Çok sağolasım hocam ikici el temiz bir japon bulabilirmiyim diye arandım bir süre sonra bir abimiz sayesinde denk geldi ayrıca sanada teşekkür ederim beni gt 250 r fikrimden caydırdığın için şimdi iyiki onu almamışım diyorum.
Çok sağolasım hocam ikici el temiz bir japon bulabilirmiyim diye arandım bir süre sonra bir abimiz sayesinde denk geldi ayrıca sanada teşekkür ederim beni gt 250 r fikrimden caydırdığın için şimdi iyiki onu almamışım diyorum.
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
1. burası babanın topıgı degıl ben buraya yorum yazarken zorluk cekmedım ..
2. motosiklet.net bır paylasım sıtesıdır kurllara uyuldukdan sonra ısteyen ıstedıgı topıge yorumunu yapar buna kımse karısamaz....
3.motordan anlamıyorsun demıssın ben GAZIANTEPLIYIM...sen ewde evcılık oynerken..ben cuplarla tek teker yapıyordum
4.Falcon kullanıyorum yazmısım ..ewet dogru nx4 kullanmadım cunkı 600cc assası kesmıyor .......kullanma geregıde duymadım...
5.sen caddede Falcon kullanırken ben ben arazıde SUZUKI DR 800 BIG kullanıyordum ..
6. motor hakkında yazdıgım yorumum zoruna gıttıyse hala arkasındayım.. HONDA yada sıkayet edebılırsın
7. bayasın laflarına dıkkat et LAF sokarken KAPAK olma..........
bu nx4 Falcon hatırlaman ıcın bayanlar unutkandır bıraz....
KOr degılsen anlarsın artık
Benim küçükken bindiğim bisikletin elcikleri de 600 cc ss lere benziyor, ne tesadüf aaa, taklit etmişler ne ayıp
Bayan olmamla ne alakası var olayın onu anlamadım, istediğim şekilde yazarım sana mı soracağım ?
Bu arada ben hiç evcilik oynamadım oynasam rahatlıkla yazardım. Erkekler gibi bahçede hangimiz daha uzağa işeyeceğiz yarışı yapmaktansa evcilik oynamayı tercih ederim tabii...
Bayılıyorum 91 / 95 arası modellere ya. Fotosu var mı rica etsem koyar mısın ? Yeşil mi yoksa rengi offfffff.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Girmeyin birbirinize ikinizde haksızsınız
çünkü ben haklıyım
Arkadaslar hayirli ugurlu olsun... Nihayet.... Nihayet Honda hatirladi...
Simdi her yorumdan önce bir sunu belirtmek istiyorum ki, böyle bi gün bütün TA'cilari, V-Strom'culari bi de F650 GS'cileri toplasalar, gerekli ekipmani werip bi meydana koysalar... Hadi artik desinler... Yillardir yediniz birbirinizi bi öldürün birbirinizi rahatlayin desinler...
iyice bi din inanç meselesi gibi oldu... bu böle dewam ederse yolda kesin birbirlerinin uzerine surecek herkes!!
Yeni gelin icin ise yorumlar... Tesekkurler Honda... Ellerinize saglik... Gercekten guzel bir motor yapmislar... Herkes bir fara takmis... Evet cok cirkin bence de... 6 aya kalmaz hepimiz alisiriz... Eskisi bi garip gelir... ABS'yi yine opsiyonel diyerek gerci beni kizdirmayi basardilar ama artik Honda'ya da motoru satin alacaklar cewap wersinler... Insallah bi tane bile ABS siz satamazlar!! Belki o zmn anlarlar "ya bu ABS standart olmasi gereken bir sey" diye...
Guc unitesi kendini ispatlamis... Geri kalan hersey ztn TA... alana hayirli ugurlu olsun...
Btn entryleri yeni okudum... Guncel TA'lar icin cok yakmadigini iddia eden bir arkadas olmus... Acaba neyle kiyaslio motorunu? yani evet Hayabusa'dan az yakiyo... ona yemin bile edebilirim... Ama yok etmiyim... inanin carpilma ihtimalim var... 100km'de 8 litre yakabiliyorum ben o motorla... öle hiz testi flnda diil kullanim seklim...
Arkadaslar gelelim ezeli rekabete... Honda'nin bu TA'i yapmasi en cok bana göre V-Strom'a yarar... Neden? Tahminler cok isabetli olmus... Honda simdi bu motora cok guvenip aklina gelen fiyati vericek... Kimse o kadarda veririm demicek... E F650 GS ztn pahaliydi... Herkes V-Strom (ABS)'ye kayacak bence... E bi de BMW'nin 800'lugu ha geldi ha gelicek haberi war... Para sorun degil yeterki motor guzel olsun diyen de onu bekleyecek...
walla elimizde efsaneler war hala... TA tam bir efsane... F650 GS'i uzun uzun yazdik cizdik... Bu V-Stromlar cirkin de olsalar canawar gibi motorlar...
bence fiyatı 700deuville ile hemen hemen aynı olur ,yani 21000ytl
çünkü iki motosikletinde ciğerleri aynı ancak kullanım amaçları farklı olduğu için daha ucuz olma ihtimali varmı nedersiniz şöyle 17 ,en fazla 18falan???
TUBİS arkadaşım benim motorun fotosunu istemişssin aşağıdaki linkten görebilirsin 91 model XL 600 V Transalp gösterge mil ve km Amerikan versiyon ama egzos değişti performans takıldı gerisi komple orjinal.Yalnız renk yeşil değil bej maalesef
http://img341.imageshack.us/my.php?image=budurew4.jpg
saygılar ve sevgiler.yusuf balay
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
motor çok sağlam bi motor ama görüntüsünü hiç beğenmedim fiyatından bilgisi olan varmı
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
tipi için (bkz: kawasaki versys)
ama o kasanın altında neler yattığını bilmiyorum. eğer eski TA kadar çok yakıyorsa yazık. ama eski TA kadar dayanıklıysa helal.. biri çıkıp da "ben kullandım, artıları eksileri bunlardır" dese şahane olacak.
Tubis arkadaşım rica ederim ne demek fotoğraf için bilakis memnun oldum beğendiğine Evet benim motora eski sahibi iyi bakmış bende iyi bakıyorum görenler 91 olduğuna inanmıyorlar senin fotoğraftaki transalpi biraz üzmüşler belli Ama ben 2008 leri daha çok beğeniyorum çok değişik bir çizgileri var bakarsın seneye değiştirebilirim.
Bu arada iyi durmuşsun üzerinde biraz boyumuz var anlaşılan sana yeni kasa gider bence.
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
Evet arkadaşım bazı insanlar eşyalarına karşı çok titiz oluyor bende öyle birinden denk getirdim zaten aslında cooper veya bulursam iyi bir racing arıyordum ama temiz görünce Enduro oluverdi nasip kısmet işte aceleci davranmazsan biraz sıkılmadan ararsan temiz bir makina denk gelebiliyor ben en az 8-9 makina baktım bunu ararken nasip kısmet işte.Allah hiç birimize kaza bela vermesin.
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
Honda, Paris-Dakar rallisindeki başarısından sonra 1987'lerdeki ışığı tekrar gördü ve macera motoru Transalp'ı yeniledi. Yeni XL700 yaşlı olsa da yaşını göstermiyor, çünkü teknolojinin nimetlerinden yararlanarak daha hafif, daha kullanışlı, daha ince, çevreye daha duyarlı ve daha hızlı olmuş. İlk kez Paris "İki Teker Dünyası" fuarında tanıtılan ve dörtnala giden bir at şeklinden esinlenerek tasarlananan Transalp, ister otobanda ister Sahra çölünde, evinde gibi rahat görünüyor.
Yakıt tankı 19 litreden 17.5 litreye düşürülmesine rağmen efektif yakıt enjeksiyonu ve ateşleme sistemi sayesinde daha uzun menzil garantisi veriyor. Depo çevresinde agresif ve yüksek teknoloji göstergesi olarak tasarlanmış kalın çizgili boyalar, modern GPS ekranlarındaki görüntüleri anımsatıyor. Dahası üzerindeki enlem boylam boylam rakamları, Güney Fransa Alplerinde bulunan ve Avrupa'da bir motosikletin çıkabileceği en yüksek nokta olan Bonette Geçidi (Pass)'nin koordinatlarını gösteriyor.
1987'deki 583 cc'lik Transalp'in aksine yeni Transalp 680 cc'lik yeni sübap tasarımlı, daha efektif hava girişi sağlayan, dolayısıyla da daha iyi nefes alıp daha iyi performans sağlayan yeni motora sahip. Merkezde pistonların üst kısmına yerleştirilen bujiler, daha etkin bir ateşlemeyle alevin tam merkezden yayılmasını sağlıyor. Daha küçük ateşleme odaları 9.2'den 10.0 : 1'e kadar daha yüksek sıkıştırma oranı sağlıyor ve ortaya daha dengeli dağıtılmış daha yüksek güç ve tork çıkıyor : 44.1 kW (yaklaşık 60 hp) güç ve 5500 devirde 60 Nm Tork . Islak debriyaj sistemiyle yönetilen 5 vitesli aktarmaya sahip Transalp, 214 kiloluk harekete hazır (17.5 litre full depo dahil) ağırlığıyla oldukça iddialı.
Standart ABS ile donatılmış frenler, opsiyonel olarak gelişmiş ABS sistemiyle donatılabiliyor.
Analog devir saati hariç diğer bilgileri (2 ayrı tripmetre vs.) dijital ekranda sunan Transalp, opsiyonel 29 litrelik yan çantalar ve 45 litrelik topcase ile meraklılarını uzun keyifli yolculuklara davet ediyor.
Kaynak:EC
üssü var,üstü yok
Bi yemeğini suyunu vermiyor anlayacağınız
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)