yazilanlara bakarsan cogu kisi benimde diyecegim gibi 2. el kucuk cc bi motor al elin ayagin isinsin , hemen 1100 cc nin acelesi yok demis.Bunlari bu kadar cok adam diyorsa elbette bi bildikleri wardir , haa almazsan hd ilede yaparsin
(kisisel beceriye bagli) ama bu cok riskli ve tehlikeli olur , bu yuzden bende kullanmadan once kendini 2. el 150 ,200 cc lik bi motorda pisirmeni tavsiye ederim, simdiden kolay gelsin hayirli olsun...
vala dostum en guzelını yapmısın kalkıp kucuk cc lı bı motor alsaydım bence sıkılırdım.olsun yavaş yavaş kabarsın işi sanırım yaşında buyuk irisinde sana cruser yakışır
aynı zamanda kımse fıkrımı degıstıremez.motor ve araba konusunda erkek ve bayan farklılığı o kadar cok varkı dılımde tüy bıtmez! kaç defa kazalardan sıyrılıyorum tecruben ıle ve bunları bana yasattıran hep nedense bayanlar oluyor!
abi harley almışsın ya ne diyim hayırlı uğurlu olsun sen ver onu bana düşük cc li bi tane al alışana kadar ben biniyim ona abi sen trfiğe kapalı bir yerde alıştırmalarını yap alışırsın çok dikkatli kullan hayırlı olsun tekrar kazasız belasız inşallah
:bounce:
hayırlı olsun
valla bende venox su aldığımda cok zorlandım alışana dek ben 14 senedir biniyordum motosiklete seninki kadar büyük olmasada ben zorlandım ama ilk önceleri yavaş yavaş binerek alıştım sende alışırsın
sen şimdi kücük cc motor alsan bu büyük motora gectiğinde gene aynı sıkıntıyı yaşayacak sın
sen dediğin gibi boş bir yerde alıştırma yap en mantıklısı bu
kazasız belasız günler dileğiklerim le.
hayırlı olsun abicim
bende başlangıçta ufak motorla başladım yaklaşık 1 sene kullandıktan sonra cuizer e geçtim ve ufak motorla başlamanın faydalarını görüyorum bazen bile zorlandığım anlar oluyo demek direk cruizer e geçseydim baya bi zorlanacaktım eğitim aldığınızı yazmışsınız oda bi yerde faydalı yinede ufak bi motorla kendinizi biraz pişirin derim kazasız şürüşler..
Kusura bakmayın ama bana biraz şaka gibi geldi bu olay.
Tam satın aldığınız gün siteyi keşfetmiş olmanız.
Neyse biz yine fikrimizi söyleyelim... Bence de 3-5 bin ytl lik bir motor alıp birkaç ay kullansanız edeceğiniz maddi zarar kazanımlarınız yanında devede kulak olur. Gerçi ikinci motor için bile biraz baba bir model ama. Olmadı bir tane de Hyosung GV 650 alın, tam pratik yapılacak motor sizin motora göre...
yaw senınde örnek verdıgın motora bak yada başlangıç olarak.şaka gıbı geldı senınkıde bana cok hızlı gıden bı motor o.ayrıca adam harley almış şimdi hyosung nereee harlay neree.bence en guzelını yapmış harley amerıca.bı bıraz şeye benzedı zengının malı züğürtün cenesini yorar dıye
Örnek verdiğim motor ile almış olduğu motoru görmüş olsan böyle demezdin herhalde...
Hayırlı olsun
Zorlanacağınız kesin, ama 4 yıl ciddi özlem çekip aldığınıza göre bu işi çözecek azminiz vardır. Eğitim alın, bol bol kendi tecrübenizi geliştirecek alıştırma sürüşleri yapın, frenleme denemeleri yapın, yani anlayacağınız işiniz gücünüz boş zamanlarınızı motorunuzla geçirmek olsun ben başaracağınıza düşünüyorum. Kolay gelsin ve kazasız belasız sürüşleriniz olsun
Poturdak
Ben cruiserların zor sürülen motorlar olduğu savına pek inanmıyorum. Virajlarda zorlanıldığı doğru ama en rahat oturuş pozisyonu bizim motorlarımızda ve yorulmadan daha uzun yol alınabilmekte.
Shadow Man gerçekten çok mantıksız bir karar vermişsin (affına sığınıyorum). Birden 1100 cc bir aletle motor camiasına girmek, çok büyük bir tehlike. Sana tavsiyem birçok arkadaş gibi en azından 150cc -250 cc. cruiser bir makina alıp/kiralayıp/vs. ne şekilde olursa olsun kullanman ve pratik yapman (keeway superlight önerebilirim, bence ii bir başlangıç motoru, a'dan z'ye öğretir sana, hız da yapmıyor, 2.elleri de çok ucuz), ayrıca ehliyetsiz isen kesinlikle Harleyinle dolaşma, dikkat çekiyor, acemisin kesinlikle durdurulursun ve motorun bağlanabilir.
[FONT="Fixedsys"][I]My mOtO LoVé is indescribablé ..! [/I][/FONT]
Hazır toplanmışken bende merak ettim doğrusu şu cruiser meselesini. Ben de boyum kısa olduğundan cruiser motorlar ile başlamayı düşünüyordum.
Biraz daha aydınlatabilir mi bilen arkadaşlar neden kötü başlangıç olacağını?
Hayırlısı olsun, kazasız belasız inşallah..
Abı bıraz fazla bı zıplama olmus bu Scooter tecrubesınden sonra o CC ve hacıma gecmek neyse almıssın artık Allah hakkında hayırlısını yazsın ne dıyelım umarım kaza bela yapmadan alısır tanırsın motorunu
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
beyefendi kusura bakmayınız , şöyle bir söz vardır , düşen motorcular vardır bir de henüz düşmemiş olanlar siz ne yazıkki harley ile düşecek olanlardansınız aman korumalarınıza hızınıza vesairenize dikkat edinde üzülmeyelim
sevgili avcı , yeni aldığım motorumla henüz sadece 150 km yol tecrübem varken bugün bir anlık da olsa 200 km/saat gördüm , ve inan bana hic zor deil sadece gaz kolunu cekiyosun ama su var bu tecrübesizlikle sağdaki kamyonlardan herhangi birinin o anda lastiği patlasa şoför uyusa bişey olsa , mefta olursun . gsr , vfr arkadaşların 130 km/saat hızla giderken "zorlanmadan" sıfır km/saat hıza, kaç metrede duruyorlar, onları yazda ona göre tartışalım.. çok basit bişeymiş gibi insanları yanlış yönlendirmeyin lütfen
------------------------------------------------------------------------------------------------
yeni baktım motorunuzun kuru ağırlığı 289,9 kg imiş benzin de doldurdunuz diyelimki 300 kg , daha önce hiç 300 kg ağırlığı sağa yada sola yatarken üzerinde oturup ayaklarınızdan kuvvet alarak dengede tutmaya çalışmış mıydınız konuya birde motor alıyor olmanın dışında bu yönlerden bakınız
kabuto olayı aslında çok güzelce açıklamış ..burda çözüme gitmek lazım zaten arkadaş motoru almış ..tüh yazık demektense şu andan itibaren neyi yapması konusunda yol gösteren ve bunu mantıklı cümlelerle açıklayan arkadaş kabuto olmuş..maddeler halinde sıraladıklarına aynen katılıyorum
defalarca dedik hatta dediğimizi kanıtladık ama hala aynı zihniyet devam ediyor ..amerikada trtafik polisleri ağırlığı bu arkadaşın aldığı harleyden çok daha fazla olan harleylerle eğitim alıp trafiğe çıkıyo(1800cc).. motorlu polis ve jandarmalarda (Türkiye"de )aynen öle, seçim yapılırken deneyim aranmıyo.. verilen ciddi eğitim sonrası her türlü motoru kullanabiliyorlar ..
hatta ve hatta bizim eğitimsiz edindiğimiz tecrübelerden doğan ve artık zamanla oturmuş olan yanlışlarımızı bu eğitimle başlayanlar hiç yaşamıyo ..ağaç yaşken eğilir atasözüde buna en iyi örnek ..
arkadaşım
her şeyden önce harleyin çok beğendiğim motorlarından birini tercih etmişsin .. muhteşem bir eksoz görüntüsü var..yamaha roadstar ve gv650 den de iri ama estetik bir görüntü..
sana tavsiyem bmw rider acedemy, honda veya emok gibi ileri sürüş teknikleri eğitimi veren kuruluşlardan eğitim alman ...saydığım kuruluşlar öle göstermelik değil ciddi eğitim veren kuruluşlardır..
saydığım tüm eğitim merkezlerinin web adresleri mevcuttur..
aman sen ne yaptın ..tüh tüh demektense çözüm üretmek bu safhadan sonra olayın en uygun gidişatı hakkında bilgi vermek en akıllıca olanı ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
hah bbrr arkadaş ın dediğini demek istemiştim ben de. Ama bu eğitimlere ek olarak kişinin kendini eğitime-kampa alması önemli
Poturdak
ABİİİİİ paran çoksa banada alsanyaa ne okadar para vermişsin motora ilk defa alıyon ya kaza yapsan ne olcak sen yapmasan kamyon gelse sana çarpsa haaa abii al ufak motor paran çok zaten kullan kullan ver bana sen git ozamn custom-cooper all kendine özel yaptır ozamn hata yapmışsın ama hayırllı olsun kazasız sürüşler abiii çok dikkat et
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)