Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

250NK kullanıcıları Tavsiye ediyormusunuz?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Siyahi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2012
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Tenere 660
    Alıntı Frodo01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok uzun süre kullanmıcam umarım alırsam sıkıntı çıkarmaz.
    2 sene boyunca 250NK kullandım. Evet görüntü, tip 10 numara. Baktıkça bakasım geliyordu. Neden F250 ye geçtim onu anlatayım.

    1.) Vites: Kullandığım NK250 vites geçişleri çok sertti. Özellikle vites düşürürken ciddi ses geliyordu. 6 ileri vitesliydi ama şehir içinde çok sık vites değiştirmek gerekiyordu. O da bir süre sonra sol el ve sol ayakta ağrıya sebep veriyordu. Ayrıca vites düşülttüğümde motor öne yığılıyordu. Pulsar F250 de ise vites geçişleri gayet yumuşak. 5 ileri olmasına rağmen 5. viteste sabah-akşam trafiğinde rahatlıkla yavaşlayıp hızlanabiliyorum. Yani çok vites değiştirme gereği duymuyorum.
    2.) Tork: NK250 nin torku çok daha iyi geldi bana. Ani sollamalarda Pulsara göre daha seri ve hızlı. Ama dejavantajı ise gazı kestiğiniz anda öne yığılması. Pulsarda kaydırmalı debriyaj sayesinde öne yığılma yok. Sanki vitesi boşa atmış gibi hızını koruyor.
    3.) Oturuş Pozisyonu: NK250 ile ile F250 nin sele yüksekliği sanırım aynı. Her iki ayağımın parmakları kırmızı ışıkta beklerken yere değebiliyor. (Boyum 1.75)
    Yalnız NK250'nin gidon ve göstergesi çok daha yukarıdaydı. Ekrana baktığımda gözlerimi yoldan ayırmadan hangi viteste olduğumu görebiliyordum. Nedense F250 de göstergeler çok aşağıda gibi geldi bana. Vitese bakayım derken yola takibimi kaybediyorum. NK250 den F250 geçişimin sebeplerinden biri F250 de bulunan ön cam idi. Rüzgarı keser diye düşünüyordum ama ön camın en yüksek tepesi anca göğüsüme geliyor. Omuz ve kafa komple yine rüzgara maruz kalıyor. Bu bende hayal kırıklığı yarattı.
    4.) Aynalar ve geri görüş: NK250 nin gidonda bulunan dikiz aynaları çok dardı. Üstüne birde titreşim eklenince arkamı neredeyse göremiyordum. F250 de ise kafa grenajına tutturulan aynalar ile arkamdaki trafiği gayet iyi görüyorum ama bununda dezavantajı var. Trafikte seyir halinde iken aynaları düzeltme ihtiyacımı duyduğumda aynalar çok ilerde olduğu için ileriye bayağı eğilmek zorunda kalıyorum, bu da hafiften dengemin bozulmasına neden oluyor.
    5.) Titreşim: NK250 den vazgeçmemin en büyük sebebi 80 le bile giderken titreşimi hissetmemdi. Hatta hızım 120 lere çıktığında oluşan titreşim hem aynalarıma hem ayak ve el bileklerime yansıyordu. 50 km lik bir turun ardında motorumu stop edip indikten sonra bile parmaklarımdaki titreşim halen devam ediyordu.
    F250 de ise titreşim çok çok daha az. Aynalarda titreşim görmedim henüz. Daha soft ve titreşimsiz seyahat edebiliyorum.
    6.) Yakıt: Yakıt sarfiyatı hakkında bi yorum yapamayacağım. Gerçi NK250 nin de yakıtını ölçmüş değilim. Sonuçta 250 lik motorlar ve %90 oranında işe gidiş gelişlerde kullanıyorum. Ölçsek ne olacak, ölçmesek ne olacak
    7.) Amortisörler: NK250 nin süspansiyonları çok sertti. Yoldaki en ufak çukur veya bozuklukta motor ciddi anlamda sert tepki veriyordu. F250 de ise aynı yolu kullanmama rağmen o sert tepkiler ve titreşimi hissetmiyorum. Daha az tepki veriyor ve daha yumuşak salınım veriyor.

    Kısacası NK250 nin artıları; Tork (ara hızlanmalar) ve oturuş pozisyonuydu. Ayrıca gösterge ekranı çok daha iyiydi. Yalnız ekran arızalansa güncel fiyatı 28 bin lira.
    F250 nin artıları ise diğer geri kalan bütün herşey. Seyir halinde NK250 gibi yığılma ve ani devirlenme yok. Çok soft bir şekilde trafikte ilerliyorum. Bu benim için çok önemliydi. Ayrıca orta sehpası üzerinde montajlı halde geliyor.
    just4techno, Frodo01, maximusti, ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    maximusti, - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2015
    Şehir
    Elbistan
    Motosikleti
    KTM DUKE 250
    Alıntı DickName adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu meretin
    https://i.hizliresim.com/63m0xg5.jpg
    Şu tabletlerden üstün teknolojik nesi var acaba? CaFer Moto çaktırmadan müşteriyi düdüklüyor mu yoksa?

    Lenovo Tablet
    https://i.hizliresim.com/gedk2ey.jpg

    Apple Tablet.

    https://i.hizliresim.com/2t1cgg6.jpg

    enteresan ama bir o kadar haklı bir eleştiri sonunda.
    gerçekten sıfırdan komple tabletten daha teklonojik, daha masraflı ne olabilir ekranda.
    ısıya dayanım dersen, apple tabletlerin ekranları sökülmesi için ortalama 350 derece sıcak havaya maruz kalması gerekiyor.
    suya dayanlıklılık için çıplak hali her ikisinin de aynı dayanımda.
    ekran sadece ecu dan gelen bilgiyi gösteren bir aygıtken,aynı aygıtı içeren tablet tablet işletim sistemi, wifi, bluetooth, kamera vs. vs. envai özellikleri barındıran bir bir ürün.
    DickName bunu beğendi.

  3. #23

    Üyelik
    26 Mayıs 2022
    Alıntı Siyahi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 sene boyunca 250NK kullandım. Evet görüntü, tip 10 numara. Baktıkça bakasım geliyordu. Neden F250 ye geçtim onu anlatayım.

    1.) Vites: Kullandığım NK250 vites geçişleri çok sertti. Özellikle vites düşürürken ciddi ses geliyordu. 6 ileri vitesliydi ama şehir içinde çok sık vites değiştirmek gerekiyordu. O da bir süre sonra sol el ve sol ayakta ağrıya sebep veriyordu. Ayrıca vites düşülttüğümde motor öne yığılıyordu. Pulsar F250 de ise vites geçişleri gayet yumuşak. 5 ileri olmasına rağmen 5. viteste sabah-akşam trafiğinde rahatlıkla yavaşlayıp hızlanabiliyorum. Yani çok vites değiştirme gereği duymuyorum.
    2.) Tork: NK250 nin torku çok daha iyi geldi bana. Ani sollamalarda Pulsara göre daha seri ve hızlı. Ama dejavantajı ise gazı kestiğiniz anda öne yığılması. Pulsarda kaydırmalı debriyaj sayesinde öne yığılma yok. Sanki vitesi boşa atmış gibi hızını koruyor.
    3.) Oturuş Pozisyonu: NK250 ile ile F250 nin sele yüksekliği sanırım aynı. Her iki ayağımın parmakları kırmızı ışıkta beklerken yere değebiliyor. (Boyum 1.75)
    Yalnız NK250'nin gidon ve göstergesi çok daha yukarıdaydı. Ekrana baktığımda gözlerimi yoldan ayırmadan hangi viteste olduğumu görebiliyordum. Nedense F250 de göstergeler çok aşağıda gibi geldi bana. Vitese bakayım derken yola takibimi kaybediyorum. NK250 den F250 geçişimin sebeplerinden biri F250 de bulunan ön cam idi. Rüzgarı keser diye düşünüyordum ama ön camın en yüksek tepesi anca göğüsüme geliyor. Omuz ve kafa komple yine rüzgara maruz kalıyor. Bu bende hayal kırıklığı yarattı.
    4.) Aynalar ve geri görüş: NK250 nin gidonda bulunan dikiz aynaları çok dardı. Üstüne birde titreşim eklenince arkamı neredeyse göremiyordum. F250 de ise kafa grenajına tutturulan aynalar ile arkamdaki trafiği gayet iyi görüyorum ama bununda dezavantajı var. Trafikte seyir halinde iken aynaları düzeltme ihtiyacımı duyduğumda aynalar çok ilerde olduğu için ileriye bayağı eğilmek zorunda kalıyorum, bu da hafiften dengemin bozulmasına neden oluyor.
    5.) Titreşim: NK250 den vazgeçmemin en büyük sebebi 80 le bile giderken titreşimi hissetmemdi. Hatta hızım 120 lere çıktığında oluşan titreşim hem aynalarıma hem ayak ve el bileklerime yansıyordu. 50 km lik bir turun ardında motorumu stop edip indikten sonra bile parmaklarımdaki titreşim halen devam ediyordu.
    F250 de ise titreşim çok çok daha az. Aynalarda titreşim görmedim henüz. Daha soft ve titreşimsiz seyahat edebiliyorum.
    6.) Yakıt: Yakıt sarfiyatı hakkında bi yorum yapamayacağım. Gerçi NK250 nin de yakıtını ölçmüş değilim. Sonuçta 250 lik motorlar ve %90 oranında işe gidiş gelişlerde kullanıyorum. Ölçsek ne olacak, ölçmesek ne olacak
    7.) Amortisörler: NK250 nin süspansiyonları çok sertti. Yoldaki en ufak çukur veya bozuklukta motor ciddi anlamda sert tepki veriyordu. F250 de ise aynı yolu kullanmama rağmen o sert tepkiler ve titreşimi hissetmiyorum. Daha az tepki veriyor ve daha yumuşak salınım veriyor.

    Kısacası NK250 nin artıları; Tork (ara hızlanmalar) ve oturuş pozisyonuydu. Ayrıca gösterge ekranı çok daha iyiydi. Yalnız ekran arızalansa güncel fiyatı 28 bin lira.
    F250 nin artıları ise diğer geri kalan bütün herşey. Seyir halinde NK250 gibi yığılma ve ani devirlenme yok. Çok soft bir şekilde trafikte ilerliyorum. Bu benim için çok önemliydi. Ayrıca orta sehpası üzerinde montajlı halde geliyor.
    Gerçekten güzel bir bilgilendirme olmuş çok teşekkürler 2023 model nk larda kaydırmalı debriyaj varmış sanırım artı olarak ben ihtiyaç duymuyorum zaten vitesi doğru şekilde düşürürsen yığılma yaşamazsın titreşim de aşırı dert değil 390 içinde aynı şekildeydi sonrasında alışıyor insan ekran beni bi korkutmadı değil umarım kolay bozulmuyordur.

  4. #24
    Metehan48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2021
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Triumph Rocket 3 GT 221 Edition
    Alıntı Frodo01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok uzun süre kullanmıcam umarım alırsam sıkıntı çıkarmaz.
    Benim kendi tecrübem şuanlık 500 km kadar. En fazla söyleyebileceğim, önceki mesajımda da dediğim gibi, yavaş trafikte isen fan sürekli açık, konfor olarak oldukça iyi ve frenlemesi tatminkar.

    Bir sıkıntı çıkarır mı çıkarmaz mı hiç bir fikrim yok malesef.

  5. #25
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750 integra
    motor genel anlamda yakısıklı aslında ama ıs detaylara ınınce değişiyor gerek motor sesı ıle bellı oluyor gerek surusundekı tıtresım yoğunluğu yol tutus olmaması fren yetersızlıği gibi bircok yetersız onu dandık diyebileceğimiz yere getırıyor hyosung vardı bı ara onun gıbı bısı sadece goruntu ama emınım kı o bıle daha ıyıdır cın malından koreydı o sanırım cın kore farketmez bana gercı japon alman italyan olmadıktan sonra kalıte zor

  6. #26
    Düşünemedi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2021
    İlk baş nk250 alacaktım ama birçok kullanıcısı yedek parça konusunda sıkıntı olduğunu söylüyor.

    O yüzden yandan yemiş mt25 olan N250 sipariş verdim.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)