oturuşu naked gibi eğik olmasın, enduro gibi yüksek olmasın, chopper gibi hantal o...
-
bir senedir cbr 125 kullanıyorum. ilk bindiğimde o kadar heyecanlıydım ki; sonsuza kadar bu motora bineceğimi düşünüyordum. şimdi ise yaz arifesinde makineyi satışa çıkardım ve kenara ufaktan para koymaya başladım.
fakat mevcut modellerde tam istediğim gibi bir motor hiç yok. aslında yamaha viragolar çok hoşuma gidiyor fakat şehir içinde çok fazla kullanıyorum ve sürekli park için vs içi kaldırıma vs in-çık gerekiyor. chopper tipi bir motorun altı çok alçak geliyor.
bir yandan transalplere bakıyorum, fakat çok yüksek geliyor. ayaklarım yere zor değer gibi. bmw650'ler için de daha az olmakla beraber aynı şey geçerli. yine şehir içinde ordan gir ordan çık derken ayaklarımı yere koyduğumda motoru güçlüce tutabilecek alçaklıkta olup rahat hissetmek istiyorum.
hyosungun hondanın naked motorlarına baktığımda da oturuş hep hafif sport gibi öne eğik. bu oturuşu da cbr'den biliyorum ve sevmediğim bir oturuş. özellikle de çok sık olarak 2 kişi bindiğim için arkadakinin ağırlığı da sürekli benim kollarıma biniyor. bir yandan motorlarını da sport modellere benzer yaptıkları için bana fazla güçlü ve yüksek yakıt tüketimli, ki bu da istemediğim birşey.
dediğim gibi genelde kullanımım şehiriçi, tabi çevre yolunda da rahat etmem gerek, bu arada şehiriçi dediğim sabah işe gidip eve dönmekle sınırlı değil, ayda 1500 km civarında yapıyorum. sizce bana özel bir motor üretilmiş midir? ya da viragonun alçaklığı ya da transalpin yüksekliği çok da ciddi bir sorun yaratmaz diyebilir misiniz? aradığım hafif, orta güçte, oturuşu alçak ama altı yüksek bir motor?
Reklamlar
-
normalkerem adlı üyeden alıntı
bir senedir cbr 125 kullanıyorum. ilk bindiğimde o kadar heyecanlıydım ki; sonsuza kadar bu motora bineceğimi düşünüyordum. şimdi ise yaz arifesinde makineyi satışa çıkardım ve kenara ufaktan para koymaya başladım.
fakat mevcut modellerde tam istediğim gibi bir motor hiç yok. aslında yamaha viragolar çok hoşuma gidiyor fakat şehir içinde çok fazla kullanıyorum ve sürekli park için vs içi kaldırıma vs in-çık gerekiyor. chopper tipi bir motorun altı çok alçak geliyor.
bir yandan transalplere bakıyorum, fakat çok yüksek geliyor. ayaklarım yere zor değer gibi. bmw650'ler için de daha az olmakla beraber aynı şey geçerli. yine şehir içinde ordan gir ordan çık derken ayaklarımı yere koyduğumda motoru güçlüce tutabilecek alçaklıkta olup rahat hissetmek istiyorum.
hyosungun hondanın naked motorlarına baktığımda da oturuş hep hafif sport gibi öne eğik. bu oturuşu da cbr'den biliyorum ve sevmediğim bir oturuş. özellikle de çok sık olarak 2 kişi bindiğim için arkadakinin ağırlığı da sürekli benim kollarıma biniyor. bir yandan motorlarını da sport modellere benzer yaptıkları için bana fazla güçlü ve yüksek yakıt tüketimli, ki bu da istemediğim birşey.
dediğim gibi genelde kullanımım şehiriçi, tabi çevre yolunda da rahat etmem gerek, bu arada şehiriçi dediğim sabah işe gidip eve dönmekle sınırlı değil, ayda 1500 km civarında yapıyorum. sizce bana özel bir motor üretilmiş midir? ya da viragonun alçaklığı ya da transalpin yüksekliği çok da ciddi bir sorun yaratmaz diyebilir misiniz? aradığım hafif, orta güçte, oturuşu alçak ama altı yüksek bir motor?
cbf 500 baktın mı? istedigin oturuş pozisyonun onda olacagını düşünüyorum..
-
normalkerem adlı üyeden alıntı
şehir içinde ordan gir ordan çık derken ayaklarımı yere koyduğumda motoru güçlüce tutabilecek alçaklıkta olup rahat hissetmek istiyorum.
hyosungun hondanın naked motorlarına baktığımda da oturuş hep hafif sport gibi öne eğik. bu oturuşu da cbr'den biliyorum ve sevmediğim bir oturuş. özellikle de çok sık olarak 2 kişi bindiğim için arkadakinin ağırlığı da sürekli benim kollarıma biniyor.
YBR'mi sattıktan sonra aldığım CBF 250'de aynen anlattığın sorun benim başıma da geldi.Özellikle artçı varken her frene asılışımda sağ elimin baş parmağı ve işaret parmağı arasında inanılmaz ağrılar oluşunca hemen motorumu servise götürüp gidonunu YBR gidonu ile değiştirdim ve bu dertten kurtuldum.Şimdi YBR rahatlığında ve CBF gücünde motosiklet sürmenin keyfine varıyorum.Bu dertten muzdarip olan başka CBF'ciler varsa da onlara da denemelerini tavsiye ederim...
-
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
-
@normalkerem Senin belirttiğin özellikleri Fazer'da bulabilirsin.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
-
@normalkerem
Bencede fazer ideal olabilir...
@Makine
Bu arada abi sen cumartesi mersine geldin mi?
ÇELİK KANATLARIN ÖZGÜR ÇOCUKLARI
-
sana tavsiyem kawasaki ER 6F olacaktır.hem görününümü güzel,grenajlı.ayda 1500 km yapıyorum demişsin 2 silindirli ve az yakıyor.şehir içi ve şehirdışı kullanım için de gayet ideal.gidonun yüksekliğini de bir aparat takarak yükseltebiliyorsun da.bu arada z-moto'yla ilgili sorunlar yazılacaktır kawasakiyle ilgili aman ben böyle bir sorun yaşamadım şu an.üstelik arızalı bir konjektörü de garantiden ve 2 günde değistirdiler.ikinci eli de şu an çok uygun.
-
asıl soru bence şu, yeni motor için bütçen tam olarak ne kadar?
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
Süper Moderatör (BBRR)
canım kardeşim öle bir motor yok sen cbr la devam et..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)