evet arkadaslar cbf 250 min artık kücük geldigini düsünüyorum onu satıp cbf 500 almak sizce mantıklımı
evet arkadaslar cbf 250 min artık kücük geldigini düsünüyorum onu satıp cbf 500 almak sizce mantıklımı
DREAM OF POWER SAKO
bence degil.
ilk önce sunu söylemek istiyorum: türkiye'den azicik farkli olarak almanya ve avusturyada 500cc'nin altindaki motorsikletlere gercek anlamda motorsiklet olarak bakmiyorlar. hatta 500cc'lik motorlar bile cok ciddi alinmiyor.
simdi, cbf250'den cbf500'e gecmek gercekten büyük adim. cbf500 daha büyük daha agir ve daha güclü. daha önce boyut ve agirligin etkisini ciddiye almayan olduysa ilk firsatlarinda 250cc'lik motorsiklet ile dar bir sekiz (2m x 4m) ve hemen ardindan ayni manevrayi 500cc'lik motorla yapmayi denesinler - ayak yere degmeyecek! hazir daha büyük motorsiklete gecmeye karar vermisken bence en az 600cc'lik motor almaya calis. ama bunun tehlikelerini de iyi düsün. motor gercekten(!) güclü olacak. yani güclü derken zorlanmadan bir porsche 911 carrera'yi kalkista gececek kadar güclü demeye calisiyorum. bunun belli bir sorumlulugu var. eger, benim gibi "abi, ben arada cildirip otobanda 220km/h gitmek isteyebilirim" dersen belki cbf500'de kalmak daha iyi olacaktir.
kendi cbf500ümü gercekten seviyor olmama ragmen bazen "niye az kullanilmis bir hornet600 almadim laaaaaan????" diye de düsünmüyor degilim...
Kullanacağın yere göre uygun olanı seç.Şehir içinde veya yolu bozuk ortamda kullanacaksan hiç gerek yok.Otobanda hız yaparım veya şehirde havamı basarım diyorsan Predetor kardeşimizi dinle. Az değil 13 milyar fiyat var.
kardeş topik yerinde açmışın bilgili vede tecrubeli arkadaşlar yardımcı olacaktır ,250 cc den 500 cc çok fark var iyi düşünmen gerek ,
bende gs 500 var 45 beygir küçükdeğil yeterince güçlü vede kuvvetli , benim önerim 250cc de bırazdaha pişmen inan cokzor büyük makine hata payın sıfır olmalı
Çooookkk doğru demişsin.Bu gün almayı düşündüğüm 2005 model ve sadece 5000 Km'de ki Hornet 900'ü gördüm,denedim,eridim,bittim,dağıldım resmen...
O 110 beygirden çıkan müthüş tok sesi duyunca insan çok garip oluyor gerçekten.Onun için sana tavsiyem CBF 250 ile iyice pişip en az 600 Cc'ye geçiş yapman yönünde olacak.Bir süre sonra CBF 500'de CBF 250'nin verdiği zevki verir olacak alıştığın için.Ama 600 Cc ve üzeri 4 silindir bir motosiklet çok ama çok yıllar sana heyecen verecek ve seni fazlasıyla memnun edecektir...
cvplar icin tesekkürler ama 1 senedir cbf 250 kullaniyorum artık iyice alistim performansi bana yetmiyor onun icin cbf 500 düsündüm daha önce hic bu makinayi kullanmadim onun icin belki acemilik cekebilirim hondadanda vazgecemiyorum
DREAM OF POWER SAKO
Eğer motorunu büyütmek istiyorsan Cbf500 mükemmel bir tercih
Diğer arkadaşları anlamadım ne yani araya 350'lik Jawa mı sokacakmışsın
Çok acemilik çekersen Honda'nın 3. eğitimine gider Cbf500 ile eğitim görürsün olur biter... Tamam 125'den 600'e geçmek delilik veya 600 ile başlamak ama yapmayın yani , arada çok fark olsa da; yeterli tecrubeye ve kabiliyete erişildiği sürece Cbf250'den Cbf500'e geçilir.
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bide söyle bir sey var cbf 600ün görüntüsü daha modern acaba ona gecis yapsam zorluk yasarmiyim (güc agirlik bakimindan )
DREAM OF POWER SAKO
CBF500 ile CBF600 arasinda görünüs olarak cok az fark var. sadece motorlari (ve haliyle eksozlari) degisik. honda kolaylik olsun diye tekerleginden tut yakit tankina kadar CBF500'de tamamen CBF600 parcalari kullaniyor.
isteyenler icin performanslarin kaba bir karsilastirmasi
cbf 250: 152kg, 22PS@8000rpm (6.9 kg:1 PS), 22Nm@6000rpm, max. sürat 122km/h
cbf 500: 209kg, 57PS@9500rpm (3.7 kg:1 PS), 45Nm@8000rpm, max. sürat 187km/h
cbf 600: 219kg, 78PS@10500rpm (2.8 kg:1 PS), 58Nm@8000rpm, max. sürat 200+km/h
200+kg durusta yan yatacak oldugunda bacaginin kuvvetli olmasini siddetle tavsiye ediyorum! *lol*
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)