Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Hata mı ettik?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 K1200S, 2010 R1200GSA
    Alıntı talkie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shadow.man motosikletinin resimlerini bekliyoruz
    Abim aynı zamanda profesyonel fotoğraf çekiyor, dolayısı ile hakkını vermesi açısından çekimleri o yapsın istiyorum. Belki bu hafta sonu koyarım 1-2 tane...

    Alıntı denizcimuzaffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    shadowman,
    bakıyorum iyi gidiyor Senin adına sevindim. Dalmışın Motosiklet dünyasına, kaskıydy korumasıydı biriktiriyorsunen güzeli bu işte. Uğraşacağız, geliştireceğiz.
    naçizane kask fikrimi sorarsan ise, sadece otoban da modüler kaskım olmadığına içlenirim hep. Şöööle manzarayı seyrede seyrede cigara içme keyfi adına. Pis bir alışkanlık biliyorum. Tabii Beat ile ortalama 75km SON GAZ sürati için alınabilirdi modüler kask ama güvenlik takıntısı ile Full Face almıştım.
    haberlerini takip ediyorum Kolay gelsin
    Kask, mont, pantalon, ayakkabı, eldiven, motor her şey tamam. 3 günde 80km'yi devirdim. Elim debriyajda biraz yoruluyordu, şimdi alıştı gibi birşey. Dur kalk dur kalk İstanbul'da hemen çözüyor insan işi. Havalar sıcak, benim kafa kask içerisinde bir terliyor (bu modüler olan mı oluyor, alttan kalkıp çenesi açılan, hah ondan aldım işte) bir terliyor, ertesi gün akşama hala ıslak. 2. kaskımı alacağım mecburen. Bir de kask biraz rahat geçmeye başladı kafama, korktuyorum acaba büyük mü aldım diye. Ölçtüler kafayı 57 çıktı, bi diğerine ölçtürdüm 58 çıktı. Bende 57-58 olanı aldım, sıkıca giriyor (du) kafaya ama şimdi hafiften hareket edebiliyor kafam içerisinde, ama biraz. Acaba diyorum, (dışı aynı, sadece içlikler değiştiği için) bir ufak kaskın içliğinden mi alsam (satılıyor mu bilmiyorum ya)... Beni şu an da en çok rahatsız eden konu bu. Ama aldığım yerdeki çocuk, yok abi bu kask sana tam dedi ısrarla sormama rağmen. Bilemedim açıkçası...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 K1200S, 2010 R1200GSA
    Alıntı talkie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Shadow.man motosikletinin resimlerini bekliyoruz
    Takie, iğrenç kalite foto çektim ve koydum sonunda

    Aha burada:

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...tml#post688476

    Pek yakında çok daha güzel yerlerde, çok daha iyi kalitede fotolar geliyor...
    [B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
    Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...

  3. #123
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    peki hata mı etmişsiniz ? var mı sorunun cevabı şuan

  4. #124

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 K1200S, 2010 R1200GSA
    Alıntı R3N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki hata mı etmişsiniz ? var mı sorunun cevabı şuan
    Ya kötü örnek olmak istemem, herkesin farklı bi şekli var tabi. Ama ben hiç hata etmemişim öle diyim. Motor bi kere çok dengeli, dönüşlerde çok zorlanacaksın dediler, ne yavaş giderken ne hızlı giderken daha ilk günden beri hiç zorlanmadım. Bir de DD'nin kitabını aldım 3-5 gün önce, orada ters konra mı ne öle bi teknik okudum, belirli hızların üzerinde çok daha rahat dönüyorum.

    Bu motoru almanın bir avantajıda şu olmuş: Bir kere şehir içinde kimse sıkıştırmıyor! Arkada bir lastik varki 240mm, motor zaten uzun kocaman, ulan ben bulaşmayayım diyorlar herhalde. Daha trafikte taksi şoförleri dışında (alınmasın arkadaşlar ama ne yapayım) beni hiç rahatsız eden olmadı. Taksi şoförleri de (hepsi değil tabi) sırf problem çıkartmak için (nasıl bir ruh hali ise) püfürükten sorun yaratmaya çalışıyor, yok çok yakın geliyor arkamdan, durmuşum yanıma kaynamaya çalışıyor, önüme kırıyor falan. Ben zaten trafikten alışkın olduğum için, kıllık yapanın geçiyorum önüne, 20km ile gidiyorum, patlasın yamyam!
    [B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
    Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...

  5. #125
    Forumdan Uzaklaştırıldı R3N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı Shadow.Man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya kötü örnek olmak istemem, herkesin farklı bi şekli var tabi. Ama ben hiç hata etmemişim öle diyim. Motor bi kere çok dengeli, dönüşlerde çok zorlanacaksın dediler, ne yavaş giderken ne hızlı giderken daha ilk günden beri hiç zorlanmadım. Bir de DD'nin kitabını aldım 3-5 gün önce, orada ters konra mı ne öle bi teknik okudum, belirli hızların üzerinde çok daha rahat dönüyorum.

    Bu motoru almanın bir avantajıda şu olmuş: Bir kere şehir içinde kimse sıkıştırmıyor! Arkada bir lastik varki 240mm, motor zaten uzun kocaman, ulan ben bulaşmayayım diyorlar herhalde. Daha trafikte taksi şoförleri dışında (alınmasın arkadaşlar ama ne yapayım) beni hiç rahatsız eden olmadı. Taksi şoförleri de (hepsi değil tabi) sırf problem çıkartmak için (nasıl bir ruh hali ise) püfürükten sorun yaratmaya çalışıyor, yok çok yakın geliyor arkamdan, durmuşum yanıma kaynamaya çalışıyor, önüme kırıyor falan. Ben zaten trafikten alışkın olduğum için, kıllık yapanın geçiyorum önüne, 20km ile gidiyorum, patlasın yamyam!
    yamyama cok güldüm , trafikte motosiklete karsı sorunlu tipler cok malesef , ufacık sey benim sahinimi nasıl gecer şeklinde olanlarmı ararsın baska türlüsünü mü herseyin yolunda olmasına sevindim .. bu arada kontra tekniğine ben beri get yöntemi diyordum ama artık cok kullanmıyorum

  6. #126
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Kimseyle muhatab olmayacaksın...Takmayacaksın..Sen yoluna gidiceksin..Ama biraz canlı gidiceksin...Ezmeye fırsat vermeyeceksin...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #127
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Alıntı Shadow.Man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya kötü örnek olmak istemem, herkesin farklı bi şekli var tabi. Ama ben hiç hata etmemişim öle diyim. Motor bi kere çok dengeli, dönüşlerde çok zorlanacaksın dediler, ne yavaş giderken ne hızlı giderken daha ilk günden beri hiç zorlanmadım. Bir de DD'nin kitabını aldım 3-5 gün önce, orada ters konra mı ne öle bi teknik okudum, belirli hızların üzerinde çok daha rahat dönüyorum.

    Bu motoru almanın bir avantajıda şu olmuş: Bir kere şehir içinde kimse sıkıştırmıyor! Arkada bir lastik varki 240mm, motor zaten uzun kocaman, ulan ben bulaşmayayım diyorlar herhalde. Daha trafikte taksi şoförleri dışında (alınmasın arkadaşlar ama ne yapayım) beni hiç rahatsız eden olmadı. Taksi şoförleri de (hepsi değil tabi) sırf problem çıkartmak için (nasıl bir ruh hali ise) püfürükten sorun yaratmaya çalışıyor, yok çok yakın geliyor arkamdan, durmuşum yanıma kaynamaya çalışıyor, önüme kırıyor falan. Ben zaten trafikten alışkın olduğum için, kıllık yapanın geçiyorum önüne, 20km ile gidiyorum, patlasın yamyam!
    Hata etmediğinizi düşünüyorsunuz ya, işte hata yapınca nasıl büyük bir hata ettiğinizi acı ama net bir şekilde anlayacaksınız... İnşaallah büyük bir hata yapmazsınız da sonra çok pişman olmazsınız... Herkes hata yapar, her zaman yapar... bundan kaçmanın yolu yok.. ne kullanırsanız kullanın, malesef er yada geç siz de yapacaksınız... Örneğin benzin istasyonunda yaptığınız gibi, tekrar geçmiş olsun...

  8. #128
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı Shadow.Man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya kötü örnek olmak istemem, herkesin farklı bi şekli var tabi. Ama ben hiç hata etmemişim öle diyim. Motor bi kere çok dengeli, dönüşlerde çok zorlanacaksın dediler, ne yavaş giderken ne hızlı giderken daha ilk günden beri hiç zorlanmadım. Bir de DD'nin kitabını aldım 3-5 gün önce, orada ters konra mı ne öle bi teknik okudum, belirli hızların üzerinde çok daha rahat dönüyorum.

    Bu motoru almanın bir avantajıda şu olmuş: Bir kere şehir içinde kimse sıkıştırmıyor! Arkada bir lastik varki 240mm, motor zaten uzun kocaman, ulan ben bulaşmayayım diyorlar herhalde. Daha trafikte taksi şoförleri dışında (alınmasın arkadaşlar ama ne yapayım) beni hiç rahatsız eden olmadı. Taksi şoförleri de (hepsi değil tabi) sırf problem çıkartmak için (nasıl bir ruh hali ise) püfürükten sorun yaratmaya çalışıyor, yok çok yakın geliyor arkamdan, durmuşum yanıma kaynamaya çalışıyor, önüme kırıyor falan. Ben zaten trafikten alışkın olduğum için, kıllık yapanın geçiyorum önüne, 20km ile gidiyorum, patlasın yamyam!

    Yanlış yaptığını düşünmüyorum....Doğru da diil ama insanın kendine olan özgüveni tam sa sorun yok....

    Nice adamlar var yıllardır kullanıyor ama bir gelişme yok..Gelişen tek şey altlarındaki motorları....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  9. #129

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 K1200S, 2010 R1200GSA
    Alıntı ilnapoli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hata etmediğinizi düşünüyorsunuz ya, işte hata yapınca nasıl büyük bir hata ettiğinizi acı ama net bir şekilde anlayacaksınız... İnşaallah büyük bir hata yapmazsınız da sonra çok pişman olmazsınız... Herkes hata yapar, her zaman yapar... bundan kaçmanın yolu yok.. ne kullanırsanız kullanın, malesef er yada geç siz de yapacaksınız... Örneğin benzin istasyonunda yaptığınız gibi, tekrar geçmiş olsun...
    Ya ben hata yapmayacağım demedim ki, aldığım motor hata değilmiş dedim bence. Daha küçük cc'li motorlada hata yapabilirsin, hayabusa'ylada hata yapabilirsin. Hata herkes, her motorla, her zaman yapabilir. Burada dikkat edilmesi gereken nokta, benim aldığım motor benim için yanlış bir motor değilmiş.

    Budur.

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yanlış yaptığını düşünmüyorum....Doğru da diil ama insanın kendine olan özgüveni tam sa sorun yok....

    Nice adamlar var yıllardır kullanıyor ama bir gelişme yok..Gelişen tek şey altlarındaki motorları....
    Bu topic'i ilk açtığımda da yazdım, ben zaten hız meraklısı, yarış meraklısı bir adam değilim. Arabada da değilim, bunda da değilim. Ne güzel söylemişsin adam yıllardır kullanıyor ama kendini geliştirmiyor. Ben sürekli kendimi geliştirmeye çalışıyorum, okuyorum, buraya yazıyorum, video'lar izliyorum.

    Babam arabayı ilk verdiğinde (ehliyet aldıktan sonra) demişti ki, "ne zaman kendini tamam ben işi kaptım, süper kullanıyorum dersin, o zaman kaza yaparsın". Araba kullanırken aynen bu oldu, bir zaman geldi, ben artık çözdüm bu işi dedim. O günden sonra çok daha dikkatli kullandım arabayı. Allah'a şükür 17 senelik şoför hayatımda toplam 5 tane kazam vardır onlarda çok ufak, büyük kazam hiç hok. İnşallah olmazda.

    Alıntı R3N adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yamyama cok güldüm , trafikte motosiklete karsı sorunlu tipler cok malesef , ufacık sey benim sahinimi nasıl gecer şeklinde olanlarmı ararsın baska türlüsünü mü herseyin yolunda olmasına sevindim .. bu arada kontra tekniğine ben beri get yöntemi diyordum ama artık cok kullanmıyorum
    Küfür etmeme babında ben yamyam kullanırım hep, alıştım artık Hem kimseyi kırmıyorum, hemde mesaj yerine ulaşıyor
    [B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
    Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...

  10. #130
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Alıntı Shadow.Man adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Budur.
    Biz ne desek boşmuş zaten.. siz kendinizi öyle bir inandırmışsınız ki... Kim ne derse desin aynı düşünceyi savunacağınız ortada...

    Güzel motorunuz var güle güle binin... arada sırada bu forumda hata yapan insanların mesajlarına da bir göz atın ama, belki bi şeyler değişir yargılarınızda...

  11. #131
    tororosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    drz 400
    hocam yanlış doğru secim sizin ama bende kendi düşüncem ve tecrubeme dayaqnarak diyorumki önce eğitim almalısınız yani daha küçük ve ucuz bir motorla ve tecrubeli bir eğitmenden ,birbaşka tarafı hem motorunuza yazık hem size ,
    sizin motorunuz özel ve güçlü bi makıne düştünde küçük bi düşme dahı hem sizin hem motorunuzun canı acıcaktır,
    bence abi, albi küçük makıne bın Harley iniz şimdilik garajda dursun sonra paşalar gibi binersiniz
    teşekkürler

  12. #132

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 K1200S, 2010 R1200GSA
    Alıntı ilnapoli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz ne desek boşmuş zaten.. siz kendinizi öyle bir inandırmışsınız ki... Kim ne derse desin aynı düşünceyi savunacağınız ortada...

    Güzel motorunuz var güle güle binin... arada sırada bu forumda hata yapan insanların mesajlarına da bir göz atın ama, belki bi şeyler değişir yargılarınızda...
    Ben hata yapmayacağım demiyorum, bir şekilde seninle anlaşamadık. Bir savunma yapmıyorum dikkat edersen, senin söylediğine katılıyorum, hata yapılır diyorum. Forumu da bayadır sürekli takip ediyorum zaten.

    Neyse, bazen frekanslar tutmayabiliyor, önemli değil. Yorumların için teşekkürler.

    Alıntı tororosso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam yanlış doğru secim sizin ama bende kendi düşüncem ve tecrubeme dayaqnarak diyorumki önce eğitim almalısınız yani daha küçük ve ucuz bir motorla ve tecrubeli bir eğitmenden ,birbaşka tarafı hem motorunuza yazık hem size ,
    sizin motorunuz özel ve güçlü bi makıne düştünde küçük bi düşme dahı hem sizin hem motorunuzun canı acıcaktır,
    bence abi, albi küçük makıne bın Harley iniz şimdilik garajda dursun sonra paşalar gibi binersiniz
    teşekkürler
    Tororosso, önerin için teşekkürler. Bu konuyu ilk 3-4 sayfada işledik zaten. Beni bir süredir takip eden arkadaşlardan biri sonuç olarak hata mı yapmışsın, şimdiki düşüncen nedir diye sordu, onu cevapladım. Harley zaten garajda duruyor - kullanmadığım zamanlarda -

    Ayrıca, özel ders dahil, her türlü eğitim almaya devam ediyorum kendi motorumla, önerilerin için tekrar teşekkürler.
    [B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
    Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...

  13. #133
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Haklısınız bir türlü anlatamadık birbirimize ne demek istediğimizi.. Benim de asıl demek istediğim kısaca, hata yapacaksınız nasılsa demek değildi... Demek istediğim hata zaten yapacaksınız hatta acemiyken belki biraz daha fazla yapacaksınız.. işte o yüzden acemiyken küçük motorlarla hata yapmak, tehlikeyi azaltacaktır demeye çalışıyorum...

    umarım şimdi olmuştur Yani şimdi 140 kg'lik bir 250 cc'lik motorla düşmek var bi de 250 kg'lik 1000'lik bir motorla... arada kesin fark olacaktır... motor üzerinizde kalacaktır, hızınız daha fazla olacaktır vs vs..

    o yüzden asıl amaç, hata yapmaya daha meyilliyken örneğin acemiyken.. kaza riskini minimuma indirmek daha doğru olur.. yani tüm mesele bu...

  14. #134

    Üyelik
    03 Aralık 2006
    Şehir
    adana - ceyhan
    Motosikleti
    Dorado Akida 125 cc Scooter
    motorlar konusunda limitleri bilip hesaplı riskleri ona göre aldıktan sonra agresif karakterli motorlar dışında istenilen motorlara teorik ve uygulamalı eğitimle kullanılabileceğini düşünüyorum. shadow.Man arkadaşımız bu konuda iyi bir örnek bence. motor almadan önce bir süre eğitim alıp motora başlamış bunun yanında bütün motorcuların olması gerektiği gibi kendisinin bilgi ve görgüsüne katkı yapacak oluşum içinde.
    insanın başkası için konuşması kolay kendisi için konuşması zor olsada kendim için söyleyebileceğim düşük cc scooter ile başladım uygulamalı eğitim almadığım için bir yıl içinde genellikle frenaj hatası nedeni ile 8 kez kadar düşme kazası geçirdim. şu anki bilgi ve becerim olsa yine 125lik motorla başlardım maddi ve bilgi anlamda şu an yüksek cc motor kullanacak durumda olduğuma inanmıyorum
    bu süre içinde öğrendiğim, herkesin öğrenme süresi farklıdır süre kişiden kişiye değişeceği için bilen birisi ile başlamak her zaman daha emniyetli olacaktır
    rüzgarınız ve keyfiniz bol olsun
    Mesaja Ek: aynı zamanda aynı marka ve model olsada motorların kendine özgü karakterleri olduğunu düşünüyorum o nedenle kimse ile motor alışverişi yapıp riske girmiyorum.
    [CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
    motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]

  15. #135

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 K1200S, 2010 R1200GSA
    Alıntı ilnapoli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Haklısınız bir türlü anlatamadık birbirimize ne demek istediğimizi.. Benim de asıl demek istediğim kısaca, hata yapacaksınız nasılsa demek değildi... Demek istediğim hata zaten yapacaksınız hatta acemiyken belki biraz daha fazla yapacaksınız.. işte o yüzden acemiyken küçük motorlarla hata yapmak, tehlikeyi azaltacaktır demeye çalışıyorum...

    umarım şimdi olmuştur Yani şimdi 140 kg'lik bir 250 cc'lik motorla düşmek var bi de 250 kg'lik 1000'lik bir motorla... arada kesin fark olacaktır... motor üzerinizde kalacaktır, hızınız daha fazla olacaktır vs vs..

    o yüzden asıl amaç, hata yapmaya daha meyilliyken örneğin acemiyken.. kaza riskini minimuma indirmek daha doğru olur.. yani tüm mesele bu...
    Ok, şimdi mesaj alınmıştır Doğru söylüyorsun kardeş, buna söylecek bir şey yok. Saygıyla eğiliyorum.

    Alıntı TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorlar konusunda limitleri bilip hesaplı riskleri ona göre aldıktan sonra agresif karakterli motorlar dışında istenilen motorlara teorik ve uygulamalı eğitimle kullanılabileceğini düşünüyorum. shadow.Man arkadaşımız bu konuda iyi bir örnek bence. motor almadan önce bir süre eğitim alıp motora başlamış bunun yanında bütün motorcuların olması gerektiği gibi kendisinin bilgi ve görgüsüne katkı yapacak oluşum içinde.
    insanın başkası için konuşması kolay kendisi için konuşması zor olsada kendim için söyleyebileceğim düşük cc scooter ile başladım uygulamalı eğitim almadığım için bir yıl içinde genellikle frenaj hatası nedeni ile 8 kez kadar düşme kazası geçirdim. şu anki bilgi ve becerim olsa yine 125lik motorla başlardım maddi ve bilgi anlamda şu an yüksek cc motor kullanacak durumda olduğuma inanmıyorum
    bu süre içinde öğrendiğim, herkesin öğrenme süresi farklıdır süre kişiden kişiye değişeceği için bilen birisi ile başlamak her zaman daha emniyetli olacaktır
    rüzgarınız ve keyfiniz bol olsun
    Mesaja Ek: aynı zamanda aynı marka ve model olsada motorların kendine özgü karakterleri olduğunu düşünüyorum o nedenle kimse ile motor alışverişi yapıp riske girmiyorum.
    Yorumlar için teşekkürler Tuğrul kardeş. Eğitim aldım motoru almadan önce ama aldıktan sonra da bırakmadım, şimdi özel ders alıyorum kendi motorumla. Ani fren çalışmaları vb gibi şeyler yapıyoruz, bu da çok faydalı oluyor tabiki. Bir de derste hep çok yavaş, rölantide kullanılıyor motor, ki motor ne kadar yavaş, hakimiyet o kadar zor. Bu da daha bir tecrübe kazandırıyor açıkçası.

    Selamlar.
    [B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
    Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...

  16. #136
    MadEnd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NT 700 Deauville - CB125E
    Size defalarca söylenmiş ama bende aynı seyi söylicem hem daha rahat acemilik atmak hem Muhteşem aletinizi ayak işlerinde filan kullanmamak için bir tane 250 lik çin chooperlarından alın.Bu motor sayesinde her zamanda Harleyinizin değerini anlarsınız.Size tavsiyem 2.el Regal Raptor 250e-9 almanızdır.3500 e filan alırsınız.Bende var vede çok memnunum.İyi sürüşler
    YAMASAKİ

  17. #137
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    shadow,
    sen kimseyi dinleme. kendin icin zaten en dogru noktaya varmis, "ben bu aleti alarak hata etmedim" demissin. gerisi bos laf.

    "hata ne de olsa yapilacak bari kücük motorla olsun" mantigi mantik degil aslinda. yapilacak hataya bakar ki öldürücü hatalarin hic birinin dogrudan motor gücüyle alakasi yok. en önemli sey sürücünün kendisini bilmesi....

  18. #138

    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    DRAGSTAR CLASSİC
    Arkadaşlar selam;
    Ben hala motor cc sinin kullanımla hiçbir alakası olmadığını düşünüyorum. Özellikle dün 2 saat kadar Dragstar ımı kullandıktan sonra. Zira motorumdan inip dinlenirken vay be dragstara bak diyorum ama üzerindeyken dragstaramı yoksa mobiletemi biniyosun hiç anlaşılmıyor. Tabii çekişi, sesi vs.. bunlar farklı. Yani demek istediğim sürüş mantığı aynı hepsi için. O yüzden bence insan beğendiği motoru almalı diye düşünüyorum. Shadow man sende öyle yapmışsın. Bence hiçbişey düşünmeden keyfini çıkar...

  19. #139
    ilnapoli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arıyor
    Neyse küçük motor büyük motor tartımaşmasını daha fazla uzatmayacağım zaten defalarca konuşuldu bu konu. Herkesin düşüncesi farklı, sonuçta tek istediğimiz insanların ne malına ne da canına bir zarar gelmesi, tavsiyelerimiz da umarım bu yönde algılanıyodur..

    Yalnız sizi uyarmak istediğim bir konu daha var. Motosiklette kaza riski tamam ben bu işi öğrendim dediğiniz an kat ve kat artıyor. Genelde de bu süre motosikletinize alıştıktan hemen sonra oluyor yani 1000-2000 km içerisinde.. Sakın böyle bir gaflete düşüp riskinizi arttırmayın... Tecrübe konusu ne kadar kişiden kişiye değişse de 10.000-20.000 km'ler bile aslında büyük tecrübeler değil.. O yüzden bu acemilik safhasını mantığınızda ne kadar uzatırsanız sizin için o kadar iyi olur..

  20. #140

    Üyelik
    10 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2008 K1200S, 2010 R1200GSA
    Alıntı ilnapoli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neyse küçük motor büyük motor tartımaşmasını daha fazla uzatmayacağım zaten defalarca konuşuldu bu konu. Herkesin düşüncesi farklı, sonuçta tek istediğimiz insanların ne malına ne da canına bir zarar gelmesi, tavsiyelerimiz da umarım bu yönde algılanıyodur..

    Yalnız sizi uyarmak istediğim bir konu daha var. Motosiklette kaza riski tamam ben bu işi öğrendim dediğiniz an kat ve kat artıyor. Genelde de bu süre motosikletinize alıştıktan hemen sonra oluyor yani 1000-2000 km içerisinde.. Sakın böyle bir gaflete düşüp riskinizi arttırmayın... Tecrübe konusu ne kadar kişiden kişiye değişse de 10.000-20.000 km'ler bile aslında büyük tecrübeler değil.. O yüzden bu acemilik safhasını mantığınızda ne kadar uzatırsanız sizin için o kadar iyi olur..
    İlnapolli kardeş, tavsiyelerini artık doğru yönde algıladığımı düşünüyorum, tekrar teşekkürler. Uyarı konusunda ise, 3-4 mesaj yukarıda yazdığım gibi:

    Alıntı Shadow.Man (Ben yani) adlı üyeden alıntı
    Babam arabayı ilk verdiğinde (ehliyet aldıktan sonra) demişti ki, "ne zaman kendini tamam ben işi kaptım, süper kullanıyorum dersin, o zaman kaza yaparsın". Araba kullanırken aynen bu oldu, bir zaman geldi, ben artık çözdüm bu işi dedim. O günden sonra çok daha dikkatli kullandım arabayı. Allah'a şükür 17 senelik şoför hayatımda toplam 5 tane kazam vardır onlarda çok ufak, büyük kazam hiç hok. İnşallah olmazda.
    Yani arabadan tecrübeliyim, motorda da aynı şekilde devam edeceğim.
    [B][I]Önce Eğitim[/I][/B] :cat:
    Yapılan son araştırmalara göre insanların 4'te 3'ü, dünya nüfusunun %75'ini oluşturuyormuş... Ben emin değilim...


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 5678 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)