Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

12 Volt gösteren her akü sağlam değildir

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    https://youtube.com/shorts/GJulV7CCXbo?feature=share
    12.62 volt gösteren akümüz enjeksiyon açılınca 11 voltlara marşa basınca 7.45 lere kadar düşüyor. Akü kontorlü önemli.

    https://youtube.com/shorts/GJulV7CCXbo?feature=share
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ogzcngdk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Bursa/Erdek
    Motosikleti
    Kuba Dragon 50 - Hero X Pulse 200
    kesinlikle doğru, marş akülerinin sağlığını marş anında kaç volta düştüğüne bakarak kontrol edebilirsiniz. arabalarda 11V altına inmesi istenmez, motosikletler daha az güç istediğinden 8-9 V lara kadar marş basar ama sağlıklı bir akü 11V altına düşmemeli

  3. #3
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı ogzcngdk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle doğru, marş akülerinin sağlığını marş anında kaç volta düştüğüne bakarak kontrol edebilirsiniz. arabalarda 11V altına inmesi istenmez, motosikletler daha az güç istediğinden 8-9 V lara kadar marş basar ama sağlıklı bir akü 11V altına düşmemeli
    Çok doğru bir çok insan kabul etmiyor video her şeyi açıklıyor

  4. #4
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Aküm 12.6 v gösteriyordu. Şarj da alıyordu. Şarjda 13.6 volta kadar çıkıyordu. Bir kerede marş da yapıyordu. Fakat marş bastıktan sonra gücü düştüğü için far yanmıyordu. Yeni akü takarak sorunu çözdüm. Performansı düşmüş aküyle elektirik tesisatını zorlamamakta fayda var.

  5. #5
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aküm 12.6 v gösteriyordu. Şarj da alıyordu. Şarjda 13.6 volta kadar çıkıyordu. Bir kerede marş da yapıyordu. Fakat marş bastıktan sonra gücü düştüğü için far yanmıyordu. Yeni akü takarak sorunu çözdüm. Performansı düşmüş aküyle elektirik tesisatını zorlamamakta fayda var.
    Çok doğru konjektör ve statör yoruluyor bozuk akü ile

  6. #6

    Üyelik
    17 Şubat 2020
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Scrambler
    Normal Akü voltajı bostayken 14V civarı olmalıdır zaten. Benimki 14.2V mesela. Kim dedi ki size Akü voltajı 12V dogrudur diye?

  7. #7
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı BoraKara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normal Akü voltajı bostayken 14V civarı olmalıdır zaten. Benimki 14.2V mesela. Kim dedi ki size Akü voltajı 12V dogrudur diye?
    13.60 ile 12.50 arasında bekler normalde ama sağlam ise 11 civarına kadar düşer …

  8. #8

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Şarjdayken o değerlere çıkar. normal bir akü boştayken asla 14 lü değerler görmez.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  9. #9
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şarjdayken o değerlere çıkar. normal bir akü boştayken asla 14 lü değerler görmez.
    Boşta iken en fazla 13.6 volt ve alt değerler dedim ben. Ama genelde 12.5 gibi değerler bekleme değeridir

  10. #10

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Bora Bey'e yazmıştım aslında.

    Sizle aynı sorunu 1 yıl önce ben de yaşamıştım Akü bekleme değeri 12.6 Volt Şarj değeri 13.5 gaz verdikte 14.20 lere kadar çıkıyor ama marş vururken 6 voltlara kadar düşüyordu. Bazen marş yaptığımda sistem kendini resetliyordu.
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  11. #11
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bora Bey'e yazmıştım aslında.

    Sizle aynı sorunu 1 yıl önce ben de yaşamıştım Akü bekleme değeri 12.6 Volt Şarj değeri 13.5 gaz verdikte 14.20 lere kadar çıkıyor ama marş vururken 6 voltlara kadar düşüyordu. Bazen marş yaptığımda sistem kendini resetliyordu.
    Aslında akülerin bu durma düşmesinin sebebi olaşan sülfatlaşmlar ve kopuk plakalar .
    Mertcan39 bunu beğendi.

  12. #12
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX

  13. #13
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    https://youtube.com/shorts/GJulV7CCXbo?feature=share

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------

    https://youtube.com/shorts/GJulV7CCXbo
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler