Racing motor için "Shift Light" ?
-
Reklamlar
-
aslında asım kardes bunlar ıı olur yaaa gt250r lara hakkaten lazımda yanı bence
-
amaci pozitif bir alet. ama bence redline'a kadar makineyi zorlayacak adam bi zahmet yeterince km yapsin ve kendi motorunun sesini dinlemeyi ogrensin redline'a girdigini anlayamayan hangi devirde vites degistirecegini de bilemez yoksa ona da ayri light mi koyulacak :D
bu arada madem hyo'cular toplanmis ekleyeyim: 250R'i zaten isteseniz de redline'nin icine pek sokamazsiniz, en azindan yuksek viteslerde oraya kadar gitmiyor 10500de takiliyor.
[COLOR="Sienna"]Acta est fabula.[/COLOR]
-
Hocam şekil yapacağız belki
Yok yok bana lazım bu lamba
Arabalara takanlara motoru elletmek istemiyorum. Yoksa sırf uğraş olsun,tecrübe olsun diye motoru kurcalamak isteyebilir biri.
"Danışan dağları aşmış" hesabı danışayım dedim.
Hem 1. viteste 30-40 km/h hız yapsa bile redline'a giriyor alet.
Yeterince km yapıp ,motor bloğundan gelen sese aşinalıktan kastın yüksek hızlara çıkma olduğu düşünerek diyorum bunu
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
eh kimse karisamaz tabii taktirmana bilen birine yaptir yeter.
[COLOR="Sienna"]Acta est fabula.[/COLOR]
-
Ama güzel şekil olur yapsan.
-
shift light gerekli gereksiz tartışılır ama bence kulaklar önemli.gözü yoldan ayırmamak gerek.dinlemeyi öğrenmek lazım makinayı
-
507rr adlı üyeden alıntı
eh kimse karisamaz tabii taktirmana
bilen birine yaptir yeter.
Otomobil çevreme danışacağım olmazsa bu işi
canafar adlı üyeden alıntı
Ama güzel şekil olur yapsan.
"Şekle ihtiyacımız mı var sanki" deeermişim
srhtsglm adlı üyeden alıntı
shift light gerekli gereksiz tartışılır ama bence kulaklar önemli.gözü yoldan ayırmamak gerek.dinlemeyi öğrenmek lazım makinayı
Hocam zaten Hyo'da 5-6 bin devir arasını kulak aşinalığı olmaksızın anlıyorsunuz bedeniniz ile (hafif bir titreşim oluyor)
Üst devirlerde de alışılır bir türlü ama olsun genede
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
Elektronik bilginiz varsa bunu tahmin edebilirdiniz.
http://www.enda.com.tr/tr/index.php?p=urun&gid=8&uid=13
50-60 $ lık bir cihaz.
Basit bir selenoid valf ile karbüratörlerin vakum uçlarını açarak,yakıtı ayarladığınız devirde hassas olarak kesime götürebilirsiniz.
Olası ani yığılmaları önlemek içinse kısma valfi bağlanabilir.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
İhtiyar hocam bilgilendirme için teşekkürler.
Bu cihaz benim amaçladığımdan biraz farklı birşey galiba.
Devri ölçmeye değilde belli devire geldiğimizde o deviri aşmamak için bir ikaz ışığına ihtiyacağımız var. (bilmiyorum belki bu cihazdada öyle birşey vardır)
Ama anladığım kadarı ile -nasıl bağlanması gerektiğini tarif etmenize bakılırsa- bu ve bunun gibi cihazlar motora bağlanabiliyor.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
-
Bu cihazı uygun bir sensörle motorunuza bağladığınızda ve ayarladığınız devirde bir röle ile çıkış verir,ister lamba yakarsınız,isterseniz ateşlemeyi kesersiniz(bu yığılma yapabilir)yada karbüratörde yapacağınız bir iki bağlantıyla yakıtı kısarsınız.
Aynı zamanda dijital ve hassas bir devir saatiniz olur.
Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.
-
İHTİYAR adlı üyeden alıntı
Bu cihazı uygun bir sensörle motorunuza bağladığınızda ve ayarladığınız devirde bir röle ile çıkış verir,ister lamba yakarsınız,isterseniz ateşlemeyi kesersiniz(bu yığılma yapabilir)yada karbüratörde yapacağınız bir iki bağlantıyla yakıtı kısarsınız.
Aynı zamanda dijital ve hassas bir devir saatiniz olur.
Anladım,teşekkür ediyorum bilgilendirme için
Bu meleti uygulayan biri yok mu?
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)