Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

yolları neden çizerler(ölüm tuzağı)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    17 Şubat 2008
    daha buyuk foto yokmuydu nese ben bunların yol kaymasına engel oldugunu bılıodum arabalar ıcın ama


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    slayer2694 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2007
    Şehir
    Eskişehir-Diyarbakır
    Motosikleti
    2014 zx636r
    kayganlığın önlenmesi de bi sebep olabilir ama öyleyse yolun diğer kısımlarını neden yapmıyolar?sadece sağ tarafı yapıyolar.ayrıca o asfaltı eritip tekrar kullanamazlar.çünkü taş erimez :D alt yapı malzemesi olarak kullanılıyor yanılmıyosam.

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    31 Aralık 2007
    Şehir
    Ank. Esk.
    Motosikleti
    Asya 150 T - I
    Alıntı bart1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1985 sen hiç bişeye dikkat etme.o yola girme.otobüsde daha rahat olursun.

  4. #24
    mhrrmkpnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul/maltepe
    Alıntı slayer2694 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kayganlığın önlenmesi de bi sebep olabilir ama öyleyse yolun diğer kısımlarını neden yapmıyolar?sadece sağ tarafı yapıyolar.ayrıca o asfaltı eritip tekrar kullanamazlar.çünkü taş erimez :D alt yapı malzemesi olarak kullanılıyor yanılmıyosam.
    eriyen tas degil ztn zift eriyo cakıllar ayrısıo snr brz dha zift ekleyip dha yapışkan bi vaziyette yollara seriyolar

    arkadaşlar cok guzel acıklamıs onların yeni asvalt için olduklarını ama o msjlardan snr bile hala yavaslatmak vya arabaların yol tutusu için yapıldıgını soyleyenler var bekleyein bakalım yeni asvalt dokulunce nası olcak o yollar
    true love..

    Drift Religion

  5. #25
    dalyanoner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    avcilar-istanbul
    Bu yollarda yavasladikca motorun hakimiyeti kayboluyor. Sacma gelebilir ama, hizlandikca risk azaliyor. Tecrubeyle sabittir.

  6. #26

    Üyelik
    05 Mayıs 2008
    Şehir
    BODRUM
    Motosikleti
    UMARIM BIR RAPTOR
    bodrum havaalanı bolgesınde de var.yagıslı havalarda tam bır tuzak.bu arada 3-5 gun oldu uye olalı ama 1 aydır zevkle okuyorum yazdıklarınızı..herkese saygılar selamlar.

    Alıntı dalyanoner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yollarda yavasladikca motorun hakimiyeti kayboluyor. Sacma gelebilir ama, hizlandikca risk azaliyor. Tecrubeyle sabittir.
    katılıyorum..yavas olmyan sabıt hızda rıskı azaltabılıyoruz.

  7. #27
    barannet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2007
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Kymco CK 125
    o resimdeki yollarda özellikle scooter gibi küçük lastikli bir motosikletiniz varsa ve yüksek hızda girmişseniz 90-100 gibi dua etmeye başlıyorsunuz. çünkü rayın üzerinde gidiyorsunuz resmen yolda değil. ve resimde görülmeyen çukurlar var ki tam bir tuzak. çok dikkatli olmalı.

  8. #28
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    Arkadaşlar ne kar'ından, buz'undan, yol tutuşu'ndan bahsediyorsunuz?
    Hayret ediyorum sizlere.
    Bakın, başlığı açan arkadaşın sorusuna, en güzel cevabı slayer2694 vermiş. (bremze=freze )

    Alıntı slayer2694 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu işleme bremze deniliyor.çevre yollarında tonaj sınırlaması uygulanmadığı için sağ taraftan giden ağır kamyonlar zamanla yolun sağ kısmını alçaltıyor.lastiklerin yürüdüğü yerde iz yapıyolar.bremze makinası da o yolu üzerinden traşlayarak tekrar düz bir zemin hazırlıyo üzerine yeni asfalt dökülmesi için.eğer yolu düzlemeden üzerine asfalt dökerseniz bi kaç ay sonra yeni asfaltta altyapının şeklini alır.tabi ülkemizde hiçbir iş tam anlamıyla yapılmadığı için yollarda o şekilde kalıyo.
    Şimdi bu cevabın üzerine hala kar, buz, yol tutuş falan diyenlere inanıp da, bir mecliste aynen bunları söylersek, (af buyrun) mıçlarıyla gülerler bize, rüsva oluruz.
    Bu forumlarda pek çok bilgiyi paylaşıp, birbirimize destek oluyoruz.
    Fikir ediniyor, öğreniyor, uyguluyoruz.
    Bilmediğimizi yazmak zorunda değiliz.
    Paylaşarak, doğruyu çoğaltalım. Cehaleti değil.

    Sevgiler.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  9. #29
    CaBRioLeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R 1150 RT
    traşlamanın sebebi yeni dökülencek olan aspfaltın eski zemine tutunmasını sağlamak için, yokuşlarda ise kayma faktörünü yüzeyi pürüzlü hale getirip ortadan kaldırmak için yapılan bir işlemdir...
    O KASKI Hemen Kafana Geçir.......

  10. #30

    Üyelik
    15 Mayıs 2007
    Şehir
    kocaeli kandıra
    Motosikleti
    2006 fazer a
    bu sinir bozucu tırtıklar izmit - istanbul otoyolnda nuh çimento önünde ki viyadükde ve dilovası rampasın da var...neden yaparlar bilmem ama beni hep strese sokmuştur...
    birde lastiğiniz ne kadar ince ise o kadar çok etkilenirsiniz...
    ben cbf150-gt250 ve fazer ile bi çok defa bu yolu kullandığım için alıştım artık bunlara..

  11. #31
    shrek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2007
    Şehir
    KOCAELİ-Gebze
    Motosikleti
    Renault Premium 440dxi Truck
    resimi ilk gördüğümde denize benzettim yahuu
    O BİR HAYATTIR

  12. #32
    alpibox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL/Beyoğlu
    Motosikleti
    FAZER
    arkadaşlar haklısınız motora şerit değiştirtiyor vallahi!

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    yeni dökülecek asfaltın eski asfalta daha iyi yapışması için çiziyorlar diye biliyorum . yoksa kimse direksiyon hakimiyetini kaybetmen için yolları çizmez .

  14. #34

    Üyelik
    02 Ağustos 2007
    Şehir
    izmir/BG
    Alıntı slayer2694 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu işleme bremze deniliyor.çevre yollarında tonaj sınırlaması uygulanmadığı için sağ taraftan giden ağır kamyonlar zamanla yolun sağ kısmını alçaltıyor.lastiklerin yürüdüğü yerde iz yapıyolar.bremze makinası da o yolu üzerinden traşlayarak tekrar düz bir zemin hazırlıyo üzerine yeni asfalt dökülmesi için.eğer yolu düzlemeden üzerine asfalt dökerseniz bi kaç ay sonra yeni asfaltta altyapının şeklini alır.tabi ülkemizde hiçbir iş tam anlamıyla yapılmadığı için yollarda o şekilde kalıyo.bende eskişehirde oturuyorum ve çevre yolu gerçekten çok kötü.ama şimdi yeni yeni çalışmaya başladılar.yol 3 şeride çıkarılcak.
    izmirde genelde yokuş olan yerlere yapıyolar yokustan ınerken buyuk aracların lastıklerı asfalta ıyı yapışsın dıye yapıyolar sanıyodum... ama duz olan 1-2 yerde de gordum ılgınc ve benım gorduklerım belkı 3-4yıldır aynı duruyo asfalt kalmamıs sanırım ızmırde
    tehlıkelı olduğu kızmında bende katılıyorum.. hele bıde ıslaksa..

  15. #35
    neversoft - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2005
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    sym joyride200
    başka ülkede çizmezler belki ama burası unutmayın ki türkiye!!adam yolda giderken asfalt çöküyor,adamın arabada bir ton masraf var ,ama yolu çökertti diye adama dava açılıyor!!offf offf

  16. #36
    tatarx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2005
    Şehir
    ankara
    Alıntı Gültekin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ne kar'ından, buz'undan, yol tutuşu'ndan bahsediyorsunuz?
    Hayret ediyorum sizlere.
    Bakın, başlığı açan arkadaşın sorusuna, en güzel cevabı slayer2694 vermiş. (bremze=freze )



    Şimdi bu cevabın üzerine hala kar, buz, yol tutuş falan diyenlere inanıp da, bir mecliste aynen bunları söylersek, (af buyrun) mıçlarıyla gülerler bize, rüsva oluruz.
    Bu forumlarda pek çok bilgiyi paylaşıp, birbirimize destek oluyoruz.
    Fikir ediniyor, öğreniyor, uyguluyoruz.
    Bilmediğimizi yazmak zorunda değiliz.
    Paylaşarak, doğruyu çoğaltalım. Cehaleti değil.

    Sevgiler.
    Bilmediğinden konuşanda olabilir ama geçmişte bu işin (asfalt işinin) taşeronluğunu yaptığım için bilerek yazdım yazacaklarımı.Traşlama sadece asfalt atılmak için yapılmaz tamam bunun içinde yapılır ama sadece bunun içi yapılmaz.Dikkat ederseniz kayma ihtimali olan özellikle hızlı gelinip durulması gereken yani uzun yol ışıklarına yaklaşırken bu işlemi görmeniz mümkündür...

  17. #37
    alpibox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    İSTANBUL/Beyoğlu
    Motosikleti
    FAZER
    eftelya mesajın banaysa ben zaten sitem etmedim sadece olanı söyledim

  18. #38
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Mart 2008
    Şehir
    3 gün İzmir , 5 gün Mersin
    Alıntı alpibox adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eftelya mesajın banaysa ben zaten sitem etmedim sadece olanı söyledim
    yoo mesajım ortaya sana karşı bir artislik, ahkam vs vs içermiyo yani .

  19. #39
    efendy_iso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2007
    Şehir
    Güneşin doğduğu yer ( Adana )
    Motosikleti
    R1_8
    Alıntı slayer2694 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu işleme bremze deniliyor.çevre yollarında tonaj sınırlaması uygulanmadığı için sağ taraftan giden ağır kamyonlar zamanla yolun sağ kısmını alçaltıyor.lastiklerin yürüdüğü yerde iz yapıyolar.bremze makinası da o yolu üzerinden traşlayarak tekrar düz bir zemin hazırlıyo üzerine yeni asfalt dökülmesi için.eğer yolu düzlemeden üzerine asfalt dökerseniz bi kaç ay sonra yeni asfaltta altyapının şeklini alır.tabi ülkemizde hiçbir iş tam anlamıyla yapılmadığı için yollarda o şekilde kalıyo.bende eskişehirde oturuyorum ve çevre yolu gerçekten çok kötü.ama şimdi yeni yeni çalışmaya başladılar.yol 3 şeride çıkarılcak.
    aynen öyleee
    [I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]

  20. #40
    bart1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    fz6 fazer 2005/yamaha ybr 125 2004(satmaktan şu ar
    Alıntı dalyanoner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yollarda yavasladikca motorun hakimiyeti kayboluyor. Sacma gelebilir ama, hizlandikca risk azaliyor. Tecrubeyle sabittir.
    şşt arkadaşım sen ciddimisin.yani bilmeden giren senin dediğine güvenirse aynen yere yapışır.tabii asvaltın tırtığına denk gelirse hiiiç şansı yok.düşünsene o tırtıklar çizmekle kalmaz parçalar.
    arkadaşlar bu arkadaşın çizgiler her zaman yola paralel anlaşıldı.
    bir de düzensiz yada yola paralel değilse motoru yolda tutamazsın hiiiiiiiiiiiiiiç şans yok:
    sonuç siz siz olun yavaşlayın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler