Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Cbf 250 Satip Cbf 500 Almak Istiyorum Sizce Mantiklimi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    WarrioR SakO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    evet arkadaslar cbf 250 min artık kücük geldigini düsünüyorum onu satıp cbf 500 almak sizce mantıklımı
    DREAM OF POWER SAKO


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    bence degil.

    ilk önce sunu söylemek istiyorum: türkiye'den azicik farkli olarak almanya ve avusturyada 500cc'nin altindaki motorsikletlere gercek anlamda motorsiklet olarak bakmiyorlar. hatta 500cc'lik motorlar bile cok ciddi alinmiyor.

    simdi, cbf250'den cbf500'e gecmek gercekten büyük adim. cbf500 daha büyük daha agir ve daha güclü. daha önce boyut ve agirligin etkisini ciddiye almayan olduysa ilk firsatlarinda 250cc'lik motorsiklet ile dar bir sekiz (2m x 4m) ve hemen ardindan ayni manevrayi 500cc'lik motorla yapmayi denesinler - ayak yere degmeyecek! hazir daha büyük motorsiklete gecmeye karar vermisken bence en az 600cc'lik motor almaya calis. ama bunun tehlikelerini de iyi düsün. motor gercekten(!) güclü olacak. yani güclü derken zorlanmadan bir porsche 911 carrera'yi kalkista gececek kadar güclü demeye calisiyorum. bunun belli bir sorumlulugu var. eger, benim gibi "abi, ben arada cildirip otobanda 220km/h gitmek isteyebilirim" dersen belki cbf500'de kalmak daha iyi olacaktir.

    kendi cbf500ümü gercekten seviyor olmama ragmen bazen "niye az kullanilmis bir hornet600 almadim laaaaaan????" diye de düsünmüyor degilim...

  3. #3
    banro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2003
    Şehir
    MUGLA
    Motosikleti
    CGL125-CBX250-XL700-CBF150-GW250
    Kullanacağın yere göre uygun olanı seç.Şehir içinde veya yolu bozuk ortamda kullanacaksan hiç gerek yok.Otobanda hız yaparım veya şehirde havamı basarım diyorsan Predetor kardeşimizi dinle. Az değil 13 milyar fiyat var.

  4. #4
    tororosso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    drz 400
    kardeş topik yerinde açmışın bilgili vede tecrubeli arkadaşlar yardımcı olacaktır ,250 cc den 500 cc çok fark var iyi düşünmen gerek ,
    bende gs 500 var 45 beygir küçükdeğil yeterince güçlü vede kuvvetli , benim önerim 250cc de bırazdaha pişmen inan cokzor büyük makine hata payın sıfır olmalı

  5. #5

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Alıntı Predator[23rd] adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence degil.

    ilk önce sunu söylemek istiyorum: türkiye'den azicik farkli olarak almanya ve avusturyada 500cc'nin altindaki motorsikletlere gercek anlamda motorsiklet olarak bakmiyorlar. hatta 500cc'lik motorlar bile cok ciddi alinmiyor.

    simdi, cbf250'den cbf500'e gecmek gercekten büyük adim. cbf500 daha büyük daha agir ve daha güclü. daha önce boyut ve agirligin etkisini ciddiye almayan olduysa ilk firsatlarinda 250cc'lik motorsiklet ile dar bir sekiz (2m x 4m) ve hemen ardindan ayni manevrayi 500cc'lik motorla yapmayi denesinler - ayak yere degmeyecek! hazir daha büyük motorsiklete gecmeye karar vermisken bence en az 600cc'lik motor almaya calis. ama bunun tehlikelerini de iyi düsün. motor gercekten(!) güclü olacak. yani güclü derken zorlanmadan bir porsche 911 carrera'yi kalkista gececek kadar güclü demeye calisiyorum. bunun belli bir sorumlulugu var. eger, benim gibi "abi, ben arada cildirip otobanda 220km/h gitmek isteyebilirim" dersen belki cbf500'de kalmak daha iyi olacaktir.

    kendi cbf500ümü gercekten seviyor olmama ragmen bazen "niye az kullanilmis bir hornet600 almadim laaaaaan????" diye de düsünmüyor degilim...
    Çooookkk doğru demişsin.Bu gün almayı düşündüğüm 2005 model ve sadece 5000 Km'de ki Hornet 900'ü gördüm,denedim,eridim,bittim,dağıldım resmen...

    O 110 beygirden çıkan müthüş tok sesi duyunca insan çok garip oluyor gerçekten.Onun için sana tavsiyem CBF 250 ile iyice pişip en az 600 Cc'ye geçiş yapman yönünde olacak.Bir süre sonra CBF 500'de CBF 250'nin verdiği zevki verir olacak alıştığın için.Ama 600 Cc ve üzeri 4 silindir bir motosiklet çok ama çok yıllar sana heyecen verecek ve seni fazlasıyla memnun edecektir...

  6. #6
    WarrioR SakO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    cvplar icin tesekkürler ama 1 senedir cbf 250 kullaniyorum artık iyice alistim performansi bana yetmiyor onun icin cbf 500 düsündüm daha önce hic bu makinayi kullanmadim onun icin belki acemilik cekebilirim hondadanda vazgecemiyorum
    DREAM OF POWER SAKO

  7. #7
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Eğer motorunu büyütmek istiyorsan Cbf500 mükemmel bir tercih
    Diğer arkadaşları anlamadım ne yani araya 350'lik Jawa mı sokacakmışsın

    Çok acemilik çekersen Honda'nın 3. eğitimine gider Cbf500 ile eğitim görürsün olur biter... Tamam 125'den 600'e geçmek delilik veya 600 ile başlamak ama yapmayın yani , arada çok fark olsa da; yeterli tecrubeye ve kabiliyete erişildiği sürece Cbf250'den Cbf500'e geçilir.
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  8. #8
    WarrioR SakO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2006
    Şehir
    İSTANBUL
    bide söyle bir sey var cbf 600ün görüntüsü daha modern acaba ona gecis yapsam zorluk yasarmiyim (güc agirlik bakimindan )
    DREAM OF POWER SAKO

  9. #9
    Predator[23rd] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2006
    Şehir
    Viyana
    Motosikleti
    Honda CBF 500 ABS
    CBF500 ile CBF600 arasinda görünüs olarak cok az fark var. sadece motorlari (ve haliyle eksozlari) degisik. honda kolaylik olsun diye tekerleginden tut yakit tankina kadar CBF500'de tamamen CBF600 parcalari kullaniyor.

    isteyenler icin performanslarin kaba bir karsilastirmasi

    cbf 250: 152kg, 22PS@8000rpm (6.9 kg:1 PS), 22Nm@6000rpm, max. sürat 122km/h
    cbf 500: 209kg, 57PS@9500rpm (3.7 kg:1 PS), 45Nm@8000rpm, max. sürat 187km/h
    cbf 600: 219kg, 78PS@10500rpm (2.8 kg:1 PS), 58Nm@8000rpm, max. sürat 200+km/h

    200+kg durusta yan yatacak oldugunda bacaginin kuvvetli olmasini siddetle tavsiye ediyorum! *lol*


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)