Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

İlginc Burgman 400AN ve Beverly 250i.e Takas Teklifi!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Herkese merhabalar,
    Forumdaki beverly incelememden bilenler bilir henuz motorumu alali bir bucuk ay kadar oldu 500km daha. Bugun sabah markete indim alisverise ve isiklarda yanima bir 2005, Suzuki Burgman 400 yanasti. Arkadas birden dile geldi ve "abi sifir galiba gule-gule kullan bende piaggio istiyorum uzun zamandir 400'luk bana fazla geliyor, fazla kullanmiyorum dusunursen gel takas yapalim senin aletle benimkini" vs falan dedi.

    Once saka yapiyor zannettim sonra arkadas isik yanmadan "al abi cebimi yaz, dusunursen goruselim" dedi ve basti gitti. Neyse, kizimdan "fazlasiyla" memnunum aslinda ama kabaca bu tarz bir takasin bana ne kazandirip, ne kaybettireceginide dusunmeden edemedim acikcasi ve fikirlerinizi almak istedim.


    2005, SUZUKİ BURGMAN 400AN & 2007, PİAGGİO BEVERLY 250 İ.E KIYASI;

    - Burgman daha en basta 14/13 inch capinda kucuk teker capi ile yol tutus ve konforda kaybediyor. Beverly 16inch teker capiyla yol tutus, viraj kabiliyeti, islak yol perfonmansi, yol konforu gibi konularda rakibinden kesinlikle one geciyor.

    - Burgman beverly'ye gore yere daha yakin ve bu yuzden park olsun, bozuk yollar vs olsun agir ve hantal cussesi ile bazi problemler yasatabilir.

    - Burgman uzun yolda ve kaymak asfaltta cussesi + 400cc'nin tork ve gucu tartismasiz bir avantaj ama her zaman uzun ve temiz yolda motoru kullanamayacagimi dusundugumde bu avantaj tartisilir?

    - Yakit tuketiminde 2005 burgman'da beverly gibi enjeksiyonlu bir motora sahip. Ancak beverly'nin katı euro 3 normlarina uygun motoru ve 250cc'nin 400cc'ye gore nispeten daha az olan yakit tuketimi ile beverly yakit tuketimi ve motor teknolojisi konusundada yine bir adim onde sanirim.

    - Bagaj hacmi konusunda burgman tartismasiz liderligi ele geciriyor ve beverly bu noktada top case olmaksizin burgman'a rakip olmaktan cok uzak.

    - Beverly musterilerinden min. sikayet alan ve musteri memnuniyetinde cok hassas davranan Ferco motor guvencesine sahipken, burgman topiginde takip ettigim kadariyla burgman'in ozellikle son nesil, sifir, K7 serisinde yasattigi sorunlar ve suzuki'nin problemlere servis bazinda yaklasimi oldukca sikintili, sorunlu cok elestiri aliyor.

    - Guc ve tork egrisinde burgman 400cc hacmi ile dogal olarak 250cc beverly'yi tokatliyor.

    - İscilik ve malzeme kaliteleri hemen hemen ayni ancak artci konforunda sanirim beverly yine bir adim onde.



    İki motor arasinda ilk anda aklima gelen kiyaslar bunlar ve tasarim konusuna hic girmiyorum. Cunku tamamen kisisel ve subjektif bir konu. Objektif bir gozle (ozellikle burgman 400 kulananlarin yorumlariniz daha onemli) siz olsaydiniz 400cc motora gecicem diye 2007, beverly 250i.e ile 2005, 12.000 km'de temiz burgman 400'u takas edermiydiniz? Tarafsiz olarak mumkunse mantik ve yureginizin sesini alabilirmiyim


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    bence beverly çok daha şık bir motor..
    subjektif yorum

    bu arada suzuki'yi korlas getirmiyor korlas sadece bir satıcı..
    servis konusunda bence sıkıntın olmasın
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  3. #3
    hihi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    burdur
    Motosikleti
    scarabeo 200 i.e
    iki motorunda üstüne hiç çıkmadım dahi.ama eğer bu bir anketse ve bende ankete katılan biri olarak kesinlikle beverly

  4. #4
    atlantic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2008
    Şehir
    IsταηвuL
    Motosikleti
    Benelli BN251
    Burgman'ı çok araştırmıştım almadan önce, hatta az kalsın alıyordum. Çok kaliteli ve gerçekten çok konforlu bir makina. Oturduğunuz zaman koltuğuna, kendinizi sanki arabadaymış gibi hissediyorsunuz. Oldukça rahat yani. Beverly' de güzel ve kaliteli bir motor, Piaggio sonuçta. Ama ikisinin tarzı farklı. Şahsi fikrimdir, kimse alınmasın ama Beverly tip olarak benim hoşuma gitmiyor (Lütfen yanlış anlamayın, tamamen zevk meselesi). Zaten Beverly'yi ya çok beğenirsin, ya hiç beğenmezsin. Ancak şu da bir gerçek ki, motorunuzun ilk sahibisiniz ve sadece 500km. de olduğunu söylüyorsunuz. Rodajı bile bitmemiş bir motoru verip 12.000km. de bir motoru almak, ne biliyim biraz risk değil mi sizce? Sonuçta siz motorunuzu beğenerek almışsınız ve şu anda da çok memnun olduğunuzu söylüyorsunuz. Bence hiç girmeyin bu işe ve Beverly'nin tadını çıkarın derim ben.

  5. #5
    celebi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2006
    Şehir
    beylikdüzü-ist (sirinyer-izmir)
    Motosikleti
    Piaggio X8 250 Siyah
    Hic girme bu ise hocam....

  6. #6

    Üyelik
    05 Kasım 2007
    Şehir
    İST\SİLİVRİ
    Motosikleti
    Yamaha Virago 250
    beverly daha yakışıklı kanımca.. :D
    2 Tekerlekli Huzur..

  7. #7

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Tesekkur ederim arkadaslar tavsiye ve yorumlariniz icin.. boyle bir alisverisi zaten bende dusunmuyorum ki, beverly'den fazlasiyla memnunum. Sadece teknik manada iki model arasinda fikirlerinizi almak istedim herkese tesekkur ederim

  8. #8
    ozrace - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul-Çekmeköy
    Motosikleti
    = Kawasaki KLE 500
    burgman daha iyi ama sen motorundan memnunsan hiç bulaşma.sonuçta bildiğin bir motoru verip,bilmediğin bir motoru almak baya riskli
    ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....

  9. #9

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı ozrace adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burgman daha iyi ama sen motorundan memnunsan hiç bulaşma.sonuçta bildiğin bir motoru verip,bilmediğin bir motoru almak baya riskli
    Burgman hangi yonden daha iyi mesela?

  10. #10

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    arkadaşım bende 2004 burgman 400 kullanıyorum. MT İzmir grubunda EliteXC nickli arkadaşımızdada seninkiyle aynı bi beverly var. ikimizde birbirimizin motorunu kullandık ve az çok biliyoruz. rahatlık ve konfor açısından burgmanın eline kimse su dökemez uzun yolda kesinlikle bi pan european kadar iyi. genelde hantalmış gibi duran cüssesi aslında onun en büyük avantajı. tekerlerinin küçük olmasıyla ilgili ben devasal bi bagaj sunduğu için çok memnunum. beverly şehir içinde kullanmak, hergün işie gidip gelmek için hem daha ekonomik hemde hemde daha pratik bi makine. ama benim gibi genelde haftasonları gezmeleri için motor kullanan ve uzun yol yapmayı seven birisine hantal, güçlü, konforlu ve dev bagajlı bir burgman çok daha cazip geliyor. hatta MT izmirin mangalı benim bagajda duruyor da diyebilrim
    2005 temiz bi burgmanın değeri 7.500-8.000YTL. EliteXC 0 motorunu 7000YTL den ucuza almış. bu durumda aslında öneren kişi eğer motoru temiz ve sorunsuzsa mantıklı bi teklifte bulunmuş.
    senin sorularına gelirsek
    -küçük tekerli olması burgmanın iyi viraj yapamadığı anlamına gelmez sadece doğru tekniği kullanmak gerekiyor. bende ilk zamanlar senin gibi düşünürken artık orta sehpa yere sürtecek kadar motorumu yatırabiliyorum böyle büyük bi makinanın bu kadar yatması insana inanılmaz bi keyif veriyor.
    -yere yakın olması konusunda haklısın benim motorumunun alt grenaj koruması önceki sahibi tarafından biraz hırpalanmış. bende motorumun daha yüksek olmasını isterdim.
    -uzun yolda tartışmaya gerek sanırım ama ben zaten çok fazla şehir içinde kullanmadığımdan şehir içi dezavantajı beni pek ilgilendirmiyor.
    - motor teknolojisi konusunda piaggoyu çok iyi bilmesemde suzukinin kesinlikle çok kaliteli olduğunu söyliyebilirim. ayrıca belkide parçası en kolay bulunabilen scooter olmasıda onun başka bi avantajı. elimde bir tamir kataloğu var ve orda motoruyla ilgili en ufak detayları bile inceledim. motorun altyapısında yeni model arabalarda bulunan elektronik kontrol sistemi, motor çipi ve servis hata kontrol sistemi gibi ayrıntılarını görünce daha da fazla sevdim motorumu.
    -bagajda hemfikiriz zaten
    -servis konusundan bi bilgim yok tek bildiğim hangi parçayı istersem rahtlıkla bulabildiğim.
    -güç ve tork doğal olarka 400cc önce
    - artçı konusunda çok iddalı konuşmuşsun en kısa zamanda bi burgmanın arkasına oturup kısa bi tura çıkmanı tavsiye ederim kesinlikle artçı konforunu tartışmaya gerek olmadığını anlıyacaksın. (burgmanı almamdaki en büyük etken artçımın bu konudaki baskılarıydı)

    keşke bi gün benimde yanıma birisi t-max le gelsede bana bu fazla geliyo dese;)
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  11. #11

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım bende 2004 burgman 400 kullanıyorum. MT İzmir grubunda EliteXC nickli arkadaşımızdada seninkiyle aynı bi beverly var. ikimizde birbirimizin motorunu kullandık ve az çok biliyoruz. rahatlık ve konfor açısından burgmanın eline kimse su dökemez uzun yolda kesinlikle bi pan european kadar iyi. genelde hantalmış gibi duran cüssesi aslında onun en büyük avantajı. tekerlerinin küçük olmasıyla ilgili ben devasal bi bagaj sunduğu için çok memnunum. beverly şehir içinde kullanmak, hergün işie gidip gelmek için hem daha ekonomik hemde hemde daha pratik bi makine. ama benim gibi genelde haftasonları gezmeleri için motor kullanan ve uzun yol yapmayı seven birisine hantal, güçlü, konforlu ve dev bagajlı bir burgman çok daha cazip geliyor. hatta MT izmirin mangalı benim bagajda duruyor da diyebilrim
    2005 temiz bi burgmanın değeri 7.500-8.000YTL. EliteXC 0 motorunu 7000YTL den ucuza almış. bu durumda aslında öneren kişi eğer motoru temiz ve sorunsuzsa mantıklı bi teklifte bulunmuş.
    senin sorularına gelirsek
    -küçük tekerli olması burgmanın iyi viraj yapamadığı anlamına gelmez sadece doğru tekniği kullanmak gerekiyor. bende ilk zamanlar senin gibi düşünürken artık orta sehpa yere sürtecek kadar motorumu yatırabiliyorum böyle büyük bi makinanın bu kadar yatması insana inanılmaz bi keyif veriyor.
    -yere yakın olması konusunda haklısın benim motorumunun alt grenaj koruması önceki sahibi tarafından biraz hırpalanmış. bende motorumun daha yüksek olmasını isterdim.
    -uzun yolda tartışmaya gerek sanırım ama ben zaten çok fazla şehir içinde kullanmadığımdan şehir içi dezavantajı beni pek ilgilendirmiyor.
    - motor teknolojisi konusunda piaggoyu çok iyi bilmesemde suzukinin kesinlikle çok kaliteli olduğunu söyliyebilirim. ayrıca belkide parçası en kolay bulunabilen scooter olmasıda onun başka bi avantajı. elimde bir tamir kataloğu var ve orda motoruyla ilgili en ufak detayları bile inceledim. motorun altyapısında yeni model arabalarda bulunan elektronik kontrol sistemi, motor çipi ve servis hata kontrol sistemi gibi ayrıntılarını görünce daha da fazla sevdim motorumu.
    -bagajda hemfikiriz zaten
    -servis konusundan bi bilgim yok tek bildiğim hangi parçayı istersem rahtlıkla bulabildiğim.
    -güç ve tork doğal olarka 400cc önce
    - artçı konusunda çok iddalı konuşmuşsun en kısa zamanda bi burgmanın arkasına oturup kısa bi tura çıkmanı tavsiye ederim kesinlikle artçı konforunu tartışmaya gerek olmadığını anlıyacaksın. (burgmanı almamdaki en büyük etken artçımın bu konudaki baskılarıydı)

    keşke bi gün benimde yanıma birisi t-max le gelsede bana bu fazla geliyo dese;)
    Detayli cvp ve yorumlar icin oncelikle sonsuz tesekkurler eline, koluna, yuregine saglik arkadasim.. cogu tespitinde hemfikiriz ve ortak dusunceleri paylasiyoruz aslinda. Ancak tespitlerinde katilmadigim bazi noktalarda var ornegin;

    - Piaggio'nun motor teknolojisinde (ki, buna vespa ve gilera grubuda dahil) kalite, tasarim ve teknolojik olarak bu sinifin "referans" gosterilen motorlarina sahip olduklari dunyaca bilinen bir gercek.

    - Burgman'in yedek parcasini bulmakta sorun yasamadigini yazmissin belkide pasif yedek parcalara ihtiyac duydun simdiye kadar ve ciddi bir problemle karsilasmadin. Ancak forumda burgman topiginde yazilan-cizilenleri okuyacak olursan cogu kimsenin yedek parca ve servis konusunda suzuki ile sikintilar yasadigini, servislerin umursamaz tavirlarindan ve bir parca icin gunlerce bekletildiklerinden sikayetci olduklarini gorebilirsin. Belkide izmir suzuki bu konuda musterisine karsi daha "duyarli ve hassas" olabilir bilemiyorum.

    - Artci konforu konusunda burgman'in oldukca iddiali oldugu aşikar, ancak beverly'nin de artci konforu konusunda burgmandan asagi kalir yani yok..

    Toparlamak gerekirse burgman genis bagaj hacmi, artci + sofor konforu, cussesi ve agirligi, +150cc motor hacmi ve torku ile ziyadesiyle kaymak asfalt ve uzun yol icin icin bicilmis kaftan oldugu soylenebilir. Beverly ise sehir icindeki daha pratik ve dinamik kullanimi, yol tutusu (virajlarda emin ol guvenli olarak senden daha fazla yan yatiyorum ), yakit tuketimi, yuksek iscilik kalitesi, yerden biraz daha yuksek olmasi, kivrakligi ve burgman'a yakin olan artci konforu ile tam bir sehirli oldugu soylenebilir..

    Kisaca, daha cok uzun yol yapan, genis bagaj hacmine ihtiyac duyan ve gezilere, turlara vs cikanlar icin kesinlikle burgman en iyi secim.. sehir ici kullanim, daha dinamik surus karakteri ve ustun yol tutusu ile beverly ise sehir ici kullanim icin en dogru secim olarak karsimiza cikiyor. Ben ikinci sinifa dahil oldugumdan beverly'yi secmekle sanirim dogru bir karar verdigimi bir kez daha anlamis oldum

  12. #12
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    pininfarina dün akşam kulağını çınlattık sen boşver beverly ile devam et zaten yazın ortasında veya yazın sonunda kesin değiştirmeyi düşüneceksindir ki çünkü kesmiyecek seni daha iyisini istiyeceksin
    kolpa MT izmir grubundan arkadaşım.. eliteX de arkadaşım yan yana geldiklerinde burgmanın herzaman önde olduğu tartışmasız.. harika bi konfor ve araba göstergeleri gibi ön paneli var.. direksiyon tutuşu ve dik oturuş bir harika.. bevelyde saklanacak yer arayabilirsin ama burgmanda yayıla yayıla yoluna devam edersin.. kazasız belasız sürüşler.. içindne yüreğinden ne geçiyorsa öyle hareket et
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  13. #13

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    -motor teknolojisi olarak piaggioyu detaylı olarak bilmiyorum kesinlikle burgmandan iyidir kötüdür diyemem.
    -yedek parça için söylediğim 2003-2006 yılları arası üretilen k3-k4-k5-k6 modelleri için geçerli. benimkide bu sınıfa giriyor gittiğim servisin söylediğine göre bütün parçalarının stoğu gebze suzukide var sipariş üstüne ertesigüne kargolanıyor. k7 lerin sorunlu olduğunu biliyorum ancak o öncekilerden tamamen farklı bi model çoğu parça ve sistemi tamamen yeni. ilk dönemlerde sorunlar yaşandığını bende okudum ancak çok fazla satılmadığı ve yeni bir model olması sebebiyle parça ve teknik bilgi bakımından servislerin biraz daha acemi kalması normal. sonuçta önceki kasa kendini kanıtlamış ve türkiyede çok tutulan bir model olması sebebiyle bu tarz sorunlardan arınmış.
    -motora çok mu alıştım bilemiyorum ama kesinlikle burgmanın oturuş pozisyonu çok farklı ve daha ergonomik. beverly de gidon ve siperlik camı sürücüye çok yakın. beverly kullandığımda en çok yadırgadığım bu ve ayaklarımı ön tarafa doğru uzatamam oldu. burgmanda sırt desteği sayensinde sanki yere yakın bi koltuğa oturuyumuşun hissi varken beverlyde sanki rahat bi sandalyeye oturuyomuş hissi var.
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  14. #14
    vedatarpacı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2006
    Şehir
    koşuyolu
    Motosikleti
    suzuki burgman an400
    burgmanla beverly mukayesesinin yanlış bir mukayese olduğunu düşünüyorum. fakat servis konusunda suzuki türkiyede sahipsiz kalmış diyebilirim.

  15. #15

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı kolpa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    -motor teknolojisi olarak piaggioyu detaylı olarak bilmiyorum kesinlikle burgmandan iyidir kötüdür diyemem.
    -yedek parça için söylediğim 2003-2006 yılları arası üretilen k3-k4-k5-k6 modelleri için geçerli. benimkide bu sınıfa giriyor gittiğim servisin söylediğine göre bütün parçalarının stoğu gebze suzukide var sipariş üstüne ertesigüne kargolanıyor. k7 lerin sorunlu olduğunu biliyorum ancak o öncekilerden tamamen farklı bi model çoğu parça ve sistemi tamamen yeni. ilk dönemlerde sorunlar yaşandığını bende okudum ancak çok fazla satılmadığı ve yeni bir model olması sebebiyle parça ve teknik bilgi bakımından servislerin biraz daha acemi kalması normal. sonuçta önceki kasa kendini kanıtlamış ve türkiyede çok tutulan bir model olması sebebiyle bu tarz sorunlardan arınmış.
    -motora çok mu alıştım bilemiyorum ama kesinlikle burgmanın oturuş pozisyonu çok farklı ve daha ergonomik. beverly de gidon ve siperlik camı sürücüye çok yakın. beverly kullandığımda en çok yadırgadığım bu ve ayaklarımı ön tarafa doğru uzatamam oldu. burgmanda sırt desteği sayensinde sanki yere yakın bi koltuğa oturuyumuşun hissi varken beverlyde sanki rahat bi sandalyeye oturuyomuş hissi var.
    Evt beverly'nin gidon ve dashboard surucuye daha yakin bir pozisyonda. Ama bu durum bende bir problem teskil etmiyor acikcasi belkide alismis oldugumdan bilemiyorum. Burgman'in daha yayvan oturus pozisyonuna sahip olmasi dogal cunku burgman'in tasariminin tam anlamiyla "iki kisi icin tasarlandigi" aşikar. Aslinda burgman'i total olarak bende tuttum hatta beverly almadan once cok dusundum acaba 2. el temiz K6 (sanirim 2005 ve 2006 modeller K6 oluyorlar ve en iyi + problemsiz seri bu modeller galiba) alsammi diye.. Ancak beni bıurgman almaktan tek vazgectiren ne oldu biliyormusun, sahip oldugu 14/13 inch kucuk teker capi ve yetersiz servis kalitesi

    Cunku bu kadar kucuk teker capinin bana zayif yol tutusu, aletin yere daha yakin olmasi ve daha onemlisi 16 inch tekere gore "daha zayıf yol konforu" olarak geri donecegini biliyordum.. Burgmanin teker capi en azindan 15/14 inch falan olsaymis gozum kapali alirdim

    Alıntı vedatarpacı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    burgmanla beverly mukayesesinin yanlış bir mukayese olduğunu düşünüyorum. fakat servis konusunda suzuki türkiyede sahipsiz kalmış diyebilirim.
    Bu yoruma katilmamak elde degil maalesef ve ne yazikki

  16. #16
    GeCe__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Şehir
    ıstanbul
    Motosikleti
    K3 GSX R 600 YELLOW/BLACK
    takas yapalım dedıde kafa kafayamı ama ? siz pek ticari amaçlı bakmıyorsunuz sanırım.sizin motorunuzu pek bilmiyorum ama burgman ların piyasası her zaman var yanı satarken zorlanacağnızı sanmıyorum.çok sevdiğim bir abım var kendısı yüz başıdır o bile burgman 400 an bakıyormuş

  17. #17

    Üyelik
    02 Mart 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    V-Strom DL650 / Burgman AN400
    küçük teker çapı sadece yere daha yakın motor anlamına geliyor benim için. lastikerlin iyi olduktan sonra yol tutuşda bi sıkıntı yaşatacığını sanmıyorum. ayrıca bir hayli uzatılmış aks mesafesi aslında çok daha güvenli bir sürüş sağlıyor diye düşünüyorum.
    (\__/)
    (='.'=) Never ride faster than your Guardian Angle can fly
    (")_(")*

  18. #18

    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBF 600SA
    agirlikli olarak sehirici kullaniyor ve bagaj hacminden sikayet etmiyor iseniz 0km Beverly'yi 3 yasinda Burgman ile takas etmek cok mantikli gelmiyor bana.

  19. #19

    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    İçerenköy
    Motosikleti
    Honda nt 700 deauville
    Gerek suzuki topiğinde gerek bugüne kadar tanıdıklarımda suzukiyle alakalı
    ne bir parca bekleyen duydum nede gördüm.
    Bir kişi vardı onada hangi bayi kimsin nesin diye ekranda sordum cevap cıkmadı.
    2007 LERDE debriaj problemi vardı. Kullanıcılar şikayetlerinde sonsuz haklılar.
    Suzuki burgman topiğinde yüzlerce kullanıcı yazmış. Bir tane öldüm bittim 1 ay parca bekledim diye yazanını görmedim.
    Ya göründüğün gibi ol. ya da olduğun gibi görün.

  20. #20
    TanImsIz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İstanbul / Kartal
    Motosikleti
    Aprilia Tuono V4 ve İmola 125
    Pofpoflaya pofpoflaya bitiremediniz şu burgman ı Beverly yi gec skipper 150 nin bile eline su dökemez (burgmanci arkadaslar kızmasın bu işin şakası tabikide ama ben hic ısınamadım burgman a Bendede nexus var, bi maxiscooter kullanıcısı olarak burgman k7 nin kasası şuan icin maxiscooter segmentinde en güzel kasa diyebilirim


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)