Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

motorlardaki vibrasyonu azaltmak mümkünmü acep ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    motor dostları bildiginiz uzere bizim çinli yavrucaklarda maasallah 1. derece deprem bolgesi gibi sallaya sallaya gidiyoruz bunu engllemek yani en az seviyeye indirmek mumkunmu yoksa boswer okancım bos işler bunlar vibrasyon iyidir kilo yapmaz selüliti önler saglıga yararlıdır diyip kapatalımmı konuyu bilan varsa bi yazsın bişiler saygılar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    melocann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Temmuz 2007
    Şehir
    karaman
    Motosikleti
    YaMaHa YzF R25
    dostum bunu ben ustayla çok düşündük tek çare mobilletlerdeki gibi takoz koymayı uygun gördük ama takozların ne kadar dayanacğı meçhul olduğu için vaz geçtik sen arka dişliyi biraz buyultursen eh işte denilecek kadar kesilir ama tamamen kesilmez dişliyi değiştirisen çekiştende düşer motorun haberin olsun
    kendini bişey zannedenlere uyuz oluyorum:

    bilmiyorlar ki bugun bana yarın sana

  3. #3

    Üyelik
    09 Ekim 2007
    Şehir
    muğla köyceğiz
    Motosikleti
    honda cgl 125
    arka dişli büyüyünce nasıl çekişten düşüyo usta anlayamadım

  4. #4
    eskici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    kktc de sürgünde... 3 yıllık hasretlik yaşayacam belliki
    Motosikleti
    tiger250, nexus 500, virago 1100
    arka dişliyi küçültmek gerekmiyormuydu...
    yoksa ben mi yanlış biliyorum
    KAYBOLMUŞ BİR KENTİN ESKİCİSİYİDİ
    MAKİNELEŞMEYE KARŞI, DUYGULARI TOPLUYORDU
    %0.1

  5. #5

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    eyvah karıstı işler napıcaz kucukmu buyukmu cekişten dusermi ben dahada karıstırıyım bi sahibinden.comda ilanda yazıyodu galba çift silindirli motorda pistonları ayrı ayrı indirip kaldırmak için ayarladım titreşim cok fazla derecede azaldı dige fakat ustaya sordugumda onu yapanı bul getir elinden operim dedi ve kufur ettiydi

  6. #6
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Motorlar fabrika çıkışında zaten bu tip standartlarla üretiliyor bildiğim kadarıyla. Yani adamlar zaten bu motoru üretirken en düşük vibrasyonu sağlayacak şekilde yapmaya çalışıyorlar. Bunun ötesinde bir uygulama olabileceğini pek sanmıyorum açıkçası.

  7. #7

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorlar fabrika çıkışında zaten bu tip standartlarla üretiliyor bildiğim kadarıyla. Yani adamlar zaten bu motoru üretirken en düşük vibrasyonu sağlayacak şekilde yapmaya çalışıyorlar. Bunun ötesinde bir uygulama olabileceğini pek sanmıyorum açıkçası.
    bende sanmıyorum abi 600fdede vibrosyon varmı hehehe umut işte vardır bi yapan turküz biz buluruz bi cozum

  8. #8
    vreon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mayıs 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Mavi YBR 125
    Alıntı okan-gizem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eyvah karıstı işler napıcaz kucukmu buyukmu cekişten dusermi ben dahada karıstırıyım bi sahibinden.comda ilanda yazıyodu galba çift silindirli motorda pistonları ayrı ayrı indirip kaldırmak için ayarladım titreşim cok fazla derecede azaldı dige fakat ustaya sordugumda onu yapanı bul getir elinden operim dedi ve kufur ettiydi
    Usta iyi demiş, arkadaş onu yapana kadar iki silindir daha ekleyiverseydi de 4 silindir motor kullansaydı bari
    Vreon Krantulor
    Okan Kılıç
    Havada Karada Yurtta Cihanda itinayla uçulur :bestmt:

  9. #9
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı okan-gizem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende sanmıyorum abi 600fdede vibrosyon varmı hehehe umut işte vardır bi yapan turküz biz buluruz bi cozum

    260' tan sonra biraz sallıyor gibi, ama o da rüzgardan sanırım

  10. #10

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    Alıntı dreamdark adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    260' tan sonra biraz sallıyor gibi, ama o da rüzgardan sanırım
    bir gun bende 600fe terfi edicem benide sallarmı acaba o ruzgar

  11. #11

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Ramzey 150 cross
    Başta biraz saçma gelebilir ama elciklerini değiştirmenizi tavsiye ederim. Bende 150 cclik bir çin cross var. Son zamanlarda titreşim bayağı arttı. Geçen gün elcikleri değiştirdim, biraz daha etli ve güzel bir elcik aldım. Motoru bakıma verdikten sonra bu elcikleride takınca titreşim bayağı azaldı. Yani hissedilen titreşim azaldı desem daha doğru olur.
    Sibop ayarı:mrgreen:

  12. #12

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    Alıntı nebi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başta biraz saçma gelebilir ama elciklerini değiştirmenizi tavsiye ederim. Bende 150 cclik bir çin cross var. Son zamanlarda titreşim bayağı arttı. Geçen gün elcikleri değiştirdim, biraz daha etli ve güzel bir elcik aldım. Motoru bakıma verdikten sonra bu elcikleride takınca titreşim bayağı azaldı. Yani hissedilen titreşim azaldı desem daha doğru olur.
    deişik valla herseyi denerim fikir lazım zaten saol abi deiştiricektim elcikleri bakalım

  13. #13
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı okan-gizem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bir gun bende 600fe terfi edicem benide sallarmı acaba o ruzgar

    Hayırlsıyla İnşallah, ama fazla rüzgar yememek en güvenlisi aslında

  14. #14

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    evet bir kac kişiyede sordum eksoz içindeki susturucular hava sıkıstırdıgı için titreşime neden oluyomus buda vibrasyona etkenmiş ayrıca ondeki susturucuyu cıkarırsan biraz olsun motor rahatlarmıs saygılar

  15. #15
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    dışardan sallamak ne kadar kolay,sevgili okan o senin usta diye tabir ettiğin adamı adanaya gönderde benim motoru bir incelesin bakalım oluyormu olmuyormu sonra gitsin ustamın elini öpsün,
    Benim jinlunda da vibrasyon vardı,çift silindir iki piston aynı anda ateşleme zamanını tamamlıyordu,ustam ekzantrik milini değiştirdi krankı beraber açtık biyel kollarını biri aşağı diğeri yukarı gelecek şekilde ayarladık sonra ateşlemeyi ayarladı yaklaşık 1300 km oldu bir sorun yok vibrasyon yok denecek kadar az hatta performans % 60 arttı inanmayan ustana söyle binsin gelsin adanaya da görsün her tornavida pense tutana bizim burda usta demiyorlar
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  16. #16

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    Alıntı MoToR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dışardan sallamak ne kadar kolay,sevgili okan o senin usta diye tabir ettiğin adamı adanaya gönderde benim motoru bir incelesin bakalım oluyormu olmuyormu sonra gitsin ustamın elini öpsün,
    Benim jinlunda da vibrasyon vardı,çift silindir iki piston aynı anda ateşleme zamanını tamamlıyordu,ustam ekzantrik milini değiştirdi krankı beraber açtık biyel kollarını biri aşağı diğeri yukarı gelecek şekilde ayarladık sonra ateşlemeyi ayarladı yaklaşık 1300 km oldu bir sorun yok vibrasyon yok denecek kadar az hatta performans % 60 arttı inanmayan ustana söyle binsin gelsin adanaya da görsün her tornavida pense tutana bizim burda usta demiyorlar
    dorudur abi ben yalandır demedim sadece böle bişi mumkunmu die sordum kızma hemen sadece nasıl azaltabiliriz dige sordum yardım arıyorum okadar

  17. #17
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    okancım ben sana kızmadım ustana kızdım yok elini öperim falan gibi laflar o adam usta değil demekki.
    Senin motor çin ise çift silindirse olur olmaz diye bişey yok sadece doğru ekzantrik milini bulmak krankı iyi ayarlamak ve ateşleme ayarını iyi yapmak ama senin usta dediğin beceremez,oda ayrı bir dert.Benim şu an uğraştığım DR 800 suzuki motor yeniden doğuyor çift karburatör onu tek karburatöre indirmeye çalışıyor senin ustana göre oda imkansızdır
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  18. #18

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Şehir
    bostancı-İST
    Motosikleti
    motti 250cc chopper
    Alıntı MoToR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    okancım ben sana kızmadım ustana kızdım yok elini öperim falan gibi laflar o adam usta değil demekki.
    Senin motor çin ise çift silindirse olur olmaz diye bişey yok sadece doğru ekzantrik milini bulmak krankı iyi ayarlamak ve ateşleme ayarını iyi yapmak ama senin usta dediğin beceremez,oda ayrı bir dert.Benim şu an uğraştığım DR 800 suzuki motor yeniden doğuyor çift karburatör onu tek karburatöre indirmeye çalışıyor senin ustana göre oda imkansızdır
    abi valla öle bi yere dalıp sordum sadece beki digerleri yaparım der bilmiroum ama eksozu deniycem senin dediginide iyice bi anlatıyım daha iyi bir yere

  19. #19
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    millet bilmeden atlıyor yok elcik değiştir,yok egzost bunlar ihtimal dışı şeyler,krankı iki eşit parçaya bölersen merkez kaç kuvvetinden doğan salınım azalır.Bu vantilatörün 4 kanadından 3 ünü kır nasıl bir titreşim elde edersen krankta aynı kuvveti ikiye bölersen dengeyi sağlamış olursun.Yüke bindiği zaman daha az sallar bu kadar basit bir sistem kardeşim tabi motorun şaseye bağlantılarıda etkiler
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  20. #20
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı MoToR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dışardan sallamak ne kadar kolay,sevgili okan o senin usta diye tabir ettiğin adamı adanaya gönderde benim motoru bir incelesin bakalım oluyormu olmuyormu sonra gitsin ustamın elini öpsün,
    Benim jinlunda da vibrasyon vardı,çift silindir iki piston aynı anda ateşleme zamanını tamamlıyordu,ustam ekzantrik milini değiştirdi krankı beraber açtık biyel kollarını biri aşağı diğeri yukarı gelecek şekilde ayarladık sonra ateşlemeyi ayarladı yaklaşık 1300 km oldu bir sorun yok vibrasyon yok denecek kadar az hatta performans % 60 arttı inanmayan ustana söyle binsin gelsin adanaya da görsün her tornavida pense tutana bizim burda usta demiyorlar
    Herkes usta olmaz zati.Dediğin gibi abi eline tornavida alan usta geçiniyo bi motor kapağı açıp fahiş fiyatlar istiyorlar


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)