Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki vn900

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    19 Mayıs 2016
    Arkadaşlar oncelikle merhabalar 39 yaşında 1,85 boyunda 120 kiloluk bir arkadasınızım şu ana kadar wawe 100 pcx150 ve xmax250 kullandım maximumda 300-500 km kadar vitesli motor tecrübem var. kawasaki vn900 almak gibi karşı konulmaz bir istek içindeyim direk bu motora gecmem benım için ne kadar sağlıklı olur bu tip motor kullanan arkadasların ve tecrübeli kişilerin yorumlarını almak istiyorum şimdiden hepinize teşekkür eder kazasız belasız günler dilerim .


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    exteras - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Motosikleti
    F700 GS
    1. Çok ağır gelecek.
    2. Vitesli motor deneyimin olduysa orada sorun yaşamazsın, ben 98 model vn800 kullanıyorum vitesleri pamuk gibi.
    3. Manevralarda zorlanacaksın.
    4. İstanbul veya benzeri bir ilde oturuyorsan ve trafiğe çıkmam gerek diyorsan alışana kadar üzülürsün. Alıştıktan sonra da scooter kadar rahat edemezsin trafikte.
    5. Servisi fiyat olarak üzer.
    6. Agresiftir dikkat etmezsen üzülürsün.
    7. Motor ağır malum frenleri xmax'a da pcx'e de benzemez yavaş durur motor.

    Ama gidip bi vance hines veya cobra egzoz alırsan motoru çalıştırır müzik dinler gibi dinlersin, ışıklarda motoru dinlemekten yeşili unutursun.

    Benim nacizane tavsiyem yere yakın bir motorla pratik yapmak. GV 250 bunun için biçilmiş kaftan, ağırlık desen vn 900 e yakın. Oturuş pozisyonu, gidon vs keza hemen hemen aynı. Kısacası ağırlık ve gidon tipi benzer bir motor ile pratik yapmadan almayın derim.

  3. #3

    Üyelik
    15 Aralık 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Yeşil Kubazaki CR1
    10 bin küsür Euroluk makina baktığınıza göre servis olsun yedek parça olsun sizi çok da üzmeyecektir.

    Otobanda apaçilik yapanların tarzında süreceğinizi zannetmiyorum.

    Beğendiğiniz motosikletse, imkanlarınız dahilinde, alın gitsin; bine bine öğrenir gidersiniz.

    Hayat kısa, hayallerin peşinden gitmek ise önemli.

  4. #4

    Üyelik
    19 Mayıs 2016
    çok teşekkürler arkadaşlar .. onumuzdeki hafta aldığım motoru burda paylaşacam

  5. #5
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    39 yaşında insanın scooter da olsa tecrübesi varsa kullanamayacağı bi motor değil.
    vücut tipinize göre de isabetli seçim olacak.
    şimdiden hayırlı olsun.

  6. #6

    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2011 Triumph Tiger 800
    Açıkçası VN800' ü VN900' den daha iyi bulanlar var, ben VN900 kullanmadığım için tarafsızım o konuda. Benzer motor olarak GV250 kullanın denilmiş ancak VN den sonra GV bisiklet gibi... Hem VN' den daha yüksek. Dolayısıyla alaksız iki motordan bahsediliyor. Ben 10000 km kadar 250 cc cruiser kullandım akabinde VN800 almıştım. Hiçbir motoru kötülemem, içinize sindiyse kendinize güveniyorsanız ve tecrübeniz var ise, hayırlı olsun, güle güle kullanın

    Not: VN900 Custom modelleri çok güzel değil mi ama?

  7. #7
    HAZZILHAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2015
    Şehir
    Vancouver, BC
    Motosikleti
    Suzuki Boulevard M109R B.O.S.S.
    Alıntı cem1977 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar oncelikle merhabalar 39 yaşında 1,85 boyunda 120 kiloluk bir arkadasınızım şu ana kadar wawe 100 pcx150 ve xmax250 kullandım maximumda 300-500 km kadar vitesli motor tecrübem var. kawasaki vn900 almak gibi karşı konulmaz bir istek içindeyim direk bu motora gecmem benım için ne kadar sağlıklı olur bu tip motor kullanan arkadasların ve tecrübeli kişilerin yorumlarını almak istiyorum şimdiden hepinize teşekkür eder kazasız belasız günler dilerim .
    Öncelikle şöyle yaklaşmanız gerekiyor olaya; hiç manuel motosiklet kullanmamışsınız neredeyse. Dahası, standart bir motosiklete göre çok farklı bir sürüşü olan bambaşka bir tarza geçmek niyetindesiniz. O sebeplerle geçmiş tecrübeniz ne olursa olsun, bu geçiş aralığında 2. eli hızlı olan ufak bir cruiser ile hem manuel vitese hem de cruiser sürüş dinamiklerine alışıp daha sonra VN900 gibi orta hacim bir cruiser'a geçmeniz çok daha mantıklı olacaktır. En başta ağırlık, oturma şekli, dönüş dinamiği, süratlenme, park manevraları olmak üzere pek çok şey alıştığınızın dışında olacak.

    Bunların dışında VN900 Classic ve VN900 Custom Special var. Custom Special olanı standart bir cruiser dışında olan sportif ve T gidonlu bir model. Sürüş olarak cruisera alışmadan böyle spesifik bir makineyi kullanmak daha zor olacaktır. Son olarak bahsetmek istediğim şey ise Kawasaki'nin yedek parça ve aksesuardaki acımasız fiyatları. Dediğim gibi bu motosiklet scooterdan sonra çok farklı gelecektir ve bu hacimde bir motorla kaza yaptığınızda eğer hasar biraz belirgin ise bir PCX parası ödemeniz işten bile değildir.

    Yaşınız ve tecrübeniz bir noktada yeterli. Benim önerim 2. eli hızlı ve hata telafisi yüksek bir 200-250'lik cruiser alıp cruiser sürüş mantığını oturtmanız ve daha sonra hacim büyütmenizden yana. Gerisi sizin inisiyatifinizde. Her iki türlü de hayırlı olmasını dilerim.
    Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)