Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Alarm taktıralım mı tüm motorlara ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    stenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    değişik segmentlerde var
    Alarm taktırmak işe yararmı beyler ben bu işe hiç özenmiyorum ama bir şeyler yapmak lazım motorların nasıl çalındığı üzerinede konuşalım mümkün olur ise .

    Alarm taktıranlar memnun mu ?


    ******************************************
    + Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
    + Foruma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
    + Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
    + Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
    + Şikâyetler için... info@motosiklet.net
    ******************************************


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    evet bayağı yararı oluyor meraklı motordan anlamayan kişişer motorun sağını solunu bızıklayanlar elleyenler alarm çaldımı tırsıyorlar motoru karıştırmıyorlar
    bana 50 ytl'ye mal oldu tavsiye ederim.

  3. #3
    doziz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    e_erdun teknolojisinden biraz bahseder misin özellikle motor için mi?

  4. #4
    Süper Moderatör (eyong) Olcay Avşar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    Honda NC 750X
    Motoru kurcalayanlar ve çocuklar için etkili olur, hırsız içinde caydırıcıdır ama eğer adam senin motoru çalmak isterse alarm sorun değil zaten. Hem motoru çalıp gitse ve giderken alarm bas bas bağırsada hangimiz adamı çeviririz "arkadaşım nie ötüyo bu? çaldın mı yoksa" diye? Sadece alarma güvenmeyin kilit zincir filanda takın, adamlar (yada o..... çocukları) immoblizer li son model arabaları çalıyor...
    Kimsenin başına gelmesin dilekleriyle...
    "normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"

  5. #5
    MeTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2005
    Şehir
    Antalya / Merkez
    Motosikleti
    Artık Yok ama Olacak ...
    Ya bırakın alarm taktırdım her motor suyu gördüğünde alarm bozuluyo bence hırsızla uğraşmak alarmla uğraşmakan daha kolay
    Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerinide Seveceksin.

  6. #6

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    alarm kutusunu su görmeyen yan kapak içine konuldu ses veren aparatıda hava filitresi yanında iki kablo sinyallara bağlandı aküden elektrik alındı şase kablosu bağlandı suda ıslanma ihtimali hiç yok dışarıdan alarm varmı yokmu belli olmuyur evet motorsiklet için yapılmış
    motora birinci dokunuşta üç sefer çalıyor ikici dokunuşta artık akü bitene kadar çalar kumandayla kapatmazsan gerçekten kuracalayanlar ve çocuklar için çok etkili

  7. #7
    motorcuemrah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    eskişehir gibi dandik bi yerden
    ben bir tanıdığıma yaptım.şifre kodlu anahtarlama. şifre girilip kilitlendiği zaman motorun akü ile ilişkisi kesiliyor. şifreyi girmeden çalıştırılması mümkün değil devre kutusu sağlam olursa tabiki bide hırsızın motor dan değil elektronik ten anlaması lazım bu devre el yapımı ve benim üretimim olduğu için istediğim gibi şifreleyebilirim. geceleri park yerinde çalınmalara önlem olmayabilir ama gündüz insanların arasında götürmeleri mümkün değil şifreyi unutsam ben bile götüremem yani... inşallah kendi motorumu alınca (çok yakında) daha da geliştiricem. (elektronik mühendis adayıyım)

  8. #8
    mertserpen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    vstrom
    Alıntı e_erdun adlı üyeden alıntı
    alarm kutusunu su görmeyen yan kapak içine konuldu ses veren aparatıda hava filitresi yanında iki kablo sinyallara bağlandı aküden elektrik alındı şase kablosu bağlandı suda ıslanma ihtimali hiç yok dışarıdan alarm varmı yokmu belli olmuyur evet motorsiklet için yapılmış
    motora birinci dokunuşta üç sefer çalıyor ikici dokunuşta artık akü bitene kadar çalar kumandayla kapatmazsan gerçekten kuracalayanlar ve çocuklar için çok etkili
    nereden temin edilebilir sizin alarm, her model e uygun mu? bilginiz var mı?

  9. #9
    kotumuren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Jinlun 150-5 (Mavi) :)
    Alıntı e_erdun adlı üyeden alıntı
    alarm kutusunu su görmeyen yan kapak içine konuldu ses veren aparatıda hava filitresi yanında iki kablo sinyallara bağlandı aküden elektrik alındı şase kablosu bağlandı suda ıslanma ihtimali hiç yok dışarıdan alarm varmı yokmu belli olmuyur evet motorsiklet için yapılmış
    motora birinci dokunuşta üç sefer çalıyor ikici dokunuşta artık akü bitene kadar çalar kumandayla kapatmazsan gerçekten kuracalayanlar ve çocuklar için çok etkili
    Hocam sen senin alarmı jinlun servisine mi taktırdın ??yoksa senin bildiğin bir yeremi...
    Bayideki eleman bana alarmın uymama olayı olabilir falan diye birşeyler zırvaladı..
    ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....

  10. #10
    Moderatör (forrap) Tuncer Sezen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Beyler bende düşünüyorum alarm taktırmayı ama servisteki eleman (ASYA MOTOR) elektrik aksamının alarm takılırsa garanti dışı kalacağını söyledi Bu mümkünmüdür???

  11. #11

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    alarmı merkez mah naldöven sk.no:3 g.o.paşa havuzbaşı ilk okulu arkası serkan motor mehmet usta tel:0212 563 69 07 taktı ilgilenen arkadaşlara

  12. #12
    ReNoN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Haziran 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW R1150 GS
    gecen gun mehmet usta bi twister a alarm takiodu...cok babacan bi adam kendisi...

    e_erdun, ben ordayken bi jinlun gecti cok modifiyeli bisiydi senin miydi o makina?
    Manic Depression Is Touching My Soul...

  13. #13
    crazy_devil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    DENIZLI
    Motosikleti
    MONDIAL MCT 250
    ya arkadaşlar bende mondial 250 mct adayıyım ve aldıktan sonra ilk işim alarm taktırmak olucak.ancak motorun orjnalinde varmı yokmu bilmiyorumj.bi de alarm takılınca motorun,yada motorunun şu aksamı servişs dışı kalır die bi olay olurmu yafs.alla alla ya.umarım bu konularda beni bilgilendirirsiniz.sevgi ve saygılatımla...

  14. #14

    Üyelik
    14 Nisan 2005
    Şehir
    BANDIRMA
    Motosikleti
    Haojin 125T
    Alıntı forrap adlı üyeden alıntı
    Beyler bende düşünüyorum alarm taktırmayı ama servisteki eleman (ASYA MOTOR) elektrik aksamının alarm takılırsa garanti dışı kalacağını söyledi Bu mümkünmüdür???
    Yok öyle birşey burada herkes bayiye taktırıyor.
    Şimdilik SCOOTER ama büyüyünce TRANSALP olacak...


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler