Motor Piyasasını bilmiyorum motor alacamm!!
-
Başlıkta da belirttiğim gibi piyasayı çok detaylı bilmiyorum.Rks sniper pro kullandım 5 ay sonra sattım.Şimdi 60k ile 85k arası motor almak istiyorum.Rs200 fiyat performans motoru deniyor ve revaçta olduğundan onu alabilirim.Peki bu 250 cclik 60-70k bandında olan 2013-2014 model honda cbr250 nasıl bir fikir?Ya da bu fiyata rs200 yerine tercih edilebilecek farklı bir motor var mı?
Rs200'ün abs sistemi ve görüntüsü şu ands diğer motorlara göre ön plana çıkarıyor.
Bir de abs'siz japon malı ya da farklı bir motor almak iyi mi kötü müdür?
Reklamlar
-
yeni bajaj 250 n veya 250 güzel gibi hem sıfır hem abs li bu paralara motosiklet alacak olsam değerlendirirdim gidip 8 10 yaşında apache eline düşmüş cbr almazdım
-
250 n ve f250 modelleri ile rs200 arasında performans olarak pek de bir fark yok galiba.Alternatif olarak cbrnin 13 modellerini söylememin sebebi japon motorlara karşı oluşan güven.Pulsar almasam ve 10 yaş civarı japon malı bir motor alırsam sıkıntı yaşarım galiba.
Ya da ben motor alıp en az 3-4 yıl kullanmayı düşünüyorum dersem ne alabilirim.Bana sürekli masraf çıkarmasını istemiyorum.Pulsar bunun için uygun mudur?
-
10 yaşında japon alacağıma ben olsam hintli/tayvanlı alırım
-
Sağ olun görüşleriniz için
-
Nk250 al geç yeni kasa, o motorun piyasası oturdu artık. Yedek parça falan bir şekil bulunuyor.
-
O yaşta küçük CC alma bence helede racing tarzında. Japon olması o yaş ve-veya km lerde artık dezavantaj oluyor. Parçası pahalı. Hintli tavsiye ederim, japondan iki tık daha kalitesiz ama sıfır. Çinli olarak ben Cf motoyu çok beğendim, japondan 2-3 tık düşük kalite ama sıfır. Geri kalanın çoğu ya kötü ya muallak o fiyat aralığında...
-
-
Direkt cevap vereyim: Pulsar Ns200
Çıkabiliyorsanız Dominar D250 alın ama çıkamıyorsanız Ns200 bence bu fiyat bandında goldelock kıvamknda Motosiklet pazarında.
Ben olsam N250 ya da F250 bakmazdım. Bunlarabakacağıma hatta 60 bin gibi çok uygun bir fiyata Tvs Apache 200 alırdım.
Rs200 önermedim, çünkü oturma pozisyonu bence rahatsız. Grenajlar kırılırsa ekstra pahalı. Ns200 ile arasında perfonmans farkı çok küçük, aynı blok zaten.
Peki neden N250, F250 değil de, Ns 200 al diyorum.
Üç motoru da denedim, Perfonmans farkı ilk 2 vites harici zıfır. Ns200 blok daha kaliteli, Üçünüyan yana koyun anlarsınız, motordananlamayan biri bile anlar. Ns200 baya bildiğiniz Ktm bloğu kullanıyor, kalite farkı aşırı ve 6 vites. Aramıyorumdiyenr bakma, 120 ile 5. ve 6. viteste gitmek fark ediyor. N250 de vites aralığını iyi ayarlamışlar ama alet 6yı istiyor.
Not: Ekipman almadan tüm parayı motora gömmeyin,
-
İlk yapacağınız iş iyi bir usta bulmak. Aşağıya bağlantısını bıraktığım yazıdan alıntı ile başlayayım:
"Öncelikle:
Motosikleti mutlaka ama mutlaka ustanız görsün. İyi bir usta size motorun hikayesini anlatabilir; bunun için de sadece motosikletin gelişini görme ve motorun sesini dinlemek ona yeter bilesiniz."
Yazıda daha fazla ayrıntı var ama güvenilir usta her şeyin başı diyebilirim. Tavyielerin devamını buradan görebilirsiniz: motorhikayesi.com/ikinci-el-motosiklet-alirken
Fiyat konusu karışık, bence durum böyle: motorhikayesi.com/mantikli-fiyat-kavrami
motorhikayesi.com | motorhikayesi@gmail.com
Bilgi temelli, yorum içermeyen yazılar yazıyor, genelde web sitemden yazı bağlantılarıyla cevap veriyorum.
-
O yaşta küçük ccler masraf çıkarabiliyor galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
Rs200ün oturuş pozisyonu ne kadar kötüdür ki?Daha önce hiç kullammadığımdan bilmiyorum.Rahatsız ettiğini kimse söylemedi(Yeni modellerinin seleleri de kötü değilmiş).
Bir de rs'in görüntüsünü çok beğeniyorum o yüzden onu almak da istiyorum.Ns'le aralarında pek bir fark yoksa rs benim için ön planda olacaktır.
-
İnceMemed adlı üyeden alıntı
O yaşta küçük ccler masraf çıkarabiliyor galiba.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:49 ----------
Rs200ün oturuş pozisyonu ne kadar kötüdür ki?Daha önce hiç kullammadığımdan bilmiyorum.Rahatsız ettiğini kimse söylemedi(Yeni modellerinin seleleri de kötü değilmiş).
Bir de rs'in görüntüsünü çok beğeniyorum o yüzden onu almak da istiyorum.Ns'le aralarında pek bir fark yoksa rs benim için ön planda olacaktır.
Uzun süre binince beni rahatsız etmişti, naked versiyonu olan ns200 öyle değil, uzun yolculuk da yaptım(350+ km) sürüş zevki daha yüksek.
Düşük cc yarış motorları gram zevk vermiyor ayrıca, bu göreceli belki ama çoğu insana aynı şeyi yaşatıyor bunlar, yükseltmek istiyorsun. Ns200 öyle değil, motosiklet öğretisini geliştirmek için bire bir.
Motorda sadece görüntü önemli değil bu arada, görüntü önemli ama kullanabilirlik daha önemli. Sağa sola gideyim dedin miydi, Ns200>Rs200 bence.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)