merhaba; benim merak ettiğim motorsikletle ön kaldırdığımızda daha sonradan arıza açabilirmi. Bilgisi olan arkadaşların cevaplarını bekliyorum...
merhaba; benim merak ettiğim motorsikletle ön kaldırdığımızda daha sonradan arıza açabilirmi. Bilgisi olan arkadaşların cevaplarını bekliyorum...
SATILIK XL 200 ( 05398171540 )
mantık olarak zararlı motorlar genelde akrobasi için yapılmıyolar her parçanın standart kullanımda bir ömrü var herhalde ömür kısalır
[FONT="Arial Black"][COLOR="Red"]BU ALANA REKLAM ALINIR[/COLOR][/FONT] ::tutkuy::
her motor kendine has özellikleri içerir bu haraketi yapacağın motora bağlı tavsiyem suzuki drz 400 dür ;)
[url] www.myspace.com/kayku34 [url]
[url] www.herkesdinlesin.com/kayku34 [url]
valla benim mantığıma göre amotisörlerin iyiyse en fazla onlar arıza çıkarır. ama bazen yutube'de baktıgım videolara şaseyi ikiye ayıran adam var ön kaldırıp indirirken yere vurunca sonra. motor piston blogu yere düşüyo bulabilirsem ekleyim...
kaldıki motorunun sağlığını düşünüyosan fazla yapmamalısın.
ama sende enduro (cross) var pek bişe olcağını sanmıyorum.
ön tarafa oldukca zarar verirsin tabi bunu hemen anlayamazsın mutlaka bir ömrü vardır sen onu kısaltırsın sonra zaten arıza çıkartır amostisörlere zarar verir bide direksiyon zarar verebilir.tabi gerçekten öyle ikiye de ayrılabilir tabi yumuşak indirirsen birşey olmaz ama ne gerek var ne kadr yumuşakta olsa zamanla zarar verebilir
:bestmt:
bir kere debriaja bir anda yüklendiğin için debriaj sorunu çıkabilir sonra zincirin ömrü kısalır buna bağlı olarak dişli takımı da tabiki zarar görür
Ön kaldırmak için motor yüksek devirde iken debriyajı birden bıraklıcaığı düşünülürse baskı balataya da o oranda güç binecek. dolayısıyla baskı balatalarıın ömrü kesinlikle kısalacaktır.
Gitti TDM kaldık yine ybr ile başbaşa..
Balata,zincir ve dişlinin ömrü azalır.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
Zararları saymakla bitmez tabi acemi birisi için.. Eğer debriyaj kullanarak ön kaldırıyorsanız ilk akla gelen yuk kranka binicektir debriyajı aniden salmanla butun yuk krankta toplanır bu da motorunuzun krank kesmesine sebep olabilir.. Yada krank kolunu kırma ihtimaliniz var. Daha sonra sırasıyla piston yıpranır debriyaj balataları için zararlıdır zincir elemanları dişliler ani yuklenmeden dolayı cabuk asınırlar.. Ama burda en çok zarar gören krank olur ki krankta motorun en önemli elemanıdır.. debriyajsız ön kaldırıyorsanız eğer fazla zarar görecek parça yoktur.
zincir,ön arka dişliler,ön amastör yayları ve keçeleri(bi zaman sonra yağ kaçırmaya başlar)...
veeeeeeeeeeee ayıptır söylemesi hayalar......
sıkıysa yakala HAYALBUYSA
demirgürsel arkadaşımız güzel özetlemiş bir de parça fiyatlarını çıkartırsan hayatta kaldırmazsın
ama tabi bütün bunların yanında en çok zararı kendin görebilirsin..Kazasız sürüşler..
motoru geçtik,eğer dengeni kaybedersen kamyondan düşen karpuza dönersin
ön kaldırmak gereksiz bişey bence ?
Youtube Kanalım -- Youtube.com/bilemir1
gereksiz ama çok havalı bilmiyosan yapmayacaksın ,orası ayrı
togepi
ola bilir hava ayrı ama düştünmüde ah benim salak kafam keşke yapmassaydın dediğimiz oluyo ;)
Youtube Kanalım -- Youtube.com/bilemir1
Ben ön kaldırdığımdan değil bi iki kere denemiştim onun için sordum yoksa motoru üzmek istemem. İnsan gün geçtikçe anlıyo kalite motosikletinin değerini
zaten hiç öyle şeyler yapmayı düşünmüyorum öyle olsaydı her gün birileri gelip ne kadar temiz bakmışşın motoruna satılıkmı diye sormazlardı.
SATILIK XL 200 ( 05398171540 )
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)