Eski kasa duke 390 alınır mı alternatifleri nelerdir
-
Öncelikle sa liseden yeni mezunum , xtreme 200 kullanıcısıyım artık motorun gücü yetmiyo cc yükseltmek istiyorum.çin malı motorun cefasını bolca çektiğim için cf moto dan uzak durmak istiyorum, kawasaki grubu da çok pazarı yok diye biliyorum tanıdıklarım sarı sitenin en iyi 250sl ve er6 sını aylarca satamadı o yüzden bende de bi korku olustu şuan ilk kasa 40bin km civarı 390 lara bakıyorum bi taraf ktm dir 70-80k km götürür diyo bi taraf 10 yaşında motor sana patlar diyor. Biraz devirli kullanan biriyim ama yağına suyuna bakım yapmaktan cekınmem bloğu kırmayalım yeter tecrübesi olan abilerin görüşlerine ihtiyacım var çok fazla titreşimdir oturuş pozisyonudur dertleri olan bi insan değilim fikir verebilicek nk sr ninja duke 250 sürücülerine de tesekkuler sımdıden <3
Reklamlar
-
Aleyküm Selam dostum. Aynı motorun cefasını çekenlerden biri olarak aynı durumdayım ama eski model bir motosiklet almak mantıklı gelmiyor. ktm kalitesi tartışılmaz tabi ama yine de 10 yıllık bir motosiklet ne bileyim her an arıza çıkarabilir. bence duke 250 nispeten daha yeni modellerine bakabilirsin. zaten xtremenin kat ve kat üstünde bir tad alacağına eminim. ben crossdan sıkıldım ve bütçem olmadığı için geçemiyorum. kararın ne olursa olsun tecrübelerini ileride burada paylaşırsan sevinirim.
Gemileri yak kaptan. Sana da motor alalım.
-
Eski Duke 390'larda blokta terleme, yağ gelmesi gibi birkaç hadiseyi okumuştum. Hatta yatak sardıran bir üye de vardı aramızda. Yeni 390'larda bu sıkıntıyı yaşayan hatırlamıyorum. Gayet seri ve tatlı bir motor, bir gözünüz onda olduğu ve bakımını ihmal etmediğiniz sürece bence o riske girilebilir. Eski Duke 390'ların da piyasasının Z250 Sl ya da Er6'dan farklı olduğunu düşünmüyorum, ha deyince onu da satamazsınız.
-
eski kasa duke lerin gördüğüm kadarıyla çoğunun içinden geçişmiş vaziyette,
bütçe elveriyorsa 250 civarına gerçekten pırıl pırıl 2023 model 390lar var.
-
bütçeni bilmiyorum ama alınır.ben kullanıyorum.ilk jenerasyon 2016da bitti.sonra gen2 2017de cıktı.gen3 2020de geldi.şimdi 2024 gen4 var.
senin alcan model 13-16 arası olcak muhtemelen 40k km.eskspersiz alma.muhtemel eskimiş 3 parçayı sayıyorum.40k dan sonra sana yakın zamanda masraf cıkarcak parçalar debriyaj balatası,subaplar,egzantrik zincri,bir ihtimal arka amortisor sahibi nasıl kullandıysa..debriyaj en son 1500du.subaplar yayları ile beraber tanesi 2500.arka amortis0r çıkma alabilirsin orjinali 15k falam sanırım.egzntrik 3500 olması lazım hiç bilmiyorum.piston kit 7500du.
artık masraflarını hesaplarsın motorun durumuna gore.lastik,zincir dişli balata.
büyük bir sorun yoksa motorda 15-20bin civarı masraf edip binebilirsin.
tavsiye edermnisin sorarsan baska motordan o kdar surus zevki alamassın.basmassan 3.5 dip gaz 4.5 yakıyo.gidiyo duruyo donuyor
aynı hisse yakın mt25 var.daha konforlu ama eski kasaları çok çirkin bence.
leoncino 500 incelemeni tavsiye ederimn
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------
vaktin varsa incelenir
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...53695783/detay
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:47 ----------
alternatifler bütçene baglı.benelli leoncino 500 48hp,cbr500 48hp ama çuğu yuksek km,ugrasırım dersen sağı solu kontrol edilmesi gerek bakım lazım drz400sm 36hp,benelli 302s 36hp,32 beygir ile duke 250 sayabiliriz.300-*500cc arası fazla alternartif yok guncel olarak.ktm nin 250-350-450exc serileri var yuksek beygir enduro cross
benim fikrimi sorarsan illa duke 390 diyorsan alıp ustaya bırakırım.30-40bin para tutarım masraf için.
illa duke 390 olmuyorsa leoncino 500 guzel alternatif.160a satanlar var daha 10k kmde.10 yıl binersin masrafsız.tek eksi yanı agırlıgı 200kg civarı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler