Dikkatimi çeken egzoz oldu, sanırsam orijinal egzoza sahip değil ses konusu nasıl?
Dikkatimi çeken egzoz oldu, sanırsam orijinal egzoza sahip değil ses konusu nasıl?
Merhaba hayırlı olsun.guzel secim.benimde mt07 den sonra çok istediğim bir motordu .. .ayni motor bloğunu touring olarak devam etmeye çok hevesliydim ama geçen nisan ayında motorumu sattığımda tracer 700 fiyatları çok ucukdu...o yüzden risk alarak sıfır (canta,demir,cam) aksesuarlı cf mt650 tercih ettim.siz sanırım önceki japon olamayan tecrübelerinden ağzınız yandığı için 2.el japona yöneldiniz.
Bunu yazmamın sebebi tamamen kişisel tecrübelerimiz ve beklentilerimiz belirliyor seçimlerimizi...kişiden kişiye değişen birşey. Çünkü forumda ciddi tartışmalar yaşanıyor bu konuda...
Motorunuz çok temiz duruyor.rengide benim favori rengi, Km de 2016 model için çok iyi...
Tekrar hayırlı olsun. Bu motorla çok egleniceginizi garanti ederim🙂
Hayırlı olsun .Ben de gözüm gibi baktığım dominarı geçen stop edip devirdim (3.viteste 10-15 km hızla dönmeye çalışınca doğal olarak) koruma demiri çizildi sadece ama içim gitti benim de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------
Şu videodan beri hasta olduğum bir motordur.Altın elbiseli adamın sözlerinden sonra NS160 dan cesaret edip geçemedim.Ama bir gün alacağım bende inşallah :D
Egzoz orjinal değildi, vidalı susturuculu ve katalizörlü Yoshimura vardı üstünde. Egzozu sahibine verdik, orjinal egzozu taktırdık. Susturucusu takılıyken ses çok güzeldi, susturucusuz hali inanılmaz yüksek. Ben pek egzoz insanı değilim ama ufaktan bir ses de hoşuma gitmiyor değil. Susturuculu 1 gün dolaştım, orjinaline geçince ses biraz kısık geldi ama problem yok
Teşekkür ederim, gerçekten hata toleransı çok düşük hissettiriyor. 2 gündür olabildiğince her şeyine hakim olmaya, sert hareketlerde bulunmamaya çalışıyorum. Şu anlık bir problem yok Ekipmanlar eksiksiz, 50cc’de olsa bota kadar her ekipmanımı her zaman giyerim.
Zincir ve disk kilidimi dün edindim, en kısa zamanda da kasko işini halledeceğim. Servis önerileri için teşekkür ederim, yetkili servisten devam etmeyi düşünüyorum. Ersoy Moto’ya kesinlikle göz atacağım. Bu arada Yamaha Premium’u da çok başarılı buldum ilgi bilgi alaka konusunda.
Heheh, valla çıkıntılık oldu bu sayın hocam Son 10 bin kilometre içinde tüm sıvıları değişmiş, tüm kontrolleri yapılmış. Servis kayıtlarında inceledik, herhangi bir eksiği gözükmüyor şu an için. Bu hafta servisten tüm kayıtları PDF olarak isteyeceğim, oradan tekrar detaylı incelemeyi yaparım.
Motorda gidon uzatma yok bildiğim kadarıyla. Hatta ben de taktırsam mı acaba diye düşünüyordum. İlk gün heyecanıyla farketmedim ama dün ve bugün gidon ekstra aşağıda hissettirdi. Belki bir gidon uzatma taktırabilirim, sanki daha rahat olacak gibi. Topkar Motor’a da bakacağım, ergonomi ve amortisör üzerine hizmet veren bir yer olduğunu bilmiyordum. Servis kayıtlarına tekrar baktıktan sonra gidip her ihtimale karşı kontrol ettirmekte yarar var.
Tüketim bugün itibariyle 4.5 - 5 aralığında dolaşıyor. Sabah depoyu doldurdum, önümüzdeki birkaç gün yakıt takibinde olacağım. Sakin kullanımda ne çıkacak merak ediyorum.
Motora yavaştan alışmaya başladım. Ağırlık ve gaz tepkisine iyice alıştım. Önümüzdeki aylarda bir takım lastik ihtiyacı olacak gibi, lastiklerin ömrü yavaştan doluyor, dişler iyi ama hamur eskimiş. Önümüzdeki haftalarda da sürüş eğitimimi tazeleyeceğim, 1.5 sene sonunda eğitimi tekrar hatırlamakta fayda var gibi
Bu arada dün Forma’nın ADV botunu denedim Motomax’de. İnanılmaz hafif ve rahat geldi. Fiyat biraz yüksek. H-DRY modelinde numara kalmamıştı, başka yerlere bakacağım.
Güzel günlerde kullanın. Sizinki olumlu yönde büyük bir adım olmuş.NC,tracer.. bunlar güzel makinalar.
Hayırlı olsun aman sakın 5.viteste gaz ver bırak ver bırak yapmayın :DDD
Her inişin bir çıkışı var bu hayatta, onbinlerce km yüzünüzde binlerce gülümsemeyle kullanmanız dileğiyle.
Sizin adınıza ben mutlu oldum.
Ben o tüm sıvıların fren hidroliği ve soğutma sıvısı olduğunu düşünüyorum ama inan senden çok ben istiyorum tahminimin haksız olmasını.
Ne güzel işte serviste varsa kayıtlar al onları güzelce incele. İnceledikten sonra vakit bulursan sübap kontrolü yapılmış mı merak ettiğim bir diğer nokta da bu. 90% bir şey olmuyor diyerek atlansa da özellikle ilk kontrol aslında en kritiği. O nedenle ben senin yerinde olsam eğer 40bin'de bu kontrol yapılmadıysa 80bin'i beklemeden 60bin'de bi baktırırım. Toleranslar dahilinde çıkarsa ki büyük ihtimal böyle olur, ne ala, ondan sonra işte ikinci için 80bin'i es geçip 100bin'de tekrar bakabilirsin. Uzun yıllar binmeyi düşündüğün için söylüyorum bunu sadece.
İlk mesajda bir elcik uzatma görmüştüm sanırım, ben onu gidon yükseltme olarak anlamışım. Alışma sürecinde önceki motorlarına göre biraz daha eğik gelmiş olabilir, ama önerim kendin öğrenip ölçüp biçtikten sonra ya da Topkar gibi bir yerde ergonominin sana uygunluğuna baktıktan sonra buna karar vermen ve eğer gerçekten elzem değilse gidon yükseltici kullanmaman. Sürüş karakteristiği değişecek, motoru viraja sokmak için uygulaman gereken güç artacak vs. bir çok etkisi var. Tabii kullanman "gerekiyor" da olabilir, sadece fotoğrafa bakarak boyu tahminle gerek yok diye kalbur üstü söylüyorum. Gidonu çevirerek de bir yere kadar ayarlama yapmak mümkün.
Güzel tüketim makul seviyeye gelmiş. "Aslan besleyen.." analojisi çok sakat bir şey. Çok yakan motosiklet sağlıksız durumdadır. İman gevremesi koruması taktırırsan 4 litre altı da görebilirsin, 4,5-5'lerde gezmesi güzel.
Tekrardan hayırlı olsun.
Güzel günlerde kullanman dileğiyle...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)