Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bir Çin Klasigi Buyrun!

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    ahmet şimşek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2008
    Şehir
    **K@P@DoKyA**
    Motosikleti
    YAMAHA R1
    Oldu sen MOTRORA bakım yapma kötü kullan ondan sona cın motosu de cık oldu ne beklıyodun 2 mılyarlık motodan 20 sene felan surecenımı o kadar zengınsen al bı suzukı bın bak keyfıne o fıata o motor anca


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı basist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum fotonda bişi dikkatimi çekti.sanırım mamutty egsoz kullanıosun sende benim gibi.sesi gerçekten çok ii.ancak 4 ay sonra perçin attı sürekli perçin tutmaz oldu bende kaynak yaptırdım.sende de bu sorun oluomu.benim mondial 151 19.000 km oldu bu arada
    ayrıca kelepçelerden baştakinide devamlı kırıo.bende tek kelepçe kullanıorum.sanırım vibrasyon bu yüzden artıo egsoz dağılıo
    Arkdasım vibrasyondan olabilir benımde nerdeyse 1 sene olcak ama ben kelepcelere cıft lastık attırdım ıyıce sıktırdım tıtremıyo sımdılık hıc gevseme yok
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  3. #43

    Üyelik
    29 Şubat 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Regal Raptor E-9
    Hocam bu motora su değmemişdir , Birazda motora bakmak lazım,

    Bi agaçı suluyacaksınki , meyvesini alasın ağacıda sulamssan oda çürür.Bende birazda hatayı kendimizde bulalım.
    [COLOR="Red"][B][I]Pitbull isin't be played the GAME. . . [/I][/B][/COLOR]

  4. #44

    Üyelik
    04 Mart 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    mondial
    Alıntı nitrious81 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkdasım vibrasyondan olabilir benımde nerdeyse 1 sene olcak ama ben kelepcelere cıft lastık attırdım ıyıce sıktırdım tıtremıyo sımdılık hıc gevseme yok
    vala kardeş benim denemediğim şey kalmadı bisefer içi dağıldı garantiden gittik yaptırdık geldi perçinler atmaya başladı ustada ilk defa görüom bole bişi dio ama ypcak bişi yok sanırım kusurlu mal denk geldi iş işten geçti nesse artık saol bilgi için

  5. #45
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Evet sanırım sana ogle denk gelmıs bende percınlerde gevseme bıle yok cok sukur.
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  6. #46
    ulkumuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2006
    Şehir
    Niğde
    Motosikleti
    RS 151
    çinli motorların kalitesini sevmeyen birsiiyim....
    ama bu başlık tamamen ön yargı taşımaktadır bu adama japon motoru verin gene aynı olacaktır kaç tane kaza geçirmiş motor bu motorların hiçbiryeri durduk yere çatlamaz...rezil etmiş motoru motor ömründe 1 kez bile yıkanmamış belkide... geçenlerde bir bws görmüştüm motora binmeye korkarsınız tipi rezalet motoru rezalet çalışması acayip bişey egsoz yok gibiydi heryerinden balatalrından ses geliyordu... eee o zaman bws en kaliteli motorlar arasında sayılıyor demekki japonalrda bu işi bilmiyor
    Dalından Kopan Yaprağın Akibetini Rüzgar Tayin Eder

  7. #47
    alplion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2005
    Şehir
    kütahya/merkez
    Motosikleti
    buell 1125R
    bu ğün gördüğüm bi parça fiyat karşılaştırması vardı
    cbf 250ön çift amortisör fiyatı 2400(2bindört yüz)ytl idi.ama çin malı örneğin benim kt nin çiftini en pahalı 200 e alırım. 12 kat fark var tabi kalitede bu oranda değişir.belki çinliler fiyatlarına göre daha çok kalitelidir.

  8. #48
    Gültekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2005
    Motosikleti
    BMW F650FB
    bakım görmemiş, hor kullanılmış, çürütülmüş vs. bu tür uç örnekler, tüm çin mallarına referans olamaz.

    Aynı adama, "iyi" bildiğiniz bir markadan scooter verip, 1-2 yıl sonra halini görmek gerekir.
    bu talihsiz motor, tamamen kullanıcının vurdumduymazlığının eseridir.
    Ülkemde hiçbir iyilik cezasız kalmaz.

  9. #49
    deepimpact - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2006
    Şehir
    izmir karşıyaka
    Motosikleti
    regal reptor
    Birşeyler yazmadan edemedim atalarımız boşunamı demiş bakarsan bağ olur bakmassan bağ diye arkadaşımız bir buçuk senedir motoru yıkamamış bile belli ve soralım bakımlarını yaptımı acaba hep diyoruz arkadaşalr bizim motorlar çin malı diye o yüzden bir japona yaptıklarınızı çinliye yapamassınız hemen kırılı verir :-)bilmem anlata bildimmi.
    EĞER HERKES AYNI FİKİRDE İSE KİMSE YETERİ KADAR DÜŞÜNMÜYOR DEMEKTİR.

  10. #50
    muratgergerli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2006
    Alıntı muratgergerli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet iyi bir estentane yakalamışsınız hocam...
    Bende 2 tane özlü sözle konuyu özetlemek isterim...

    Ucuz etin yahnisi olmaz...(tabi amaç karın doyurmaksa yahni mahni faketmez.)

    Bakarsan bağ olur bakmazsan dağ.....(tabi amaç üzüm yemekse..)

    Alıntı muratgergerli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ayrıca bir konuya daha değinmek istiyorumm..


    Yerli üretimden felan bahsediliyor.....Bana bir tane yerli üretim motosiklet
    gösterirmisiniz...Ne ramzeyi ne kanunisi...Geçin bunları..
    Kendimizi kandırmayalım..Çinli minli....Japon-Koreli-İng.-İtalyan vs..

    Binin keyfinize bakın...Tabi ki insan gibi ve insan sevgisiyle..Motorcu aşkıyla..
    Ben ; bir makina hoşuma giderse marka ne olursa olsun alırım..Ve aklınıza
    gelecek nekadar marka varsada (birkaçı hariç) bindim..Kullandım..
    Burda Marka savaşı değil motorcu dostuğunu pekiştirecek şeyler önemli..

    Alıntı mslck adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bencede ısıtıp soğutup bu konuyu insanların önüne sunmak artık bayıyor. Her seferinde bu motorları kullanan kardeşlerden de cevap verme isteği doğuyor. Hor kullanılmış makine o belli, sonra fiyatlarıda malum kimse kimseyi kandırmıyor aslında. Bence de binin ve keyfinize bakın. İnşallah bizimde yerli üretim çok kaliteli aynı zamanda uygun fiyatlı motosiklet markalarımız olur birgün..
    .
    @mslck kardeşime katılıyorum..Ve;

    Bu sözlerin üstüne hala marka savaşı yapacaksanız bu bilgi vermekten çok bilgisizliğe ve anlamamaya ayna tutmak olur..
    Hanibir söz vardır..: Bana arkadaşını söyle seninkim olduğunu bileyim.. diye..

    Bende şöyle diyorum..: Bana motosikletini göster nasıl bir motorcu olduğunu
    sana anlatayım....
    Ortaya çıkıp çin min tanımam japondan başka..diyen arkadaşlara sorarım..Ne zamandır motosiklet kullanıyorlar acaba..
    İbo'nun güzel bir türküsü vardır...
    Ben ne insanlar gördüm üstünde ceketi yok..
    Ben ne ceketler gördüm içinde insan yok..


    Buyur burdan yakın..
    İmza mı; yok anam taklit ediliyor... Parmak basıyorum artık..
    ŞEYTAN TÜYÜNÜ BENDE UNUTMUŞ.

  11. #51
    namk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2007
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    harley davidson 2007-mobylette 1967-Honda NX400
    benim resimin önündeki motorda 15750 km. de yalnız ben kullanıyorum,2006 model favorit marka zincir,sinyal lambası2/3 kere ve buji değiştirdim. genelde uzun yolda kullanıyorum.yaşadığım yerde sıkışık trafik yok.çok devirli veya sert diyim kullanmazsanız sıkıntı yaratmaz.birde kaliteli far ampulu bulmakda sıkıntı çekiyorum. hepinize kazasız iyi yolculuklar.

    650 lik bmw enduro almak istiyorum bana fiatı uygun 98 model hiç motor yapılmamış tahmini sekman attırsam ne kadar tutar?veya motor yaptırsam başıma işmi alırım? 54.000.km de

  12. #52

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı muratgergerli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .
    @mslck kardeşime katılıyorum..Ve;

    Bu sözlerin üstüne hala marka savaşı yapacaksanız bu bilgi vermekten çok bilgisizliğe ve anlamamaya ayna tutmak olur..
    Hanibir söz vardır..: Bana arkadaşını söyle seninkim olduğunu bileyim.. diye..

    Bende şöyle diyorum..: Bana motosikletini göster nasıl bir motorcu olduğunu
    sana anlatayım....
    Ortaya çıkıp çin min tanımam japondan başka..diyen arkadaşlara sorarım..Ne zamandır motosiklet kullanıyorlar acaba..
    İbo'nun güzel bir türküsü vardır...
    Ben ne insanlar gördüm üstünde ceketi yok..
    Ben ne ceketler gördüm içinde insan yok..


    Buyur burdan yakın..
    Oncelikle bir motosikletin kalitesini anlayabilmek icin yillanmis bir motosiklet surucusu veya tecrube sahibi vs olmak gerekmiyor. Algi ve antenleriniz acik, farkindalik duzeyiniz yuksek, teknik konulara biraz egimli ve birazda arastirmaci bir kisilige sahipseniz bir motosiklete baktiginizda onun kaltesi hakkinda fazlasiyla fikir sahibi olabilirsiniz. Bu tipki bir eczacinin satigi tum ilaclarinin tadini "bilmek zorunda olmamasi" gibi birsey.

    Zamaninda piyasa arastirmasi yaparken birgun hem japon, hemde cin motorlarina servis veren bir servisdeki ustabasi soyle demisti "hocam biktik wallahi bu cinlerden hergun sifir bir motor geliyor ariza veya tamire, adamlar motora adam gibi bir sasi bile koymuyor su borusu gibi hafif metalden bir iskelet ustune ne varsa takip-takistirip direk suruyorlar piyasaya. Gelen motora sifir parca takmak icin stok istiyoruz gelen parcanin kodlari motora uymuyor, kaliplari farkli cikiyor sifir yedek poarca arizali cikiyor vs birsuru sey biktik resmen ilallah dedik" demisti.

    Evt 1.000 veya 2.000ytl'ye satilan bir motosikletten fazla birsey beklemek buyuk hata olur. Ben sadece "bu fiyat ve bu segmentte satilan herhangi bir cin uretimi ile kalkip esdeger japon veya avrupa (italyan) motosikletlerini bir tutan zihniyete karsi fikirlerimi dile getiriyorum.

    Bugun bir japon veya italyan motosikletine baktiginizda en basitinden sase tasariminda dahi buyuk bir muhendislik ve tasarim ornegi gorursunuz. Bu tasarimlar fiyatlari milyonlarca Usd degerinde olan en son ve cok gelismis CAD, CAM ve FEM destekli (Bitirme Elementleri Metodu) yazilimlari ile bilgisayar ortamlarda onlarca muhendisce tasarlanip, gunlerce test edilip, belirli kalite standartlari yakaladiktan sonra (krilma, burkulma direnci, sertlik yogunlugu, ters iz-dusum agirlik oranlari vs) ancak seri uretime gecen tasarimlardir. Akabinde motoru olusturan her parca icin bu tasarim ve uretim kalitesinin her asamasinda benzer teknolojik ve muhendislik orneklerini siralamak mumkun.

    ** İste tum bu detaylari ve daha fazlasini 1.000 veya 2000 Ytl'ye satilan bir cin uretiminde gormemiz "dogal olarak" İMKANSİZDİR. Hatta on tane cin markasi bir araya gelse milyonlarca Usd degerinde bir CAD, FEM yazilimi satin alacak ve bu yazilimin hakkini verecek tasarim muhendislerine yetecek butceyi toparlayamaz belkide..


    Kisaca, "bu farklari goremeyen ve cin motorlarinin sayet bakimlari iyi yapilirsa japon veya italyan uretimleri ile ayni kaliteye sahip olacagini savunan veya dusunen arkadaslar ile ayni fikirde olmadigimi ifade etmeye calisiyorum. Yoksa amacim manasiz ve gereksizce tartisma yaratacak marka savasi vs yapmak degil. Saglicakla, kazasiz belasiz herkese...

  13. #53
    kıllıtarkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2006
    Şehir
    İstanbul/AVCILAR
    Motosikleti
    ALMAYACAĞIM!!!!!!!
    bu olay kullanıcıdan kaynaklanıyor bence daha iyi durumda olması gerekirdi
    [FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::

  14. #54
    mrock - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2005
    Şehir
    TURK CHOPPER MK-Kütahya
    Motosikleti
    Shadow VT750
    senin gösterdiğin motor çok hor kullanılmış.tamam çin motorlarının kalitesiz olduğu kesinde, o fotoğraf yanlış valla bu kadar da değil kullanıcı hatası sonucunda o hali almış besbelli,bende çinli yok ama eğer olsaydı benim motorum öyle olmazdı,sonuçta iş kullanıcıda bitiyor.bakarsan bağ olur......

  15. #55
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    4x4
    Alıntı pininfarina adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle bir motosikletin kalitesini anlayabilmek icin yillanmis bir motosiklet surucusu veya tecrube sahibi vs olmak gerekmiyor. Algi ve antenleriniz acik, farkindalik duzeyiniz yuksek, teknik konulara biraz egimli ve birazda arastirmaci bir kisilige sahipseniz bir motosiklete baktiginizda onun kaltesi hakkinda fazlasiyla fikir sahibi olabilirsiniz. Bu tipki bir ezacinin satigi tum ilaclarinin tadini "bilmek zorunda olmamasi" gibi birsey.

    Zamaninda piyasa arastirmasi yaparken birgun hem japon, hemde cin motorlarina resmi servis veren kaliteli bir servisdeki bir ustabasi aynen soyle demisti "hocam biktik wallahi bu cin'lerden hergun sifir bir motor geliyor ariza veya tamire, adamlar motora adam gibi bir sasi bile koymuyor su borusu gibi hafif metalden bir iskelet ustune ne varsa takip-takistirip direk suruyorlar piyasaya. Gelen motora sifir parca takmak icin stok istiyoruz gelen parcanin kodlari motora uymuyor, kaliplari farkli cikiyor sifir yedek poarca arizali cikiyor vs birsuru sey biktik resmen ilallah dedik" demisti.

    Evt 1.000 veya 2.000ytl'ye satilan bir motosikletten fazla birsey beklemek buyuk hata olur. Ben sadece "bu fiyat ve bu segmentte satilan herhangi bir cin uretimi ile kalkip esdeger japon veya avrupa (italyan) motosikletlerini bir tutan zihniyete karsi fikirlerimi dile getiriyorum.

    Bugun kaliteli bir japon veya italyan motosikletine baktiginizda bir sase tasariminda dahi buyuk bir muhendislik ve tasarim ornegi gorursunuz. Bu tasarimlar fiyatlari milyonlarca Usd degerinde olan en son ve cok gelismis CAD, CAM ve FEM destekli (Bitirme Elementleri Metodu) yazilimlari ile bilgisayar ortamlarda onlarca muhendisce tasarlanip, gunlerce test edilip, belirli kalite standartlari yakaladiktan sonra (krilma, burkulma direnci, sertlik yogunlugu, ters iz-dusum agirlik oranlari vs) ancak seri uretime gecen tasarimlardir. Akabinde motoru olusturan her parca icin bu tasarim ve uretim kalitesinin her asamasinda benzer teknolojik ve muhendislik orneklerini siralamak mumkun.

    ** İste tum bu detaylari ve daha fazlasini 1.000 veya 2000 Ytl'ye satilan bir cin uretiminde gormemiz "dogal olarak" İMKANSİZDİR. Hatta on tane cin markasi bir araya gelse milyonlarca Usd degerinde bir CAD, FEM yazilimi satin alacak ve bu yazilimin hakkini verecek tasarim muhendislerine yetecek butceyi toparlayamaz belkide..


    Kisaca ben, "bu farklari goremeyen ve cin motorlarinin sayet bakimlari iyi yapilirsa vs herhangi bir japon veya italyan uretimi ile ayni kaliteye sahip olacagini/oldugunu savunan veya dusunen arkadaslar ile ayni fikirde olmadigimi ifade etmeye calisiyorum. Yoksa amacim manasiz ve gereksizce tartisma yaratacak marka savasi vs yapmak degil. Saglicakla, kazasiz belasiz herkese...
    ya işe bide iyi yanından bakalım.Eğer çin malı motosikletler olmasaydı sen nasıl hava atıcaktın insanlara motorunla ? Düşünsene herkeste piaggio var ne kadar kötü bişi tanrımm
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  16. #56

    Üyelik
    11 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio, (Beverly 300i.e alma aşamasında)
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya işe bide iyi yanından bakalım.Eğer çin malı motosikletler olmasaydı sen nasıl hava atıcaktın insanlara motorunla ? Düşünsene herkeste piaggio var ne kadar kötü bişi tanrımm
    Ben motorumu hava atmak icin satin almadim ve bu amac icin kullanmiyorum degerli arkadasim...

  17. #57
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya işe bide iyi yanından bakalım.Eğer çin malı motosikletler olmasaydı sen nasıl hava atıcaktın insanlara motorunla ? Düşünsene herkeste piaggio var ne kadar kötü bişi tanrımm
    Mete abimin bi lafı geldı aklıma arkadasa mantık çerçevesinde diye baslıyordu o geldı aklıma
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  18. #58
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    4x4
    pardon empati kurmak istedim sadece.Ben olsam öyle yapardım ki yapıorum da
    Retro Moto Works
    Instagram & Facebook
    .../retromotoworks

  19. #59
    headquarters - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbulll Avcılar
    Motosikleti
    ...................
    Alıntı Tequ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya işe bide iyi yanından bakalım.Eğer çin malı motosikletler olmasaydı sen nasıl hava atıcaktın insanlara motorunla ? Düşünsene herkeste piaggio var ne kadar kötü bişi tanrımm
    Bu gece ben hastayım sana dun gece gecıkmıstım bıraz

    Ve ekleme yapıyım aslında insanlar bindikleri makinelerin ne kadar
    kaliteli olup olmadığının fakında herkes motoruna ona göre muamele yapıyor..
    Bende 2 sene once keeway aldım durumum buna musade ediyordu ve
    içinmde motosiklet tutkusu çoşmuş vaziyetteydi..
    Neden onu tercih ettim çünkü benım o zaman bi kredi kartım bile yoktu
    Senet yapan tek yerdı motorumu aldıgım yer , o zaman
    2600ytl gibi paralar verip aldıgım motorumun yerıne ikinci el bi ybr alabilirdim..
    Hala ne malı oldugunu ogrenemedıgım grenajlarında made in japan yazan
    motor aksamında made in china yazan bi motorum var mutluyum
    ama huzurlu değilim çünkü heran bi sorun cıkabılır...
    Olsun ben onu oyle sevdım..
    Hasan..

  20. #60
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Tamamen kullanıcı hatası.... Hiç bir şekilde kabul etmem.... 1 senede bu hale gelmesi imkansız....

    Ve diyorumki buna bu şekilde binen vatanını sevmiyordur...Milli servettir bu....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)