Moto Guzzi - Aprilia Kredi kartı kampanyası
-
Merhaba;
Aprilia Tuareg 660 ve Moto Guzzi V85 TT' den birini kredi kartı kampanyası ile almak sizce güzel seçim olur mu?
%95 asfaltta süreceğimi düşünüyorum. Şehiriçinde ulaşım aracı olarak ise motor kulanmıyorum.İkisinin de hoşuma giden yanları veya eksikleri var.
Boyum 175 cm. Tuareg selesi çok yüksek diye düşünüyorum. Toprağa, araziye de ne kadar çıkarım bilmiyorum. Belki de daha çok sever oralarda gezerim.
V85 ise V motor ve titreşim uzun yolda yorar mı? Hava soğutma sorun çıkarıyor mu?
Japonlara göre her ikisinin de 2. elinde biraz düşüş olur gibi geliyor. 2-3 yıl kullanmayı düşünüyorum.
Bu kadar nakit bütçem yok ve kredi kartı fikri çok sıcak geldi.
Her türlü fikrinizi yazarsanız sevinirim...
Saygılar...
Reklamlar
-
motoguzzide hava soğutmadan çok problem çekmesen de subap ayarlarının daha sık geldiğinden bahsetmişti servisi. araziye girmeyeceksen hiç tuareg'e bulaşma o koca ön lastiği asfaltta yormaya çalışma bence.
-
Yaşadığın şehir Antep görünüyor. Moto Guzzi şekil şemal güzel görünse de ben olsam Tuareg tercih ederdim. Ne kadar uzun süre bineceğim desen de bir gün satacaksın o nedenle ikinci el de Tuareg seni daha az üzer gibi geliyor.
-
V85 i test sürüş günlerinde kullandım rahatsız edecek bir titreşim hissetmedim , alt devirlerde torklu oturuşu konforlu binlerce km uzun yol yapılacak bir motor , malzeme kalitesi Bmw veya Harley'in bazı modellerinden üst seviyede diyebilirim , evet ikinci eli pek de parlak değil ama bunun nedeni kötü bir üretim olduğu için değil de çok az sayıda olması yada markanın çok bilinir olmamasından kaynaklanıyordur..
-
V85'in sübap ayarı 1000km'de de yapılıyor rodaj bakımında, ama onların sübap ayarı bizim motorlar gibi her yeri sökülerek yapılmıyor.
2-3 sene kullanıp değiştirmeyi düşünüyorsan V85 çok iyi bir hamle olmayabilir zira gerçekten Türkiye'de Guzzi'lerin piyasası oldukça yavaş. Alanlar pek ilana da koymuyor baya ömürlük alan falan var. V100 ile bu biraz değişebilir gibi dursa da yine de çok hızlı olmayacaktır.
V85 şu an artık olmayabilir ama Tuareg için test motoru bulabilirsin diyecektim ki Antep'te olduğunu farkettim sonra.
Tuareg enduro motor olsa da asfalt kabiliyeti oldukça güzel, Tenere'den falan çok daha iyi o konularda. Elektronik oyuncakları da V85'in yanında oldukça gelişmiş. Yine senin kullanım senaryona geliyor, ben her türlü Tuareg tercih ederim ama sen asfalt da olsa ne yapacağın konusunda biraz daha detaylı kafa yorarsan biraz daha net bir karar verebilirsin. Tuareg ciddi manada daha sportif sürüş yapabilecek bir motor mesela.
Evet selesi yüksek ama seleyi traşlatarak da hatırı sayılır şekilde alçaltabilirsin. Ben de 173'üm bu arada, ben alsam seleye de kıymam muhtemelen, biraz dikkat ederek sorun yaşamadan sürmüştüm.
-
killingroad adlı üyeden alıntı
V85'in sübap ayarı 1000km'de de yapılıyor rodaj bakımında, ama onların sübap ayarı bizim motorlar gibi her yeri sökülerek yapılmıyor.
2-3 sene kullanıp değiştirmeyi düşünüyorsan V85 çok iyi bir hamle olmayabilir zira gerçekten Türkiye'de Guzzi'lerin piyasası oldukça yavaş. Alanlar pek ilana da koymuyor baya ömürlük alan falan var. V100 ile bu biraz değişebilir gibi dursa da yine de çok hızlı olmayacaktır.
V85 şu an artık olmayabilir ama Tuareg için test motoru bulabilirsin diyecektim ki Antep'te olduğunu farkettim sonra.
Tuareg enduro motor olsa da asfalt kabiliyeti oldukça güzel, Tenere'den falan çok daha iyi o konularda. Elektronik oyuncakları da V85'in yanında oldukça gelişmiş. Yine senin kullanım senaryona geliyor, ben her türlü Tuareg tercih ederim ama sen asfalt da olsa ne yapacağın konusunda biraz daha detaylı kafa yorarsan biraz daha net bir karar verebilirsin. Tuareg ciddi manada daha sportif sürüş yapabilecek bir motor mesela.
Evet selesi yüksek ama seleyi traşlatarak da hatırı sayılır şekilde alçaltabilirsin. Ben de 173'üm bu arada, ben alsam seleye de kıymam muhtemelen, biraz dikkat ederek sorun yaşamadan sürmüştüm.
1000 km.de bir subap ayarı mı istiyor? Rakam konusunda emin misin? Çünkü bu berbat bir şey.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
1000 km.de bir subap ayarı mı istiyor? Rakam konusunda emin misin? Çünkü bu berbat bir şey.
1000km'de bir değil yahu :D
1000km rodaj bakımında "da" kontrol edin diyor. Ben buna da ohaa demiştim de, inanılmaz kolay sübap ayarı, servise götürmez evde kendin yaparsın.
-
Eskiden rodaj bakımında subap ayarları mutlaka kontrol edilirdi hatta silindir kapağı bile torklanırdı..
-
Merhaba, V85TT ile aynı bloğa sahip V7 Special modelini kullanıyorum. V85TT yapısı gereği daha da kuvvetli. Motor karakteri inanılmaz keyifli, bekler konumdaki titreşim dışında sürüşte rahatsız eden bir durum yok, her viteste muazzam bir tork var ve en önemlisi gerçekten sanki bir transformers gibi bir yol arkadaşı ediniyorsun müthiş bir karakteri var Guzzilerin.
Guzzilerde servis anlamında korkulacak birşey yok, 2 saatte blok dağıtıp toplanıyor eski bloklara göre daha da kolaylaştırdılar, dolayısıyla sübap ayarı bir sorun değil. 1000 kmde kontrol her 10 binde bir ayar yapılıyor ihtiyaç halinde. Ben aldığımda böyle bir kampanya yok idi olsa idi V100 Mandello alırdım...
-
-
Olay şöyle gelişiyor tabi. Burda kredi kartı avantajı var.
Aynı şartlarda Japon mu alırdınız yoksa bu makinalar çok güzel İtalyan al mı derdiniz?
-
Fure61 adlı üyeden alıntı
Olay şöyle gelişiyor tabi. Burda kredi kartı avantajı var.
Aynı şartlarda Japon mu alırdınız yoksa bu makinalar çok güzel İtalyan al mı derdiniz?
Tabiki aynı şartlar da Japon al deriz.... ( Söz konusu bu iki markaysa)
-
Fure61 adlı üyeden alıntı
Olay şöyle gelişiyor tabi. Burda kredi kartı avantajı var.
Aynı şartlarda Japon mu alırdınız yoksa bu makinalar çok güzel İtalyan al mı derdiniz?
Ne istediğine bağlı. Tuareg’in tam karşılığı bir Japon’da yok. Arazi merakım var dersen Tenere bak derdim ama asfaltta ve sürüş güvenliğinde Tuareg daha iyi.
V85 almak isteyen birine başka herhangi bir önerilebilecek motor yok gibi. Aklını çelen başka şeyler varsa zaten V85 almazsın.
-
Mandello deyince baktım. Çok güzelmiş. Safkan İtalyan.
V85TT alma diyen de yok galiba.
-
Tartışmasız V85TT. (Öznel fikrim tabi
)
-
Green Arrow Mandello deyince baktım. Çok güzelmiş. Safkan İtalyan.
V85TT alma diyen de yok galiba.
-
Fure61 adlı üyeden alıntı
Green Arrow Mandello deyince baktım. Çok güzelmiş. Safkan İtalyan.
V85TT alma diyen de yok galiba.
Yazdığım mesajlar görünmüyor mu ?
-
Şu V100 Mandello'nun kullanılıp yorumlarının yapılmasını çok istiyorum. killingroad sağolsun bizlere biraz anlattı ama keşke şu motor yaygınlaşsa, uzun dönem kullanıcı yorumlarını okusak, izlesek.
-
Alpbatur adlı üyeden alıntı
Yazdığım mesajlar görünmüyor mu ?

Görünüyor da iş zamanı sık bakamıyorum.
Japonlar burnundan kıl aldırmıyor. Birinin bindiği motora da güvenemiyorum.
Herşeyden önemlisi finansal olarak aklıma yatıyor. Zaten konu da aslında kredi kartı kampanyası.
-
https://youtu.be/W2r7Q-_W3FQ?feature=shared
Bu sayfadaki arkdaşları instagramdan da takip ediyorum. darlikchronicles ve sacnchoandfriends instagram hesapları olarak iki arkadaş Moto Guzzi'nin fabrikasını gittiler. Marka destekli bir seyahatti ancak yine de fikir verebilir.
https://youtu.be/G1MlK1zvg_k?feature=shared
https://youtube.com/shorts/3m3_QAx28EA?feature=shared
https://youtube.com/shorts/bQoz0HFwQvY?feature=shared
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Yukarı Git