ducati neden 800 yada 900 değil de 848 cc cbr 929 rr yada zx636r gibi küsüürlü oluyor bazıları bu hacimlerin var mı bi bilgisi olannn ,,???
cvplarınız için tşk. saygılar.
ducati neden 800 yada 900 değil de 848 cc cbr 929 rr yada zx636r gibi küsüürlü oluyor bazıları bu hacimlerin var mı bi bilgisi olannn ,,???
cvplarınız için tşk. saygılar.
[COLOR="Red"][I]meğer gurbet dediğin mapuslukmuş güneşli avlularda yaşanırmış,öylesine,dönüşümde ne bulurum bilemem bildiğim döneceğim,,verilmiş sözüm edilmiş yeminim,,elbet birgün döneceğimm,,[I][/I][/I][/COLOR]
Güzel soru, ben de çok merak ediyorum bunu..
Üç boyoz bir kola
Eğer dediğin gibi hepsi aynı olsaydı onun parçası ötekine ötekinin parçası o na olurdu..Hepsi aynı sisteme sahip olurdu.....
İstenilen gücün alınması için herşey tasarlanmıştır....Motorun özelliğine en uygunu olarak hesaplanmıştır...... Gıcıklık olsun diye yapıldığını sanmıyorum.... Ne de olsa okumuş adamlar... Trilyonlar yatırıyorlar bu işe....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Suziki'nin Honda'nın sitelerine baktım ve teknik verileri inceledim, mesela GSR 600'ün teknik verilerinde 599 cc yazıyor veya GSXR 1000 'de 999 cc yazıyor fakat bu verileri markalarına 600 veya 1000 olarak ekliyorlar; fakat Ducati ne ise onu yazıyor bu benim tahminim belki farklı bir anlamı vardır.
THRACE
Aslında 1000cc denen bir çok motorda gerçekte 998cc 1001 cc 999 cc v.s. oluyor.
Firma bunu markada kullanırsa rakama vakıf oluyorsunuz ama yok sabit bir sayı söylerse öylede geçip gidiyor.
Tasarım süreciyle alakalı olarakta bu değerler çıkıyor.
Tamı tamına 600cc olan bir motor tasarlamaktansa 600cc ye yakın olması istenen daha optimum ve verimli bir motoru tasarlamak ve sonucunda atıyorum 603cc çıkması nazaran daha kolay ve tercih sebebidir.
Bu aşamadan sonra bu 600cc ürünüm 600rr dersen 600cc olur.
Yok canın 603RR demek isterse yeni bir modelin olur.
ekinler baş vermeden kör buzağı topallamazmış.::tartis::
valla alp tunay hocamm , haklısıın o da olabilir, ve sende aye
[COLOR="Red"][I]meğer gurbet dediğin mapuslukmuş güneşli avlularda yaşanırmış,öylesine,dönüşümde ne bulurum bilemem bildiğim döneceğim,,verilmiş sözüm edilmiş yeminim,,elbet birgün döneceğimm,,[I][/I][/I][/COLOR]
bence ducati bunu sadece markayı göz önüne çıkarmak için yapıyor ve çok güzel bir taktik 848,yada 1098 gibi görümü ducati ile birleşiyor ve gördüğümüzde ducati deriz ayrıca bu rakamları söylerken de ayrı bir güzellik ve orjinallik var. mesela porshe 911,ferrari f 355,456,430,308,360,mazda 323,929,626 alfa,156,147,146,164 mitsubishi fe 439 biçok otomobil örneği var dediğim gibi bu rakamları duyan biri direk ona ait olan marka aklına geliyor,ama motosiklette ise bunu daha çok ducati yapıyor güzel konuya dikkat çekmişsin.
yani durum bence bundan ibaret.
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
enteresan bişey aslında neden böyle oluyoki bi bilgisi olan arkadaş söylese bari
bence ducati bunu sadece markayı göz önüne çıkarmak için yapıyor ve çok güzel bir taktik 848,yada 1098 gibi görümü ducati ile birleşiyor ve gördüğümüzde ducati deriz ayrıca bu rakamları söylerken de ayrı bir güzellik ve orjinallik var. mesela porshe 911,ferrari f 355,456,430,308,360,mazda 323,929,626 alfa,156,147,146,164 mitsubishi fe 439 biçok otomobil örneği var dediğim gibi bu rakamları duyan biri direk ona ait olan marka aklına geliyor,ama motosiklette ise bunu daha çok ducati yapıyor güzel konuya dikkat çekmişsin.
yani durum bence bundan ibaret.
KaLbİnDe ŞeYtAnLaRıN mElEkLeRdEn FaZlA oLmAsInA iZiN vErMe!!!
by tpr.
bence önce 900 müş sonra sıkı pazarlıktan sonra 848 de anlaşmışlar
SUZUKİM, ud\'um buz gibi bira ile doğanın keyfini yaşarım.
yanlız rakamlara bakarsanız hep 2 taraflı yanı tersten de okusan aynı düzden de okusan aynı
belki ducatinin fabrikasının arkasında gizli bi kapının şifresi falandır he
facebook.com/kaskafa
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)