Birkaç mesaj üstteki bir "arkadaş" da benzer şey söylemiş. Aslında doğru bir anlamda.
Motosiklet zaten tehlikeli bir araç. Ha düştüm ha düşeceğim derken, en baştan yüksek cc'li bir motor alıp baştan düşmek daha iyi
Ben bu mantığı anlamıyorum ve anlamayacağım. Doktor size bir reçete yazsa. 10 ilaç olsa. Önce A serisi olan 5 ilacı kullan, sonra B serisi olan 5 ilaca geç dese. Bu ilaçların da bir tanesi 1 hafta süreli kullanılsa. Siz ne de olsa B ye geçeceğiz diye, direkt B ile başlar mısınız?
Motosiklet de en az doktorun önerdiği ilaç gibi hayati bir konudur. Her şeyi tam yapmazsanız, müsait bir şarampole yuvarlanma riskiniz ve sollama yaptığınız an karşınıza çıkan bir kamyona arkadan yapışma riskiniz fazladır.
Kullanmaya başlayacağınız motosiklet (yani cruiser'lar), oturuş pozisyonları nedeniyle zordur. Tekerlerin arası mesafe fazla, ve ön tekerin yüzeye yaptığı açı geniş olduğu için diğer motosikletlerden daha farklı viraj kabiliyetleri vardır. Zaten genel karakteristik özellik olarak da normal motosikletlerden farklıdırlar. (Aynı şekil de SS'ler için de geçerli durum bunlar).
İşini ciddi şekilde yapan hiçbir kurum, SS ya da cruiser'ı başlangıç motoru olarak önermez.
Unutmayın motosiklet al-sat işinde yapacağınız zararı çalışarak ödersiniz; ancak kırık bir bacak, kol, omuzla ne çalışabilirsiniz ne de hastane masrafınızı ödeyebilirsiniz.
Ayrıca şunu da anlamıyorum. Bizim Türk insanı forumun yararını anlayamadı gitti. Forum dertleşeceğiniz bir yer değil bilgileneceğiniz bir yerdir. Bir şeyi aldıktan sonra değil, almadan önce danışırsınız.