Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

chopper-cruıser kullanma

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    arkadaslar epeydir cevremde ki motorcu dostlarımdan chopper-cruıser tarzı makinaların kullanımının diğer tarzlara nazaran daha zor olduğu -kilo acısından- ve sürüş tarzında dikkat etmemiz gereken farklılıklar olduğunu duyuyorum. mesela diğer makinalara nazaran dönüş kabiliyetlerinin az olduğu ve özellikle frenlemede arka frene daha fazla kuvvet verilmesi gerektiği gibi...
    bu tarz motor hiç kullanmadım ancak gönlümden bir kawa en 500 geçiyor bu sebeble henüz arastırma asamasındayım,kullanan yada bilen arkadasların fikirlerini almak istedim....
    BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMADIKÇA


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    05 Ocak 2008
    daha 10 gün olmadı ilk motorumu aldım
    regal raptor dadyw 250cc
    oturuş tarzı, yere yakınlığı bana çok rahat geldi. önceden scooterdan başka bir tecrübem yoktu gerçi ama çok kıvrak bir motor olmasa da kullanımı ciddi keyifli ve dik oturduğum için bana güven veriyor. bence gözünde çok büyütecek birşey yok, daha büyük chopperlar illa ki daha hantal olacaktır ama kullanmak insana büyük keyif veriyor.

  3. #3
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    kawa en 500 ü bende çok düşündüm hala da gündemimde, beni korkutan tek nokta servis ve yedek parça (kawa ya özgü) ,
    sattığım motorda regal raptor idi,chopper tarzı motor kullanmak oldukça keyiflidir.
    güzel bakan , güzel görür.

  4. #4
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Chopper cruiser türü motorlar aslında rahat bir kullanım düşünülerek sağlanmıştır. Oturma yerinin alçaklığı ve ağarlık merkezinin yere yakın olması çok dengeli bir sürüş sağlar. Yere yakın gövde dönüşlerde yan yatırmayı zorlaştırır ancak bu makineler yüksek hızdan ziyade keyifli sürüş düşünülerek yapıldığı için şehirler arası yollarda virajlarad zorluk çıkarmaz. Uzun yolda yüksek hızlarda dik durumdaki oturma pozisyonu fazla miktarda rüzgar almanıza ve mesafe artıkça rahatsız olmanıza yol açabilir. Ancak aynı dik poziyon sport motosiklerdeki öne eğik oturuşa göre belinizi daha az rahatsız edecektir. Fazla sürat ve uzun yol düşünmeden gezmek ve keyif için yapılmış motosikletlerdir. Burda fazlşa sürat derken 90-100 kmden bahsetmiyorum. Kawasaki EN500 bu süratlerinde üzerinde keyifli bir sürüş sağlar. Ancak SS makinalar gibi 200 ve üzeri süratler mümkün değildir (zaten yasal olarakta mümkün değil). Sürüş konusunda söylediklerin arka frene daha fazla kuvvet verilmesi falan çok ta önemli konular değil. Sürüş alışkanlıkları motora göre adapte olur zaten. 2 gün yadırgasan 3. gün alışırsın frenede ona göre basarsın. Chopper cruiser motosikletler ABD de yapılan istatistiklere göre en az kaza oranına sahip motosikletlerdir. Bunda ağarlık merkezinin yere yakın olması, diğer motorlara yüksek tork düşük süratler sahip olması gibi etkenlerin dışında kullanıcı grubunun hızı fazla sevmeyen 30 yaş üstü insanlar olmasıda etkendir.

  5. #5

    Üyelik
    18 Ocak 2006
    Alıntı yucika adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Chopper cruiser türü motorlar aslında rahat bir kullanım düşünülerek sağlanmıştır. Oturma yerinin alçaklığı ve ağarlık merkezinin yere yakın olması çok dengeli bir sürüş sağlar. Yere yakın gövde dönüşlerde yan yatırmayı zorlaştırır ancak bu makineler yüksek hızdan ziyade keyifli sürüş düşünülerek yapıldığı için şehirler arası yollarda virajlarad zorluk çıkarmaz. Uzun yolda yüksek hızlarda dik durumdaki oturma pozisyonu fazla miktarda rüzgar almanıza ve mesafe artıkça rahatsız olmanıza yol açabilir. Ancak aynı dik poziyon sport motosiklerdeki öne eğik oturuşa göre belinizi daha az rahatsız edecektir. Fazla sürat ve uzun yol düşünmeden gezmek ve keyif için yapılmış motosikletlerdir. Burda fazlşa sürat derken 90-100 kmden bahsetmiyorum. Kawasaki EN500 bu süratlerinde üzerinde keyifli bir sürüş sağlar. Ancak SS makinalar gibi 200 ve üzeri süratler mümkün değildir (zaten yasal olarakta mümkün değil). Sürüş konusunda söylediklerin arka frene daha fazla kuvvet verilmesi falan çok ta önemli konular değil. Sürüş alışkanlıkları motora göre adapte olur zaten. 2 gün yadırgasan 3. gün alışırsın frenede ona göre basarsın. Chopper cruiser motosikletler ABD de yapılan istatistiklere göre en az kaza oranına sahip motosikletlerdir. Bunda ağarlık merkezinin yere yakın olması, diğer motorlara yüksek tork düşük süratler sahip olması gibi etkenlerin dışında kullanıcı grubunun hızı fazla sevmeyen 30 yaş üstü insanlar olmasıda etkendir.
    dostum saol çok güzel ve acıklayıcı olmuş bende içime sinen bir makinaya kavusacağım insallah tekrar tesekkürler
    BEN GÜZELE GÜZEL DEMEM KAFAM GÜZEL OLMADIKÇA

  6. #6

    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    G.O.P
    Motosikleti
    Hyosung Gv 250
    binince alışırsın zaten,racing gibi kullanamassın tabi

  7. #7
    MoToR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2005
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ DR 800 BİG-JİNLUN 250
    boyun benim gibi uzunsa hiç tavsiye etmem uzun yolda çok rahatsız ediyor
    SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.

  8. #8
    taner_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    İ Z M İ R
    Motosikleti
    satıldı :)
    kullanımı en rahat motor tarzıdır...... kendi düşüncem
    İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
    vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
    ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!

  9. #9
    blackhawk06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2007
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    YAMAHA FZ6 FAZER S2
    benim lk motorumdu shadow 600 boş:199 kg. artı yakıt:209civarı artı ben:300 kg. kullanımı rahat ve kolay homurtusu güzel karizması var daha ne olsun...önüne bi cam attınmı şöyle biraz irisinden rüzgardan etkilenmezsin zaten...
    İMZA:BİR DOST


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)