜZCE - 1959
    Motosikleti
    '08 Burgman 400 Siyah
    Son noktayı neden koymuyorsun?

    V-Strom dan bahsettiğimi anlamısındır.

    2 - 3 daha bul, keyfini sür.
    Sezai Rahmi YILDIRIM / Düzce / 1959 / T.Öğretmen

  17. #17

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    Balat / ISTANBUL
    Motosikleti
    Kymco Agility
    Alıntı L.SAHİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar cok teşekkr ederm benm de gönlüm aslında "n" den yana kesinlikle bu motoru alacağım ama fiyatlaran dolayı belki bekleyebilrm bütcem şuan 9bin lira

    bu er6 fiyatları cok canımı sıktı arkadaşlar er6 lara istenen rakamlarr cbf600,fazer,gsr600 gibi daha üst sınıf motorlara istenen fiyatlarla aynı eğer böyle devam ederse er6 almam zor değişik seceneklere kayabilirim malesef :(
    Saydığın makineler üst sınıf mı acaba?

    Bence tartışılır. Bir makineyi 4 silindirli olması üst sınıfa dahil ediyorsa eyvallah, ama benim gözümde sıraladığın bu makineler cüzdan düşmanları!
    ER6'dan tek farkları bu! 4 silindirli bir makinenin bakımı ve yakıtı adamı çok üzer, unutma bunu dostum!
    ::139:: [I][B][COLOR="DarkRed"]Burak Murat[/COLOR][/B][/I]

  18. #18
    L.SAHİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mart 2006
    Şehir
    bolumt
    Motosikleti
    Kawasaki Z 750
    Alıntı B.m.O adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saydığın makineler üst sınıf mı acaba?

    Bence tartışılır. Bir makineyi 4 silindirli olması üst sınıfa dahil ediyorsa eyvallah, ama benim gözümde sıraladığın bu makineler cüzdan düşmanları!
    ER6'dan tek farkları bu! 4 silindirli bir makinenin bakımı ve yakıtı adamı çok üzer, unutma bunu dostum!

    işte o yüzden er6 almak istiyorum ya

    Alıntı sereye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son noktayı neden koymuyorsun?

    V-Strom dan bahsettiğimi anlamısındır.

    2 - 3 daha bul, keyfini sür.

    selam abi şehir içinde cok motor kullanacağım için boyutları cok büyük bir makineye sıcak bakmıyorum

  19. #19
    mczaga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Şubat 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    henüz yok.
    L.SAHİN@ sende benim gibi taktın değilmi kawasaki er6 ya ?

    Bu kawasaki er6 daki abs harbici işe yarar bi abs midir? arkadaşlar

    birde mesala ben 2. el almayı düşünüyorum eğer motor temiz kullanılmamışsa ne gibi sorunlar kalıcı sorunlar ile karşılaşma olasılığım vardır?

  20. #20

    Üyelik
    25 Temmuz 2006
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT-09 TRACER
    ben daha duymadım daha öyle büyük bir sorun çıkardığını, çıkardıysada ben bilmiyorum...
    umcaksın ki ilk sahibi rodajını iyi yapsın yoksa motordan sinir bozucu sesler gelebilir...


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)