Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Tur camı gerçekten konforlu mu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Deflektör bence çok tehlikeli. Yüksek süratlerde bir koparsa birilerine ciddi zararlar verebilir. Ama yıllardır sorun yaşamadan kullanan insanlar da var.
    Ön cam turlarda çok önemli. Rüzgar sesi insanın başını ağrıtıyor. Kolların, omuzların, boynun vs ağrı içinde kalıyor. Yazın kaskınızı sinek böcekten temizlemek zorunda kalmıyorsunuz. Az yağışta ise kaskınızın vizörünü kirlenmekten koruyor. Normal veya çok yağışta ise ön cam tehlikeli. Önünüzü görmek mümkün değil. Kenara çekmeniz lazım.
    Mümkünse alnınıza kadar gelen bir tur camı tercih etmelisiniz. İlla deflektör takacaksanız da konuyu araştırıp en güvenlisinden alın. Keyifli sürüşler.
    selsa bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı zihnigonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deflektör bence çok tehlikeli. Yüksek süratlerde bir koparsa birilerine ciddi zararlar verebilir. Ama yıllardır sorun yaşamadan kullanan insanlar da var.
    Ön cam turlarda çok önemli. Rüzgar sesi insanın başını ağrıtıyor. Kolların, omuzların, boynun vs ağrı içinde kalıyor. Yazın kaskınızı sinek böcekten temizlemek zorunda kalmıyorsunuz. Az yağışta ise kaskınızın vizörünü kirlenmekten koruyor. Normal veya çok yağışta ise ön cam tehlikeli. Önünüzü görmek mümkün değil. Kenara çekmeniz lazım.
    Mümkünse alnınıza kadar gelen bir tur camı tercih etmelisiniz. İlla deflektör takacaksanız da konuyu araştırıp en güvenlisinden alın. Keyifli sürüşler.

    Yolculukta onu gözeterek yol alırım, duruma göre de çıkartırım. Yağış ile alakalı verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
    zihnigonen bunu beğendi.

  3. #23
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yolculukta onu gözeterek yol alırım, duruma göre de çıkartırım. Yağış ile alakalı verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
    Benim xmax'da bu GP kompozit'in deflektöründne takılı. Yağmurda damlalar yüzündne önümü görmek zor oluyor ama deflektörün üzerinden yolu görebiliyorum, yani görüşümü kapatmıyor. Tabi bu motordan motora değişir.
    selsa ve zihnigonen bunu beğendiler.

  4. #24
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Rüzgar kaska vurduğu zaman rahatsızlık veriyor. Bir süre sonra işin tadı kaçıyor. Tur camsız sürmek keyifli ama uzun yolda can sıkıcı oluyor. 60 cm tur camı kullanıyorum. Tur camı olmadan motora binmeyi hayal edemiyorum. Tur camı candır, gerisi heyecan.
    selsa bunu beğendi.

  5. #25

    Üyelik
    11 Kasım 2020
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM 390 ADV//CRF RALLY // CBR 500R // Pulsar 200NS
    adv 390 kullanıyorum. Uzun tur camı + deflektör var ikisi de gp kompozit olması lazım. uzun yolda baya rahatlatıyor evet. yol biter bitmez çıkarıp atıyorum dolabın üstüne çirkinlikten
    selsa ve zihnigonen bunu beğendiler.

  6. #26
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı Barisozde adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    adv 390 kullanıyorum. Uzun tur camı + deflektör var ikisi de gp kompozit olması lazım. uzun yolda baya rahatlatıyor evet. yol biter bitmez çıkarıp atıyorum dolabın üstüne çirkinlikten
    Valla benim de dolabın üstündeydi :D Muhtemelen yolculuk bitince ilk işim benim de

  7. #27
    oquz55 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    MT-25
    Kendi adıma konuşmak gerekirse 5 yıldır MT25 kullanıyorum. Sadece 1-2 ay tur camı kullanmadan gezdim. Kesinlikle daha konforlu. 48 bin km de, en fazla 2 bin km tur camı olmadan gezdim. Artık cam olmadan gezemem sanırım.
    selsa bunu beğendi.

  8. #28

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    konuyla hem alakalı hem alaksız olacak ama naked motor kullananlar ya da tasarım gereği çok küçük ön camı olanlar yüksek hızlarda nasıl idare ediyor? bir müddet katlanılabilir bir durum mu yoksa mesela camsız motorla 300 km gidilir mi? bana çok zor geliyor kenardan ama yaşamadım hiç tabii.
    El Dorado bunu beğendi.

  9. #29
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla hem alakalı hem alaksız olacak ama naked motor kullananlar ya da tasarım gereği çok küçük ön camı olanlar yüksek hızlarda nasıl idare ediyor? bir müddet katlanılabilir bir durum mu yoksa mesela camsız motorla 300 km gidilir mi? bana çok zor geliyor kenardan ama yaşamadım hiç tabii.
    Naked motorda hele önde siperlik yoksa 140 sonrası işkence bence, camsız motorda 300 ile bence motor üzerinde duramazsın.
    espresso ve mavellen bunu beğendiler.

  10. #30

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Naked motorda hele önde siperlik yoksa 140 sonrası işkence bence, camsız motorda 300 ile bence motor üzerinde duramazsın.
    300km hız değil de 300km mesafe gidilir mi mesela o şartlarda diyorum. hani kısa süre belki dayanılır da uzun yol hiç mi yapmıyor naked kullananlar.

  11. #31
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    300km hız değil de 300km mesafe gidilir mi mesela o şartlarda diyorum. hani kısa süre belki dayanılır da uzun yol hiç mi yapmıyor naked kullananlar.
    Ben ön siperliksiz 250'lik Sym Wolf ile defalarca İstanbul-Ankara , İstanbul-İzmir yapmıştım. Yapılmasına yapılıyor ama benim motivasyonum ve de olumsuz koşullara dayanma sabrım biraz farklı.
    freasy ve espresso bunu beğendiler.

  12. #32

    Üyelik
    14 Şubat 2016
    Motosikleti
    Honda Cb500f & SYM Joymax Z+
    Alıntı freasy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konuyla hem alakalı hem alaksız olacak ama naked motor kullananlar ya da tasarım gereği çok küçük ön camı olanlar yüksek hızlarda nasıl idare ediyor? bir müddet katlanılabilir bir durum mu yoksa mesela camsız motorla 300 km gidilir mi? bana çok zor geliyor kenardan ama yaşamadım hiç tabii.
    Benim motorda cam namına hiçbir şey yok. 200-300 km'lik yollar kulak tıkacıyla bir nebze çekiliyor. 100 km/h hızın üzerinde yediğim rüzgar dayağının haddi hesabı yok tabi. Yol sonunda kollarım bacaklarım tutmaz oluyorum
    Çok akıllı adam işi değil yani

  13. #33

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    Ön camı olmayan naked motorlarda (Duke 250 gibi) 110dan sonra motorun üstünde kalmak için gidona tutunuyorsun. Seyahatin sonunda omuzlarının ağrısından duramıyorsun.
    Geçenlerde bir arkadaşın V-Stromu ile değiştik. İnterkomdan dediklerimi 2-3 defa söyletiyordu. "Sağır mı bu adam" diyordum. Meğer rüzgar sesinden beni duyamıyormuş. Ayrıca rüzgar sesinin yanında rüzgar da tokatlıyor. Eve gelince başımın ağrısından duramıyordum.

  14. #34

    Üyelik
    08 Ağustos 2022
    Motosikleti
    Kymco AK550
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben ön siperliksiz 250'lik Sym Wolf ile defalarca İstanbul-Ankara , İstanbul-İzmir yapmıştım. Yapılmasına yapılıyor ama benim motivasyonum ve de olumsuz koşullara dayanma sabrım biraz farklı.
    seni karşılaştırma yaparken değerlendirmeye almamak lazım tabii. maşallahın var.

    Alıntı pea adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim motorda cam namına hiçbir şey yok. 200-300 km'lik yollar kulak tıkacıyla bir nebze çekiliyor. 100 km/h hızın üzerinde yediğim rüzgar dayağının haddi hesabı yok tabi. Yol sonunda kollarım bacaklarım tutmaz oluyorum
    Çok akıllı adam işi değil yani
    Alıntı zihnigonen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ön camı olmayan naked motorlarda (Duke 250 gibi) 110dan sonra motorun üstünde kalmak için gidona tutunuyorsun. Seyahatin sonunda omuzlarının ağrısından duramıyorsun.
    Geçenlerde bir arkadaşın V-Stromu ile değiştik. İnterkomdan dediklerimi 2-3 defa söyletiyordu. "Sağır mı bu adam" diyordum. Meğer rüzgar sesinden beni duyamıyormuş. Ayrıca rüzgar sesinin yanında rüzgar da tokatlıyor. Eve gelince başımın ağrısından duramıyordum.
    sürpriz olmadı bunları duymak ama yine de duymak lazımmış

  15. #35
    EternaL_80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı selsa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önceki naked motorda bol bol da rüzgar yemeye alışık biri olarak soruyorum. Yola çıkacağım cumartesi, motora uygun gp kompositin camı almıştım, 1.90 boy kurtarmadı haliyle sadece kafaya vurdu rüzgar. bir de deflektör takayım dedim. Bu çirkinliğe değiyor mu fikir almak isterim.

    Yoksa bir şey olmaz deyip kısa camla mı yollara düşmeli

    https://i.hizliresim.com/npvfb08.jpg
    cam felan neyse de, şu motorun hayali saç beyazlatır, kazasız belasız kullanın.

  16. #36

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Benim CB500F ile çok İstanbul-Bodrum gidip gelmişliğim var. Önünde Puig Rafale bir cam vardı, rüzgârı göğsün ortasına kadar kesiyordu. O şekilde ve makul hızlarda (140'ı aşmadan) gayet rahat seyahat edilebilir. Yeter ki kaska türbülans gelmesin + kulak tıkacı kullanılsın.
    espresso bunu beğendi.

  17. #37
    selsa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Vstrom 800DE
    Alıntı EternaL_80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cam felan neyse de, şu motorun hayali saç beyazlatır, kazasız belasız kullanın.
    Daha iyisi sizin olsun hocam, eyvallah.

  18. #38
    Vista86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Tracer 700
    Yıllardır uzun yolda tracer 07 orijinal camı ile yolculuk yapıyorum. Rüzgardan rahatsız olduğumu hatırlamıyorum. Tur camı ile igili konularla karşılaşınca bende bir tuhaflık mı var diye düşünüyorum.
    Motosiklette oturuş ve sürüş şekliyle mi ilgili, boy ile mi ilgili, araştırmak lazım.

  19. #39
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Vista86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yıllardır uzun yolda tracer 07 orijinal camı ile yolculuk yapıyorum. Rüzgardan rahatsız olduğumu hatırlamıyorum. Tur camı ile igili konularla karşılaşınca bende bir tuhaflık mı var diye düşünüyorum.
    Motosiklette oturuş ve sürüş şekliyle mi ilgili, boy ile mi ilgili, araştırmak lazım.
    Senin motorun otoruş pozisyonu harika. Bu nedenle rüzgarla pek haşır neşir olmuyorsun.
    Mal sahibi mülk sahibi, nerde bunun ilk sahibi. Malda yalan mülkte yalan. Gel de biraz sen oyalan

  20. #40
    fancydriver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2023
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Ns200 - Honda Cb250R - CfMoto Mt650
    Naked motor dışında rüzgar yemek baya baya hamallık.

    V-strom tarzı bir motorum olsa şahsen ben de rüzgar yemek istemezdim naked binicisi olarak.

    Bu bana Suzuki Samurai ile Mercedes E220'yi aynı kasaya koymakmış gibi geliyor.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)