sizce ben racing kullanmalımıyım?
-
slm ben su anda 125cc bır hondaya bınıyorum ama her zaman racıng ıstemısımdır.yasım 19 ve bu yuzden aıleden ızın alamıyorum ama benım de korkularım var.sizler gıbı ustalar bıle motorun olum makınası oldugunu soyluyor.halıyle ben de cekınıyorum sızce ne yapmalıyım(ayrıca babamı nasıl kandırabılırım) hepıneze motor tutkulu yıllar dılerım
Reklamlar
-
bu motordan racinge binmek cok farklıdır o bir tecrube ister daha önce hic kullandınmı peki racing
-
-
bnm de aynı soru kafamda.şu an yamaha ybr 125 kullanıyrm,kendime güvendiğim ve yapabileceğime inandığım zaman bir racing in üzerine oturacağm.Kendine güveninin tam olmasını bekle bence,aile kısmı ise tamamen sana kalmış,başarılar...
FARIN DA AÇIK OLSUN YOLUNDA...
-
Çok zor bir soru kardes çunku 125 bir makina ile su an satılan 600 luk (race)makinalar arasında dunyalar kadar fark var bence ilk önce kendini düsünüp 250 cc veya 500 cc farklı bir motosikletlerde tecrube yapıp race motora geçmelisin.
Aile işi tamamen sana kalmıs.Ben motosiklet alıp bir akşam üzeri sürpriz yapmıstım.
(Ben kendi yazdıklarımı kendim uygulamadıgım için su anda kırık bir omuz ayak ve kolum var)
Dikkat et once kendin
[img]http://www.myehost.de/resim/images/rzO67955.jpg[/img]
-
arkadasım 500 cc ye bın dıyosunda beni hic sarmıyo ben dıyorum kı 600 cc bır makına alayım 92 93 model falan onunla tecrube kazanalım dıyorum
-
ER5 ya da GS500, super sport öncesi iyi bir geçiş motoru olabilirler. Ya da Hyosung GT 650 R gibi 2 silindir bir super sport bakabilirsin.
beratx adlı üyeden alıntı
arkadasım 500 cc ye bın dıyosunda beni hic sarmıyo ben dıyorum kı 600 cc bır makına alayım 92 93 model falan onunla tecrube kazanalım dıyorum
arkadaşım bu lafın da beni sarmadı 92-93 model 600cc ile 2006 model 600 cc'nin ne farkı var. Yıllar geçtikçe cc azalıyor mu
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
Sadece kendine zarar verirsin.ER 5 olur güzel fikir.
Bide buna bak arkadas gibi basına gelecekleri söyluyorum sadece yasamış biri olarak http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=7281
92 93 model alıp sadece cuzdanı yorarsın parçasını bulamazsın.
[img]http://www.myehost.de/resim/images/rzO67955.jpg[/img]
-
92 93 model derken motorun cc olarak zayıf olacagını kast etmedım sadece o cıvarlarda motor alabılırım su an o acıdan soyledım ama anlamadıgınız bısey var ben 125lık hondayla bıle fazla hız yapmadım kı hızı sevmem bbenım racing de tutuldugum olay ses ve goruntu ok?
-
Hepimiz başlarken aynı ikileme düşüyoruz zaten. Benimki seninkinden dahada zor bir karardı. Çünkü hiç motor kullanmamıştım ama ilk motorum zx-6r oldu. Evet çok zorlandım hemde 2 hafta her yerim ayaklarımdan parmaklarımın uçuna kadar her yerim ağrıyordu. Sonra sonra alışmaya ve artık zevk almaya başlamıştım motorla daha rahat oynuyor ve hakimiyetim her kullandığımda dahada artıyordu. Çok şükür kazasız belasız gidiyoruz şimdilik.
Şimdi benim en büyük artım kesinlikle hız yapmamam ve motoru kullandığın her anında saniyende acemi olduğumu unutmamamdır. Gereksiz hareketler ve sürat acemilik le birleşmemeli asla. Düşün taşın bakalım sen ne karar vericeksin..
-
beratx adlı üyeden alıntı
92 93 model derken motorun cc olarak zayıf olacagını kast etmedım sadece o cıvarlarda motor alabılırım su an o acıdan soyledım ama anlamadıgınız bısey var ben 125lık hondayla bıle fazla hız yapmadım kı hızı sevmem bbenım racing de tutuldugum olay ses ve goruntu ok?
Hızdan öte, ivme (acceleration) ve motorun gücü önemli. Aynı elcik çevirme hareketinde bir motor 3 beygir üretirken diğeri 15 beygir üretebiliyor. Bu da motorun altından fırlamasına neden olur.
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
-
bende senın gıbı r6 la baslayacaktım ama pederden ızın koparamamıstım 600cc dusunuyorum galıba alacagım ama senınde dedıgın gıbı gereksız hareketlere asla basvurmadım sımdıye kadar 6 yılldır cok sukur cıddı bır kazam olmadı umarım racıng de de bır sorun olmaz ...
-
kullandığın honda 125cc ne?cbr mı? ben bu konuda akıl verecek kadar tecrübeli değilim, onun için önerimi bilenler soru olarak algılasın. 600 cc racing'e geçmeden önce 250cc'ler ara kademe olarak uygun mudur? gerçi honda'nın falan yok ama bazı markaların var 250cc super sport'u.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
sen ciddi ciddi fikrimizi mi soruyosun yoksa gaz almak için mi açtın bu başlığı yani binebilirsin edebilirsin gibilerinden
yani ne dersek diyelim senin zaten binmeyi kafaya koymuş gibi bi tavrın var
ben giderim adım kalır dostlar beni hatırlasın
-
xxxxx adlı üyeden alıntı
sen ciddi ciddi fikrimizi mi soruyosun yoksa gaz almak için mi açtın bu başlığı yani binebilirsin edebilirsin gibilerinden
yani ne dersek diyelim senin zaten binmeyi kafaya koymuş gibi bi tavrın var
xxxxx sana katılmamak mümkün değil. ben de okudum ve bu sonuca vardım. bence bu arkadaşa en güzel cevabı sen vermişsin!
-
hiç kullanıp kullanmamayla bi ilgisi yok, ölüm tabutu bir racing diil bir bisiklet bile olaiblir, yada bir scooter, olay sende bitiyo, yaşın genç ama küçükte değil, nerde nasıl basıp zevkini çıkaracağını hesaplayabilirsin, ve bence burda yazılanları okuyup böyle bir soru sorman bile senin iradeli olduğunu, güzel ve yerinde kararlar verebiliceğini gösteriyo, bence istiyorsan almalısın, ama hepimiz gibi dikkatlide olmalısın. ii seyirler..
bi motorun ne kadar güçlü olduğu diil sürücünün iradesinin ne kadar güçlü olduğu önemli, 125 ccde motor kullanmayı örenip devam eden biri bence 1100-1300 lük bir motoruda kullanabilir, scooter gibi elciğe abanıcağını hiç sanmıyorum, 2. günde ayarı tamamen öğrenmiş bile olur. olay kişide bitiyo işte dediğim gibi.
(zaten arkdaşta görüntü amaçlı alıyomuş, hiç durmasın diicemde görüntü amaçlı arıyosan 92-93 model yüksek cc alıcaına düşük cc yüksek model bi motor bak daha ii)
[SIZE="4"]die young and make a beautiful corpse[/SIZE]
-
görüntü amaçlı arıyosan 92-93 model yüksek cc alıcaına düşük cc yüksek model bi motor bak daha iii
aynen katılıyorum
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
Süper Moderatör (BBRR)
DeNNiS aferin en doğru yaklaşım bu....
Başlangıç cc si bir aldatmaca dan ibaret.....
125 cc aprilla sport tehlikeli değilmi eğer üstünde ki kişi ne yapacağını bilmiyorsa o motor bile ölüm makinesi 32 beygir güç üretiyor.........
Forum henüz 10000 km görmemiş 125 cc lerle dolu burdan çıkan sonuç şu sport kullanmak isteyen birini tatmin etmiyor.......
Motor kullanmak tahmin edildiği gibi dehşet zor değildir.....
Kaldıki bu arkadaş 125 cc kullandım diyor eğer vitesli bir 125 ise neden olmasın....
Kimseye git hayabusa ile başla demiyoruz ....(yanlış anlaşılmasın)
Ama ilk 125 sora 250 sora 500 sora 650 sora 1000 bu sıralama bence saçmalıktan öte gidemez....Tamamen kendi fikrimdir.......
Altında ki aletin limitlerini zorlayan biri için moped bile çok tehlikelidir
ve işi öğrenmek diye bir şey yok
türkiyenin en büyük motorcuları motor üstünde can verdiler ........
çok sevdiğim arif abi (tek teker ARİF) geçenlerde oğlunun yanılmıyosam 80 cc motoru ile kaza yaptı.....
motogp lerde görüyoruz en deneyimli sürücüler motorları deviriyor.....
İş motor değil iş ne yapabileceğini bilmek, 10 metre önüne değil 100 m önüne sağına soluna arkana hakim olmak .... Doğabilecek tehlikeleri görüp önlemini alabilmek...
Her zaman diyorum sport apayrı bir yetenek istiyor kullanma tekniği diğer motorlara göre çok farklı çok deneyimli bir endorocu veya chopper cı bile bu motorlarda acemilik çeker.....
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
Başlık açılalı cevaplar yazılalı üstünden çok zaman geçmiş ama, "sizce ben racing kullanmalı mıyım?" sorusu çok çarpıcı olduğu için hortlatma isteği duydum.
Eğer kendinize bu soruyu soruyorsanız kesinlikle race tipi bir motor ALMAYIN.(Ben bu konuda otorite değilim, tamamen kendi görüşüm).
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
-
18 senedir envai çeşit motor kullandım ve sahip oldum. Racing de kullanmışlığım vardır. Ama hiçbir zaman racing sahibi olmayı düşünmedim. Çünkü racing alırsam öleceğimi biliyorum. Ama 1 sene sonra ama 10 sene sonra
Yüksek CC'li chopper, cruiser enduro motorlarda (az da olsa) dalgınlığı toparlayabilme şansına sahipsin. Ama Racing'de bu çok zor. En ufak bir dalgınlıkta, kendinden geçmede, uyku halinde saplanır kalırsın bir refuje. Hızlanmaya başladığında depoya abanıp vücudunu iyice geri çekiyorsun ister istemez...
Bilmem anlatabildim mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler