Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

3 hypernaked arasında kaldım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    cbr1100 xx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    şişli
    Motosikleti
    SUZUKİ HAYABUSA 2021 BLACK EDİTİON
    Selamlar rahatlık ve az sıkıntı istiyorsan yamaha ( japon ) ,gösteriş ve pahalılık istiyorsan italyan marka .Değişmez gerçek.v 4 s cidden çok güzel makine.Yorumları detaylı incelemende fayda var .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------

    http://https://www.youtube.com/watch...nel=100OKTANTVhttp://https://www.youtube.com/watch...el=MotopiXelTv

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:07 ----------

    Bütçe meselesi tabii.. Şimdiden hayırlı olsun.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    arkadaş mt 10 165hp,diger 2 model 208hp.bunları surmek kolay değil.bu kısmı dusundunmu.teknik görsel kalite olarak en üst düzey ducati sf v4.sonra brutale gelir.bence mt7 den sonra en ideal mt9 yada triumph street triple olur s/r yada rs sana kalmıs.diger alternatifler duke 890,tuono 660 ve kawasaki z900 olur.
    motosikletde soyle bir durum var.80 ve 120 beygir bir seviye/ 120 ve 200hp arası diger seviye.120hp uzeri motorların 100-200 hızlanmaları akıl dısı o yuzden diyorum.
    Motoseverrr bunu beğendi.

  3. #23
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş mt 10 165hp,diger 2 model 208hp.bunları surmek kolay değil.
    Bu modelleri bizzat kullanmadigim icin bilemiyorum ama 180hp Superduke'u kullanmak bir MT07 kullanmaktan daha zor degil, hatta daha kolay bence.
    motomad bunu beğendi.

  4. #24

    Üyelik
    01 Haziran 2023
    Motosikleti
    duke 390 150 beygir
    hasmet daha kolay cunku 30 tane elektronik destek var + mukemmel sase dengesi + suspansiyonlar + dengeli tork egrisi + elektronik gaz kolu + her dukeye özel vites oranları vs vs .sana bana kolay olabilir ama baskası için sag eldeki kademeli gaz açıp kapama ve bircok sey çok zor.ben 4 yılda alısabildim dogrusu.
    hasmet bunu beğendi.

  5. #25
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Amin.

  6. #26

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı birhatacet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    brutale den neden uzak dururdunuz peki
    Özellikle oturuş pozisyonu beni rahatsız etti

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

    Alıntı xtrafrozen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MT 10 mu, SFV4 mu Brutale mi ? Öyle mi ? :D

    Kahkaha attıktan sonra fikrimi söyleyeyim. Belli ki binicisin, o yuzden 2. elde hemen hicbirinin hızlı bir piyasası olmadıgını söylemeyecegim, zaten biliyorsun.

    CP4 sesiyle benim ciddi sorunum var, sevemiyorum. Ses dısında marka bilinirligi ve servis konusunda tek geçilir.

    Brutale'den net uzak dururdum.

    SFv4 dünyanın gelmiş gecmiş en iyi naked tasarımı. 200 HP ile motorun neresine saklanacagın ise senin konun

    Ben oyumu şiddetle SFV4 den yana kullanıyorum. Aldıgında Istanbul'a gelirsem yanında bir foto çekilmek isterim, benimmiş gibi
    benim de oyum net sfv4'den yana fakat bakım ücretlerini biraz araştırmam gerekecek desmo bakımları gözümü korkutmadı değil biraz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------

    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SF'nin sesini beğenmiyorsun ve bunu da şasiye mi bağlıyorsun? Orasını hiç anlamadım.

    Brutale'nin üstüne bir oturup alıcı gözle bakmak lazım. Benim şaşırtıcı şekilde hem Brutale'de hem Turismo Veloce'de ergonomik problemim olmuştu, boyum uzun değil 173 gibi ama bacaklarım dizlerim şasiye değip durdu, bir kere fark edince de çok rahatsız etti.

    Araştırmaların sonucu bulmak istediğin bilgi, kullanıcılardan öğrenmek istediğin detay nedir? Bir SF sahibi gelip 78 paragraf anlatabilir motoru da senin broşürde yazmayan merak ettiğin şey nedir tam olarak?

    bir de tabi orası senin bileceğin iş ama MT07 sürdükten sonra paramın yettiği en iyisi olsun diyerek 200hp motor almak pek doğru bir tercih değil. Sakin kullanan biriysen aksiyonda işin yoksa neden hala it gibi hızlı olacak MT09 bakmıyorsun da SFV4 bakıyorsun mesela?
    SFV4'ü garajımda görmek bile hoşuma gidecektir, konuya beygir farkı olarak bakmıyorum hafta sonları 2 saat sürsem bile alacağım hazzıın muhteşem olacağını düşünüyorum ki dediğim gibi garajımda görmek bile bana devasa bir haz verecektir, sıralı 4 silindir sesi ile ducati v şasi sesi arasında ki farkı biliyorsundur umarım bu 3 motoru kullanan arkadaştan 78 paragraf yazı yazması yerine motorunu anlatmasını istedim sadece çok abartıyorsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------

    Alıntı Punctum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu forumda şu soruya hakkıyla yanıt verecek adamı zor bulursunuz. Sebebi de belli Çok çok tahmin, kişisel zevkler ve kitabi bilgiler üzerinden tartışılır ki, görünen de o...

    Ancak benim gördüğüm geniş bir fiyat skalasında tercih yapmış olduğunuz. MT07'den geçilecekse hem ağırlık/güç oranı, hem fiyat, hem bildiğiniz marka, hem servis, hem ikinci el gibi değişkenlere dayanarak MT10 SP mantıklı duruyor.

    Bana göre de Ducati Streetfighter V4 S, naked sınıfına ilham veren bir tasarım o ayarı...
    Hocam dediğinize katılıyorum fakat karaborsa motorları alacağıma bunlara yöneleyim dedim MT09 bayide yok ulaşım yok, en azından bunları bayiden alabiliyoruz veyahut bayiden 2.ellerini alabiliyoruz

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaş mt 10 165hp,diger 2 model 208hp.bunları surmek kolay değil.bu kısmı dusundunmu.teknik görsel kalite olarak en üst düzey ducati sf v4.sonra brutale gelir.bence mt7 den sonra en ideal mt9 yada triumph street triple olur s/r yada rs sana kalmıs.diger alternatifler duke 890,tuono 660 ve kawasaki z900 olur.
    motosikletde soyle bir durum var.80 ve 120 beygir bir seviye/ 120 ve 200hp arası diger seviye.120hp uzeri motorların 100-200 hızlanmaları akıl dısı o yuzden diyorum.
    Hocam yorumuna katılmak istesem de katılamıyorum en azından şahsi görüşüm zamanında ns200'den mt09 geçecekten forumda ki abiler yapma ölürsün etme ölürsün demelerinden korkup gençtik o zamanlar da mt07'ye yöneldim ve gerçek anlamda yıllarca pişmanlığını çektim, her zaman araya bütçe sorunu girdi tam parayı ayarladık zam geldi vs vs sfv4'ü her gün kullanacağımı ben de düşünmüyorum muhtemelen hafta sonu beşiktaş motoru yapacağım veya diğer saydıklarımı, bu motoru istememin sebebi çocukluktan gelen bir panigalev4s sevgisi panigaleye bütçe yetmediği için buna yöneldim sürüş olarak alışacağımı düşünüyorum arada ki uçurum farkın gerçekten ben de farkındayım fakat malum ekonomi,ülkemiz beni şuanda paramın yettiği en iyi motoru almaya yönlendiriyor çünkü ilerleyen zamanlarda istesem de alamayabilirim belki gereğinden çok daha pahalı olacak ki şuan da gereğinden çok daha pahalı tabi orası ayrı..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:28 ----------

    Ve "paramın yettiğinin en iyisi" yorumunu sadece motor olarakta yapmıyorum genel olarak şuan mevduatta tutuyorum, ekonomimiz yüzünden eridiğinin farkındayım, bir araca yatırmak istiyorum ve en azından bu araç hayallerimi süsleyen, ve günlük/haftasonluk binebileceğim bir araç bakıyorum yoksa bana mt10 veya mt09'da yeter hız/beygir olarak yeter tabi kii

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:31 ----------

    Ve tabi ki her insanın düşündüğü gibi bir malı alırken satışını da düşünüyorum, her ne kadar sfv4s'i çok almak istesem de bakım ücretleri ve satarken ki zorluğu beni biraz caydırıyor hala karar aşamasındayım bakalım artık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------

    korlası aradım şimdi, sv4s'lerde desmo bakımı yokmuş bu bilgi ile kararımı sfv4s olarak vereceğim gibi duruyor

  7. #27
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Streetfighter V4 de desmo bakımı vardır, desmo bakımı triger kayışını değiştirmek değildir desmodromic valflerin boşluklarının ayarlanmasıdır. Desmo bakımı sadece Diavel V4 ve Multistrada V4 (V4RS) hariç geçerlidir. Korlas çalışanının bunu bilmemesi büyük bir ayıp.

  8. #28

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Streetfighter V4 de desmo bakımı vardır, desmo bakımı triger kayışını değiştirmek değildir desmodromic valflerin boşluklarının ayarlanmasıdır. Desmo bakımı sadece Diavel V4 ve Multistrada V4 (V4RS) hariç geçerlidir. Korlas çalışanının bunu bilmemesi büyük bir ayıp.
    Teşekkürler ben de senin dediğin gibi biliyorum, korlas çalışanı 2 silindirlerde var 4 silindirlerde yok dedi onun yalancısıyıım bu haber beni sevindirmişti tüh.

  9. #29
    hakan1969 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2021
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    Xpulse 200 4V
    Bir zamanlar, eskiden, gençken, 5-6 yıl mt07 sahipliği derken istemsiz profilinize baktım, yaşınız 23. ;+)...Üstelik sadece hafta sonları garajınızdan çıkarıp iki saat binmek için 3 deli pahalı hypernaked arasında kalıyorsunuz. Hayat size güzel. Kıskandım. ;+))

  10. #30

    Üyelik
    27 Haziran 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı hakan1969 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir zamanlar, eskiden, gençken, 5-6 yıl mt07 sahipliği derken istemsiz profilinize baktım, yaşınız 23. ;+)...Üstelik sadece hafta sonları garajınızdan çıkarıp iki saat binmek için 3 deli pahalı hypernaked arasında kalıyorsunuz. Hayat size güzel. Kıskandım. ;+))
    yok be abim herkesin gençlik yaşı farklıdır benim de gençlik yaşım 5-6yıl öncesi şuanlık, ileri de 20 yıl önce diye bahsederim :D

  11. #31

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    bu arada sanrım eicma da 2025 mt10 tanıtılıcak.mt09 gibi güncelleme almış hali gelicek.muhtemelen r1 in de son senesi desek en güçlü motoru bir süre mt10 olarak kalıcak yamahada.o yüzdendirki mt10 için bayrak gemisi şekline getiricekler.brembolar gelicektir anahtarsız giriş çok büyük ihtimal 15 20 beygir bir güç güncellemesi tipindede değişim alıcak.tabi bu motorun bize gelmesi en yakın 2025 haziran olur.valla bu 3lüye neden yeni kasa ktm sd 1390 eklemediniz onu anlayamadım.ben olsam açıkcası baya bir ciddi düşünürdüm o motoru.1 milyon fiyatı var bütçe yetiyorsa şiddetle tavsiye ederim.mv agusta ne kadar güzel olsada pek mantıklı değil hala türkiyede.ama ktm öyle bir durum yok yep yeni bir motor olduğunuda sayarsak bence 1. aday olma ihtimali bile var bu 3lüden

  12. #32

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Yine şasi ile sesi birlikte anmışsın, ben gerçekten anlamıyorum ne kast ettiğini. SFV4'ün sesiyle MT10'un sesi farklı tabii de, şasi ile sesin ilgisi ne?

  13. #33
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı motomad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....ben 4 yılda alışabildim doğrusu.....
    Hangi motor o anca dört yılda alışılabilen :D

  14. #34

    Üyelik
    12 Ağustos 2017
    Şehir
    İstanbul-Yalova-Düzce-İzmir
    Motosikleti
    R18-H2SX-MRR-BRBS1300R
    Merhaba,
    Bu 3'lü arasından tek denemediğim mt10. kıyaslamayı parti parti yapmak isterim

    Teknoloji: Ducati ve Mv sürüş teknolojilerinde önde olsalarda Ducati bu konuda hepsinden net daha önde. Kelimenin anlamıyla osuruğunuzu ne kadar yavaş yapabileceğinizi bile ayarlayabilirsiniz. Lakin motor çok güçlü ve tekerlek tutunamıyor. Bunu aşmak için o ayarı açıyosun bu ayarı kısıyosun derken ayarlar o kadar fazlaki neyi napmıştık la diyip işi amaaan ya moduna getirebiliyosunuz. Ayrıca 3'lünün içinde en iyi ekrana sahip motor yine SF v4'tür. Ekran ve teknoloji konusunda son sıra tabiki MT10'dur.

    Parça kaliteleri: Mv ve Ducati'nin frenleri olsun amortisörleri olsun çok şıktır. Konu Mt ye gelince yine içlerinde gariban kalıyor. Özellikle belirtmem gerekir SF V4'ün S modelinde gelen elektornik amortisörler Aladdinin uçan halısı hissi veriyor. Bu amortisörler şimdiye kadar beni şok konfor anlamında şok eden ilk motorsiklet amortisörleriydi. Mv de benzer marka model kullansada ducatideki hissi verememişti. Sanırım burda ayrıca MV'nin o gereksiz kasıntı sürüş pozisyonuda devreye giriyor. Frenler konusunda mv ve ducati aynı sayılabilir. MT konusunda bir fikrim yok fakat R1 kullanmış biri olarak kötü olmıycağı görüşündeyim.

    Ergonomi: Bunların içinde sanırım en rahatı Ducati olucaktır. Teknolojisinden gelen güvenle beraber motoru hep tetikte aman şu olur bu olur aman elim kayar gaz açar kafama geçer korkuları olmadan kullanabiliyosunuz. Elbette hepsinin bunlar için güvenlik önlemleri var ama Ducatide gerçekten abartılıcak kadar Anti-Azrail teknolojisi var. Bu noktada MT10'un Mv'den daha konforlu olucağını düşünüyorum çünkü MV'ye binicek ve erkeklik organı altında üretim tesisleri olan herkes o saçma tasarımda fabrikalara her çukurda kasiste bombalayacaktır. Bana göre içlerinde en rahatsızı MV 'dir. MT10'a bayide bi kere oturma şansım oldu kötü bi pozisyonu yoktu ama sürücüleri daha iyi açıklayabilir.

    Motor bloğu: Güç olarak konuşulcak birşey yok veriler herkesin elinde. İş zevke sese geldiğinde durumlar değişiyor. Baştan söyliyim en leş ses konusunda bana göre liderliği streetfighter sonrasında mt10 alır. SF'nin saçma sapan sesini bir motorcu olarak kabullenemiyorum. İstediğin motor tipini koy ama gittiği zaman insanı biraz yüreklendirsin. Devir arttıkça hadi oğlum az bağır be diyip duruyosun. Ben zannediyodumki akrapoviç sistem taksam kurtulurum, hayır öyle birşey yok. Dünya para verilmiş takılmış halini aldım gezdim ve o gün o motorla defteri kapattım. 2 hafta sonra satışını verdim. Sesiyle yüreğimi ele geçirmeyen motor benim gözümde kıymet bulamıyor. Mt10 crossplane sanırım ve malesef egzozsuz oda çim biçme makinesi patpat karışımı birşey. Egzozla güzel bir hale geliyor ama çoğumuz alışığız inline 4 lere. O sesler daha cazip geliyor çoğunluk kullanıcıya. Bu noktada mv'nin 4 silindirlisi güzel bir nota çıkarabiliyor. Yinede insan bu egoztiklikten daha güzel bir ses bekliyor açıkçası.

    Servis ve distribitör: Açıkçası bugatti de satsanız reno'da satsanız düzgün servisi olmayan her ürün bir çöptür. Her ürün bozulmaya, parça yada işçiliğe ihtiyaç duyar. Kendinizin servisi olmak isteyebiirsiniz ama bu böyle yüksek teknoloji içeren motorlar için basit işler dışında pek mümkün değildir. Bu konuda bana göre en vasatları MV'dir. Sebebi ise distribitörünün yeni değişmesi, yaygın olmayan servis ağı, kullanıcıların servisle yaşadığı saçma sorunlar vs. Ayrıca markanın KTM çatısı altına girmesi işleri hepten kötüleştirdi. Ducatide ise durum farklı değil. İstanbul dışında yaşıyorsanız bir ducati servisinde gittiğnizde karşınızdaki kişilerin kendini bir lord zannetme tripleriyle karşılaşabilirsiniz. Çünkü böyle yerlerde hem alternatif servis yoktur hemde ustanın nazına gitmezsen garantiden bile olucak işlemlerden olabilirsin ( bu durum bolca yaşanmakta). Yamaha ise belkide içlerinde bu konuda en profesyonel davrananıdır. Yinede bir avrupa standartında muamele görememekteyiz o ayrı. Yedek parça konusunda MV'yi filtre vs malzemeler dışında aklınızdan çıkarın. Parça gelir mi gelir ama o gelene kadar sezonunuz bitebilir ve geldiğinde cüzdanınızı bir ateş sarabilir. Ducatide durum farklı değildir fakat temin süreleri mv'den iyidir. Yamaha ise mt10 için konuşmuyorum ama genel parça bulunabilirliği olan bir firmadır. Eğer siparişle gelicek bir parçaysa yine sezon bitebilir.

    Bir diğer konuya gelicem "ISINMA". Her motor karakteri gereği doğal olarak ısı üretir fakat bu italyanlar pizzayı çok sevdiklerinden midir nedendir bilinmez öyle böyle ısınmıyorlar. SF v4 mv den daha hızlı soğuyor ama öyle trafikte dura kalka gidiyim derseniz margarita pizzaya dönersiniz söyliyim. Mv alırsanızda bol su içmeyi ayak bileklerinizi ve baldırlarınızı saran terden fazla etkilenmiyecek ekipmanlar tercih etmenizde fayda var çünkü yanıyor. Öyle böyle yanmıyor. MT'yi bilmiyorum ama R1'de dahi ben bu sıcaklıkları hissetmemiştim.

    Sözün özü, ducati iyidir hoştur içlerinde en alınasıdır. Aksiyon arayan beygir manyağı biri değilseniz mt10 sesiyle ve güvenilirliğiyle daha tatmin edebilir. MV'ye hiç girmiyorum çünkü bana göre saçma gereksizdir ve hala sinyallerinde düğmelerinde leğen plastiği kullanmayı bırakamadılar. Ben bu arkadaşların yanına ZH2'yi de eklemek isterdim açıkçası çünkü naked da en zevk aldığım motordu fakat sıfırı gelmiyor artık. Ne alırsanız alın gönlünüzü hoplatmayan motor almayın. Bu motorlar aman ikinci elde kaç para eder diyip alınacak motorlar değiller. Sesiyle gidişiyle duruşuyla bakışıyla sizin içinizi gıdıklayan motoru seçin. Sonrasında cebinizi beyninizi gıdıklamıycak satış sonrasına sahip markaları belirleyip terchinizi bitirmelisiniz.

    Ne alırsanız alın şimdiden hayırlı olsun kaza bela sizden uzak olsun
    tommygun, Motoseverrr, tugbay ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #35

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    v4 motor bloğuna sahip motorlar açıkcası türkiye iklimine göre değil.bizzat gözümle görmüşlüğüm var motor pantolonunun üzerinden bacağı 3. derece yanık olacak kadar kavurdu ducati v4 panigale.ki uzun yolda oluyor bu olay motorun hava aldığı rahatladığı bir yol şartında oluyor.zaten sahibi şehir içinde kullanılmıyor imkansız dedi 2. motoru var onla geziyor şehir içinde.bi ara bende tuono 1100 almaya niyetlenmiştim tam bu konunun üzerine görünce vazgeçtim.v4 çalışma şeklinden dolayı aşırı ısınıyor.evet almanyada polonyada güzeldir havalar serin ama akdenizde o iş olmaz

  16. #36

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Panigale'de ve SFV4'te gelen sıcağın sebebi motor / V4 olması da pek değil.
    Ducati'nin ekzoz için seçtiği yol nedeniyle sele altında ciddi bir ekzoz yolu var, bütün işin zırt dediği nokta orası. Tuono V4'te, RSV4'te veya atıyorum Honda VFR'de böyle bir durum yok. V4 olması ile ilgili değil yani konu. R1 sıralı 4, RSV4'ten çok yakar mesela.

  17. #37

    Üyelik
    24 Aralık 2019
    Motosikleti
    Yamaha MT09 2021+yadea g5
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Panigale'de ve SFV4'te gelen sıcağın sebebi motor / V4 olması da pek değil.
    Ducati'nin ekzoz için seçtiği yol nedeniyle sele altında ciddi bir ekzoz yolu var, bütün işin zırt dediği nokta orası. Tuono V4'te, RSV4'te veya atıyorum Honda VFR'de böyle bir durum yok. V4 olması ile ilgili değil yani konu. R1 sıralı 4, RSV4'ten çok yakar mesela.
    bacak içi yanıyor hocam tuttuğun şey yanıyor motor bloğu yanıyor yani ayak desek kıç desen baldır arkası desen nokta olarak desen evet derimde.tuttuğun şey yanıyor ki bu grenajlı bir motor.bu konuda streetfihgter v4 çok merak ediyorum.çıplak olduğundan daha iyi havalanıyor dahamı iyi olur yoksa tam tersi grenaj olmamasından sebep dahamı böyle bir mangal edasında kızartır.bu detayın antalyada yapıldığınıda unutmayalım.benim gördüğüm son sınır mt09 şehir içinde fan açmadan gidebiliceğin son motor.üzerisi hep fana mahkum v4 bambaşka ama işte

  18. #38

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı tarzan rıfkı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bacak içi yanıyor hocam tuttuğun şey yanıyor motor bloğu yanıyor yani ayak desek kıç desen baldır arkası desen nokta olarak desen evet derimde.tuttuğun şey yanıyor ki bu grenajlı bir motor.bu konuda streetfihgter v4 çok merak ediyorum.çıplak olduğundan daha iyi havalanıyor dahamı iyi olur yoksa tam tersi grenaj olmamasından sebep dahamı böyle bir mangal edasında kızartır.bu detayın antalyada yapıldığınıda unutmayalım.benim gördüğüm son sınır mt09 şehir içinde fan açmadan gidebiliceğin son motor.üzerisi hep fana mahkum v4 bambaşka ama işte
    abi bloğun içinde 120c'ya ulaşmış yağ var, blok tabii ki ısınır ve el değmez. bu hiç sıcak hissettirmeyen motorlarda da böyle, bloğa el değmez. =)
    Bacağı yakan şey, bloktan gelen ısı varken etrafın şenlenmesini (rahatlamasını) engelleyen ekzoz sıcaklığı. o güzel underbelly ekzozun bedeli bu. aynı gün arka arkaya bir SFV4 veya Panigale V4 üstüne RSV4/Tuono V4 veya VFR800 / VFR1200 kullanırsan bu dediğimi net hissedersin.
    Litrelik motora çıkınca ve zorlanmış da bir bloksa ısı problemi oluyor eyvallah, ama V4 dizilimi değil yani konu onu demek istiyorum.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif

  19. #39
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    mt 10 al gec yarın sıkılınca müşterısı olur en azından 5 ay beklemezsın guc olrakta sıkabıleceğine ınanmıyorum oyle bı yol yok zaten


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)