Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

135k TL Nk mı 200k TL ikinci el Japon mu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Kendim için sormuyorum. Fikrinizi merak ediyorum.

    Yamahacıyım baştan belirteyim. Ama bu makas çok değil mi? Rakibin 0 aracı 135 e satarken senin ikinci elin onun üstünde. Biraz da piyasa etkisidir diyebilir miyiz?

    Düşüncelerinizi merak ediyorum. Siz olsanız ve hangisinden yürürdünüz.

    Not: Ben zaten nk aldım, Tenere/Tracer hayranıyım orası ayrı.
    Hayatımdaki en iyi sürüşü arıyorum. Yarım kask takıp kanayacağınıza, Full face kask takıp terleyin. En iyi motosiklet, sahip olduğunuzdur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Alman_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2010
    Şehir
    Beykoz / İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 650
    Çin marka motor almam. ikinci el japonu alırdım aldımda.
    espresso bunu beğendi.

  3. #3
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Nk250 - 130 bin
    mt25 - 220 bin (bulursan bayide)
    ns200 - 130 bin


    Arada ciddi malzeme kalite farkı var. Yedek parça temini, motor ömrü, dış yüzey kalitesi, montaj kalitesi hani öyle birisi %70 birisi %80 oranında değil, mt25'e %80 verirsen 250nk %40ı anca görür kalitesel olarak (şahsi fikrim)

    Kıyaslanacak şey şu olmalı,

    Yedek parça ve servis hatta malzeme kalitesi olarak cfmoto'dan üst sıralarda olan hintli bajaj 130 bin iken, CF moto hangi kafaya göre aynı fiyatı çekiyor

  4. #4
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nk250 - 130 bin
    mt25 - 220 bin (bulursan bayide)
    ns200 - 130 bin


    Arada ciddi malzeme kalite farkı var. Yedek parça temini, motor ömrü, dış yüzey kalitesi, montaj kalitesi hani öyle birisi %70 birisi %80 oranında değil, mt25'e %80 verirsen 250nk %40ı anca görür kalitesel olarak (şahsi fikrim)

    Kıyaslanacak şey şu olmalı,

    Yedek parça ve servis hatta malzeme kalitesi olarak cfmoto'dan üst sıralarda olan hintli bajaj 130 bin iken, CF moto hangi kafaya göre aynı fiyatı çekiyor
    Cf moto hiç kullanmadım ama Bajaj'dan daha üstün özellikler sunuyor, Cf'nin tasarımı daha modern, Bajaj'ın ise 2010 dan beri aynı tasarım (yanlış değilse 2010 yılında bu kasa Ns ler çıktı), ön amortisör ters, 4 pistonlu radyal ön kaliper, fabrikasyon gelen 140 arka teker ölçüsü, led aydınlatmalar ve gösterge. Eğer Bajaj gibi yedek parça bulunabilirliği olsaydı tercihim Cf'den yana olabilirdi.

  5. #5
    arndiol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2018
    Alıntı Motoseverrr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cf moto hiç kullanmadım ama Bajaj'dan daha üstün özellikler sunuyor, Cf'nin tasarımı daha modern, Bajaj'ın ise 2010 dan beri aynı tasarım (yanlış değilse 2010 yılında bu kasa Ns ler çıktı), ön amortisör ters, 4 pistonlu radyal ön kaliper, fabrikasyon gelen 140 arka teker ölçüsü, led aydınlatmalar ve gösterge. Eğer Bajaj gibi yedek parça bulunabilirliği olsaydı tercihim Cf'den yana olabilirdi.

    hocam üstünlük cok farklı yorumlanabilir. Samsungun 40 bin tl lik telefonundan daha iyi özellikli abudik gubidik çin markaları yarı fiyatına teknosa da bile satılıyor ancak özelliğinin iyi olması o ürünü iyi yapmıyor.

    Sağlamlık, yedek parça bulunabilirliği ve fiyatı, servis ağı olarak düşünmemiz gerekiyor olayı.

    Ns200 modeli sanırım bu sene arka abs, ters maşa, led sinyal gibi özelliklerle geliyor. tercih edilen bir modelde ekstradan köklü değişiklik yerine iyileştirme yapmak daha mantıklı. zira renkli gösterge olmasını cogu kullanıcı istemez bence.


    Param olsa yüzüne bakmam bajaj'ın, orası ayrı bir konu mecburi biniyorum ama bajajın parça kalitesi bile cfmotonun yanında çok daha iyi duruyor.

    tabi bunlar fikirler; ben konu sahbinin japon ile cfmoto kıyaslamasını sacma buldum. kendi grubunda bir marka ile kıyaslamalı.
    espresso bunu beğendi.
    Anger clouds judgement and it makes us do things that we end up regretting. Things we can never take back.

  6. #6

    Üyelik
    11 Ocak 2022
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    CF Moto NK250
    Alıntı Alman_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin marka motor almam. ikinci el japonu alırdım aldımda.
    Çin motorları bu forumda gereksiz bir şekilde fazla gömülüyor.
    computeus ve Barisozde bunu beğendiler.

  7. #7
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar Ns200 15"
    Alıntı arndiol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam üstünlük cok farklı yorumlanabilir. Samsungun 40 bin tl lik telefonundan daha iyi özellikli abudik gubidik çin markaları yarı fiyatına teknosa da bile satılıyor ancak özelliğinin iyi olması o ürünü iyi yapmıyor.

    Sağlamlık, yedek parça bulunabilirliği ve fiyatı, servis ağı olarak düşünmemiz gerekiyor olayı.

    Ns200 modeli sanırım bu sene arka abs, ters maşa, led sinyal gibi özelliklerle geliyor. tercih edilen bir modelde ekstradan köklü değişiklik yerine iyileştirme yapmak daha mantıklı. zira renkli gösterge olmasını cogu kullanıcı istemez bence.


    Param olsa yüzüne bakmam bajaj'ın, orası ayrı bir konu mecburi biniyorum ama bajajın parça kalitesi bile cfmotonun yanında çok daha iyi duruyor.

    tabi bunlar fikirler; ben konu sahbinin japon ile cfmoto kıyaslamasını sacma buldum. kendi grubunda bir marka ile kıyaslamalı.
    Bajaj bahsettiğiniz kriterlerde çok daha başarılı, 14 senenin sonunda Ns200 ug versiyonunu çıkarmışlar. Ns200 de ters amortisör ve radyal kaliper hep görmek isterdim ama kaliper hariç diğeri olmuş keşke radyal kaliperle besleseymişler çok daha güzel olurmuş. Açıkca konuşmak gerekirse Bajaj markası Fiat ve Renault gibidir parçası bol, nispeten sorunsuz ve az miktar kaliteye sahiptir, bu kadar ekmeğe bu kadar köfte sığıyor . Parça konusu çok önemli 77.0xx kilometrede bir Pulsar’ı gidip aldım ama aynı kilometredeki Nk alırmıydım hiç sanmam.

  8. #8
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Biraz konfor, güç, nispeten güzel ara hızlanmalar, nispeten yüksek sürat ve dayanıklılık aranıyorsa 200k TL bütçeye 2011-2013 Er6F ya da Er6N alınabilir. Bu motorlar öyle dana gibi de yakıt tüketmemekteler.
    espresso ve motorine bunu beğendiler.

  9. #9

    Üyelik
    04 Mayıs 2022
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Mondial Drift L CBS
    Şahsen 200 küsür bin lira verip de 200-250cc motosiklet almam. ayrıca japon falan diyoruz da gerçekten o parayı hakettiğini düşünmüyorum. haa tabi ki cf bajaj falan da çok kaliteli değil zaten farkındayım. benim için geçiş motoru olur bunlar tercihim önce hint malı, olmadı çin malı olur. cc sınırım olmasa en azından o fiyatlara er6f bulur alırdım. ne yazıkki daha crossu satıp drift l alacak parayı bulamıyorum. para başkasının olunca böyle rahat konusuluyor tabi :D
    espresso ve tommygun bunu beğendiler.

  10. #10
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı motorine adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şahsen 200 küsür bin lira verip de 200-250cc motosiklet almam. ayrıca japon falan diyoruz da gerçekten o parayı hakettiğini düşünmüyorum. haa tabi ki cf bajaj falan da çok kaliteli değil zaten farkındayım. benim için geçiş motoru olur bunlar tercihim önce hint malı, olmadı çin malı olur. cc sınırım olmasa en azından o fiyatlara er6f bulur alırdım. ne yazıkki daha crossu satıp drift l alacak parayı bulamıyorum. para başkasının olunca böyle rahat konusuluyor tabi :D
    Kaşe, imza. Bende böyle bakıyorum. Domi 400 e yürürdüm bu paraya. Japon seviciliği yapacağım diye 2.el teker yapılmış, sözde 'durup dururken otoparkta kendi kendine gelirken arabanın kenarından teğet geçerek düşen' canı çıkmış motorlara bu paralar fazla geliyor.

    Tommygun çok uzun süredir er serisini öneriyor bence de iyi görünüyor ama kawasaki tr'ye ben pek ısınamayanlardanım. Halbuki dursa arkasında tıpkı honda twister gibi birşey.

    Bir de notum: marka karşılaştırmasının saçma bulunmasına. Mt alamayan kişi nk alıyorsa, mis gibi rakipsiniz demektir. Ayrıca yamaha ile cfmoto iş birliğine gitti. Tabi ki yamaha bana göre rakipsiz ama öyle olmasa satın alırdı yada tanımazdı. İşin bana göre doğrusu şu: çinlilier birşeyleri doğru yapmaya başladılar. Bence tasarımsal olarak daha iyiler. Hondanın soba borusu egzozundan çok daha iyi bir egzoz üretiyorlar. Senelerdir kullanıcı olarak istediğimiz şeyler bu rekabetle daha hızlı geldi bana göre. Bu yüzden ben saçma görmüyorum. İsteyen tabi 200k verir alır ama karşılığında ele geçen net bir fark varmış gibi gelmiyor.

    Demek istediğimi de şöyle özetleyeyim: tenere varken cf 800mt'ye o para verilmez. Ama nk, domi 250 bu fiyatayken de neredeyse 2 katı para da yamaha'nın feleğin çemberini geçmiş motorlarına verilmez diye düşünüyorum

    Bi tabi sizlerin fikirlerini duymak istemiştim. Sadece bende fikrimi paylaşmak istedim, yorumlar için teşekkürler.
    tommygun, espresso ve motorine bunu beğendiler.

  11. #11
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    eğer kısa zaman sonra değiştirmek üzere bir motosiklet alıyorsanız bence nk alın ama ben alır uzun süre kullanırım derseniz yamaha sizi pişman etmeyecektir

  12. #12

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    2.el japon

  13. #13

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Rakçıyım herkes bilsin.

    Paranın ederi çok kişisel bir konu olmakla birlikte son zamanlarda TL'nin düştüğü durum yüzünden doğru düzgün fikir yürütmek ve kıyaslamak yapmak da zor. 200-250cc motor 200bin eder mi? Eder. 200bin TL 200bin TL eder mi peki?

    200bin TL denen hangi motor onu bilmiyorum. Sarı siteye bakarsanız insanlar hala negatif faizin devasa boyutlarda olduğu dönemdeki fiyatlamadan yürümek istiyor zira bir çok platformda anıra anıra söylendiği halde motosikletin bir yatırım aracı olmadığını kabul etmediler, şimdi müzik durdu ve yaya kaldılar. Ben listesi 180bin TL olan Primavera'yı 180'e ilana koymayı bilmiyor muydum da 140bin TL yazdım? Bu bağlamda şu an ilanlarına bakılmayacak motorlar olduğu doğru, ama ara sıra kafası çalışan motorunu elden çıkarmak isteyen insanların ilanlarına da denk gelinebilir. Model bazında da değişir bu iş, ben de daha geçen gün MT25 almak isteyen birine NS200 önerdim mesela.

    Günün sonunda mutlu mesut Avrupa motoruyla yaşayan biri olarak da derim ki, Japon Japondur. CF 10 sene sonra çok farklı bir yerde olabilir ki ben olacağını düşünenlerdenim. Ama şu an değil. CF'nin piyasaya böyle girmesi elbette rekabet için de iyi bir şey, ama iyilik yaptı diye gidip adamlardan motor alacak değilim.
    espresso bunu beğendi.

  14. #14

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    2 sezon once ayni karsrsizligi yasamistim. Hatta teslim tarihi azicik yakin olsa domi250 alacaktim.

    2.el cb250r aldim. Yakin arkadasim da dominar250 aldi. Baska bir eleman da nk aldi.

    Nk alan daha 2.gun pisman oldu. Arka amortisor patlakmis. Bi sensor problemi de vardi hatirlamadim. Amortisor garantiden degisene kadar satti motorunu.

    Dominar alan arkadas ta tipik bajaj kronikleri ile biraz ugrasti. Hatta dusuk hizda motor stop etti bi kere devirdi. Oda satti motoru.

    Ben kullaniyorum hala cb250r dan cok memnunum.

    Bu arada nk250 de dominar da cok guzel motorlar. Ozellikle dominari cok begenmistim.

    Benim fikrim 2.el japon.
    espresso bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    23 Temmuz 2023
    benim değerlendirmem şu yönde sahibinden bakarım motosikletlerin ulaştığı km'lere ona göre değerleme yaparım. Bajaj 150.000-200.000 lerde var japonlardan daha da fazla olan var. CF BAJAJ'dan daha güzel ancak o km'lere çıkamamış o yüzden japon yada kendini ıspatlamış bajaj modeli alırdım. CF biraz şans arkadaşım 450 sr aldı oktay motor ataşehirden ilk 1 ayın 20 günü serviste yattı motor. CF'nin bazı modelleri kaliteli parça ile yapılmış ama işçilik montaj aşırı kötü. NK'ler ve 450 sr malzeme kalitesi fena değil. 250 sr onlara göre baya kötü.

  16. #16
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW F800GS, Tracer 9 GT, Triumph Tiger 1200 GT Pro
    Sıfır Bajaj mı CF mi ikinci el Japon mu tartışması bitmez. Sıfır Hint yada Çin diyen arkadaşların sloganı da canı çıkmış Japon alacağıma sıfır Çin yada Hint alırım oluyor konunun sonunda. Ama başlıkta ikinci el Japon diyor, canı çıkmış ikinci el japon demiyor. Canı çıkmış motoru japon da olsa avrupa da olsa almayın arkadaşlar....Düzgün kullanılmış temiz ikinci eller de var.
    espresso bunu beğendi.

  17. #17
    nicknamer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2019
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hayaller Tracer 9 Gt, gerçekler Metro/Metrobüs
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2.el japon
    Not edilmesi gereken bir yanıt oldu bana

  18. #18

    Üyelik
    13 Kasım 2023
    Şehir
    Çanakkale/Kırklareli
    Cf moto ve bajaja binip uzunca sürmüş biri olarak EĞER JAPON MOTORUNA HİÇ BİR ŞEKİLDE PARA YETMİYOR ise tercihim bajajdan yana olurdu öyle yada böyle bajaj yedek parçasıyla kalitesine göre dayanıklılığı ile kendini kanıtlamış bir firma cf veya diğer çinlileri alanlar 5000km yapmadan satışa koyuyor ki bende o gruptanım koyma sebebimse 4 ayda 1 statör göndermeleri binemedikten sonra yemişim teknolojik özelliklerini en iyi motor sürebildiğin motordur

  19. #19

    Üyelik
    11 Temmuz 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto CL-X 250 / TVS Jupiter 125
    2023 yaz başında Honda cb250r alacaktım 2018 modellerine bile 2023 fiyatı çektiler bayiler zaten hava parası istiyordu, sıraya yazılsaydım hala bekliyor bile olabilirdim.Dominar 250 ye döndüm 2-2.5ay teslimat beklemek istemediğim için 2022 modellere sıfır fiyatını teklif ettim yine anlaşabildiğim kimse olmadı.
    Aynı hafta şansa cf moto clx250 ye denk geldim bayide tırdan indiriliyordu. Ertesi gün gittim karta %3 vade farkıyla teslim aldım hem nakitim bana kalmış oldu hemde liste fiyatına yakın bir ücrete sıfır motoruma sahip oldum.7-8 ay oldu şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım tabi 2-3 sene sonra ne olur neler yaşarız onu zamanla göreceğiz.
    Bundan sonraki motorum olursa mt07 olur olmazsa çıkma parçaları toplar binmeye devam ederim isterse uzaya çıksın 250cc japona 250bin vermek mantıklı gelmiyor bana.
    motorine bunu beğendi.

  20. #20
    Gaahl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2019
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    250 nk 2018
    Çin malı, çinde üretildiği için değil, genelde OEM üretildiği için kalitesizdi. Türkiyedeki abidik gubidik isimli distibitör motorları kendi isminde çinde ürettirip getiriyordu. Bu mallar kalitesiz çünkü marka mentalitesi yok. Üretilen ürün üretici ile bağdaştırılmadığından kısa vadeli para kazanma amaçlı üretiliyordu. Bir ürünün orijinal markayla üretilip bir pazara girmesi o üreticinin uzun vadeli plan göstergesidir. Ürettiği malı da ona göre üretir.
    motorine ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler